Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

چرخه ی چرخش

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴ ق.ظ

ریشه دواند در خاک

قامت کشید به آسمان

سه جوانه،زاده ی این آمیزش

جوانه ها خواستار غذا

خوراکشان باد


حال بالغ شده و میچرخند

میبلعند باد ها را


میچرخند___

میچرخند____

سرعتشان کم میشود؛ولی...

میچرخند___


ِ هم صنف___

همسان___

هم جنس___

هم عقیده____

میچرخند____

همه برای یک آرمان___

حولِ محور یک باور___

میچرخند___نه!

انگار متوقف شدند

دیگر نمیچرخند

‌.

.

.

.

نسیمی در راه است

.

.

.

.

چرخه ی حیاتشان آغاز شد___

دوباره چرخش____

چرخشی برای تولید جریان___

جریانی که گاهی،وابسته میشود به نسیمی ملایم____


گاهی روشنائی یک شهر،وابسته به جریان نسیمی ملایم!

نسیمی که گردبادی میشود برای یک خاموشی بزرگ.


خیلی ها در شهر، در انتظار همین نسیم هستند.

چرخش خیلی ها نیازمند فقط،یک نسیم ملایم است.

چرخش هایی جریان ساز


سه برادر میچرخند___ولی نه!

آن ها یکی هستند؛یعنی یکی میشوند___

میچرخد_____

ایجاد جریانی که انرژی،زاده ی اوست.

میچرخد_____

سرعت چرخشش کم میشود؛ولی...

هنوز میچرخد_____


 جریان ثبات ندارد.

اصلأ خاصیتش همین است.

امروز وابسته به نسیمی ملایم،نفس زنان قدم میزد.ولی؛ قدم میزد___


اما فردا___

چرا فردا؟

گرد و غبار در دور دست ها،گواه طوفانی را میدهد.



  • ۹۵/۰۶/۱۹
  • Neo Ted

چرخ

نظرات (۱۲)

"گاهی روشنائی یک شهر،وابسته به جریان نسیمی ملایم!"
چقد این جمله قشنگ بود
:)
کلن کلش قشنگ بود

پاسخ:
ممنون ک خوندید.
گردوغبار گواه طوفان:)خدابخیرکنه
پاسخ:
ایشالاه :)
من اون قدیما نفهمیده بودم منظور از ایناس ک عکسشو گذاشتین :| فکرم سمت درخت بود بود.
این جمله ک تو نظرات گفتن خیلی خوب بود، منم باهاشون هم عقیدم :دی
و البته جمله بعدیش ک مکملشه. این دو جمله شاه جمله اش بودن :دی البته شاید بهتر بود مینوشتین نسیمی که "میتواند" گردبادی شود برای یک خاموشی بزرگ. و اینکه اخرشم یه جوری باز بگین ک انگار خبر ندارین ک طوفان قراره بشه. ایکون تفکر. البته ک این صرفا چیزی بود ک الان ب ذهنم رسید و فکر کردم شاید جذاب تر شه اونجور. مشکلی نداره وگرنه.
پاسخ:
وجدانا کجای درخت میچرخه؟ : )
ممنون : )
اینجوری ک شما هم میگید میشه،ولی خب نظر من روی همین وضعش بود : )
من از حس و حال اینطور شعرهایی دورم...

همینکه می نویسین...قلمتون مانا :)

:: این قسمتی که فاطمه گفت رو هم دوست دارم :)
پاسخ:
والا شعر نبود.فقط یخورده فرق داشت با بقیه ی متن ها.
ممنون : )
سوال پیش اومد :|
من دیشب اینجا یه پست دیگه دیدم گفتم فردا بیام واسش کامنت بنویسم :|
من توهم زدم الان یا شما پست نامرئی دارین ؟!
O_o
پاسخ:
شیشه مصرف کردین گویا :))
شوخی کردم
دیشب حذفش کردم.
خخخخ مخم قد نمیداد چیه اخه. تنها چیزی ک بش تقریبا میخورد تو ذهنم درخت بود. :پی
پاسخ:
درود ب مختون : )
قلم خوبی دارید ، به نظرم اینهمه چرخش زیاد بود کاش خلاصه تر بود تا بیشتر فکر میکردیم !
پاسخ:
ممنون
یحتمل لازم بوده ک نوشتم : )
  • Fatemeh Omidian Nasab
  • جالبه نوشته هاتون...
    پاسخ:
    قابل ندارن :)
    خیلی زیبا...

    نسیمی در راه است:)
    پاسخ:
    سپاس : )
    چقدر خوب بود:)
    پاسخ:
    چقدر ممنون : )

    گاهی روشنائی یک شهر،وابسته به جریان نسیمی ملایم!

    نسیمی که گردبادی میشود برای یک خاموشی بزرگ.

    چقدر این تیکش خوب بود😊
    پاسخ:
    لطف دارید : )
  • دخترِ انار :)
  • سنگینی نوشته ما را که گیریفت این ساعت از نصفه شب بقیه دوستان را نمیدانم :)) اح سنت بر شما و سوژه های خوبتان مستر تد :)
    پاسخ:
    قابل شما رو ندارن : ) ممنون