Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

عاشقانه ی سیاسی طور حتی D:

يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۷ ب.ظ

بیا و اسرائیلِ قلبِ من باش

قول میدم فلسطینِ خوبی باشم  D:


+نداره!


  • ۹۵/۰۷/۲۵
  • Neo Ted

نظرات (۱۸)

  • بهار پاتریکیان D:
  • :)))))
    پاسخ:
    : )
    عنوان خوب!
    من اسرائیلتم تد حتی، اگه دست از همسایه برداری :)
    پاسخ:
    مخلصم میرزا
    ولی شما میتونی ترکیه باشی :)) اسرائیل فقط همساده :))

    تنها تو وقتی صدا می زنی

    نامم دهان به دهان می چرخد

    ماه کامل می شود

    و با ده انگشت می تابد.

    بلبلی پشت سنگ می خواند

    با رگه هایی از طلا.

     

    دستت

    مثل یک شعر سیاسی گرم است.

     

    "غلامرضا بروسان"

    پاسخ:
    چه قشنگ : )
    اوپس...اسرائیل من باش :دی ...اسرائیل بد چیزیه ها....مطمئنین میخواین فلسطین باشین؟ :)))
    پاسخ:
    اسرائیل من خوبه :))
  • حسین مداحی
  • کارت درسته.
    پاسخ:
    توکرتم :)
  • دخترِ انار :)
  • شاعر میفرماد :
    فلسطین تو خواهم شد
    اگر،اشغالگر هستی!
    :)
    پاسخ:
    درود بر شاعر همیشه حاضر در صحنه :))
    تو حزب الله لبنانی
    وَ چشمان ِ تو بیروت ست
    تمام پاچه گیری ها
    به سگ های تو مربوط ست! 
    به ثبت ِ رسمی ِ محضر
    تو قطعا"،معتبر هستی
    فلسطین تو خواهم شد
    اگر،اشغالگر هستی! 
    تو مثل فتح ِ خرمشهر
    به دست ِ بوسه ای پنهان
    تویی خوشحالی ِ بعد از
    شکست ِ حصر ِ آبادان 
    هوایِ داغ ِ بندر کُش
    تو با من، تووی لنگرگاه
    شروع ِ فتنه ای تازه

    آیکون عینک دودی ازین گرد باکلاسا:D
    از آغوش ِ تو، بسم الله
    پاسخ:
    کمرم شیکست :))
    سپاس
    اا حرفم پرید وسط شعر:/
    پاسخ:
    عیب نداره :)
    قشنگ بود ...
    ولی اسراییل منفور هست ها .... !!!
    پاسخ:
    اصلِ موضوع اینجا یه چیزه دیگه س : )
  • گمـــــــشده :)
  • همون که خودم گفتم
    بالاخره یه روز اون نداره داره می شه
    :)))))))))
    پاسخ:
    ممنون بابت امیدواری :))
  • مترسک ‌‌
  • جمله سنگینی بود، سه روز عزای عمومی اعلام می‌کنم :))
    پاسخ:
    درود بر شرفت :))
    عشق غصبی دوست داشتنی نمیشه .
    پاسخ:
    خیلیم میشه :/ ایششش
    :))
    کامنت سمیرا باحال بود ^____^
    پاسخ:
    قابل نداره
    باشه واسه شما :))
  • حسین مداحی
  • شما آقایی و «تو»کر نیستی.
    من، پنیرتم.
    پاسخ:
    قارچتم :)))
    اسراعیلم نمیاد تو قلبمون :/ عیش -_- 
    پاسخ:
    الکی ک نیست :)) شرایط داره :))
  • خانومِ ر ...
  • قشنگ بود پستتون مث همیشه
    پاسخ:
    ممنون بابت نظر لطفتون.
    😂😂😂😂
    ینی به چیزایی دیگه ای نمیشد تشبیه کنی اخه:/
    جدیدا هر زوجی رو تو خیابون میبینم و هر جمله عاشقانه ای که میبینما یهو یاد نوشته های شما میوفتم اصن یه وضی راه انداختین بااین نوشته های عشقولیا:دی

    پاسخ:
    اینا همه از برکاتِ نوشته های منه دیگه :))) در این حد تأثیر گذارن :))
  • تـیــدا ...
  • عالی بود :)) 
    پاسخ:
    قابل دار نبود : ))