Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

تناقض

پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۳۰ ب.ظ

چشم ها باز، ولی همه کور

گوش ها شنوا، ولی همه کَر

زبان ها روون، ولی همه لال


این تناقض ها رُ درک نمیکنم! 

این مردمُ نمیفهمم!

اینکه اونا هم منُ نفهمن، کاملأ عادلانه س!

عاشقِ این توازنم؛ به دَرَک که مسخره م کنن

تمسخرِ بعضیا، قدم هامُ واسه ادامه ی راه محکم تر میکنه : )



  • ۹۵/۰۸/۲۰
  • Neo Ted

نظرات (۲۷)

  • بهار پاتریکیان D:
  • لیوان آبو بدم اقدس بیاره ؟! :|
    پاسخ:
    بده عفت
    اقدس دستش بنده :))
    هشتگ : یکی_حاجی_رو_از_منبر_بیاره_پایین :دی
    پاسخ:
    پایینم بابا
    نمیذاری ک :))
    لایک پاتریک
    لایک علی ف.
    :))))
    پاسخ:
    :||
    :))
    شایدم شما متناقض نگرین .. میشه یه پست هم برا "تناسب" بنوبسید ؟؟
    اقدس کجا موند پس ؟؟ اقدس زود باش آب آب آب حتی قهوه :)
    پاسخ:
    متوجه نشدم :•|
    رفته خرید :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • داری در لفافه میگی مسخرت کنم یعنی که با پشتکار به کارت ادامه بدی؟:دی
    پاسخ:
    یکم مسخره کن الان :))
  • خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
  • با 
    gandom baanoo
    کاملا موافق هستم
    پاسخ:
    سپاس :|
  • ɐɹɐɓol •_•
  • کامنتا رو:| کلا فازم عوض شد :|
    پاسخ:
    خوبیه کامنت همینه :|
    به درک که حرفام درک نمیشه اصلا 
    پاسخ:
    والاع
  • پرتقالِ دیوانه
  • هه تو هیچی نیستی
    هه تو اصلا عددی نیستی
    به هیچ نتیجه ای نمیرسی
    کارات واسه جلبِ توجهه
    با چه هدفی داری ادامه میدی اصن ؟



    بیشتر تحقیر شد تا مسخره کردن! :|
    دقیق بگو چیو باید مسخره کنم من تکلیفم روشن بشه :دی

    پاسخ:
    میتونی به قیافه و تفکراتم هم هجوم بیاری :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • خاک بر سرِت با اون دماغت ! :|
    اُملِ دهاتی
    تا وقتی کسایی مثه شما هستن تو جامعه
    واقعا چطور میشه پیشرفت کرد ؟



    راضی کننده اس ؟
    پاسخ:
    عالی اصن
    دارم میرم قله ساکن شم :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • توی عواملِ موفقیتت اسم منم ذکر کن وگرنه میام به فرهاد میگم کوهو با یه حرکت بشکافه
    پاسخ:
    شک نکن اصن :))
    اصلا قانونشه:)اگه انتظار درک شدن داشته باشی خودتی که میشکنی..باید نگه داری براخودت توضیح ندی نزاری کسی بدونه..چون هرادمی مشکالات خودشو داره ودیگه امشکلات دیگران به چشمش نمیان.پس بهتره نگه داری براخودت غمتو..تا نه کسی ناراحت شه..ونه کوچیک بشمرن دردتو ودرک نشی
    پاسخ:
    موافقم شدید : )
    خجالتم نمیکشه:/مردسالاری میگنا همینه..همین جناب تد..اقدس دستش بنده تو میخوای اب بخوری عفت بیاره:/
    ایییشش..حمیرا لابد داره برات اب پرتقال میگیره پس:/
    پاسخ:
    حمیرا داره ماساژ میده :)))
  • پرتقالِ دیوانه
  • @سمیرا

    پایِ منو چرا میکشی وسط؟

    اِی بابااا
    آسایش نداریم
    @پرتقال دیوانه
    آخ آخ من معذرت میخوام..راستی من چندروز پیش با یه پرتقال تامسون درگیرشدم از اقوام شما بودن؟!اقوامتون شدیدا در خطره اینه که بزنم لهش کنم اب پرتقالم ازش در نیاد:/
    بله بله موافقم اصلا بعضی ها که مسخره میکنن میخوای از لجشون به یه جای خوب برسی تا روسیاهشون کنی:))
    ولی شما زیاد حرص نخور جوش میزنی ها :)))
    یاعلی
    پاسخ:
    چشم
    جا نمونده رو صورتم ک :)))
  • 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
  • زندگی با همچین توازنی باید
    خیلی جالب باشه😆😁
    پاسخ:
    اوووف! ب شدت ؛))
    والا با کامنتای دوستان بنده لال شدم =|
    پاسخ:
    لال نمیرید حالا :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • @سمیرا

    نه ما با تامسونا نسبتی نداریم راحت باش
  • مجتبی مطوری
  • فقط لبخند از دستم برمیاد(:
    پاسخ:
    موردی نداره ؛))
    منظورم اینه ک این هایی نوشتین میتونه بجای نگاه تضاد گونه با یه نگاه متناسب گونه دید .. مثلا چشمها باز و همه بینا. .
    پاسخ:
    گرفتم! اونم میشه!
    حرص نخور پوستت چروک میشه:/
    پاسخ:
    سپاس :)) چ همه نگران پوستمن ؛))
    :|
    اوه شاخ
    پاسخ:
    هه! 
    :)))
    بی‌خیال سناتور جان، بقیه نمی‌فهمن که نمی‌فهمن! سرت سلامت ;)
    پاسخ:
    به درک بابا :)) ممنون رفیق!
    بقیه خیلی چیزا رو نمیفهمن!
    .
    و این جمله ی اولو دوم و سوم
    پاسخ:
    همین نفهمیدن ها سخت کرده کارُ
    جدی جدی سناتور شدی؟
    من سناتور بودم ها:/
    پاسخ:
    به اصرار سنا البته :))
    دخترا نمیتونن سناتور شن :)) 
    در مورد حال حرف بزنید. بودم گذشته س :))
    مهم اینه که سناتور واقعی منم
    صدق الله العلی العظیم
    (واضحه که شوخیه دیگه؟)
    پاسخ:
    اوهوم : )
    شوخی خیلی خوبه : )