Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

یه مکالمه ی کاملأ جدی

چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۳۴ ب.ظ

-بذار من عروسی کنم!!اونوقت بهت میگم!

+تو رو صدسال دیگه هم کسی نمیگیرتت!عروسی کجا بود؟؟

-حرف دهنتو بفهم!فکر کردی عروسی کردن کار داره؟؟همین فردا عروسی میکنم!بره تو چشت!

+من که یک عروسی ای داشتم که چشم همه در اومده بود!عالی بود اصن!

-چرت نگو بابا!تو کی عروسی کردی من نبودم؟؟

+تو رو دعوتت کردیم،شوئرت اجازه نداد بیای D:


کلامی چند از مکالمات دو عدد گودزیلای هشت یا نه ساله ی مؤنث رو خوندید که بنده و پسرخاله ی گرامم پس از شنیدن این گوهرافکنی ها،جامه ها دریده و فریاد و فغان ها سر داده و اسید سرکشان،در افق پورد گردیدیم : ()))

خداییش اینا چیَن؟؟چی میشن؟؟

  • ۹۵/۰۶/۱۷
  • Neo Ted

نظرات (۲۳)

  • پریســآتیـــس (:
  • عجب :))))

    زبون دارن اندازه قد ما :))
    پاسخ:
    بیشتر حتی :))
    شگفتا:|
    واحیرتا:D
    باز هم شگفتا:///
    پاسخ:
    خیلی :))
    میرم مرکز زمین محو بشم :|
    پاسخ:
    لایه ی استراتوسفر آسمون هم خوبه ها :)))
    :|خدای من
    پاسخ:
    اوه مای خدا :))
    گودزیلای واقعی :|
    پاسخ:
    از هم صنفان شما بودن :)))
    نههههه D:
    پاسخ:
    عارهههه :))
    جامه دریدن :/
    من الله توفیق
    و من الخالق الگودزیلایان 😐😂
    پاسخ:
    بلهع :))
  • بهار مینویسد
  • پاتریک پس از شنیدن این سخنان ، جامه ها درید و بال ها گشاند و خود را از صنف گودزیلایگان جدا دانست و تست های وکبیولاری (!) اش را زد :|
    پاسخ:
    از تبار شما بودن دیگر :)))
    جداناشدنی هستین اصن :))
  • بهار مینویسد
  • عایم نات گودزیلا :| عایم ناااات :|
    پاسخ:
    یو عار سوپر گودزیلا :()))) یییعععسس :())
  • بهار مینویسد
  • عاغاااا کِی عصن ؟! :| 
    من گودزیلا نیستم :| شاید بودم قبلن ولی 😐✌️
    پاسخ:
    خیلی تایمه ک هستین :)))
    یک گودزیلا همیشه گودزیلا میماند :())
  • بهار مینویسد
  • نو نو یو عار رانگ ، عایم نات گودزیلا ، بات یو عار سیمیلار تو ا گودزیلا :)))) یعس :))
    پاسخ:
    یعععسسسس!با من بحث نکنین!
    تا ابد گودزیلا خواهید ماند و اینگونه عسد سرنوشتتان :())
  • آقای سوژه خوار
  • الان باید باشی پیش منو و قیافه من رو پس از خوندن این پست ببینی
    پاسخ:
    شرمنده ک تنها بودی ؛)))
    :/
    اونوقت من همسن اینا بودم با رفیقام سراینکه تو مامان بازی کی مامان باشه کی بچه دعوا میکردیم:/
    پاسخ:
    شما رستگار خواهی شد :())
    شما جامه دریدید؟ من که از اون موقع هی دارم سرم رو می‌کوبم روی میز! :))
    پاسخ:
    نمیرید حالا :()))
    خخخخخخ خخخخخخ خخخخخخ
    پاسخ:
    ؛)))
    :)))
    بقول دوست عزیزی این گودزیلاها مجهول الفازن :)
    پاسخ:
    :)))
    :)))))
    بعد ما تعجب میکنیم اینا 10-15 ساله ازدواج کنن!!!! :)))
    پاسخ:
    والاع :))
  • Fatemeh Omidian Nasab
  • یا خدااااا
    خدایا توبه...
    دیوار اینجا کجاس؟؟
    پاسخ:
    انتهای راهرو
    سمت چپ
    حالا خودمونیم جووابش عالی بود =))عمرا به ذهن من میرسید همچین جوابی:)))
    پاسخ:
    باید میبودین میدیدین : ())
  • مَهسا هَسدَم ツ.
  • :///

    خدایا خودت ظهور کن -_-
    پاسخ:
    شدنی نیست :•|
  • بهار مینویسد
  • :||
    گودزیلا!سرعت پیشرفت بشر!آینده!قیامت ^_^
    پاسخ:
    دقیقأ :()
  • دخترِ انار :)
  • عاشق اون خانوم پلاس شدم من که اولش میگه کی تورو میگیره بعد تهش که میبینه منفعت خودش در خطر میگه تو رو دعوت کردم شوئرت اجازه نداد بیای :)))

    خدا یا با توجه به این نسل ، آخر و عاقبت ما را در مورد بچه های خودمون که دیگه واویلتا هستن احتما ختم بخیر بفرما :)))
    پاسخ:
    خدا خودش ب دادمون برسه :))