Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

پسرِ شلوارکُردی‌پوش

شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۷ ب.ظ

اگه یه روزی قرار باشه ابَرقهرمان بشم، یا قدرتِ فراانسانیِ خاصی داشته باشم، نه بدنِ تنومندِ سبزرنگِ هالک با عربده‌های تکان‌دهنده‌ش رو میخوام، و نه لباس خوش‌رنگ و جذبِ اسپایدرمن و اون تارهای عنکبوتیش؛ چکشِ آزگاردیِ ثور رو هم نمیخوام؛ تمایلی به پوشیدنِ اون شنلِ سیاه و نقابِ عصبانی و خشنِ بتمن هم ندارم؛ کلاً جنسِ اَبَرقهرمانیِ من با این‌ها متفاوته! لباسِ مخصوصِ ابَرقهرمانیِ من یه شلوار کُردیِ مشکی با بادخورِ اضافی خواهد بود! تقریباً پنج برابرِ شلوار کُردی‌های عادی ظرفیتِ ذخیره‌سازیِ هوا خواهد داشت! شنل نخواهم داشت! یک زیرپوشِ آبیِ بد رنگ از کشوی لباس‌های پدرم کِش رفته و با یک ماژیکِ مشکی، با همون خطِ داغانم، روش مینویسم: " Sh.K.B " به معنای پسرِ شلوار کُردی‌پوش! روزِ اولِ ابَرقهرمان‌بودنم رو هم به این شکل، بطور کاملاً رسمی و با رعایت تمامیِ تشریفاتِ  ابرقهرمانانه شروع میکنم: یه بسته پفکِ لوله‌ایِ لینا و یه ساندیسِ انگور قرمز یا سیب-انبه میخرم میرم روی یه تپه‌ی بادگیر، " زیتون تپه "، ( واقع در شهر خودمان ) پفکم رو میخورم، انگشت‌های نارنجیم رو میچُفَم ( میمَکم )، ساندیسم رو هم میخورم، بادگلو رو میزنم، نوکِ انگشتِ شَستم ( من ابَرقهرمانِ خاصی هستم ) رو میکنم تو دهنم، میبرمش رو هوا، وزش باد رو چک میکنم، وزش باد مناسبه! دکمه‌های پیراهنِ آبیِ راه‌راهم رو یکی‌ یکی و با اقتدار باز میکنم، زیرپوشِ آبیِ بد رنگم میزنه بیرون؛ بعدش کمربندم رو باز میکنم، زیپ‌ شلوارم‌ رو هم باز میکنم، دکمه‌ش رو قبلش باز کردم، و در حرکتی ناگهانی یکهو شلوارم‌ رو میکشم پایین! نگران نباشید! لخت که نیستم داغان‌ها! شلوار کُردیِ ابَرقهرمانانم زیرشه! حالا همه چیز آماده‌ی یک روز بادی برای یک اَبَرقهرمانِ متواضع و متدینه که در خانواده‌ای مذهبی چشم به جهان گشوده! [ :)))) ] یه نگاه به پایین تپه میندازم، و درحال که باد از پاچه‌ی شلوارم وارد میشه و تمام ظرفیتِ بادگیر‌های شلوار رو پُر میکنه، باد لابلای موهام هم میره و چند طُره‌‌ی مو هم میریزه رو پیشانیم و آهنگ حماسیِ کُردیِ شاد پخش میشه، و من طی حرکتی جوگیرانه خودم رو پرت میکنم پایین! ولی طولی نمیکشه که دست‌ به سینه میام بالا و به همون شکل به سمتِ شهر پرواز میکنم. شهر شلوغه‌. نزدیک سطح زمین میشم تا همه من رو ببینن. مردم شهر باید با اَبرقهرمان جدیدشان آشنا بشن‌. مردم خوشحال نیستن. انگار که زندگی داره اذیت‌شان میکنه، درگیرشان میکنه. منم اینا رو میدانم. واسه همینه که اونجام! نزدیک‌شان که میشم میخندم، بلند بلند، قاه قاه، هار هار، قار قار، مردم من رو میبینن، یه ابرقهرمانِ لاغر مُردنیِ درازِ دیوانه که شلوار کُردی به پاشه و زیرپوش آبیِ بد رنگ تنش و بلند بلند میخنده و پرواز میکنه! اونا هم میخندن، بلند بلند، قاه قاه، هار هار، قار قار! اونا هم مثل من دیوانه‌ان! و من عاشق این جنس دیوانگی‌هام!


+ همه‌ی ما پسرها یه تشکر به کُردها بابت اختراع شلوار کُردی بدهکاریم! ممنون کردستان! 

  • ۹۷/۰۷/۰۷
  • Neo Ted

نظرات (۳۴)

  • مریــــ ـــــم
  • نظر خاصی نسبت به تولید محتوای جدیدت  ندارم
    ولی باید بگم یکی از حسرت های عمیقی که همیشه بامن مونده بخاطر پسر نبودنم‌؛شلوار کردیه
    سال اول دبیرستان مامانم برای باقر شلوار کردی خرید ولی خیلی بلند بود براش و چون جواد هم لنگای درازی داشت برای اون کوتا بود بنابراین این افتخار نصیب من شد که مدت کوتاهی از اون شلوار استفاده کنم
    بهترین روزای زندگیم خلاصه میشه تواون برهه از زمان
    عجب حلوای قندی بود
    پاسخ:
    بحثی که درمورد محتوای جدیدم مطرحه وضع حال و روز ملت و فضای حاکم بر بیانه! که شده مثل زهر هلاهل! حقیقتش ر بخوای واسه من نوشتن متن‌های فلسفی پیچیده و اعتراضیِ سنگینِ اجتماعی-سیاسی هیچ کاری نداره! کما اینکه زیاد نوشتم تو این فضا! ولی در حال حاضر دوست دارم تو این فضا کار کنم. محتوای خاصِ ادبی-مفهومی میخوای داستان‌های رمزدارم هستن؛ شهرلرزه و پسر تاریکی. 
    کینه‌ایِ داغانِ گامبو :/

    وجداناً اختراع مفید و خفنی بوده! کلاً حس و حال آدم ر متحول میکنه. ولی باید تو باد شدید امتحانش کنی. کلا داستانش متفاوته‌‌. یه حال دگه‌ای داره.
  • سراسر گنگ
  • خوب بود بیشتر روش کار کن قابلیت سریالی شدن رو داره 
    پاسخ:
    قصدی برای سریالی کردنش ندارم. ولی آره‌ قشنگ میشه بدمش به مارول سریال بسازه ازش.
  • مریــــ ـــــم
  • تد من بااین متنات بیشتر حال میکنم
    اصلا‌ چیزی که منو جذب وبلاگت کرد همین پستای به ظاهر آب دوغ خیاریت بود
    اولین متنی هم ازت خوندم درمورد گرون‌شدن پیاز بود که به عنوان یکی از بهترین متن هایی که تو بیان خوندم تو خاطرم مونده
    من با طنز نویسیت حال میکنم
    اینکه از تولید محتواهم میگم جنبه ی شوخی داره و یه جوری برعکس نظرمو میگم حالا نکه وواقعا تولید محتوا کنی نه :دی ینی حال میکنم با متنات ولی نمیگم ایول خوشم اومد از ذهن سیالت  :/
    گرچه بقیه نوشنه هاتم میخوندم  اینکه رمز پست شهرلرزه رو از قسمت دوم به من ندادی رو هم به انگشت شست چپمم نگرفتم
    ولی در هرصورت من نخواستم از عدم تولید محتوا بگم و تو اینقد جدی به خودت بگیری :|
    کسی دم‌از تولید محتوا میزنه که خودش تولید محتوا کرده باشه !
    پاسخ:
    کامنتت بهانه‌ای بود واسه توضیح این فضای جدید! و نه بیشتر! :))) خواستم به شکلی بقیه هم در جریان قرار بگیرن.
    منم به شوخی بهت گفته بودم اون قضیه رو‌. طنزنویسی و حال‌خوب‌کُن‌نویسی خودش تولید محتواست! و چیزیه که ما در حال حاضر بیشتر از همیشه بهش نیاز داریم.

    درمورد رمز هم باید بگم که می‌آمدی میگرفتی. وقتی دیدم تو قسمت قبل سرسری و همیجوری عجله‌ای و بدون توجه خواندی رفتی با خودم گفتم حتما علاقه‌ای نداری که اینجوری خواندی و نظر دادی! بخاطر همین رمز ندادم که اگه خوشت آمده خودت بیای رمز بگیری. که نیامدی و نگرفتی که این موضوع هم به انگشت شستِ پای راستمم نگرفتم :/ :))))

  • آفتابگردون ...
  • کرمانشاه و کردستان با هم این مسئولیت خطیر رو به دوش کشیدن میدونین که تقسیمات حال حاضر کشور رو هم کلا کردها قبول نداشتن پس میتونید از اقلیم کردستان ایران به طور کلی سپاسگزار باشید:)
    به مریمم برسونین شلوار کردی دخترونه هم هست منتها جنسش با پسرونه ها فرق میکنه و زیر لباس مجلسیا در سمت آستر استفاده میشه. میتونه بپوشه
    دلم پفک خواست.کوفت پسر شوارکردی پوش بشه
    توی همه ی تاریخای رند یا نسبتا رند این بدبختی سزارین انتخابی و منفجر شدن اتاق عمل گریبان ملت ما و بیمارستانای بدبختو میگیره...
    پاسخ:
    من کلاً از همه ممنونم :/ :))))) از ایران! از کشور دوست و همسایه! کلاً آدمِ از همه ممنونی‌ام! :)))

    @مریم 

    کوفت خودت بشه داغان!

    احمقن! احمق!
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • سلام.
    متن جالبی بود.
    دقیقا یه تشکر بدهکاریم.
    پاسخ:
    سلام
    من کلاً جالبم. متن‌هام جالب‌تر! :))))
    تشکر کن دگه.
  • مریــــ ـــــم
  • آفتابگردون من واقعا حدود ۲ دقیقه خیلی جدی روی بحث شلوار کردی دخترونه در سمت آستر لباس مجلسی فکر کردم اما به نتیجه ی رضایت بخشی نرسیدم!
     

    سرم شلوغ بود اونروز :/ همینکه وقت گذاشتم و تو اون شلوغی خوندم خودش خیلیه و جای تقدیر و تشکر داره
    در ثانی من به غرورم زندم :دی
    وقتی رمز نمیدی آدم فکرمیکنه نمیخوای بخونه پستتو :/
    در هر صورت من بخشیدمت
    میتونی شب سرتو راحت بر بالین بنهی
    پاسخ:
    منم همینطور!

    بررررو! بررررررو داغان! برو الکی حرف نزن :/
    اشتباه فکر کردی.
    نمیبخشیدی هم اهمیتی نداشت :/ :))))))
    در هر صورت من راحت سر بر بالین مینهیدم! 
  • آفتابگردون ...
  • مریم و تد! عزیزان من! اینقدر فکر نکنین... مگه لباس کردی زنونه ندیدین؟
    از گوگل ایمیج بپرسید لباس سقزی چه ریختیه! 
    جنس لباس گیپوری پر از منجوق و سنگ دوزیه و آستر زیرش ساتن بسیار براقه...
    پاسخ:
    لباس نه! شلوار! فقط شلوار کردی! یک ساعت بحث سر شلوار کردی‌عه! :/ داغان :/
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • با این تیپِ اَبَر قهرمانی جذاب‌تون اگه نخندین هم مردم می‌خندن :)) مخصوصا اگه بدونن اَبَر قهرمانین :))
    ولی واقعا این صحنه که بقیه از خنده‌ی یه نفر دیگه خنده‌شون بگیره و بدون واکنش‌های اضافی اونا هم بخندن خیلی صحنه‌ی قشنگیه. :)
    پاسخ:
    بحث سر شدته! من بخندم بیشتر میخندن! :)))
    آره عالیه.
    بحث شلوار کردی خیلی پیچیده اس
    واییییی ترکیدم از خنده 
    دو جا خیلی خوب بود یکی اونجایی که شلوار رو میکشید پایین(سوء تفاهم نشود)یکی هم اونجایی که دست به سینه میاید بالا تو کادر جا میگیرید
    وای مرسی واقعا😂😂😂😂😂
    پاسخ:
    آره. حدیث داریم که بهتره زیاد واردش نشیم. 
    خدا ر شکر.
    دیر گفتید دگه. سو تفاهم شد! :)))
    نوش‌جان‌تان.
  • آفتابگردون ...
  • وااااای خدایا کشتین منو
    دارم میگم شلوار از جنس ساتن برااااق زیر اون لباس بلند توریه در نقش استر
    بلدین سرچ کنین لباس سقزی رو یا لینک بدم :/
    پاسخ:
    پس نگو لباس! :/ 

    لینک‌ بده دگه. چقدر تنبل شدین‌ شما جوانان!
    شلوار کردی زنونه رو تصور کردم صادقانه بگم یه شلوار کردی ساتن آبی از پارچه خیلی ظریف  آبی اسمانی که با هر وزش باد توی یه جهت پرواز میکنه و روش یه دامن هزار رنگ چین دار هست. پر از رنگ و چقدر ما بین زن های شهری رنگ کم داریم و چقدر مشکی بینمون رواج داره. چادر مشکی مانتوی مشکی شال مشکی و دلم خواست از اون لباسا که یک دنیا رنگ توشه و زنهایی که شادمانه میرقصن. 
    و چقدر حیف که این روزها انقدر حال ایرانمون بده و چقدر حیف که بیان هم از این ناامیدی جون سالم به در نبرده. 
    ای مرد شلوار کردی پوش کاش واقعی بودی حداقل لبخند رو به لب این مردم خسته میاوردی. 
    پاسخ:
    کلا مشکی تو ذهن زنان و دختران ایرانی نهادینه شده. حالا رنگ‌ زیاد مهم نیست. دلت که شاد باشه لباس اهمیت زیادی نداره.

    امیدوارم این روزها تمام شن! کش نیان اینقدر!
    ای کاش میتونستم همه ی زیرپوش آبی بدرنگای جهان و آتیش بزنم:|

    عالیییییی بود،جا داشت با صدای بلند بخندم:))
    پاسخ:
    چقدر بی‌رحم و داغان :/ با زیرپوش آبی بدرنگ‌های جهان چکار داری :/

    چرا نخندیدی؟!
    رنگشون جوریه آدم فک میکنه چرکبن:))اصلا رنگشون آبی چرکیه😅
    حالا که اصرار میکنی آتیش نمیزنمشون، تیکه تیکه میکنم واسه شیشه پاک کردن عالییین:)))


    خوابن خواب:|
    پاسخ:
    جذابیتش تو همون چرکی بودنشه اصن! درک نمیکنی که. هنوز‌ به اون سطح از آگاهی و کمال نرسیدی! :)))))

    خا باشن :/ دهنت ر بذار رو متکایی بالشی چیزی :/
  • شادوَرد __
  • خوراک ماروله:)))
    خیلی خوب بود خداییSH.K.B
    پاسخ:
    باید رایزنی بشه.
    اصن فوق‌العاده!  :))
  • حامد سپهر
  • اینروزا ابر قهرمان کسیه که لبخند رو به لب مردم بنشونه حتی شده با شلوار کردی
    تلاشت ستودنیه:)
    پاسخ:
    مخلصیم.
  • حسین رحمانی
  • پسر شلوار کردی پوش چه مطلب قشنگی خوندن داره ها
    پاسخ:
    آره آره
    دیگه قرار نیست به خاطر شلوار کردی و زیرپوش چرکی خودم و با بالش خفه کنم که:)))😂چه انتظارا
    پاسخ:
    کی گفت خفه حالا :/ بلد نیستی تو بالش داد بزنی؟! :/
    The noblest art is that of making others happy 
    (((:
    پاسخ:
    اینجا فارسی فقط :/
  • سِـــــــد جَــــــواد
  • همه بیان یه طرف
    این داغان هم یه طرف

    سازنده شلوار کردی حتما یه نابغه بوده 
    پاسخ:
    مخلصیم

    بدون شک!
    آقا بذار منم بشم دخترِ شلوار کردی پوش. D: مجلسو زنونه مردونه کنید من برا خانوما عر بزنم. تو مراسمای مختلط هم چادر رنگی روی شلوار کردی می‌پوشم.
    پاسخ:
    باید حق ابرقهرنانیش ر بخری! میخری؟!
    جمله ی آخر The Greatest Showman این بود دگه:
    بهترین هنر آن است که دیگران را شاد کنی 
    (((:
    حل شد الان؟ ((:
    پاسخ:
    اون واسه فیلم زبان اصلی آمریکایی بود! اینجا داستان فرق داره! :/ فقط فارسی! فقط! فققققققققط! :)))))
    پولیه؟!
    پاسخ:
    نه پس :/ همه‌چی پولیه!
    نه صدا بالا نمیاد:/تازه بالشای ما عایق نیست همه میشنون
    پاسخ:
    نیاز به دستشویی ما داری پس :)))))) دستشویی‌تانم عایق صدا نداره؟
    اه اه. منتظر یه جواب معنوی بودم. 
    نمی‌دم پس. :| اگه عشق به تمبون کردی و عشق به ملت لازمه‌ی کار بود یه چیزی.
    پاسخ:
    از اولشم میدانستم خریدار نیستی!
  • آسـوکـآ آآ
  • تو جوری که کسی تا حالا داغان نبوده داغانی:-D
    من عاشق shalvarkurdi boyم یعنی:-D
    پاسخ:
    آره بدون شک! و با فاصله!
    حق داری.
    قاه قاه هار هار قار قار:| خواستم بگم که دارم میخندم
    پاسخ:
    خا خا :|
    نچ:/به قول خودتان هیچ جا دسشویی خود آدم نمیشه:)))
    واسه ما درش هم خوب بسته نمیشه😅😂
    پاسخ:
    :)))))))))
    فقط اون طره‌ها :))) طره کجا بود :|
    پاسخ:
    روی پیشانیم.
    نیست
    پاسخ:
    مگه میبینی شما؟! :/ 
    آره :/
    پاسخ:
    آجر پاره :/
    گفتم که بدانید :/
    پاسخ:
    خا خا
    ما هم دانستیم مثلا.
    دیگه طره‌ی نداشته رو به رخ نکشید پس :/
    پاسخ:
    ما که داریم. شما نابینایید ://
    در این راستا میتونید حتی خرید افراد مسن رو با پاچه های Sh.K حمل کنید و ... :))
    پاسخ:
    اینم میشه
    اینا واسه نه تا هم اتاقی کوردم خوندم ذوق کردن بعد شروع کردن کوردی حرف زدن من نفهمیدم خخخ
    پاسخ:
    چقدر عالی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی