Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

حس های منفی رو قفل کنیم

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۲۰ ب.ظ

من به عنوان یه بلاگر«و قبلش یک انسان»،همیشه حالم خوب و خوش نیست؛این طبیعیه واسه همه ی ما که همیشه حالمون ساکن و بدون نوسان نباشه؛ولی خب من تنها نیستم تو این وبلاگ.خیلی ها اینجا رو میخونن‌.این خیلی ها هم حال و احوالشون ساکن نیست و در حال نوسانِ؛اینکه من حالم بد و خرابه،به خودم مربوطه و هیچ کدوم از خواننده های وبلاگم،تو بد شدنِ حالم مقصر نیستن و لایق این نیستن که حالِ خوبشون،با حسِ منفی و بدی که تو متنِ من هست،خراب بشه و این حالِ بد به اون ها هم منتقل بشه!ما همه انسانیم و از بدیِ حال همدیگه ناراحت میشم.بعضیامون درک میکنیم و بعضیا هم همدردی!

یادم باشه وقتی حالم بده و یه پست با حس و حالِ منفی نوشتم،به حس و حالِ اون دسته از خواننده های وبلاگم که حالشون خوبه احترام بذارم و پستم رو قفل کنم و بگم که این پست،حالش خوب نیست و هرکسی که دلش میخواد اعلام کنه تا رمزش رو بهش بدم!اینجوری عذاب وجدان نمیگیرم که حال کسی از خوندن پست من بد ‌شده!


پ ن: این پست در درجه ی اول واسه خودم بود و بهش عمل هم میکنم،ولی شما هم میتونید بهش فکر کنید : )

پ ن تر:من اساسا خیلی کم پستِ غمگین میذارم؛شایدم نذارم!این پست رو نوشتم که یادم بمونه.

  • ۹۵/۰۶/۲۷
  • Neo Ted

نظرات (۲۴)

  • پاییزِ سالِ بعد
  • پیشنهاد خوبی بود .
    پاسخ:
    ممنون بابت توجهتون : )
  • عای عم بــــهـــــار D:
  • همین طوره ..
    من بعضی وقتا صرفاً بخاطر همین موردی که گفتید از نوشتن پشیمون میشم ..
    پاسخ:
    بنویسید.ولی قفلش کنید : )
    خیلی هم خوب! تا حالا از این جهت به این قضیه نگاه نکرده بودم (:
    پاسخ:
    امیدوارم بهش فکر کنی : )
    ممنونم
    دمتون گرم :))
    خیلی خوب گفتین :)
    پاسخ:
    ممنون : )
    موافقم منم قبلا توپستام گفتم عنوان پستای غمگین جوری میزارم که متوجه شیدخواستید نخونید حق دارید چون هرکس دردسرای خودشو داره..
    اما درنظر بگیرید یه ادمی مثه من که شخصیتش برون گرای برون گراس الان دراثرفشارایی که رومه ودلایل شخصیم نمیتونم نشون بدم باکسی دردودل کنم یعنی دقیقا خلاف شخصیتم که خیلیم سخته..فقط همین وب دارم تا یکم خودمو خالی کنم..
    یه زمانی گاهی ازین روزا داشتم الان یه بازه زمانی چندماهست هرروزم شده این وضع مگر استثناأ یه چندروز بششه حالم خوب باشه
    پاسخ:
    بحثه من سر حس و حال منفی ایه ک به بقیه منتقل میکنیم.ما میتونیم قفل کنیم و هرکسی ک خواست بهش رمزو بدیم تا قربانیه حال بد ما نشه حال خوبش : )
    امیدوارم هرچه زودتر حالتون خوب شه : )
    :)))))
    پاسخ:
    خوبه ک شادید :)
    میرم مرکز زمین محو شم....
    پاسخ:
    سلام منو ب هسته برسونید :))
  • عای عم بــــهـــــار D:
  • من اگه قلف بزنم رمزشو به همه میدم بازم فرق نمیکنه D:
    پاسخ:
    نامرده سادیسمیه گودزیلا :)))
    هومممم درست میگین منم خیلی وقتا به همین مسئله فکر کردم...

    روش خوبیه...فکر کنم از این به بعد اینکارو بکنم :)
    پاسخ:
    باشد ک رستگار شوید : ))
    ارزش فڪر ڪردن داره (؛

    سپاس (:
    پاسخ:
    خوشحالم : )
  • عای عم بــــهـــــار D:
  • اشکال گرامری میگیرماااا -___-
    آیکن دستا بالا عای عم پلیسD:
    عای عم تهدیدینگ یو D:
    پاسخ:
    نوچ!
    یو عار نات شکر میلینگ!آمریکا نات غلط کرد :))
  • عای عم بــــهـــــار D:
  • اوکی سِر ، عای عم لیوینگ د شیکرز فور یو تو ایت ، میل د شیکرز :)))
    عای عم عامریکا عند عای ویل دیستروی یو :))))
    پاسخ:
    عای عم ماست میلینگ اصن :)))
    یو عار پیروز :))
  • عای عم بــــهـــــار D:
  • ^____^
    بر طبل شادانه بکوووووب D:
    پاسخ:
    حالا آبرو ما رو نبر :))
  • دخترِ انار :)
  • شاید برای همین باشه که ترجیح میدم تو سکوت بلاگقا بنویسم تا بیان ... البته همین وبلاگ بیان ماهم توش خبری نیست :)) در کل درست میفرمایید کلملا :)
    پاسخ:
    سپاسگذارم : )
    تچکر :))
    پاسخ:
    مخلصم : )
    اولش میخواستم بیام بگم نخیرم همه بلاگرا حق دارن حال بدشون رو بنویسن ، بعد دیدم راه حل دادی که قفل کنیم ...
    بعد خواستم بگم نخیرم ما به عنوان دوست باید توی حال خوب وبد هم شریک باشیم و باهم بگذرونیمشون ، بعد دیدم گفتی رمز پست رو به هرکس خواست بدیم... 
    خلاصه که باید به خودم بگم میتونی دندون رو جیگر بذاری و تا اخر بخونی یا نه !:))

    +خیلی پیشنهاد خوبی بود !:)
    پاسخ:
    صبوری پیشه کنید،تا رستگار شوید :  )
    +امیدوارم مفید باشه.
    فدای سرت رفیق جان، برای همه ما پیش اومده که سرحال نباشیم؛ اگه قابل بدونی و رمز بدی که دمت گرم و اگر هم نه بازم میگم که فدای سرت ;)
    نمی‌پرسم چی شده چون اگه دوست داشتی بگی حتماً توی پستت اشاره می‌کردی...
    پاسخ:
    بحث من سر رمز دادنیا ندادن نبود رفیق : ) گفتم ک هرکسی بخواد میدم بهش.بحث اصلی یه چیز دیگه بود : ) ممنون ک خوندی.
  • خانومِ حدیث ^_^
  • خیلی پیشنهاد خوبیه
    پاسخ:
    ممنون : )
    چه پست با فرهنگانه ای بود...؛)
    پاسخ:
    قابل نداره :)
    ایده خوبیه . روش فک میکنم :)
    پاسخ:
    چه خوب : )
  • گمـــــــشده :)
  • ببین آقای تدی خرسه مهربون بلاگستان
    وبلاگ با توجه به خواننده هایی که داره نمیشه گفت چهار دیواریه و اختیاری
    ولی خب دیگه همه مون میدونیم وبلاگ برای خیلی ها تنها مکان بروز احساستشونه. آدم هم که همیشه شاد نمی شه. غم نمک زندگیه
    والا

    پاسخ:
    فکر کنم با دقت پست رو نخوندیدا : )
    شاید اینایی که گفتی درست باشه ها
    ولی همه میان اینجا که حالا بنا به موضوع وبشون یه سری چیزا رو باهم تقسیم کنند
    وقتی شادیم شادیا رو وقتی ناراحتیم ناراحتیارو وقتی تجربه ای داریم تجربمونُ
    یعنی وقتی میایم توی بیان یا هرجای دیگه ای باید امادگی روبرویی باانواع موجای منفی و مثبت و داشته باشیم بنظرم
    ولی خب این مسئله احترام به حال بقیه هم خیلی مورد مهمی بود،مرسی برای گوشزد:)
    پاسخ:
    قابل نداشت : )
    ما تو چه غمگین بنویسی چه شاد میخونیم :)
    پاسخ:
    لطف دارین : )
    می‌دونم موضوع چی بود ولی نخواستم خیلی رُک بهش بپردازم، مستتر بیانش کردم ;)
    پاسخ:
    دم شما گرم ؛)