Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

رویا؟

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۵۲ ب.ظ

+رویا؟

-هوم؟

+کوفدِ هوم :| عین بچه آدم بگو جانم!

-خُبه حالا!جاااااان؟

+تو رویایی یا واقعأ رویایی؟؟

-نمیدونم!تو چی فکر میکنی؟

+خودم که مطمئن نیستم! میشه یه چک بزنی تو صورتم ببینم چی میشه؟؟

-زاااارج!

+نااااااممررررد! زدی؟؟؟؟

-خودت گفتی دیگه!

فرار :)))

+دعا کن نگیرمت!


*ندارد!

 D:

  • ۹۵/۰۸/۰۵
  • Neo Ted

نظرات (۲۹)

هههD:
پاسخ:
D;
چه خوشگل زد:)
پاسخ:
خیلی :|
نمایشنامه خرس های پاندا رو خوندین؟ مقداری یادش افتادم الان و فک کردم مقداری شبیه همن از لحاظ حس و حال و موقعیت جریان شما و رویا و اون. نمیگم تقلید کردینا :/ منظور ینی اینکه جالب بود برام و اگر نخوندید یه سر بزنید بش شاید خوشتون اومد. تو نت برا دانلود هس.
پاسخ:
ینی دارید میگید من دزدم؟؟؟
عاره؟؟
کپی کردم؟؟؟
من؟؟؟
چجوری وجدانتون اجازه داد؟
:)))
نه راستش!دفعه اوله که از شما اسمشو شنیدم«خوندم»!
این قضیه ی رویا و نیما یه داستان و خیالِ ادامه دار تو ذهنمه : ) نمیدونم قبلیاشو خوندید یا نه،ولی اینا به هم مربوطن و ادامه دارند!هرچند وقت یه بار مینویسمشون.
خوبه که جالب بود واستون : )
میخونمش اگه بشه!ممنون.
اگر خوندین حتما دنبال تحلیلشم تو گوگل بگردید. کلی جالبه
پاسخ:
حتمأ!
 ممنونم باز : )
  • بهار پاتریکیان D:
  • شپرررررق ، دوفپس دوفپس :)))
    پاسخ:
    چک خوردن ملت خنده داره؟
    هان؟
    :))
  • حسین مداحی
  • بیشین یره. بیشین.
    پاسخ:
    وخه!وخه یره !
    :/
    پاسخ:
    :/ تر
    دستش درد نکنه :)

    * ما هم باور کردیم نداره :\
    پاسخ:
    چه خوشحال شدین همه :(
    :))
    *مگه من شمام؟؟
    واسه ما نداره واقعأ :/
  • دخترِ انار :)
  • حالا اینقد بگید رویا که اگر پس فردا با یه کی ازدواج کردید که اسمش رویا نبود ما نتونیم بپذیریم هویتش رو :)))
    پاسخ:
    من میگم بگردین تو دوست و آشنا رویاها رو گلچین کنین بفرستین واسه گزینش و اینا :))
    بدون تعارف میگما :))
  • ماجده ◕ ‿ ◕
  • چه بد زد:(
    پاسخ:
    هععیی :)
  • ɐɹɐɓol •_•
  • زارج مینز؟ -__-
    ای قربون دستش D:
    پاسخ:
    تدیانه ی زارت :))
    :| بی رحم
    یه زمان «زارت» بودا! :))
    پاسخ:
    زارت خز شده رفیق :)) یکمم مورد داره :)))
    :)
    پاسخ:
    (:
    دوستت دارم تد:))
    پاسخ:
    می تو :))
    خیلی خوبه ^_^
    ♡♡♡♡♡
    پاسخ:
    خوبی از خودتونِ : )
  • گمـــــــشده :)
  • الان رویا شخصیت بود یعنی خواهرتون بود یا رویا بود؟
    :|

    پاسخ:
    خواهر :||
    خواهر چی میگه اینجا :/
    زارج :دی

    حقتون بود :دی تر
    پاسخ:
    :|
    :| تر
    رویا!! :))))
    رویا مذکرش چی میشه؟!!! کابوس؟!! کاووس؟!! :)))
    پاسخ:
    میخوایدش؟
    :)))
    من معمولا اینجور مواقع خیلی دل رحمم :)
    ولی به نظرم دستش طلا!
    تا شما باشی ما رو با رویاهات اس*کل نکنی :|
    پاسخ:
    :||
    اسکل چیه :))
    یه پرندس که تابستون غذاشو یه جا ذخیره میکنه زمستون یادش میره کجا :)
    پاسخ:
    نههههههع بابااااااع!
    جدییییییی؟؟
    :/
    میدونستم بابا!جمله م پرسشی نبود ک :))
    خواستم بگم من ک اسکل نکردم ک :)
    اولا:میدونستم میدونی.محض کرم ریزی عرض کردم :)
    دوما:شما اسکل نکردی.من اسکل شدم :/ برادر من برو ازدواج کن دیه =)
    پاسخ:
    علنأ داری میگی کرم داریا :)) عجبا!
    اسکل شدن بقیه ب ما چ :/
    زوره مگه خواهره من؟؟
    :/
    :/
    :))
    ما هم یه دونه ازین رویاها،مذکرشو داریم.
    اسمش انوشِ
    خیلی دوست دارم درموردش بنویسم اما احتمال اینکه مردم بلاگستان علیه م تظاهرات کنن زیاده:))))
    پاسخ:
    :|||
    حرام است و جایز نیست کسی جز تد از اینجور رویاها داشته باشه تو بلاگستان :||
    مذکر و‌ مؤنث هم نداره :/
    درصورت مشاهده حکم تیر میدم :)))
  • خانومِ حدیث ^_^
  • زاارج؟  o_O
    پاسخ:
    عاری
    زااارج!
  • • عالمه •
  • هاها :دی
    پاسخ:
    :))
    خو کرم دارم دیه ^__^
    پاسخ:
    ذوقم داره؟
    :دیییی
    کرمکی نیستی درک نمی کنی ^__^
    پاسخ:
    نه متاسفانه :))
    شما تنبلین باید میگفتین: رویا جان بزا ی چک بزنم صورتت ببینم واقعا هستی یا نه :))

    * خب رویا داشتن همچین تبعاتی هم داره :)
    پاسخ:
    من دلم نیومد ک :)))

    *عیب نداره :)) میپذیریم ؛())
    اوه اوه چقد مظلوم و مهربون :)
    پاسخ:
    کیه ک قدر بدونه :))
    حالا تلافی کردید یا نه؟
    یاعلی
    پاسخ:
    نتونستم بگیرمش ک  : )