Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

داداشِ نُه ساله خیلی ریلکس و جذاب، با زمزمه ی «خوشحال و‌ شاد و‌خندانم» بر لب، در حالِ عبور از روبرویِ تِد بود که ناگهان صدایِ گوش نوازِ «زاااااارج» از پسِ گردنِ داداشِ نُه ساله در فضای خانه طنین انداز شد! 

داداشِ نُه ساله پسِ گردن خاران نگاهی به سقف «چشمانِ تِد» انداخت و پوکر طور پرسید: چرا میزنی آخه؟؟ مگه آزار داری؟؟؟

تِد دستی ب محاسنِ نداشته اش کشید و نگاهی عاقل بر عاسکل به او انداخت و پیرِ فرزانه گون گفت:ببین داداشِ گُلم! من برادرِ بزرگتم! در قبالِ تربیتت مسئولم! وقتی که داشتی از روبروم رد میشدی، بارقه هایی از غرور و تکبر رُ در عمقِ نگاهت حس کردم و برخودم وظیفه دونستم، این نطفه ی شیطانی رُ در ذاتت، هنوز متولد نشده خفه کنم!! بخاطر همین اون پس گردنی رُ حواله ی گردنت کردم. الان نگاه کن به خودت؛ چه متواضع و خاشع و فروتن و اینا شدی! نمیخوای ازم تشکر کنی یعنی؟؟؟ هان؟؟» 

داداشِ نُه ساله نگاهی به سقف «آسمان» انداخت و پس از تکاندنِ سر به صورتِ آونگی، نفرین کنان به سمتِ درِ خروجیِ کادر روانه شد.

+لازم به ذکرِ این حرکتِ تربیتی رُ روی پسرخاله و پسردایی و پسرعموم که همگی دوازده سیزده ساله هستن پیاده کردم و بازخورد های نسبتأ مثبتی دریافت کردم! حداقلش اینِ ازم حساب میبرن D:

اصن اسمِ تد تو خانواده با پس گردنی و سرکوبِ غرور و‌ تکبر و روش های تربیتیِ نوین گره خورده!

به همین برکت!

  • ۹۵/۰۸/۲۶
  • Neo Ted

نظرات (۳۸)

  • امیری حسین و نعم الامیر
  • خخخخخخخخخ
    پاسخ:
    Khkhkhkhkh
    نزن بچه رو خب... نمیشه جور دیگه بهش درس خضوع بدی؟
    پاسخ:
    روش ب این کار آمدی رو ول کنم برم یه روش دیگه برگزینم؟؟؟
    وقتی به این خوبی داره بازده میده :))
  • خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
  • :)))
    پاسخ:
    : )
  • پریسآتیس (:
  • بی رحم ):

    بشڪنه دست ِ ظالم .. البته شما ڪه ظالم نیستی؟ :دی
    هستی؟ :)))
    پاسخ:
    هعییی روزگار :(

    من پیرِ فرزانه ام دیگه :))
  • یا فاطمة الزهراء
  • من جای داداشت بودم کتک خورده بودی تد :)) 
    از بچگی هر کس منو میزد میزدمش :)) 
    پاسخ:
    اگه از بچگی تحت روش های تربیتیِ من بزرگ‌ میشدین که وضعیتتون این‌ نبود :))
    اینقدر خشن و غوداااا زن نبودید :))
    باید یه درس بذارن به نام تربیت نوین ؛ شما نفری یه پس گردنی بزنی به بچه های مردم ، بارقه های کبر و غرور رو سرکوب کنی :)
    پاسخ:
    میدونم
    تو فکرشم در قالبِ یک بسته ی پیشنهادی این روش رو بدم به وزیر آموزش پرورش :))) همون سر صف نفری یک پس گردنی بخورن دانش آموزا تا ریشه  غرور و‌ تکبر خشکانده بشه تو مملکت :)))
    بچه گناه داره چی کارش دارین خب؟!

    پاسخ:
    بابا باید تربیت شه دیگه!!
    من برادرششششممم :+)))
    مسئووووولم!
    یکی هم بزن بر پس این گردن حقیر تا متواضع شویم:||| 
    اونوخ پسردایی واینا بابا ندارن؟!!شوما قیم شون هستی؟!:))
    پاسخ:
    وقت قبلی داری؟ :)))
    بابا که دارن، ولی من میدونم چجوری و چ زمانی بزنم که کسی نفهمه دیگه :))))
    سادیسمی!!!!! :/

    انصافا واژه مناسب دیگه‌ای به ذهنم نرسید!!!!!
    پاسخ:
    از لحظه ی انتشار منتظر بودم یکی بگه اینو :/
    :)))
    انصافا بجا بود :)))
  • عاشق بارون ...
  • با حرف برادرتون موافقم. :| :/ البته میشد بدترم بگه. -__-
    پاسخ:
    خودمم موافق بودم :| اگه میگفت که تحتِ روش های نوین تر قرارش میدادم :/ :)))
    والا ما از اوان کودکی اینقدر تحت روشهای صحیح ! تربیتی بودیم که اصن ریشه ی جمله معاصی عالم در ما خشکانده شده!:/
    به همون برکت یا شیخ!:/
    :))
    پاسخ:
    درودبیکران بر تربیت کنندگان شما :))
    شما تربیت نکنی سنگین تری یا شیخ!
    اگه داداش من بودین عمرا میذاشتم سالم از دستم فرار کنین
    پاسخ:
    :|
    حالا که این سعادت نصیبتون نشده :)))
  • ɐɹɐɓol •_•
  • :|
    پاسخ:
    پس گردنی لازم شدینا :|
    تد مهربان ما را چه شده است ؟؟  آیا این است رسم فرزانگان ؟؟ توبه کنید به درگاه خداوند توبه ...
    شانس آوردین داداش من نبودین ی پیر فرزانه ای نشانتان میدادم هوس تربیت کردن از مخیلاتتونم رد نشه :)
    پاسخ:
    توبه چیه خانم :/ شیوه ی تربیتی تحویل نظام آموزشی دادما :/
    ایش
    :)))

    شک نکید اگه داداشتون بودم وضعتون این نبود :)))
  • ɐɹɐɓol •_•
  • پس گردنی؟
    قبوله 
    ولی منم روش های خودمو دارم...مراقب باشید :))))
    پاسخ:
    شما هیچ جوره زورت نمیرسه به بنده :))
    چقدددر روش های تربیتی تون نوین هست حقیقتا
    بزرگ تر از شماها یه وخت این بارقه ای غرور رو نبینن در وجودتون :/

    پاسخ:
    حقیقتا حاصلِ سال ها شب بیداری و بی غذایی و ایناس :)))
    :| خیر! حواسم هست :))
  • بهار پاتریکیان D:
  • واااای بر تو :/
    پاسخ:
    وااای بر خودت :/
    اف بر تو :|
    پاسخ:
    اف بک :|
    بعد من به خواهر کوچیکه میگم بالا چشت ابروعه، میزنه سیاه و کبودم میکنه که چرا گفتی من خودم میدونستم!:/
    ینی چقد بخ بختم من!:|
    پاسخ:
    خیلی بخ بختید دیگه :)))
    رو دادید بهش :) از روش های تربیتی تد استفاده کنید تا حل شه :))
  • دچــ ــــار
  • شاید از سر بیکاری این رفتارها رو واسه خودت نهادینه میکنی تد ! :))

    بده ها :))


    پاسخ:
    بیکاری :|
    حالا بیا و به نظام تربیتی مملکت خدمت کن :|
    بیچاره داداش نه ساله...
    این چکاریه آخه جناب تد :-/
    پاسخ:
    بیچاره؟؟؟؟ این گودزیلا؟؟؟
    حقشه خانم :))
    بهش میگن تربیت به شیوه ی نوین :)))
    شیوه ی تربیتی کاملا درستیه.

    پاسخ:
    میدونم  ؛))
  • پسته خانوم
  • چقدر از آبجی بزرگه پس گردنی خوردم
    موهام لخت بود و کوتاه
    میزد پس کلم موهام میپرید هوا:|
    ذوق میکرد
    اصلا معروف بودم به:
    کتک خورت ملسه...
    پاسخ:
    بح بح
    ماشاالله آبجی بزرگه :))) از روش های تد استفاده میکردن :))
    نمیبینید چقدر مؤدب و فروتن شدید؟؟ بخاطر هموناس دیگه 
    :)))
    یه کامنت حسابی اماده کرده بیام بگم به سر شوی..ولی فک.کنم قرصامو اشتباهی خوردم باز یادم نمیاد میخواستم چی بگم:/
    پاسخ:
    قرص ها رُ پشت و رو خوردید شاید :))
  • ɐɹɐɓol •_•
  • به گنده تر از شمام رسیده :دی
    پاسخ:
    برو ضعیفه :))) برووو به ما نمیخوری :)))
    خارج از شوخی تو قاموسم نمیگنجه با دختر جماعت برخورد فیزیکی کنم :))
    سلام 

    تد میگم یکی تو رو بزنه چیکا میکنی :| نگاه عاقل اندر سفیه
    پاسخ:
    سلام
    کاری نمیکنم :/ خودش میدونه باید بپوکه :))
  • ɐɹɐɓol •_•
  • :‌|
    چی میگی حَج عاغا من در 48 رنگ متفاوت کمربند دارم :|

    بپا عمامه تون افتاد :|
    پاسخ:
    اونی که تو ۴۸ رنگ متفاوت دارین لاک و شال و مانتوئه حج خانم :))

    شما مواظب باش النگوهات نشکنه :))

    آراگل تد برید ‌از خدا بترسید :|
    کم کم به جاهای تنگ میکشه ها !
    آراگل تد برید ‌از خدا بترسید :|
    کم کم به جاهای تنگ میکشه ها !
    پاسخ:
    من برم بترسم با اجازه :))
  • پسته خانوم
  • بله، تاثیر به سزایی داشت
    ولی پس کلم صاف شد از ضربات پی در پی
    :|

    پاسخ:
    وا عجبا ؛)))
  • ɐɹɐɓol •_•
  • منم اون موقع ترسیدم :|
    پاسخ:
    درود :)
  • گمـــــــشده :)
  • :))))))))
    چیکار داری بچه رو اخه. گناه داره خب
    پاسخ:
    شکر خورده
    پسره ی متکبر :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • شماره روانشناس خوب سراغ دارم اگه خواستی
    پاسخ:
    روانشناسِ خودت منظورته؟
    :))
    من خودم مشاوره میدم خانم :))
  • 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
  • اصلا پس گردنی در علم ِروانشناسی
    هم نوعی آموزش ِبسیاربسیار کارآمد
    به حساب میاد :دی خیلی هم خوب
    باهمین فرمون برید جلو ک امید ما ب
    دبستانی هاست :دی
    پاسخ:
    والا ما هم داریم همینو میگیم یه ساعت :))
    کسی گوش نمیده ک :))
    لازم به ذکره ما هم از این گودزیلا ها داریم!
    پاسخ:
    لازم به توصیه س که در تربیت این گودزیلا از شیوه ی تربیتیِ نوینِ ما استفاده کنید :)) باشد که رستگار شوید :))
    شما پسرید... میتونی از این این شیوه استفاده کنید!
    یه شیوه بگید که کاربردی برای ما که دختریم داشته باشه!
    پاسخ:
    شیوه های ما تفکیک جنسیتی نداره ک :))

    با منشی هماهنگ کردم...بزن جانم!!! 
    خخخخ اورین که لحظه ها رو شکار میکنی:)))))
    پاسخ:
    چشششم :))
    کرم الله وجهک یا شیخ!
    فقط این روش ها رو آموزش نده، وقتی همه ابهت داشته باشن هیچکس ابهت نداره :/ ؛)
    + چرا نمیشه تو کامنتای بلاگ شکلک گذاشت؟
    پاسخ:
    :))))
    ذکات علم رفیق :))
    + چرا واقعا؟