Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

زن عمو!!!من زن نمیخوام!!!

دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۲۶ ب.ظ

یعنی اونقدری که زن عموم  پیگیرِ زن دادنِ منِ،مادر و پدرِ خودم نیستن!به همین تیکه نون!

زن عموم وسطِ جمع،خیلی شیک و مجلسی میگه:«همکارِ عموت یه دختر داره پونزده سالشه!یعنی پنجه ی آفتاب!مااااه!مؤدب!همه چی تموم!میخوام بگم اینو واسه تو نگه دارن،خواهرِ کوچیکترشم واسه پسر خودم!!»

هنوز تو شوکِ این شارشِ لطف و محبت و توجه بودم که یهو طور زن عموی گرام فرمود:«اصن بیا زنگ بزنم به مادرش بهش بگم جلو خودت!!!»

من :|

جانِ بچه ت بیخیال زن عمو!!!تو که منو میشناسی،میدونی چقدر خجالتی ام!!بعدشم!!!چرا جو میدی!!من زن میخوام چیکار!!وقتش بشه خودم اصلأ میام بهتون میگم!!!

جالبِ نامبرده ول کن نبود و در پایانِ تماسش به مادرِ کیسِ موردِ نظر فرمود:«یه سری نون محلی و شیر و پنیر و کَره و لواشک از روستا میارم واستون،بده دخترت«کیسة» بخوره :| »

این قضیه واسه یه سالِ پیشِ!خدا رو شکر در حال حاضر دُزِ شارشش کمتر شده :)))

همه ی اینا به کنار!!عمه م چند روز پیش برگشتِ صاف تو چشمای من نگاه میکنه و میگه:«کی زن میگیری پس تو؟؟؟دلم تنگ شده واسه عروسی و خریدش!بیگیر دگه!!!»

و من طبق معمول :||

+در این حد به فکر منن :|

+به جان دختر همسایه آخریمون«این اسمش عفتِ»هیچ خبری نیست!!!


  • ۹۵/۰۸/۰۳
  • Neo Ted

نظرات (۳۵)

بابا اصلا این شازده دلش یه جا دیگه گیره والا;-)
۱۵سال؟!:|
پاسخ:
شایعه :|
نگفت ک بگیرش الآن ک :)) گفت میگم نگهش دارن واست :))
  • بهار پاتریکیان D:
  • زن بیگیر خاب #_# :)))
    پاسخ:
    نمخام :|
    دختره پونزده ساله چه میدونه شوهرچیه:((
    خب برو زن بگیردیگه-.-
    پاسخ:
    نمیخواست الآن ازدواج کنه ک :))) گفت مثلا نشونش کنیم و اینا :))) دقیق بخون دیگه :/
  • ɐɹɐɓol •_•
  • چه زن عموی پیگیری D:
    پاسخ:
    شدید :))
  • دخترِ انار :)
  • چه فامیل ازدواجی دارید :))
    پاسخ:
    در راستای اعتلای فرهنگ و سنت ازدواج و اینا قدم مینهن :))
  • آقای ژاندارم
  • خوش به حالت داداش :)
    کسی نیست واسه ما بگیره زن ؛)
    پاسخ:
    میخوای؟؟
    :)))
  • امیری حسین و نعم الامیر
  • زن عموت خیلی باحاله....
    پاسخ:
    زنده باشه :))
    دختره ۱۵ ساله !! 

    وات ده فاز زن عموی تد :دی
    پاسخ:
    واسه نشون کردن و اینا گفت بابا :))) نگفت بیا بگیرش الآن :))
    شایعه کجا بود؟!جون اقدس وحمیرا راستکیه!
    نگهش داره:/ای خدا مگه کالاإ؟!
    پاسخ:
    :))))
    خیلی باحال گفت :))
    اگه نگه میدن میره خب :)))
    باید نگهش دارن دیگه :)))
    شایعه نسازید لطفأ :|| تکذیب میکنم :))
    چه قدر پیگیر!!! :|
    من که بدم میاد هی به یکی میگن زن بگیر:/
    بابا خودش هر موقع خواست میره زن میگیره دیگه!والا!!!

    پاسخ:
    والاع :))
  • دخترِ انار :)
  • اصلا جدیدا خیلی دارن ارج مینهن همه به این موضوع :||
    هی ما میخوایم بهش ارج ننهیم که زیادی پرو نشه هی نمیذارن :دی

    میخواید اگر خودتون روتون نمیشه من ماجرا رویارو با عمه خانوم درمیون بذارم :)))
    پاسخ:
    :))))
    اگه بشه ک عالیه!الساعه شماره مادرمو میفرستم خدمتتون :+))))
    فقط آروم بگید سکته نزنه زبونم لال :/
    :)))
    ببین من خودم یه دختر عمو دارم قشنگگگگ مناسب خودته.... شرح فضایل اخلاقیشم اینجا نوشتم حتی!!! :)))))

    http://gandomru.blog.ir/1394/09/20-1
    پاسخ:
    :|||
    :|||||||
    چقدرم بهم میایم خداییش :))))
    من جلف نیستم خانم محترم :/
    اگه اون گزینه ی حرکات موزون رو خط بزنین انشالاه خدمت میرسیم و اینا :))
    فانوسأ در قاموسم نمیگنجه :)))

    اونو خط بزنی با قیچی نصفت میکنه هاااااا :))
    پاسخ:
    چه خشن وبی رحم :|||
    دختر اینقدر بی اعصاب؟؟؟
    در این حد خط قرمز محسوب میشه؟؟؟
    من پشیمان گشتم :||
    به مجرد زیستن ادامه میدم :||
    جونمو لازم دارم :/
    :)))
  • دخترِ انار :)
  • شما با یک عدد دانشجوی روان شناسی رو به رو هستید خیالتون از هرگونه سکته و مکته راحت باشه من یه جوری مویرگی رویارو به ذهنشون تزریق میکنم که خودشون شبانه پاشن برن خاستگاری اصلا :دی))
    پاسخ:
    اوه مای خدام :)))
    خیالم راحت شد اصن :)))
    بیاید رایزنی کنید دوتا بگیرم اصن :))) رویا اذیت نشه :))) گناه داره :))
  • خانومِ حدیث ^_^
  • اگه پسر بودم حسودیم میشد چرا من ازین زن عموها ندارم  :))
    پاسخ:
    خدا بده برکت بهمون :)))
    همینجا هم حسودی دیده شد حتی :))
    حالا ربطی ب پسر بودن یا نبودن نداره ک!
    زن عموی شما هم میتونه مؤثر باشه واستون :)))

  • آقای ژاندارم
  • آره میخوام :|
    پاسخ:
    به مادرت بگو جانم :)))
    زن عمو نداری؟؟
    افرین به این زن عمو و عمه...
    مثل خودمی...
    پاسخ:
    درود به شرفشون : ))
    جا داره بهت فخر بفروشم که کسی فکر زن دادن من نیست! در این حد ازم ناامیدن (!) دلت بسوزه! :))
    پاسخ:
    دلم سوخاری شد اصن :))
  • Fatemeh Omidian Nasab
  • زن عمو :/
    عمه :/

    عفت :|
    به اقدس خیانت نکن.
    باز عکس عفتو هم پپیدا میکنم :))))
    پاسخ:
    :)
    :))
    :|

    خیانت چیه؟؟
    دختر همسایه مونه ها :))
  • خانومِ حدیث ^_^
  • بله بله خیلی تاثیر دارن  :دی
    پاسخ:
    میدونم :)
  • آشـــفتهـ ⇜...
  • زنعموتون خیلی به فکرتونه :))
    پاسخ:
    شدید :))
    تو ولایت شما دختر نگه میدارن ؟؟ :))))))
    عجب فک و فامیل مهربونی دارین شمااا ...

    پاسخ:
    پسر هم نگه میدارن حتی :))
    خواستین تماس بگیرید بدم واستون اوکی کنن :))))
    میدونم :))
    =)))))))))))
    ایول زن عمو! ماشالله زن عمو :دی
    پاسخ:
    درود :)))
    :/ چراانقدر زود میخوان زنت بدن اخه:/
    تازه چرا اونا دنبال زن میگردن :/ خودت باید بگردی که:/
    پاسخ:
    حالا شما میدونی ک زوده؟
    :/
    من روم نمیشه ک :)))

    اره بابا به قیافت میخوره ته تهش 21-22سالت باشه دیگه خییییلی بخوام بالاتر حساب کنم23-24

    :/ ینی چی روم نمیشه که،اخه همسر اینده خودته،تو قراره باهاش زندگی کتی روم نمیشه نداره که:) 
    پاسخ:
    عاقااا تخمین نزن :|
    :))
    داره :/
    من میدم بقیه پیدا کنن خودم باهاش اوکی میکنم موضوعات رو بعدا :)
    پسرم :)
    من دوست ندارم پسرام رو دستی دستی بدم دختر غریبه ببره! یا دختر خاله ت یا هیچ کس! 
    :/
    پاسخ:
    چشم :/
    هرچی مادر امر کنه اصن :))
    خدا بهتون صبر بده :)))
    پاسخ:
    امیدوارم :)
    اره قدتم کمتر تخمین زدم ولی این یکی ناموسا تو همین حدوداست:دی

    :/ و من الله توفیق:/ اگه اون با تو اوکی نشد چی:/
    پاسخ:
    فانوسأ تخمین نزن جان تِد :/
    اوکیِش میکنم :/
    نمیشه:دییییی

    :/ اصن کاش عاشق بشی بعد کسی رو هم غیر اون نخوای خونواده هم مجبورت کنن بری یکی دیگه رو بگیری توهم از کم رویی نتونی بهشون بگی نمیخوایش بعد من هی بهت بخندم:/
    پاسخ:
    باید بشه :||

    آهاااااای!خاااانممم!چی میگیییییی!؟؟؟
    برو خدا روزیتو یه جا دیگه وصول کنه :/
    نفرین نکن ://
    ایشالاه بترشی تو خونه رو دست بابات کپک بزنی  :/
    :))))
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    اسمش نفرین نیست که
    تنبیهه

    نترس ما دخترا نمیترشیم:)
    پاسخ:
    شما صلاحیت تنبیه تد رو نداری :)))

    ولی مورد داشتیم کپک هم زدین :)))
    شما که قرار نیست صلاحیت تعیین کنید:)

    از بس پسرا این دوره زمونه بی خاصیت شدن خب:/ دختره که نمیتونه بره با یه معتاد پس ترجیحا کپک میزنه:دی (البته منظورم از بی خاصیت و معتاد یه سریا بودن،ناراحت نشی:/)

    پاسخ:
    ولی میکنیم :)) چون مربوط به خودم بود :دیی


    دست شما درد نکنه :|
    نه پسسسس!!بیا به من باشه منظورت :/
    :)))
    اتفاقا چون مربوط به خودته نمیتونی تعیین کنی کی صلاحیت داره


    قابل شمارونداشت:)
    شایدم بوده اینطوری گفتم ناراحت نشی:دی
    پاسخ:
    عجب گیریه ها :)))
    http://japanmusic.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%B2%D9%88%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%B2%D9%86%D9%85-%D8%A8%D8%AF%D9%86-%D9%85%D9%86-%D8%B2%D9%86.htm

    من سکوت میکنم :)
    پاسخ:
    ینی دهااااانت :)))) اسمو دیدم پوکیدم :)))
    دمت گرم :)))
    والاع ب زور میخوان زن بدن ما رو :)))

    سکوتت سرشار از فریادها بود :))
  • بانوی عاشق
  • آقا شما تو آپارتمان ما هستین یا تو کوچمونین
    من متاهلم ها!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    عجباااا
    با شما چیکار دارم عاخه :/ :)))
    گاهی زن نگیری زنت را می گیرند! یعنی چیز نه ببخشید برات زن می گیرند
    از ما گفتن بود +_-