Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

حریمِ تِد

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۴۴ ب.ظ

یک سری مسائل هست که شخصیت و فرهنگِ خانوادگیِ هرشخص رو نشون میده و راحت میشه با بررسیِ این حالات،به تربیتِ خانوادگی و فرهنگ خانواده ی طرف پی برد!

من میخوام یکیشو الآن از نظر خودم بررسی کنم.طبق چیزی که تجربه کردم و واسم اثبات شده!

اینکه من واسه گوشیم رمز گذاشتم و اجازه نمیدم کسی به گوشیم نفوذ کنه و اونو زیر و رو کنه،دلیلش این نیست که من فایلِ ناجور و خاعک بر سری تو گوشیم دارم یا عکس و شماره های دوست دختر هام«!» تو گوشیم باشه و به خطر بیفته!نه دوست عزیز!این یه نوع حریمِ که واسه خودم قائل شدم و دوست ندارم هرکسی واردش بشه و نقضش کنه.این یه نوع احترام و شخصیتِ که واسه خودم قائل شدم و نمیخوام کسی بهم بی احترامی کنه و حد و شأن خودشو پیشم بیاره پایین.

پس هیچ وقت،تکرار میکنم!هیچ وقت واسه پی بردن به رمزِ گوشیِ کسی،اصرار نکنیم و پاپیچش نشیم!اینجوری داریم خودمونو کوچیک میکنیم و اجازه میدیم در مورد خانواده و فرهنگمون قضاوت بشه!

در آخر هم یه سلام و عرض خدا قوت داشته باشیم به اون دوست عزیزی که وقتی گوشیو میدی بهش تا یه عکسِ خاصی رو ببینه،تا فیها خالدونِ گالری رو در نیاره،ول کن نیست!

سلااااام فضول!!!

سلاااااااام آنتی ویروس!

سلااااااام ساواک!!

خداوقت مرورگر!

خسته نباشی پیگیر!

  • ۹۵/۰۶/۲۹
  • Neo Ted

نظرات (۱۹)

اوهوم ! حق با شماست

البته رمز گوشی من رو همه دارن :دی
پاسخ:
سپاس

+گوشی شما بدرد نمیخوره پس :))
  • دخترِ انار :)
  • آخ اخ این آدمای بخش آخر چقدر روی اعصابن واقعاا :||
    پاسخ:
    خیلی :||
  • دخترِ انار :)
  • در ضمن باید اضافه کنم رمز گوشی منو افراد بسیاری تلاش کردن بفهمم چی هست و چجوریه الگوش ولی تا به امروز موفق نشدن و همه به گفتن جمله اوووه عجب رمزی داری و چپ چپ نگاه کردن به سبب شکستشون بسنده کردن :))
    پاسخ:
    اون نگاهه خیلی میچسبه :))
    انگار نوبل دادن ب آدم :))
  • عای عم بــــهـــــار D:
  • من خود تبلتم رمز نداره ، ولی اپلیکشن هاش چرا :))))))))
    +
    واقعاً هم :| آدم عصبی میشه :|
    پاسخ:
    ای نااااامررررد :)))

    +ب شدت :|
    تا انجا که یادم میاد فیلم تد اصلا ادب ندالشت
    پاسخ:
    تا آنجا ک یادتان می آید،یه سر به این متنِ بغله وب بزنید :/
    اون بالا تو هدر هم بخونید :/

    من خودم رمز رو میدم (:

    پاسخ:
    شما دیگه خعلییی مثبت و مهربون تشریف دارین : ))
    نده خواهر من!نده!
    : )
    واااییی الان درحال بالیدن ب خودمم :)
    ولی انصافا حرف درستیه ..
    البته من خودم رمز نمیدم ب گوشیم و جز دخترعمو فضولم هیشکی بهش دست نمیرنه .. اتفاقا ی جور سرگرمی فضول سنج شده برام :))
    حالا ی عده هم هستن رمز نمیدی بهشون . شانسی رمز وارد میکنن اینا از اون داغونان ..
    پاسخ:
    پس نیفتین حالا :)))
    اونا خیلی داغون تر از داغونن : )
    اینا رو بدین من با تریلی از روشون رد شم :|
    پاسخ:
    چ پولدار :/
    تریلی دارن ملت :/
    نمیدونم خصوصا این بزرگترا چه حسی دارن فک میکنن الان رمز بفهمن میخوان مچ بگیرن به حدی عصبی میشم..به یه بنده خدایی که ازم بزرگ تره گوشیمو دادم یعنی ندادم گرفتش گفت بگورمزش چیه ببینم چیا داری عین جملش یادم نیست اما منظورش موچ گیزی چک کردن بودگوشیمو ازدستش کشیدم گفتم متنفرم ازین لحن..
    ونیم ساعت بعد گوشی بازکرده دادم بهش وتو اون مدتم خپدم به گوشیم دست نزدم که بگه پاک کردی یا هرچی

    پاسخ:
    آخ آخ
    گل گفتین
    این مچ گیری خیلی رو مخه :/
    مسخره ها :/
    همین! رمز گذاشتن همیشه به معنی این نیست که توش فایلای فلان دارم ولی چون اکثراً فکراشون تو باقالیاست (!) من از بیخ رمز نذاشتم! طرف میاد سمت گوشی‌ام می‌بینه رمز ندارم، با خودش فکر می‌کنه حتماً چیزی نداشتم که رمز ندارم و میره دنبال کار خودش! در مجموع امنیت بالاتری داره :))
    پاسخ:
    نه رفیق :)) ما از این شانسا نداریم :)) در هر صورت کالبد شکافی میکنن گوشیو :))
    من چون اصلا تو جمع گوشیمو در نمیارم از این مشکلا ندارم :))
    پاسخ:
    شما از ده پونزده دولت آزادین : )
    منکه گوشیم کلا بیت الماله...؛)
    پاسخ:
    همانا از رستگارانید :))
    روش برخورد مترسک اصن منو به فکر فرو برد:))!
    پاسخ:
    من هم :)
    داشتن و نداشتن رمز کاملا بی اهمیته! چون در هر صورت گوشیم نود درصد مواقع یا ی گوشه افتاده یا دست خواهرمه بازی میکنه!
    ولی اینایی ک میخوان ب هرنحوی هس رمز رو بفهمن رو دوست دارم از سقف اویزون کنم:( :D
    پاسخ:
    چه عصبی و خشن :))
    یه بار یکی دید که گوشیم رمز داره، پرسید چی تو گوشی داری کلک؟! |:
    گفتم اطلاعات سیا رو دارم حمل می کنم |:
    پاسخ:
    :))))
  • گمـــــــشده :)
  • من راستشو بخوای هر وقت چیزی تو گوشیم باشه که نخوام کسی ببینه رمزیش می کنم
    و این به معنای وجود چیزهای بد نیست
    :|
    چون بعضی چیزا از نظر من بد نیستن ولی از نظر دوستم ممکنه بد باشه
    پاسخ:
    کاملا موافقم :  )
    الان بخندم یا بگم حق باشماست:دی!
    ولی اون مورد گالری خدایی راسته اصن میترسی در حد یه عکس گوشیتو بهشون بدی:/
    هرچند چیز خاصی نیست توش ولی چون شخصیه حس بدی القا میکنه کسی سرش بره:/
    پاسخ:
    هرجور دوست دارین :))
    من همه چیزم رمز داره فقط هم بابام رمزامو بلدهD: 
    +بجای سلام کردن بهتره همون روش قطع کردن گردن طرفو با چاقو میوه خوری پیش بگیرید!کار ساز تره
    پاسخ:
    چ بابای خوبی : )
    +راهکاره خشنیه :))
  • خانومِ حدیث ^_^
  • با مرورگر خیلی حال کردم  :دیییی
    پاسخ:
    چ خوب : )