Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

آمیب :|

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۵۹ ب.ظ

بیشوهور :|

بی مخ :|

آمیب :|

هیدر :|

قارچ :|

کپک :|

و گوسفندی«بلانسب گوسفند خان البته» که میگیری رو در و دیوار دست شویی عمومی،شماره تو مینویسی،آخه پشمکِ سوخته!!مگه تو دستشویی مردونه دختر میاد که توئه انگل شماره نوشتی رو در و دیوارش؟؟؟

آخه مگه دلم خنک میشه با این حرفا!!

بذارین خودمو خالی کنم اصن!!

آخه مرتیکه ی ***** ****** توئه ******* ** **** مگه ****** *** ای ***** *** ****  not found 404 ...

«پیوند ها و اون صفحه رنگیه»


همین آفتابه ر‌و از پهنا کنم تو سوراخه..

.

.

.

.

.

دماغت؟؟


  • ۹۵/۰۶/۲۴
  • Neo Ted

نظرات (۲۹)

  • بهار مینویسد
  • شیستوزوما 
    کپلک
    سینوراپتیدیس الگانس
    هیرودومدیسینالیس
    هیرودین
    خیار دریایی
    هوموسپینس
    کورداتا
    آرکئوپتریکس
    :||
    پاسخ:
    کلاس زیست شناسی ک نیست خواهر :)))
    بساطتونو یه جا دیگه پخش کنین :))
  • بهار مینویسد
  • 😂😂😂
    پاسخ:
    والاع :)
  • ماجده ◕ ‿ ◕
  • زیاد خودتونو عصبانی نکنین

    پاسخ:
    چشم :•|
    خونسردی خودتونو حفظ کنید لطفا .. ب خودتون مسلط باشین لطفا .. 
    پاسخ:
    آب پرتغال بی زحمت :))
    اونا ک این کارو میکنن روانی اند


    http://jorda.ir
    پاسخ:
    دیوانه ن به جون اقدس!
    کنترل کن خودتو برادر .... خورد عصن -_-
    شما به بزرگواری خودت ببخشش ...

    ببین کار به 404 نات فوند و اون صفحه هف هش رنگیا رسیده :/
    پاسخ:
    اصن در حد خنج کشیدن بودم :))
  • بهار مینویسد
  • :||||
    پاسخ:
    واتس یور مَتر گودزیلا؟
    :)))
    چی چی؟!
    :/
    پاسخ:
    یعنی نمیدونین معنیشو؟؟؟
    با ناخون هاتون سر و صورتتونو زخمی کنین میشه خنج :())
    :))))اسکل
    پاسخ:
    شاسگول حتی :))
    اها :|
    ن والا تاحالا نشنیده بودم |:
    پاسخ:
    واقعأ ک :))
  • بهار مینویسد
  • و باز هم اشکال گرامری ..
    یا باید بگید وات ایز یور پرابلم یا بگید واتس د متر ..
    واتس یور متر اینفورماله و کاربردی نیست ، هر چند که استراکچر صحیحی داشته باشه ..
    :)))
    پاسخ:
    ینی جا داره همون آفتابه رو بزنم تو سره...
    :|
    میدم بندارنتون تو گونیا :||
    من گرامره خودمو دارم خانم :))
    گیر نده :))
    والاع
    شما داغ کردی! کنترل کن خودتو (((:
    + آمیب D:
    پاسخ:
    الآن دارن آب میپاشن روم :))
  • پریســآتیـــس (:
  • :/
    پاسخ:
    وات؟؟
    معلومه حسابی حالت گرفته شده ها =))
    پاسخ:
    اصن داغون :())
    من دوباره نیازمند اون ایموجی هستم که از خنده از چشماش اشک میاد
    وااااااااااااااااااااااییی خیییییییلی خوب بود:دی!
    پاسخ:
    تا باشه از این نیازمندی ها :))
  • ژله پرتقالی
  • آقا من اصن میگم گرامرو ولش کنین
    آب پرتغال ؟
    O_o     O_o     O_o     O_o     O_o     O_o    O_o   
    پاسخ:
    شما هم عاره؟؟
    :))
    تو فضای کامنتی اینجور اشتباهات جایز هستش خواهر :))
    گیرم بدین میدم فیلترتون کنن :))
    امیب:)))))))
    پاسخ:
    تجدید خاطره شد؟
    :))
    عجب موجوداتی پیدا میشن-_- باید گردنشونو با چاقو میوه خوردی قطع کرد:|
    پاسخ:
    چ خشن :)
    اینا جدا چشونه؟
    پاسخ:
    مجهول الفازن :))
    خاطره ی نه چندان خوشایند زیست دبیرستان !
    فصل دهم ، فصل آغازیان :)
    هنوزم اون پاراگرافی که مربوط به امیب ها بود خط به خط جلوی چشممه....حتی تصویر اون امیبه که ابی بود....دی:
    صقحه بعدشم در مورد روزن داران بود ! بعدشم یه عکس روزن دار بود بعدش درمورد دیاتوم ها...دی:
    کلا همه چی یادمه....اگه خواستید به عنوان اطلاعات عمومی بگید که بهتون بگم‌D:

    پاسخ:
    حاضرم قطار پنچر گیری کنم ولی چنین اطلاعات عمومی ای بهم تزریق نشه :))
  • گمـــــــشده :)
  • هیچ وقت از اصطلاحات زیست شناسی سر درنیاوردم.
    یکی از فوائد این پست این بود که کشف کردم با یک اقا طرفم. فکر می کردم مخاطبم خانومه
    :|
    پاسخ:
    دست شما سپاس :||
    تِد مگه خانم هم میشه؟
    :)

    چه قدر خندیدم حرص نخور بیا پسته تازه بخور :دی
    :)
    پاسخ:
    پولشو شما بده،چشم :))
    شما خون خودتو کثیف نکن!!!
    شاید هدفشون اصلا خانما نبودن!!!
    :)))
    پاسخ:
    دیگه مسئله رو رادیکالی نکنین :||
    :())
    از اونجایی که هر جا که نامی از میکروبیولوژی هست منم هستم،اعتراف می منم عنوان پستتون باعث شد سریع بیام بخونم این پستو!(:
    بعدش با متن پست هم کلی خندیدمD:
    پاسخ:
    نوش جان :))
  • بهار مینویسد
  • اینجور اشتباهات جایزه ؟! :| :)
    چشم ، دیگه اشتباه نمیکنیم .
    پاسخ:
    یادتون نره :())
    یه سری افراد کپکم هستن طی یک عملیات انتحاری شبونه پامیشن میرن سرویس بهداشتی خانوما رو درودیوارش شماره مینویسن!!
    ینی موندم رابطه ای که از عطر گل و بلبل بخواد شروع شه با چی قراره تموم شه!^^
    پاسخ:
    نتیجه ای بس قهوه ای خواهد داشت :)))
    فک کنم بیان باید دست به کار شه ... بماند برای چی :-)
    پاسخ:
    :|
    خب گاموسا با اون جمله ی تهش حال کردم :دی!! 
    حتما گفته برسونید ب دختر دم بخت مثلا :// -_- 
    یا اینکه یارو رفیق نداشته :/ -_- 
    چرت میگم باو . همون آمیب 👊😐
  • ωـاره بانـפּ
  • بامزست هم نوشتنتون هم این شخصیت تد 
    پاسخ:
    لطف دارید : )