Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

چند وقتی میشه که گرد و غبارِ غم و افسردگی و داغونی که روی اکثرِ وبلاگ ها نشسته،به شدت روی مخِ من و خیلی های دیگه بود!بطورِ عجیبی جایِ خالیِ یک وبلاگِ طنز و خنده ساز رو توی این فضا حس میکردیم!نه که وبلاگ هایی نباشن که خنده ساز نباشنا!نه!ولی یه وبلاگ که رسالتش خنده و طنز باشه!

به همین دلیل با دوتا از رفقا تصمیم گرفتیم یه وبلاگ با فضای طنز و خنده بسازیم تا حداقل ذره ای شادی و خنده رو به این فضای سنگین،تزریق کنیم!

رسالتِ این بلاگ هم انتقالِ حس و حالِ خوب و باحال،به همه ی دوستانِ!تو این راه از همه ی شما دوستان هم کمک میگیریم!چون این بلاگ واسه همه س : ) پس لطفأ تا جایی که میتونید کمک کنید این حس و حالِ خوب فراگیر شه!

شاید بگید چقدر پر روئه،ولی ازتون میخوام اگه از این فضای حاکم بر بیان که زیاد شاد و باحال نیست، راضی نیستید و‌ دلتون میخواد فضای شاد تر و باحال تری رو با هم تجربه کنیم،لطف کنید وبلاگِ تازه تأسیسی رو که واسه شادتر شدنِ همه ساخته شده،تو وبلاگ هاتون به بقیه هم معرفی کنید تا جمعمون بزرگتر و باحال تر بشه؛هرچی نباشه خنده و حالِ خوب،دستِ جمعیش میچسبه!


منتظر همه تون هستیم در بلاگفان!


+فانوسأ رویِ پشمالوی تِد رو زمین ندازید و بیاید از این حرکت و جریانی که با این وبلاگ شروع میشه حمایت کنید تا حداقل ذره ای بتونیم حال و فضای اینجا رو بهتر کنیم : )

هیچ سود و منفعتِ خاصی هم واسه من و رفقام نداره!قصد ‌و نیتمون مشخصه : )

 به امید روزهای باحال تر!

تِد و شرکاء!«رفقا»

  • ۹۵/۰۷/۳۰
  • Neo Ted

نظرات (۲۴)

  • ماجده ◕ ‿ ◕
  • آورین
    کار خوبی میکنید
    پاسخ:
    خواهش میکنم :/
    با حمایتای شما البته : )
  • حسین مداحی
  • حتما میام.
    پاسخ:
    قدمت رو تخم چشم یس :))
  • ɐɹɐɓol •_•
  • چهار پایه تونم :)))
    پاسخ:
    در این حد؟
    :)))
    حمایت کنید دیگه!من چیزی نمیگم :))
  • بانوچـ ـه
  • حرکت جالبیه.
    پاسخ:
    جالبی از خودتونِ : )
    چه خوب:)

    ماحمایت می کنیم:)
    پاسخ:
    سپاس : )
    دلگرمیم به حمایت های دوستان اصن :))
  • مترسک ‌‌
  • چشم و به امید موفقیت :)
    پاسخ:
    چشمت عقابی رفیق!
    ممنون : )
    به به :)
    هیپ هیپ :)
    پاسخ:
    بح بح حتی : ))
  • دخترِ انار :)
  • زود تند سریع بگید به من چی جاییزه میدید برای این که بعد خودتون نفر اولی بودم که چند روز پیش ترا جزو دنبال کنندگانش شدم ؟ :دی))
    پاسخ:
    دنبال کننده بودن که جایزه نمیخواد :/ هروقت حمایت ویژه کردین برید چک سفید امضا از باب اسفنجی بگیرین :)))
    ممنون : )
  • دخترِ انار :)
  • جاییزه نداره دنبال کننده بودن؟ اونم نخستینش :|| باشه باشه پس منم اصلا دنبال نمیکنم وبلاگتونو :دی

    خواهشمندم، ان شاء الله کسب و کار خنده تون پر رونق :)
    پاسخ:
    عه عه :| شما که اینجوری نبودین :دییی

    خیلی ممنون : )
    حتما حمایت میشه...دی:
    واقعا ممنون بابت این تصمیمتون ^_^
    پاسخ:
    مچکرم : )
    وظیفه س!
    متچکریم!
    باشد که فضای "انگار گرد مرده پاشیدن" ه بلاگستان برگرده به روزای قبل :)
    پاسخ:
    تچکر خالی بدرد نمیخوره :)) عای عم رو :)) 
    حمایت ویژه کنید :/ ایش
    :)))
    چه عجب فضای یه وبلاگ فان هستش دلم پوسید 
    پاسخ:
    دل ما هم پوسیده بود!
    آقا با فانوس شوخی نکنین😑
    فانوس ناموس ماست😁😒
    پاسخ:
    فانوس خودمونِ :/
    اختیارشو دارم اصن :))
    خیلیم عالی:)
    حتماااا:دی 
    منم حامی ام..البته تو شناسنامم سمیراست:/
    حالا انصافا چجور حامییی؟!:/
    پاسخ:
    خواهش میکنم!
    من فکر کردم حمیرا هستین ولی :/
    حامی یعنی لینک کنید و پست معرفی بذارین واسه وب :)
  • آشـــفتهـ ⇜...
  • خوشی زده بود زیر دلمون؛
    .
    + مبهم نوشت

    جدی نگیرید منو :/

    (: ازون نوشته های ساده ایه که پر از معنا هستن :)
    پاسخ:
    نع بابا؟
    :)
    ما همه رو جدی میگیریم : ) حتی شما دوست عزیز : )
  • خانومِ حدیث ^_^
  • خیلی خوبه
    منم چون یه نمه شوخی دار مینویسم و چن وقتیه حال خوشی ندارم وبم داره خاک میخوره  :(
    پاسخ:
    امیدوارم حالتون خوب شه ب زودی : )
    آفرین پسرم
    :)
    موفق باشی
    کمکی از دستم برمیومد بگو
    پاسخ:
    خواهش میکنم مادر :)
    کمک که گفتم تو پست : ) معرفی وب تو وبتون : ) اگه دوست داشتین!
    الان بلاگفان واس ماس درواقع :))
    عاقبت ب خیر شین مادر :)
    پاسخ:
    واس همه س!پس حمایت کنید از وب خودتون : )
  • تـیــدا ...
  • خیلی هم عالی
    من که فعلا دارم میرم چشممو عمل کنم ولی از دو هفته دیگه حتما میخونم وب طنزتون رو
    پاسخ:
    ان شاءالله به سلامتی : )
    چشم!! ^___^
    حالا وقت میدادی اگه حمایت نمیکردیم بعد میگفتی!!!
    یه پست انتشار در آینده دارم اونجا یه معرفی یه خطی کردم!!!! ^___^
    پاسخ:
    چشمتون قوی : )
    واسه محکم کاری گفتم دیگه :)))
    لطف کردین : )

    خوبه اما به شرطی که ادامه دار باشه
    چون معمولا وبلاگای گروهی تا یه مقطعی فعاله بعدش کم کم فراموش میشه....
    به هرحال موفق باشید 
    پاسخ:
    ان شاءالله ک ادامه داره : )
    مچکرم!
    چه ایده خوبیه
    پایدار باشید
    پاسخ:
    مچکرم : )
  • Fatemeh Omidian Nasab
  • بهتون میپویندیم :)
    پاسخ:
    خوشحال میشیم!
    میشه از رو خودت چند تا کپی بزنی تو همه شهرا بفرستی؟
    ینی یه چندتا ادم دلسوز و شاد داشتیم مث تو بس بود:/
    ولی اینکه به قولِ خارجیا ایم این:)
    پاسخ:
    نمیذارن ک!میگن قانون کپی رایت رو نقض کردی :))
    خیلی لطف داری به من : ) مچکرم!اینجوری هم نیست!
    احساس کردم چنین وبی لازمه وجودش تو بیان : )
    باشد :))