Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

تویِ سرمی و این،واسم کافی نیست!

پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۲ ب.ظ

تو نیستی؛درست.

نیومدی هنوز؛درست.

ولی من که هستم!

من که میتونم بهت فکر کنم.

میتونم بسازمت تو ذهنم.

میتونم واست بنویسم.

هوم؟

قبول نداری؟

نمیبینی دارم باهات حرف میزنم؟

پس هستی که مینویسم واست.

هستی که دارم باهات حرف میزنم!

هستی که کسی باورش نمیشه که بی مخاطبن نوشته هام!

بی مخاطب نیستند!اونا هم فهمیدن که تو هستی!

ولی

نمیدونن کجایی!

تو توی سرِ منی!

توی رشته به رشته های عصبیِ مغز منی!

توی سلول به سلول های خاکستریِ مغزم!

حالا اینکه بقیه میگن دروغ میگم که نیستی رو قبول دارم!

ولی واقعأ جوری تو سرم ساختمت که خودمم باورم نمیشه نباشی!

ولی میدونی چیه؟

این بودنت قانعم نمیکنه!

من رویا پردازِ خوبی ام.

ولی

پردازش تو،توی مغزم،شاید مغزمو ارضا کنه؛شاید تخیلم رو راضی کنه؛ولی من،لمسِ دستات رو میخوام واسه ارضای خوشبختیم!


پ ن:به جرئت میتونم بگم تویِ اکسیژن هوایِ روستامون،این توانایی رو بهم میده اونقدر تو لایه های خیال پردازیم فرو برم که کیس مورد نظرم رو طیِ یه عملیاتی جلو خودم ظاهر کنم  D:

در همین حدی که عرض میکنم!

به همین تیکه نون!

پ ن تر:این پست واسه شایعه سازانِ مربوط به مخاطبِ پست هام بود!باشد که توبه کنن و به درگاه خداوند پناه گیرند!همانا خداوند توبه کنندگان را دوست میدارد : ))
  • ۹۵/۰۷/۲۲
  • Neo Ted

نظرات (۳۰)

سلام
من که خیالاتی به سرم نزد، ولی بازم میگم این پست مخاطب خاص داره :)
پاسخ:
سلام
میرزا جان قصد بارگشت به آغوش خدا رو ندارین؟
:))
  • تـیــدا ...
  • من که هنوز مشکوکم :دی

    عمرا باور ندارم فقط توی ذهن باشه
    پاسخ:
    پس همانا شما از زیانکارانید ؛/
    :))
  • دخترِ انار :)
  • دیگه خیلی داره این فراق اذیتتون میکنه :دی
    ایشالا آپشنشون از حالت بالقوه به حالت بالفعل تغییر پیدا کنه :)
    در مورد توی ذهن ساختن هم باید بگم این کارو نکنید اصلا
    چون اگر یه آدمی رو بسازید تو ذهنتون با یه سری خصوصیات و ... همونجور بهش عادت میکنید و بعدا که واقعیش وارد زندگیتون بشه اگر یکم با اون آدم تو ذهنتون فاصله داشته باشه شمارو مدام به مقایسه وادار میکنه ذهنتون
    پاسخ:
    نه بابا!اذیت چیه :)) 
    فقط هست که احساسم نخشکه : ))
    تصویرسازیِ فیزیکی ک مد نظرم نبود؛بیشتر حسیِ : )) یه شخصیتِ مبهمِ،به مراحلِ بالاترش نمیرم ک : )) افسارٍ تخیلم به دست خودمه :))
    ممنون از توجهتون : )
    متن چه خوب بود:)وقتی که مخاطب نداشته باشه این متن خوب نیست،عالیه

    پ.نِ اول جالب بود
    پاسخ:
    مزه ش به همین بی مخاطبیشه :)) 
    ممنون ک خوندین : )
  • ɐɹɐɓol •_•
  • D:

    بلاخره تکلیف خودتونو روشن کنید...
    اقدس حیرونه D:
    پاسخ:
    طفلی شده مثل مرده ی متحرک اصن :))
    پ ن اول !!
    پاسخ:
    : ))
    والا اینجوری که شما نوشتین با کسی که روبروی آدم نشسته باشه هم نمیشه حرف زد! 
    حق دارن شایعه سازان 
    پاسخ:
    تقصیر من چیه هیچکس باور نمیکنه؟
    :))
    شایعه سازا هیچ وقت حق ندارن :))
    :)
    پاسخ:
    : )
    چقد خوبه :)
    منم یه جورایی این جوریم 
    پاسخ:
    چه باحال : )
  • فینگیل بانو
  • یه شاعر ِ عزیزی میفرماد :
    " آهاااااای مخاطب ِ خاص ! " :دی :پی
    پاسخ:
    :| نداره
    عووف چقدر خووب بود این پست :|

    اصن کسی نباشه آدم خیالاتش قوی تر کار میکنه :دی من که اینجوری بودم یه زمانی :))
    پاسخ:
    ممنونم : |
    شما هم؟
    اسم اون همسایتون چی بود بش قسم خوردین؟ اقدس بود؟ :دی یاد اون افتادم الان :)))

    :: پ ن رو قبول دارم! اگه بیاین شمال چی میگین؟ آدم با این جنگل و دشت و دریا و کوه و غیره و غیره نخورده مست میشه و ندیده مجنون :)))
    پاسخ:
    :|
    +از کجا معلوم شمال نباشم؟
    :))
    :/
  • بهار پاتریکیان D:
  • احساس همزاد پنداری کردم با متن :)) 
    همینطوره واقعاً ..
    پاسخ:
    چقدر خوب : )
    این حد از هپروت عادی نیستااااا ^___*

    بالاخره میاد به روزی :)
    پاسخ:
    نظرتون درموردِ شیشه چیه؟
    :))
    + : )
    پوکر فیس نشین خب! یاد آدم یهویی هرجایی میتونه بیفته! :))

    :: نه باباااا جدااا؟ :)))
    پاسخ:
    هرجایی جز اقدس :|| اون خطه قرمزمه :))

    +نه :)) الکی :))) 
    احتماله دیگه
    شاید!
  • گربه بنفش
  • ما یه عمر بی مخاطب نوشتیم:))
    خیلی هم حس باحالیه،خیلی هم تشویق میکنم:))
    پاسخ:
    درود بر شرف شما :))
    بابا ما قبول کردیم مخاطب خاص نداره
    به همین تیکه نون
    دییی:
    ولی مخاطب خاص رو برین پیدا کنین کم کم دیگه:). اگه همینجوری پیش برین تا آخر عمر با مخاطب خاص فرضی مجبور به زندگی میشین:/
    * این حد از مخاطب خاص رو هرکسی برای خودش متصور میشه به نظرم.... اینطور نیست؟؟؟ حتی گاهی حرف هم میزنه آدم با مخاطب خاص فرضیش دی:

    پاسخ:
    احسنت بر شما :))
    ایشالاه به وقتش : ))
    هنوز زوده!
    +یجوری میگین انگار طبیعیه این کار!ولی واقعأ نیستا : )))
  • دخترِ انار :)
  • منم تصویر سازی فیزیکی مد نظرم نبود اتفاقا
    یکم عمیق تر به حرفم فکر کنید مطمئنم متوجه منظورم خواهید شد :)
    پاسخ:
    یه بار دیگه هم خوندم : ))
    حواسم به اون جنبه از حرفتون هم هست : )
    کلا نمیذارم زمینه واسه مقایسه فراهم شه.
  • شادوَرد __
  • من باور کردم بی مخاطب مینویسید چون فقط یه بی مخاطب میتونه یه بی مخاطب رو درک کنه:دی
    پاسخ:
    درک متقابل تا چ حد اصن؟
    :)))
  • گمـــــــشده :)
  • الان مخاطب خاص نداشته باشه بالاخره روزی مخاطبشو پیدا می کنه
    پس در هر صورت مخاطب خاص داره
    :دی
    پاسخ:
    این نظریه رو بیاید ثبت کنید جانِ تد :))
    واقعا من نمیدونم چرا انکار میکنید آقای تد :||
    اعتراف کنید و خودتون و خواننده هارو همه راحت کنید...والا :))
    پاسخ:
    شما خودت الآن متهمی خانم محترم :|
    رفع اتهام نکردین : ))
    یــس :/
    پاسخ:
    ک اینجور :))
    عه؟ نه بابا؟؟ نکنه این اقدس همون رویاست شما رو نمی کنی :دی

    :: هومممم که اینطور :))
    پاسخ:
    هوسِ گونی و شلاق و اینا کردین؟
    :)))
    +بلهع!همینطور :)
    یه جایی خونده بودم که اونایی که یه گوشه ساکت میشینن تو دنیا خودشون با یکی خوشن:)
    الان از نزدیک یکیشونو دیدم:)
    ایشالا به زودی  دستاشم لمس میکنی:)
    پاسخ:
    عخخی!
    کجا دیدین؟
    :))
    : )
    =)))))))
    ما ک توبه میکنیم و خدا هم دوستمون میداره .. ولی اینطوری ک شما میگید باید دست ب دعا شیم برا شما :))
    پاسخ:
    عجب :•|||
    :))
    تو وبلاگ تد در سرزمین بلاگستان:/
    ایکیو:/
    مهنــــــــــدس:/
    پروفســـــور:/
    پاسخ:
    حالا مگه دیدین واقعأ؟ 
    :)))
    ندیدین ک :))
    عامیب :/
    هیدر :/
    :/ مگه حتما دیدن باید به صورت فیزیکی باید اتفاق بیوفته اخه؟
    😂😂😂😂😂😂 انقدر خنده دار فوش دادی که دیگه فوشم نمیاد😂😂😂😂😂😂
    پاسخ:
    بله!پ چی؟؟؟
    قابل نداشت!نوش جون :))
    مگه شما همون خانوم و فیزیکی میبینی؟
    نه تصورش میکنی دیه
    منم همینطورم تمام کاربرای بیان بنا به شخصیتشون یه قیافه ای تو ذهن من دارن
    😊😊😊😊
    پاسخ:
    شما با اجازه کی منو تو ذهنتون تصور میکنین؟؟؟
    هان؟؟؟
    ب چه حقی اصن؟؟؟
    بدم بچه ها فیلترت کنن؟؟؟
    :))
    😂😂😂😂😂😂
    ما با بچه ها بالا دوستیم با ما کاری ندارن:دی
    باور کن با همین خرسِ تصورت میکنم😝😝😝😝😝😝
    ولی خب نه انسان تصورت میکنم ولی نمیدونم چرا تو تصوراتم انقدر لاغری اخه😐😐
    پاسخ:
    :دییییی جدی؟؟؟
    لاغر؟؟؟
    چرا من لاغرم؟؟؟؟؟خدااا :))