Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه


* شل کنید بابا! یه تیکه پارچه پسِ سر که این حرفا ر نداره! 

* قبلا این روز ها رو پیشبینی کرده بودم و واسش پست نوشته بودم :))

* دختر انقلاب اون دختر بچه ی هفت هشت ساله س که تو این سرما، واسه چند تومن پول، هزار بار خودشو خورد میکنه! 

* مسیح علی نژاد؟! همون طفل معصوم که واسه آزادی و احقاق حقوق زنانِ ایرانی خودش رو گسستانده و فقط واسه رضای خدا و بس، [ گلرنگ حتی ] و فقط و فقط برای دختران و زنان ایرانی مدام هشتگ و کمپین راه میندازه واسه کشف حجاب و فلان؟! دمش گرم وجدانأ! خدا زیادش کنه. چقدر خوبه که تو این دوره زمانه هنوز هستند آدمهایی که انسانیت و رضای خدا و دختران و زنان، فعالیت میکنن! فقط یه مسئله ای هست. اونم اینه که این انسانیت و رضای خدا و دختران و زنان ایرانی یه کوچولو خرج داره. چقدر؟! هیچی بابا. 3 سال 232 هزار دلار! به عبارتی سالی 350 میلیون تومان. از کجا رسیده؟! از بهشتِ عدن؟! یه جورایی! دولتِ آمریکا. آها! حله. به هر حال دمش گرم. زندگی خرج داره دگه. 

  • ۹۶/۱۱/۱۳
  • Neo Ted

نظرات (۲۳)

نتیجه حجاب اجباری چی بوده؟
پاسخ:
نتیجه حجاب آزاد و باز تو کشورهای غربی چی بوده؟ 
والا من با اجبار مخالفم. اون پستِ قبلیم رو بخوان حتمأ. نظرم تو اون هست.
این همه مردم مشکل دارن بفکر مردم نیست
خیلی هنر داره یکم برای پولای بلوکه شده و کم شدن تحریمها کمپین تشکیل بده
راست گفتن هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمیگیره
پاسخ:
والاع
چطوریاس اینایی که میگن نباید اجباری باشه ، از نظر اونا گلشیقته فراهانی تبدیل میشه به یه ادم متمدن ولی الهام چرخنده یه آدم امل بی سواد ؟
مگه اینا هردو با اختیار انتخاب نداشتن ؟
مشکل از جایی دیگس برادر من
پاسخ:
همینا که به چادری ها میگفتن امل و متحجر، بعدِ اون خانمِ مثلا چادری که رفت پارچه گرفت رو چوب، یهو متحول شدن و از چادری های این مدلی حمایت کردن :))))) اینا چی ان وجدانأ؟
وقتی همیشه عده کثیری عقلشون به چشم و گوششونه خب اونی که میتونه از این راه پول دراره چرا درنیاره؟
پاسخ:
بابا 1 میلیارد که چیزی نیست :)))) زحمت کشیده بنده خدا خلاصه :)) کمپین راه انداخته تپل! خرید و فروش مانکن و عروسک هم داره :)))
صبح با یکی بحث داشتم میگفت خدا گفته لااکراه فی الدین پس حجاب نباید اجباری باشه (((((((:

پاسخ:
من که قصد دارم کلا برم آتئیست بشم. یا حتی بودا. 
یه چیز بگم و تو افق محو بشم 
جالبیش اینجاس خیلی از داداشا بیشتر از خود خواهرا تو این جنبش علیه حجاب اجباری هستن ((((((: 
به داروین قسم یه اشکالی هست (:
پاسخ:
نگرانن برار! نگرانِ حقوق پایمال شده ی دختران!

( جمع کن بابا. بی سواد. یه سرچ کن حداقل داغان )
والا به خدا
پاسخ:
همینو بگین
چیو سرچ کنم ؟
پاسخ:
همونی که رفتی ویرایشش کردی :))))
چه دلیلی داره هر چی که مورد حمایت آمریکا باشه بد باشه برادر؟
و عبارت خودش رو گسستانده توهین آمیزه به هر حال هر کسی یه هدفی داره و براش تلاش میکنه این درسته که من صرفا جهت مخالف بودن عقایدم بگم مثلا نعوذ بالله  فلان امام خودش را گسستانده ؟ نه برادر
اما من موافق این فرد نیستم شاید چون نوشته ی دو سال 231 هزار دلار با رفرنسی که دادید همخوانی نداره نا خودآگاه به این پست بد بین شدم.
پاسخ:
تاریخ و تجربه :)

بستگی داره با چه پشتوانه ی فکری ای بهش نگاه کنی اخوی. ما که مؤدبانه و به منظور تلاش بی وقفه و مستمر گفتیم :))  بعد جالبه قیاس امام با چنین شخصی در کل.
منبع رو درست مطالعه فرمایید متوجه این مسئله میشید که این خانم از سالِ 2016 تا فلان زمان دقیقش رو بخوام بگم 232450 دلار پول دریافت کرده.
اگه به تجربه و تاریخ باشه الآن تمام کشور هایی که تو جنگ جهانی بودن باید شعار مرگ بر علیه هم سر میدادن :))
در ضمن حرف قیاس نبود ببینید باز هم یه جوری میگید چنین شخصی لزومی نداره کسی که عقایدش مخالف عقاید شماست بد باشه خب ایشون برای خیلی افرادی که توی پست قبلیتون نقش یه رهبر رو داره و براشون قابل احترامه پس از دید شما این مقایسه جالبه.

منبع رو درست مطالعه کردم و گویا شما صرفا میخواید طرف رو له کنید خب زمان های دقیق رو بگید یکیش که 2015 قرار داد شده تا 2016 یکی دیگش از 2016 تا 2017 و یکی دیگه از 2016 تا 2018 چطور شما این سه تاریخ رو کردین دو سال و مبالغ رو هم جمع کردین جای سوال داره ؟
پاسخ:
اینکه یه سری از کشورها آلزایمر دارن به خودشون مربوطه. ما یاد گرفتیم از تاریخ درس بگیریم. بعد جنایت های امریکا علیه ایران و بشریت از جنگ جهانی هم فراتره! جالبه که امریکا حامی هم داره :))) دمت گرم.

اینکه یه شخصی واسه عده ای قابل احترامه پس باید واسه منم قابل احترام باشه قشنگ نیست. ابوبکر بغدادی هم رهبر داعش بود و واسه خیلیا محترم. واسه منم باید محترم باشه؟ :)) من تحمل میکنم گاهی اوقات. ولی احترام نه! عده ای اصلأ واسم قابل احترام نیستن.

الآن داری نرخ تعیین میکنی؟ :))))) خیلی خوبی بابا. من لینک گذاشتم. اصل لینکه و مبلغ. حالا شما داری سر چند ماه اینور اونورش بحث میکنی جناب؟ الآن مثلا 3 سال یک میلیارد و خورده ای بگم راضی میشی؟ :))) الآن درستش میکنم :)) بپیچم ببری؟ بیخیال وجدانأ. انقدر حاشیه نریم. صورت مسئله پاک نمیشه! جنایات آمریکا حذف نمیشن. این کار علی نژاد توجیه نمیشه :)) طرف له هست! نیازی به له شدن نداره!
من فقط گفتم نوشته با رفرنس هم خونی نداره شما گفتین درست متوجه نشدین توضیح دادم کجای کارم حاشیه س ؟ و برای چه شانتاژ میکنید؟

با چه سندی میگید حکومت آمریکا دشمن بشریته ؟ اگه از دید مردم های جهان نگاه کنید اتفاقا نظرشون بر عکسه...حالا ما یه درصد خیلی کمی از جهان هستیم که میگیم دشمن بزرگه و فلان...
پاسخ:
حاشیه ش اینجاس که اصل کار رو ول کردین و دارین مسئله ی اصلی رو به حاشیه میبرید. شانتاژ اصلی رو هم شما استارت زدید.

یا شما نمیدونی آمریکا کجاس! یا نمیدونی تاریخ چیه! یا جهان رو متوجه نیستی به کجاها میگن. یا هم که کلا قصد نداری با حقیقت روبرو شی. 
مطالعه کنید اگه دوست داشتید.
جالبه واقعا اینکه اشاره کنم 231 هزار دلار نبوده حاشیه س شانتاژه چطوره منو ببرن اوین ؟

منبع معتبر بگید مطالعه کنم که نوشته باشه الآن آمریکا دشمن بشریت است!
پاسخ:
بابا من کمتر هم گفتم :))) 232 بوده. نه دوستِ من. اوین لازم نیست. من معذرت میخوام. منظورم از حاشیه و شانتاژ له کردن و خراب کردن فلانیه. شما مثلا میخوای به هر شکلی که هست ایشون و آمریکا رو تطهیر کنی. ولی خب! شدنی نیست. اعداد و ارقام هم بهانه و توجیهه!

بیکار که نیستم مسئولیت عدم آگاهی شما از تاریخ بشریت رو هم به عهده بگیرم. لینک رو مطالعه کنید. اگه قبول نداشتید محتواش رو برید دنبالش. اونقدر این بحث واضحه که ارزش بحث کردن هم نداره! 
هدف من تطهیر چیزی نبوده گویا شما عادت دارین فقط سریع قضاوت کنین :) 
ولی کاش مسئولیت حرفتونو بر عهده میگرفتین...
پاسخ:
هدفتون تو کامنتا هست. قضاوت هم لازم نیست و نیست. ماست سفیده اصولا.

تاریخ ویل دورانت بخرم واستون مثلا؟ ;))))
منکه لینک دادم مؤمن! زحمتِ خوندن به خودت نمیدی؟ قبول نداری لینکو؟ سواد نوشتن هم نداری؟ خب بفرما سرچ کن جنایات آمریکا علیه بشریت. بفرما برو کتاب بخر مطالعه کن. مستند ببین. عجب داستانی داریما. واسه اثبات سفیدی ماست هم باید بحث کنیم.

مرد مومن منبع معتبر فارس نیوز اخه؟ کجای دنیا خبرگزاری شده منبع ؟ مثل اینه یه نفر از سایت منوتو مقاله لینک کنه اونم مقاله ی توی سایت هیچ رفرنسی نداشته باشه...
ویل دورانت 30 و خورده ای سال پیش مرده چطور استدلال میکنید الآن آمریکا همون آمریکاست؟!
از نظر شما این ماست سفیده اما من به اون درک نرسیدم بدونم اصلا ماست چیه و شما از سفیدیش میگین؟ به نظرم بهتره با کسی بحث کنم که توهین و فرار رو به جلو نکنه..

پاسخ:
گفتم که رفیق. مواردش رو سرچ کن از منابع خارجی برس بهشون. موجوده.

ویل دورانت رو به شوخی گفتم بابا :))))) کنایه بود.

به نظرم شما اصرار بر ندیدن دارید! شایدم ندانستن! توهین و فرار تو مرام نیست. شما کلا قصد بحث مفید نداشتی. چون با گارد بسته وارد بحث شدی. در اسرع وقت مطالعه کن درمورد تاریخ آمریکا و جنایاتش. از نسل کشیِ سرخ پوستان و غصب آمریکا شروع کن. جنگ ویتنام و عراق و کره. جنگ 8 ساله ی خودمان. جنگ افغانستان و سوریه و لبنان و فلسطین و یمن. نقش آمریکا تو اینا رو مطالعه کن. اینا فقط گوشه ای از جنایات کشوریه که داری واسه دفاع ازش جامه میدری رفیق. 
http://1ashena.ir/1396/11/12/%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8
پاسخ:
:))
فهمیدی قصد شرارت داشتم؟ :)
پاسخ:
هر وقت حرف از شرارت میاد اسمت میدرخشه :)))
هر وقت هم اسم داغان میاد :)))
پاسخ:
برو فیشتو بده داغان :)))
@ میم حا : لطفا مقداری سوادت رو بیشترکن بعد اظهار نظر بفرما
قبلا عذر خواهی میکنم برای جوابی که به یکی از مخاطبان شما دادم.
به نظر من مساله اعتراض هستش ، چطور میشه اعتراض کرد که عده ای جبهه نگیرند و تحقیر نکنند و گوش دهند ؟ 
متاسفانه هر مساله ای که پیش امد کند ابتدا تکذیب می شود بعد تحقیر میشود و در آخر نابود می شود. فکر نمیکنم کسی منکر این باشد که ما دچار بحران های اجتماعی هستم ، هر روزه مسائلی تکان دهنده مشخص میشود که هیچ کسی خودش را مسئول پیدایش یا حل آن نمی داد ، یا مساله تکذیب میشود یا فراموش میشود. و هیچ وقت حل نمیشود.
مساله حجاب و پوشش به نظر من یک مساله شخصی است و برمیگردد به آزادی های شخصی فرد ، چرا باید اجبار وجود داشته باشد ؟
همان اندازه که عمل دولت فرانسه در قبال حجاب قابل سرزنش است دیدگاه موجود در جمهوری اسلامی نیز باید قابل سرزنش باشد

پاسخ:
حرف شما درسته و موافقم. [ البته به جز شخصی بودن مسئله ی حجاب ] ولی مسئله مدلِ اعتراضه! حجاب قانونِ مملکته و سال ها پیش خودِ مردم بهش رأی دادن. اصلا گیرم رأی نداده باشن، جزو قانون کشور هست یا نه؟! اعتراض باید با قانون شکنی توأمان باشه؟! کشف حجاب در حال حاضر غیر قانونیه و واسش مجازات هم در نظر گرفته شده. و به نظرم این نوع اعتراض هیچ فایده ای نداره و فقط باعث دردسر معترضین میشه! 
تو پستِ بعدی یه سری مسائل دیگه هم مطرح میکنم درمورد حجاب.
@یک آشنا

شدیدا این حرفت رو قبول دارم که ما دچار بحران های اجتماعی هستیم...
و حتا این حس فهم شما رو تمجید میکنم :)
پاسخ:
دچار بحرانِ اولویت هم هستیم. اولویت نشناسیم!
درسته باید مسئله واقعی رو از مسئله فانتزی تشخیص بدهیم:بقول
ژیژک: جهان هیچ ایده ای برای تغییر ندارد
پاسخ:
ویل در این مورد چیزی تفت نداده؟ :))))))
چرا اتفاقا :)

گفته باید تحلیل کنیم ببینیم این روند [مثلا حجاب] به کجا میرسه و آینده اس چی میشه
پاسخ:
وا عجبا
دوست عزیز من خوب میدونم اگه با فردی که اینطور مینویسه بحث کنم نمیتونم طرف رو قانع کنم پس به دنبال این نبودم که بگم شما طرز فکرتون اشکال داره و این حرفا ، فقط میخواستم ببینم حرفی که میزنید با کدوم منبع است و به من معرفی کنید تا بلکه من روشن بشم اما شما به من لینک فارس نیوز میدید و در نهایت به این لینک اعتراض کردم مثل مسئولین کشور پاسخ گو نیستین و میگید خودتون بگردید اما در حالی که هدف اثبات حرف شماست نه حرف من !
برادر من در گذشته کشور های استعمارگر زیاد بودن اما آیا این دلیل میشه که هر کاری اونا میکنن بده ؟ الآن با این طرز فکر شما اینترنت هم بده چون تحت حمایت و ساخته شده آمریکاست.
اول بحث گفتم عبارت خودش را گسستانده توهین آمیزه جای اینکه مثل یه مرد بگید دوست داشتم توهین کنم توپ را میندازین توی زمین من و میگید بستگی داره با چه ذهنی بهش نگاه کنید؟ آیا درست است که بگوییم فلان عزیز شما خودش را گسستانده ؟ آیا واقعا عبارت مثبتی هست؟نه برادر از همان جوابتون فهمیدم فقط میخواید چیزی بگید که حس پیروزی داشته باشین مثلا اگه من اشتباه تایپی داشته باشم شما بهم میگید هیچی نمیدونید در حالی که بحث دانستن املای کلمات نیست.
امیدوارم از کامنت من دلخور نشده باشید اون جنایت هایی که نام بردید رو تحقیق میکنم امیدوارم که همین طور که شما گفتید باشه بدرود.

پاسخ:
بیخیال رفیق. حالِ کشش نیست! 

ممنون از نظراتت و خوشحالم از بحث با شما. 
موضوع یه تیکه پارچه و دو تیکه اش نیست
موضوع حرف زوره

اون علینژاد که کاسه داغ تر از آشه
پاسخ:
میفهمم. منم گفتم که مخالفم. ولی حرفم اینه حجابی که دارن ازش دم میزنن اونطوری هم نیست که میگن! گونی پیچ که نکردن کسی رو به زور! بعدم اینکه راه اعتراض قانون شکنی نیست!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی