Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

یه تنهایی معتبر!

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۲۲ ب.ظ

تنهاییِ الآن ِ من، انتخاب من نیست؛ ترجیحِ منِ! یعنی بعضی مواقع یه فضا و شرایطی بوجود میاد که آدم ننگش میاد تنها نباشه! ترجیح میده تنها باشه؛ ولی نه ابدی! مثل لاکپشت یه مدتی رو توی لاکِ خودش باشه تا شاید اوضاع تغییر کرد! یا مثل خرس فرو بره تو خوابِ زمستونی تا شاید وقتی بیدار شد، همه ی برف ها و یخ ها آب شده باشن!

خودمُ میگما!

درحال حاضر و با توجه به دنیایی که تو اطرافم جریان داره، تنهایی لذت بخش ترین غمیِ که باهاش کنار میام و اونم با من کنار میاد!

یه تنهاییِ معتبر، همیشه گزینه ی بهتریِ وقتی گزینه ی دیگه، ارزش و غرورت رو لگد مال کنه!

این غم و تنهایی، می ارزه یه تن دادن به خیلی چیزا! خیلی کَسا!

خیلی...


  • ۹۵/۰۸/۰۴
  • Neo Ted

نظرات (۱۸)

  • دخترِ انار :)
  • هوووم ...
    منم یه تنهایی معتبر رو به خیلی از در جمع بودن ها ترجیح میدم :)
    پاسخ:
    ترجیحه خوبیه : )
  • دخترِ انار :)
  • عه برای اولین بار اولین کامنتو من گذاشتم :دی به فال نیک بگیریدش :))
    پاسخ:
    خیلی تیزه!نمیتونم بگیرمش :))
  • ɐɹɐɓol •_•
  • این پستو باس با اب طلا نوشت عصن :دی
    پاسخ:
    زحمتش با شما :))
    آره .. 
    پاسخ:
    : )
    چگونه ای تد؟!:)اوضاع خوبه؟!:)
    پاسخ:
    اینگونه ام سمیرا خانم :) وضعیت خاکستری :)
    ازون خاکستریای یهویی که میخوای به روی خودت نیاری:)؟!
    پاسخ:
    شاید :)
  • گمـــــــشده :)
  • تنهایی خودخواسته همیشه خوبه. بعدش اتفاقات خوبی میفته
    پاسخ:
    امیدوارم!
    پستو خوندم یاد خودم افتادم! 
    دوستی می فرماد که: تنهایی ام را دوست دارم...بوی نجابت می دهد :)
    پاسخ:
    چه جالب پس!
    واسه ما ک بوی جوراب میده :)))
    یه نگاهی بندازین ببینین حیوون دیگه ای جا نمونده باشه :) ----> البته همشون درو از جون
    تنهایی خودش عالمی داره :) اصن الان تنهایی کلاسم داره :) شای بعدا مدسه هم بسازن براش :))
    پاسخ:
    خیلیییی ممنون بابت این شارش لطفتون :)))
    شاید!
    البته تنهایی درسته که سخته اما تحمل ناراحتی تنهایی به مراتب ساده‌تر از تحمل عذابِ در کنار بعضیا بودنه...
    پاسخ:
    قربون دستت :))
    کامنت مترسکو تایید مینمایم! !! :)
    پاسخ:
    فشار نیاد بهتون :))
    اون دوست عزیز با اب طلا نوشت این پستو یا ما بریم پِیِش رو بگیریم ؟:)) حرف حق بود خیلی
    پاسخ:
    دوست عزیز چاخان کردن :))
    ممنون بابت تأیید : )
  • خانومِ حدیث ^_^
  • صحیح  َست  :))
    پاسخ:
    باشد :)
  • Fatemeh Omidian Nasab
  • من آب طلا دارم :)))
    بدم خدمت دوستان خطاط؟ ^____^
    پاسخ:
    چ مرفه :/
    بدید پس!
    بعـلــــــــــــــه
    پاسخ:
    :/
    :/ تر
    پاسخ:
    :/ تر ترها
    قربون خودت :))
    درود بر تو ای گندم بانو! D:
    پاسخ:
    مخلصم ؛)
    تنهایی خیلی قشنگه :)
    حداقل قشنگ تر از تن فروشیه :)
    پاسخ:
    خیلی قشنگه : )