Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

عشقسترون

چهارشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۵۲ ب.ظ

*عشق چیست؟! تستوسترونی بیش‌فعال ولی سردرگم! 


* چیزی که از بطن جامعه میاد.

  • ۹۷/۰۸/۲۳
  • Neo Ted

نظرات (۲۹)

  • بهارنارنج :)
  • مرسی که یه نفر حرف منو زد...
    به من که میگن تو خیلی منفییی
    پاسخ:
    خا شاید شما خیلی کلی و مطلق میگی. 
    کراش که همینم نیست :| -_-
    پاسخ:
    :)))))
    عشقسترون هم عالمی داره
    پاسخ:
    اونم چه عالمی!
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • سلام.
    چیزی که مطرح کردین خیلی کلیه اما یا ظاهرا معنی عشق رو نمیدونین یا تعبیرتون از عشق یه چیز دیگری است.
    البته در مورد بطن جامعه کاملا حق با شماست :)
    پاسخ:
    سلام
    بنده هم بطن جامعه رو عرض کردم! اون پی‌نوشت رو الکی که ننوشتم :|
    با این تعریف که همه عاشقن که!!
    البته به غیر از دخترا!
    |:
    پاسخ:
    عشق نه! عشقسترون! چیزی که داره تو واقعیت و واسه خیلی‌ از نوجوون‌ها و جوون‌ها اتفاق میفته‌.
    مطلبی خوندم درباره ی اینکه هورمون ها حداکثر 3تا 5 سال طول میکشن.احتمالا بعد ازاون میشه جرئت کرد و اسمش رو گذاشت عشق اونم به شرطها و شروطها ...

    در کل در اکثر شرایط عشقسترون صدق می کنه اما نه همه!
    پاسخ:
    قطعاً مطلق نیست.
    تامل برانگیز بود!
    پاسخ:
    بیندیشید!
  • مهدی رنجبر
  • دقیقترش هورمون Oxitocine هست.
    پاسخ:
    نه خب. اون فرق داره :)) الان تستوسترونه که داره غوغا میکنه! :)))
    عشق چیزیست بدون شرح که از بطن جامعه برای درمان تنهایی افراد به خیل عظیم جامعه رو می آورد  و عامل بدبختی و افسردگی قشر شکست خورده از رابطه میشود .
    پس عشق نه تستسترون هست نه عشقسترون ...
    در ادامه ...
    داغان داغانی ابدُد دهر
    :)
    پاسخ:
    بروع باباع حال نعاریم! :))))
  • یه بنده خدا
  • شکست عشقی خوردی الان؟
    پاسخ:
    :| الان تنها برداشت مغزت از این پست این بود؟! 
    و این چنین جامعه داغان شد 
    پاسخ:
    و به فنا رفت.
    تا اونجایی که می‌دونم هورمون عشق اکسی توسین ه.
    چشد که به این نتیجه رسیدید،دارد از بطن جامعه می آید؟
    پاسخ:
    مسئله هم همینه!
    چون دارم تو جامعه زندگی میکنم. شما کجا زندگی میکنی؟!
  • یه بنده خدا
  • اره دیگه
    پاسخ:
    دیدگاهت ر عوض کن پس‌.
  • یه بنده خدا
  • رو کدوم موج بذارمش؟!
    پاسخ:
    موج‌های آبی مشهد.
    و موجی از عصبانیت یا هرچیز نویسنده رو طوری درگیر کرده که باید
    بهتر بپرسم،
    چه اتفاقی افتاد که باعث شد دست به کیبرد بشید و بنویسید ازین موضوع؟

    فکر کنم خیلی عصبانیت پشت این ریپلای های شما بوده!

    در هر صورت، من هم توی همچین جامعه عصبانی و خب ناخوشی ((هستم))،
    ولی عملا در ذهن خودم زندگی میکنم تا ترکش های آدمهای ناخوش بهم نخوره.

    پاسخ:
    نه اتفاقاً. سر این‌ مسائل خودم‌ رو اذیت نمیکنم. صرفاً بازتاب بود.
     عجیبه که به این سادگی از پس ری‌پلای من عصبانیت برداشت میکنید :)) 
  • یه بنده خدا
  • مشهد جای خطرناکی داره میشه کم کم
    پاسخ:
    حواست باشه.
    خا پس به نظرم بهتر بود می نوشتید عشقسترون چیست؟!
    پاسخ:
    نه اصلاً.
  • ستوده‌ی خشنود
  • بسوزد پدر عشق بسوزد...
    پاسخ:
    عشق نیست.
    غده‌اش بیش‌فعاله:|
    پاسخ:
    لامصب.
  • آقای مُرَّدَد
  • وقتی میگی بیش‌فعال ولی سردرگم، یاد حُباب میفتم . نمیدونم چرا
    پاسخ:
    قابل بسطه.
  • هالی هیمنه
  • همین حالا یه تعریف از عشق خوندم که گفتم اینجا هم بگم:
    عشق یعنی تقدیم کردن چیزی که نداری به کسی که وجود ندارد!

    یه تعریف هم دیروز خونده بودم که گفته بود:
     عشق یعنی
    من انتخاب می‌کنم
    چه کسی ویرانم کند

    حالا هر کدوم که باب میلته رو برگزین زین میان.

    پاسخ:
    جفتش خیلی منفی‌نگرانه بود دگه :| ته انبار ر بگر چیز بهتر نداری؟!
    بله کاملا.
    پاسخ:
    اصلا و ابدا.
  • هالی هیمنه
  • هوف تازه کجاشو دیدی.. اینا خوباش بودن.
    پاسخ:
    خودت نظری نداری؟!
  • هالی هیمنه
  • من نظرم نسبت به عشق خیلی محافظه‌کارانه‌س. می‌دونم هم دیوونگیه هم زندگی. همه درده هم درمان. و اینکه می‌دونم تن دادن بهش ریسک بالایی داره. هم می‌تونه آدمو خوشبخت کنه هم بدبخت. دیگه همینا دیگه.
    پاسخ:
    نظرم به نظرت نزدیکه‌.
  • سربازکوچولو ...
  • عشق چیزی بسیار الکی بسی بدرد نخور:) 

    پاسخ:
    اینجوری فکر نمیکنم.
    ولی لامصب هرچیه خوب چیزیه
    مطاعش خوبه درکل:))
    پاسخ:
    ساقیش مهمه.
  • عمو مهربان
  • نمیدونم که ایا منظورتو درست متوجه شدم یا نه ولی فکر کنم همینی باشه که من همیشه میگم .. عشق پیش ازسن پختگی هوس است هوس !!

    پاسخ:
    حالا سن که مد نظر نیست. مغز مهمه.
    پاسخ:
    بروع باباع
    عشق عقلانی خوبه
    چیزی که این روزا مخصوصا بین نوجوونا و جوونا اصلا پیدا نمیشه :/

    عشقسترون :))
    پاسخ:
    متاسفانه.

    :[]

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی