Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

تقدیم به نخبه‌ی پوست‌کُلفتِ خودم

پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۲ ق.ظ

ولی به تخمه‌ژاپنی هم توجه کنید. بهش محبت کنید، باهاش مهربان باشید، نوازشش کنید، بغلش کنید، نذارید احساس کمبود عاطفه و بدردنخوربودن بهش دست بده؛ نذارید برنجه! بر خلاف ظاهر سختش، دل لطیف و ظریفی داره؛ زود خورد میشه. تخمه‌ژاپنی همون نخبه‌ی باعزت و شریفیه که در اثر سختی زندگی و فشار درس و دانشگاه و هرزگیِ دلار پوست کلفت شده و الان به کسی باج نمیده و همیشه پای اصولش واستاده و به کسی رو نمیده! که بخاطر جفای روزگار، بی‌‌تفاوتی ما آدم‌ها، هرسال منزوی‌تر از سال پیش میشه و الان هم از درد بی‌کاری و بی‌پولی تو اسنپ کار میکنه. ولی من تخمه‌ژاپنی رو دوست دارم؛ بخاطر مغزش، بخاطر سفت و محکم‌بودنش. من تخمه‌ژاپنی رو دوست دارم و تا جایی که بشه از انزوا میکشونمش کنار و باهاش عشق و حال میکنم.

  • ۹۷/۰۹/۲۹
  • Neo Ted

نظرات (۳۹)

بغلش کنیم آخه؟
پاسخ:
آره دگه. گناه داره وجداناً.
  • حسین مداحی
  • مغز نداره سفت هم هست خیس بشه هم تو دهن سر میخوره نمسشه شکستش
    پاسخ:
    خودت مغز نداری کذاب. همین امثال تو کار این طفلک ر به اینجا کشاندین‌.
  • حسین مداحی
  • تقصیر مودشه
    پاسخ:
    یره عینکت ر زدی؟! 
  • آفتابگردون ...
  • منم دوسش دارم :)
    پاسخ:
    از الکی نگو. اون به ترحم نیاز نداره. اون به محبت واقعی نیاز داره لهنتی.
  • حسین مداحی
  • عینک هست لیک میدونی که.
    با گوشی تایپ نمیچسبه. برای ما ویندوزی ها
    پاسخ:
    او یاه عاف کورس :| 
  • آفتابگردون ...
  • خو من بس که عاشقشم درسته میخورمش (خودش مزه خاصی نداره تازه پوستشم سفته سخته بشکونی و درضمن اگه شوریشو بخوری نمیتونی بشکونیش پس درسته میخورم) واسه همین بیشتر دو سه تا نمیتونم بخورم.وگرنه به پای عشقمون دل درد میگیرم:/
    پاسخ:
    واقعاً برات متاسفم. 
  • آفتابگردون ...
  • امسال که سایر نفرات اجیل اینقدر خودشونو گرفتن، حس می کنم عشقم به جناب ژاپنی فزونی یافته:/
    شما با اقا حسین یکم بیشتر حرف بزنین ما بخندیم خدا خیرتون بده :)
    پاسخ:
    بدرد خودشان مخوره این عشق. اسم این عشق نیست؛ ناچاریه! بن‌بسته! 

    مگه ما دوتا مسخره‌ی شما هم هستیم؟! هن؟! بدم بچه‌ها حالت ر بگیرن؟! 
    تنها عضوى از اجیل که دوستش دارم همین تخمه ژاپنیه 
    پاسخ:
    از دروغ! 
  • آفتابگردون ...
  • بی تربیت خسیس کنس :/ یارو دلقک تو تلویزیونه همه هم میدونن خودشم بیشتر از همه میدونه ولی میاد مصاحبه میکنه میگه من به اینکه هنرمندم افتخار میکنم!
    بعد من به شما میگم با حرفاتون میخندیدم یه کاره میگی دلقکیم مگه:/ بی اعتماد به نفس، خسیس ،خوابالو، تنبل ، مرگ بر امریکای فتنه گر:/
    پاسخ:
    من حرفی از دلقک نزدم :| گفتم مسخره :| :))
    و ضمناً ب ر ب ب ع
    خداوکیلی تو بغل جا نمیشه میتونیم نوازشش کنیم فقط
    پاسخ:
    قسم نخور :| 
  • سرباز کوچولو ...
  • من می‌زارم آخر میخورم مدیونین بخواین فکر کنین خوشم نمیاد ازش فقط میخوام مزش بمونه 
    پاسخ:
    کذاب
    دلش هم پاک و سفیده برخلاف ظاهر سختش...
    پاسخ:
    آره واقعاً. این ر یادم نبود.
    :))
    من خیلی وقته با تخمه ژاپنی آبم تو یه جوب (جوی حتی) نمیره. دقیقا از وقتی که دندون در آوردم و یه دونه تخمه ژاپنی گذاشتم در دهان و دیدم که نه! این تخمه با ما سرِ سازش نداره.
    میدونی؟ یه آپشنِ «سلف دیستراکشن» داره که تا میذارمش تو دهن، یهو منفجر میشه، به nتیکه تقسیم میشه و لاشی گونه، مغز و پوستش مخلوط میشن. تهش مجبورم همه رو بریزم بیرون.
    تخمه ها خودشون انتخاب میکنن که چجوری باشن. از افتابگردون یاد بگیره. خیلی هم خواست خودش رو چس کنه، شبیه تخمه خربزه باشه.
    پاسخ:
    یره تو سعادت نداری! تخمه‌ژاپنی همون دختر با شخصیت و خوشگل کلاسه که به راحتی پا نمده :| باید صبور و مصر باشی :))
  • آقای بیدل
  • شعارِ تخمه ی ژاپنی بعد از شبِ یلدا : ما بیشماریم😎
    پاسخ:
    تکبیر! 
    یه مشت از اون تخمه‌های گوشه‌ی کمدتون پست کنید واسه ما تا ما هم باهاشون مهربان باشیم! :)
    پاسخ:
    تمام شد :/
    بچه‌که بودم از اول تا آخر مهمونی با یه تخمه ژاپنی درگیری داشتم. چون همین طور که اساتید می‌گن شکستنش قلق داره ، منم بلد نبودم دیگه با یه فشار بین دندونم خرد می‌شد، تازه کوتاه نمی‌اومدم می‌ریختمش کف دستم یک ساااعت خرده مغزاشو از پوستاش جدا می‌کردم و می‌خوردم 😐. تا یه دونه تخمه ژاپنی بخورم مهمونی تموم شده بود.
    بعد دفعه بعد که تو مهمونی ظرف آجیل می‌ذاشتن جلوم دوباره می‌رفتم سراغ تخمه ژاپنی‌...نمیدونم چه کرمی بود واقعا😐😐😑😑😑 
    پاسخ:
    اون تقدیر بود!
    تخمه ژاپنی !!! دندون ندارم حیففففف از بچگی تنها تخمه ای که زیاد باهاش حال نمیکردم همین بود ولی هر ازگاهی از نبود تخمه سر سفره عید به این ها هم روی می آوردم
    پاسخ:
    نفرین خدایان بر تو!
  • آقای سر به هوا :)
  • قشنگ مشخصه همه اجیلارو خوردی منهای تخمه ژاپنی و بعد گفتی بزار یه چی براش بنویسم از دلش در بیارم!
    ما خودمون اینکاره ایم:)
    پاسخ:
    من دیر به ارزش حقیقی تخمه‌ژاپنی پی بردم. ولی هیچ‌وقت دیر نیست.
    دندونای آدم داغون میشه😓
    پاسخ:
    چند سالته؟!
    با این اوصاف چیزه خوبی به نظر میرسه:)
    پاسخ:
    چیزِ خوبیه واقعاً.
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • ولی انصافا تخمه ژاپنی خیلی خوشمزه و دوست داشتنیه
    :)
    پاسخ:
    حقیقتاً.
  • هالی هیمنه
  • آقا چرا پستارو منتشر می‌کنید و بعد سریع عدم انتشار می‌زنید؟ مشکلتون چیه؟ :))
    پاسخ:
    وسواس! حس میکنم اونطوری که باید خوب نیستن‌
  • حمیدرضا ش.آ
  • تخمه ژاپنی دل لطیفی داره...
    ولی در حالی که فندق با همون شرایط تخمه ژاپنی دلشم سخت شده...
    پاسخ:
    خاک بر سرش.
    به ما که رسید تمام شد :/
    پاسخ:
    شانسه دگه. شایدم سعادت.
    توی اون پلاستیک مشکیه که گوشه کیفِ قهوه‌ایِ گوشه کمدتون هست چی؟! :|
    پاسخ:
    اون توش پسته‌یه :/ قایمش کردم به کسی هم نمدم.
    من که چنان بهشون عشق می ورزیدم که در دوران طفولیت، نه با دندان که با دستم می شکستمشان تا یه وقت درد بیش تری ر متحمل نشن! (((=
    پاسخ:
    یه مثبت واسه‌تان گذاشتم.
  • یه بنده خدا
  • عجب
    پاسخ:
    والا.
    جای پسته‌هاتون رو هم می‌دونم :))) حال کردید؟! :/
    پاسخ:
    نه اصلاً.
  • میم. قایِق‌مَرد
  • تخمه ژاپنی عزیز دله من دوسش دارم ولی
    اتفاقا نماد هجوم فرهنگی ژاپنی‌هاس

    فرستادنش به ایران که من و شمای نخبه هی تخمه بشکنیم و از دست اونا عقب بمونیم، کثافتا.
    پاسخ:
    رفقا اشاره کردن که در ایران کشت میشه. ژاپنی یه چیز دیگه بوده که به این اسم تغییر کرده.
    لامصب یه جوری در مقابل شکستن مقاومت میکنه انگار ناموسش با تاپ شلوارک اون تو نشسته
    پاسخ:
    والاع
    من با پوست میخورم:)))خرچ خرچ صدا میده😂😂
    به جناب میم.قایق مرد بگید که این قرمز دوست نداشتنی تو ایران کشت میشه :)))
    پاسخ:
    دل‌درد نگیری :))
    خودت دوست‌نداشتنی‌ای.
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • پسته عشوه‌ش زیاده، همین تخمه ژاپنی سنگین و متین خوبه!
    پاسخ:
    خاکی و متواضع.
  • قَلَتْ‌قُلوتْ‌نِویث ‌‌‌
  • آقا تا حالا انقد عمقی به تخمه ژاپنی نگاه نکرده بودم. با این حال، من که خیلی دوسش دارم. قلق شکستنشم بلدم و بیشتر وقتا هم کامل درش میارم و می‌خورم. :)

    + مثبت من ر بی‌زحمت بده.
    پاسخ:
    با ما با ابعاد و زوایای جدید مسائل روبرو شوید!

    + مخواستم بهت بدم. ولی چون خودت گستاخی کردی و گفتی بهت نمدم تا عبرت گیری.
  • گُل نِگار
  • اتفاقا خیلی هم طرفدار داره ! 
    مشکل من باهاش فقط اینه که خوب نمیتونم بشکنمش!
    یعنی درست وحسابی نمیتونم!!
    پاسخ:
    واقعاً فکر میکنی خیلی طرفدار داره؟! کجایی هستی شما؟! :|
  • گُل نِگار
  • والا اطرافیان من که خیلی دوستش دارن! 
    مگه ربطی به مکانش داره؟:/
    پاسخ:
    بله خیلی :/
  • میم. قایِق‌مَرد
  • چچی بوده در اصل؟

    پاسخ:
    جابونی
  • گُل نِگار
  • عجب..چه چیزایی که نمیدونستم !:/
    پس اگه به موقعیت جغرافیایی هست...سمت ما که دوستش دارن..!
    بفرستید اینورا...
    زاگرس :)
    پاسخ:
    خودم مگه چلاقم؟ خودم میخورم :/ :))))
  • حامد سپهر
  • الان با این گرونی بقیه آجیلا ،واسه خودش شخصیت مهمی شده حتی دیده شده جدیدا خیلی خودشو میگیره :)
    پاسخ:
    نه بابا. بچه خوب و باصفاییه.
  • قَلَتْ‌قُلوتْ‌نِویث ‌‌‌
  • بچهٔ خوبیه، فقط خونشون بدجاییه؛ یه ذره هم باباش بی‌ادبه.

    + به معاون آموزشی به‌خاطر این‌که مثبتم ر ندادی، گزارشت ر دادم. ملعون. :/
    پاسخ:
    برو بچه. برو تا تنبیه فیزیکیت نکردم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی