Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

من همون گوشه‌ی شرورِ زیرِ حصارِ کج چِشاتم

سه شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۷، ۰۶:۴۷ ب.ظ

یک نگاه به زندگی و شخصیتم انداختم دیدم یه جای خالی تو این بیست و خورده‌ای سال سن که از خدا عمر گرفتم، تو وجودم ذوق‌ذوق میکنه؛ یه خلاء که رنگ و بوی شرارت میده. آره من تو این بیست و خورده‌ای سال به اون شکل که باید و شاید شرارت به خرج ندادم (البته نزاع‌های دسته‌جمعی با سلاح سرد (کمربند) در ابتدایی و پرت‌ کردن دونفر داخل جدول در حین دعوا در همان دوره و تشکیل لیست سیاه و پاکسازیش در دوره‌ی مذکور فاکتور گرفته شد که خب اصلاً مهم و حائز اهمیت نیستن) و الان جای خالیش داره حس میشه. به نظرم وقتشه عقده‌ی این همه سال بچه‌مثبت‌بودن رو خالی کنم! خا با چی شروع کنیم؟! سرقت مسلحانه از کتاب‌فروشی با تفنگ آب‌پاش؟! فحاشی در فرهنگستان زبان و ادب پارسی خطاب به حداد عادل به وسیله‌ی اسامی پارسیِ زیست؟! لخت‌شدن در ملاء عام؟! [ در استخر و با مایو ( یه چیزایی رو باید رعایت کرد به هرحال. خودِ جوکر هم تو استخر مایو رو میپوشید حداقل) ] مراجعه به سازمان ملل و مطالبه‌ی میراثِ جمال خاشقجی به عنوان فرزندِ گم‌شده‌ش در کودکی که با سبد در تنگه‌ی هرمز رها شده بود و فی‌الحال خیلی عصبی و مدعی در راهروهای سازمان ملل درحالی که به نشانه‌ی اعتراض با تفنگ ترقه‌ای به سمتِ پرچمِ سیرالئون شلیک میکند و پس از هر شلیک تُفی غلیظ به کفِ راهروهای سازمان ملل می‌اندازد، عربده میکشد و شعر "اتل متل توتوله گاو حسن چجوره، گاوش رو بردن هندوستان... " را میخواند نسبت به سیاست‌های ضد استعماری گاندی احترام قائل است، خواهان حق و حقوقش از بن سلمان است؟! شما پیشنهادی ندارید؟!


* عنوان یه بخشی از آهنگ آتش از سورنا

  • ۹۷/۱۰/۱۱
  • Neo Ted

نظرات (۳۶)

  • آسـوکـآ آآ
  • امکان داره شرور نبوده باشی؟ باور کنیم؟ :| 
    من فکر می کردم تو در تمام  سالهای زندگیت آتیش سوزوندی :|
    پاسخ:
    یه اصلاحیه‌ی جزئی نوشتم که البته اصلاً مهم نبودن. یه بارم بخشی از خانه‌مان ر سوزاندم. از جهت سوزاندن آتیش میگم. که اونم از عمد نبود. خودش آتیش گرفت.
    همینا خوبه فک کنم. 
    شرارتی که آسیبش به خودت برسه خوبه چون بعدش فقط میبرنت تیمارستان اونم زود ولت میکنن.شرارت هایی که نامبردی از این دستن! 

    پاسخ:
    الان اینا به خودم آسیب میزنن؟! ینی اینکه‌ من تو فرهنگستان زبان و ادب پارسی حداد فحش سفارشی بدم به اون هیچ آسیبی نمیزنه؟!
    فقط حداد عااااادل فقطططط!!
    پاسخ:
    طرفدارشی؟! میخوای بهش رای بدی؟! 
    نوکر علی آهنگر ؟؟؟ فارسی عادل چی میشه؟ خودش خودشو با اون اسم و فامیل عربی فحش داده دیگه ! فرهنگستان ادب پارسی دست یه آدمی که معادل پارسی نداره.ازش بخواه یه معادل خویش انداز برا خودش بسازه
    پاسخ:
    به هرحال من باید وظیفه‌ی شخصیم در قبال فحاشی علیه حداد ر انجام بدم.
    نخیر:/
    میخوام به شدت بهش ابراز ارادت کنم:/
    متنفرم ازش...
    پاسخ:
    باهاش خاطره‌ی تلخ داری؟!
  • گوهر نویس
  • عجب آش شلم شوربایی شده این متن
    شاید با شوخی‌های شرارت آمیز این آتش تان خاموش شود:)
    پاسخ:
    عجیب!
    گوهر نویس تعریف از خود نیست؟ :)))
    باز داری اذیت میکنی داغان نه؟!
    پاسخ:
    دقیقاً
  • سرباز کوچولو ...
  • اصلا کاری نکردی!!!فقط یه تیکه خونه سوزندی مردمم انداختی تو جدول هیچ کاری که نکردی 🤔
    پاسخ:
    میبینی چقدر معصوم بودم؟!
    نه!
    پاسخ:
    بِیتر
    من با شما حرفی نداشتم اصلاً :/
    پاسخ:
    وعده‌هاتان من ر یاد حسن روحانی مندازه.
    خب اصلا کارت قشنگ نیست:/
    من امتحان شیمی دارم آقا نکن :دی
    پاسخ:
    ولی مهم اینه حال میده.
    برکینگ بد ر دیدی؟!
    بندازه مهم نیست :/
    پاسخ:
    خا خا
  • مرتضا دِ
  • جهت اطلاع شما باید عرض کنم که جمال خاشقچی آن روز در سفارت عربستان تمام زن های پیشین خود را طلاق داده است چراکه اتباع  کشور ترکیه نی‌توانند بیش از یک زن داشته باشند
    با این حساب کیسه ی دوخته را پاره کردن بهتر :)
    پاسخ:
    همه ر که نداده شانتاژگر :| من از همونم.
  • مرتضا دِ
  • همسن توئه این آخری
    باهاش دریا هم نرفته این سمت ها :|
    پاسخ:
    خوب مانده :| 
    آمار ناموس مردم‌ ر واسه چی درمیاری؟! 
    اذیت کردن من بهت حال میده؟ چقددد نامرد آخه :دی
    نه چوطور مگر؟ 
    پاسخ:
    بالاخره تفریحات کمه.
    منم خیلی دوست دارم شرارت به خرج بدم
    اغلب اوقات سعی میکنم به عنوان یه دختر مودب رفتار میکنم
    اماااا امان از وقتایی که آدرنالین خونم بالا بره
    تا نزنم یکیو نابود کنم تخلیه نکنم این حسو آروم نمیگیرم
    پاسخ:
    آخرین نفری که زدی نابود کردی کی بود؟!
  • سرباز کوچولو ...
  • خیلی مظلوم بودی خیلی
    پاسخ:
    هعی زندگی
    *)نچ
    پاسخ:
    خوبه.
    فقط اون مرتیکه آهنگر...
    پاسخ:
    لهنتی
  • حامد سپهر
  • بمیرم برا مظلومیتت :)) یاد مظلومیت مردم سومالی افتادم:))

    کردستان که بودیم خواهرم یه همکلاسی داشت میگفت : من خیلی دختر آرومی هستم ولی پاش برسه سر هم میبرم:))
    پاسخ:
    مظلومیت از دست رفته.

    مجرد هستن ایشان؟!
    رفتید سرقت از کتابفروشی به منم اطلاع بدید مییام :)
    پاسخ:
    تفنگ آب‌پاش داری؟!
  • گوهر نویس
  • سلام
    تا حالا کسی این سوال را از من نکرده بود که گوهرنویس تعریف از خود نیست؟!!!
    منتظر چنین سوالی بودم اما کسی ...
    ویلاگ من فقط اختصاص دارد به انتشار کلمات گوهر بار و دلنشین حضرت امیر المومنین علیه السلام پس منظور از گوهر ، کلمات حضرت است و الا من بدبخت فلک زده چه گوهری دارم که بخواهم بنویسم!
    ممنون که تلنگری شدید به من و امثال من
    پاسخ:
    سلام
    که اینجور. ممنون بابت شفاف‌سازی.
    خوبه پس اذیت من جزو تفریحاتته!
    به جای اذیت یکم برام دعا کن داغان..
    پاسخ:
    ایشالا امشب روی سجاده‌ی نماز شبم یادت میکنم! :)))
    از بچه همسایه قرض میگیرم
    پاسخ:
    حله پس.
    با لباس خونه بیرون رفتن3>
    با اسپری رو دیوار نفاشی کردن
    توی محوطه دم خونمون ، در چادر مسافرتی خوابیدن و خب یه روز زندگی 
    گدایی کردن از گدا:|
    شماره دادن 


    پاسخ:
    شماره دادن به کی؟! 
    مثلا می‌تونید دامن چین‌دار بپوشید برید جلوی مجلس شورای اسلامی در اعتراض به حرکت شنیع نماینده‌ی سراوان تَرَقُص کنید 🤔 البته ربطی به هم نداره ولی خب بالاخره اعتراضه دیگه 😁😁
    کانال جدیدتونم نمی‌تونم عضو بشم چون تلگرام طلایی بی‌صاحاب بازی درمیاره و نمی‌ذاره عضو هیچ کانالی بشم...
    پاسخ:
    چه پیشنهاد وزینی :|
    تلگرام طلایی کلاً ارتباطش با تلگرام رسمی قطع شده و مستقل شده.
    آخه زیواتنو؟سخت نیست؟حداقل میذاشتید ژیواتنو بشه تلفظش کرد،یا اصلا اسمشو بذارید ژیلا،یا ژاله،یا زینب...
    پاسخ:
    :||
    وجداناً چجوری روت مشه درمورد کانال حرف بزنی منافق؟! 
  • سنجاب کوچولو
  • با فحاشی به جناب حدادعادل کاملا موافقم :)
    پاسخ:
    محبوبیت حداد بین ملت من ر تحت تاثیر قرار داده واقعاً :))
  • مریــــ ـــــم
  • تد بیا بغلم
    :))))

    پاسخ:
    به عنوان گزینه‌ی روی میز برای شرارت که نیست؟! :| :))))))
  • مریــــ ـــــم
  • نه!یه لحظه احساسی شدم :))
    ولی میتونی به عنوان پیشنهاد بهش فکرکنی

    پاسخ:
    احساسی از چه سو؟!
    اولاً که‌ جبر‌جغرافیایی و فاصله و پول بلیط و بعد هم اسلام محدودم کرده :| رفیق نداری این‌ورا؟!
  • مریــــ ـــــم
  • از سوی بامزگیت ://
    تو شرارت های دیگه اسلام محدودت نکرده؟!
    چرا دارم!زیادهم دارم!ولی چون دیر به دیر حموم میرم و اعتقادی هم به ادکلن و اسپره و عطر اینجور چیزا ندارم کسی حاضر نیست بغلم کنه :)))))))))
    پاسخ:
    چه سوی خوبی :|
    تو اونا خودم خودم ر محدود نکردم :| 
    بدبخت شوهرت! :))))))
    جریان من تو کانال مثل خورشید پشت ابره،حضور دارم ولی ظهور ندارم...الانم تو غیبت کبری ام:)))هستم ولی از دور...تازه دوتا از دوستامم جوین شده بودن قبلا:||


    @مریم
    لو نده خودتو شاید کراشت(با عرض پوزش از صابخونه)اینجا باشه:/
    پاسخ:
    ب ر ب ب ع :| 
  • مریــــ ـــــم
  • تودلی
    متاسفانه تولدمو تبریک نگفت و مشخص شد من کراشش نیستم
    به درک ببینه خبرش
    پاسخ:
    انقدر تو وبلاگ من کراش کراش نکنین داغان‌ها :|||
    دستگاههای خورد کن غول پیکر هست که مثل چرخ گوشت های عظیم الجثه میمونه و مخصوص خورد کردن و چرخ کردن ماشینا و آهن آلات بزرگه ، نمیدونم دیدی یا نه ولی خودم تو tv دیدم؛ من فانتزیم اینه که کل آدمهای متعلق به یه قشر خاص رو که خودم میدونم رو همه رو جمع کنم یه جا بعد400 کیلو 400 کیلو جداشون کنم و زنده زنده بندازمشون تو اون دستگاهه و اینقدر این کارو بکنم که حتی یه دونشون هم تو کره زمین نمونه و بعد همه ی چرخ شده هاشونو 100 کیلو100کیلو بندازم تو یه استخر اسید تا کلا به تجزیه ترین حالت ممکن تبدیل شن و بعد خاکشون میکنم شاید کودی چیزی درآد شآآآید... و لازم به ذکره که این پروسه ی مقدس شامل زنان باردار و جنینهای تو رحم اون زنها که از اون قشر اند هم میشود
    پاسخ:
    تو میتونی به هیتلر نوین تبدیل بشی پسر! :)))
    یه خواهشی داشتم انتحاری ببندی و بری مجلس
    قول میدم بری بهشت قول میدم
    پاسخ:
    من این افتخار رو نصیب خودت میکنم.
    بابا بچه مثبت بودن خوبه بخدا،
    چیه شرارت!!! باید جوری بود که به آرامش برسی، مطمینم اون ادمای شرور توی خلوت خودشونم با خودشون درگیرن و آرامش ندارن!
    پاسخ:
    از کجا مطمئنی؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی