Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

شعور و فهمِ متقابل!

جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۱ ب.ظ

همونقدر که حق نداریم به دخترخانمی که حجابش کامل نیست بگیم«هرزه»،به همون اندازه هم حق نداریم به دخترخانمی که چادر سرش میکنه بگیم«اُمُّل»!

این یک شعور و فهمِ متقابلِ!

+التماسِ تأمل

  • ۹۵/۰۷/۲۳
  • Neo Ted

نظرات (۲۵)

  • بهار پاتریکیان D:
  • تکبیـــــــر :)))
    صل علی محمد ..
    پاسخ:
    صلوات :))
    الله اکبر الله اکبر..
    حرف حساب بود.
    پاسخ:
    سپاس : )
    بلی...وخیلی ازین حق نداریم های دیگر
    پاسخ:
    بله و خیلی های دیگه!
  • حسین مداحی
  • درسته.
    پاسخ:
    تشکر بابت تأییدت : )
  • آراگُــ ــ ــل •_•
  • صحیح :)

    متنفرررررررمممم از این ادما
    پاسخ:
    من هم به نوبه ی خودم متنفرم : ))
    واقعا حق نداریم :)
    قضاوت نکنیم....
    نگیم هرزه....
    نگیم امل... 
    پاسخ:
    صحیح است : )
  • گربه بنفش
  • فکر میکردم خیلی وقته آدما با پوششون قضاوت نمیشن،اما طبق معمول زیادی خوش بینانه فکر کردم:(
    پاسخ:
    خوش بین بودن خوبه،به شرطی که حقایق ندید گرفته نشن : )
  • خانوم لبخند :)
  • اوهوم :)
    پاسخ:
    ممنون که خوندید : )
  • مترسک ‌‌
  • اصلاً نحوه پوشش یه امر سلیقه‌ایه، معیاری برای شناسایی شخصیت یه نفر نیست...
    پاسخ:
    زیاد موافق نیستم!
    نسبیه!
    اتفاقا داره قضاوتها بدتر و افتضاح تر میشه
    خیلی زخم خوردیم ولی همیشه و بیشتر فریاد گروه اول شنیده میشه!
    پاسخ:
    دقیقأ!
  • بانوچـ ـه
  • ما کلا حق نداریم در مورد زندگی و روش زندگی و حتی پوشش کسی اظهار نظر کنیم و برچسب خوب و بد بهش بدیم... اما خودمون این حق رو به خودمون میدیم چون همیشه ما خوبیم و بقیه بد! :|
    پاسخ:
    و این خیلی بده!
    عضو توییتر فارسی هستی پس ! ؛) 
    منم با این جمله موافقم :)) 
    پاسخ:
    نه.چطور؟
    ممنون ک موافقی : ))
    والا!
    پاسخ:
    : )
  • دخترِ انار :)
  • کلاغ سیاه حتی :))
    احسنت بر شما :)
    پاسخ:
    اینم هس : ))
  • رشته خیال
  • ولی واقعا خیلی کیف میده فرق نذاریم هر دو موردو بگیم :|
    پاسخ:
    امیدوارم
    دقیقاااا ..
    پاسخ:
    : )
  • گمـــــــشده :)
  • اینقده تو این موقعیت ها گیر کردم و حس بد بهم منتقل شده که نگو
    :/
    پاسخ:
    حسِ بدیِ لعنتی!
  • حسین مداحی
  • یک بار میرفتیم مدرسه. توی راه چند تا از بچه ها به چند تا رفتگر محترم میگفتن هویج! داد میزدن میگفتن هویج و فرار میکردن!
    پاسخ:
    چقدر بیشعور!
    چادر چه ربطی به امل بودن داره اصن؟! :(
    من سابقا چادری بودم، الان نیستم اما الان هم چادری ها، برام خیلی قابل احترام هستن. چون به خاطر ایمانشون، سختی های چادر رو تحمل می کنن.
    پاسخ:
    ربطشو باید از خودشون پرسید ک میگن!

    آخه من این جمله رو اونجا دیدم .. :/ 
    پاسخ:
    عه!چ باحال!
    ولی من اینو بخاطر یه اتفاق نوشتم!
  • تـیــدا ...
  • خدا رو شکر چه وقتی بی حجاب بودم چه الان که چادریم کسی حرف نامربوط نزده تازه من بدحجاب نبودم کلا بی حجاب بودم :دی
    پاسخ:
    پس شما پتانسیل شنیدن هردوتا تیکه رو داشتین و دارین : )))
    اوه اوه :دیییی
    در این حد؟
    حالا گذشته ک گذشته،الان مهمِ!
    وای که چقدر متنفرم از این ادمای برچسب زن!!!!!
    یعنی چی هی به این و اون برچسب میزنن؟!!! :/
    چقدر نامهربونی زیاد شده تو جامعه!!! :(
    پاسخ:
    بی فکر و بیشعورن!
    براوو :|
    پاسخ:
    تنکس :|
    و چقدرم رعایت میکنیم حقوق همدیگه رو !!
    پاسخ:
    خیلی!
  • ماجده ◕ ‿ ◕
  • والا بخدا
    پاسخ:
    والاع : )