Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

میراثِ تد

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۴۰ ب.ظ

حتی اگه چیزی ننویسم، خوشحالم؛ نه بابت ننوشتن، بلکه بخاطر میراثی که از خودم در وبلاگ به جا گذاشتم. آره درسته‌. همه‌ی ما اینجا میراث داریم و میراثِ من بخشِ آرشیو داستان‌هامه که بهش افتخار می‌کنم‌.

+ فعلاً ایده‌ای واسه نوشتن تو وبلاگ ندارم. تنها چیزی که می‌دانم قراره ادامه‌ش بدم پسر تاریکیه که دو سه‌تا مخاطب بیشتر نداره و قرارم نیست بیشتر بشن. دچار یه‌جور وسواس عجیب و غریب شدم که به واسطه‌ی خواندن پست‌های مزخرف یه عده به‌وجود آمده. فعلاً نوشته‌هام لیاقت وبلاگ رو نداره. دوست داشتید کانال رو دنبال کنید. 


  • ۹۸/۰۱/۲۰
  • Neo Ted

نظرات (۱۹)

دچار شدی؟

قبول دارم حرفتو
درباره میراث
پاسخ:
:)))

منم قبولت دارم.
سال نیوت هم مبارک
پاسخ:
برای تو هم.
اگه روحانی بذاره :))))
تد اسطوره قرن حاضر 🤦🏻‍♂️☹️
پاسخ:
:))))
من واقعا به داستان های وبلاگی علاقه دارم و خودم داستان مینوسم
ولی رمز داره همشون سخته برام هر سری رمز بگیرم
میخوام برم از اول بخونم داستانتونو اگه میشه رمزا رو ی جا بدید :)
پاسخ:
موفق باشید :)
گفتم که قصد افزایش مخاطب ندارم.
انصافا پسر تاریکی خیلی باحال و عالیه :)
از تو داغان بعیده ولی کاریه که شده :))
پاسخ:
اصن خودمم‌ در عجبم.
بابا  خفن!
پاسخ:
هه!
ما هم بهت افتخار میکنیم( الکی خواستم روحیه بدم بهت:دی) :))

خوشحالم که زنده‌ای و باز چراغت روشن میشه :)

پاسخ:
:)))

و در پوست خود نگنج.
اینکه وبلاگ شما مثل وبلاگ یکسرى ها مطالبش آب دوغ خیارى نیست خیلى خوبه و این اهمیتى که خودتون به پست خوب گذاشتن میدید خیلى با ارزش..
پاسخ:
همه باید اهمیت بدن.
من میخوام بخونمشون :( لطفا
پاسخ:
متاسفم.
به امید خدا اگه روزی چاپ شد کامل مطالعه کنید.
رمز ندادی بهمون ما هم پیگیر نشدیم در هر صورت حیفه که دیگه وب نمینویسین جزو وبهای خوب و با ارزش بود
پاسخ:
زمین و حال و روزگار در چرخشن.
من چند قسمت اول رو خوندم و همچنان در عذاب وجدان ادامه ندادن گیر کردم :(

پاسخ:
عخخی
سهم ارث ما ز اموال نئو هیچ نبود
غیر ارثی که خدا داد به افکار نئو ((=
مرسی عالی بود
جمله زیبایی گفتی مرسی
فکر کنم حداقل تو این مورد هم عقیده باشیم :) اگرچه من اصلا میراث درست حسابی ندارم! و خب یک ماجرا هایی هست نیاز به راهنمایی دارم ولی خب به نظرم میراث شما بهترین میراثی هست که یک انسان میتونه داشته باشه! از دیدن شما هم خیلی خوشحالم ^_^ خیلی وقته اینجا نبودم خبر ندارم کی به کی هست.
راستی برای بیان یکی از دوستامون شبکه اجتماعی ساخته بود به اسم بیانی ها فکر کنم. هنوز هست؟ آدرسش رو گم کردم فکر کنم شما اونجا بودین :) خوشحال میشم لینکش رو بدین. دلم خیلی تنگ شده
  • فروش باتری ماشین
  • آر نوشتن خوبه امیدوارم ماندگار باشه امداد باتری 
    کنجکاو شدم در مورد پسر تاریکی بیشتر بدونم! 
    چیزی بنویس داغان} :
  • آشنای بی نشان
  • إن شاء الله با انرژی بیشتری برمیگردید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی