Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

ابر منم؛ خواهم گریست...

پنجشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۰۵ ب.ظ
یه وقتی هست آدم از همه‌چی و همه‌کَس میبُره! پوچِ پوچ، رها و سبک‌، مثل پَرِ کاه؛ پَرِ کاهی که روی یه جنگلْ آتیش داره پرواز میکنه. تا یه جایی میتونه پَرپَر بزنه؛ تا یه حدی میتونه دَووم بیاره؛ خودش خوب میدونه یه‌جایی خسته میشه، کم میاره، دیگه نمیتونه بال‌بال بزنه! اونجاست که خودش رو ول میکنه! رهای رها! دوست داره طعم رهایی رو بچشه! شده واسه چند لحظه، روی آتیش زندگی؛ من الان دقیقاً همونجام. یه پرِ کاه روی یه جنگل آتیش! دیگه نمیتونم دست و پا بزنم؛ خسته شدم و بُریدم. میخوام واسه چند لحظه هم که شده باز هم طعم رهایی رو بچشم. میدونین از این همه بدبختی و دست و پا زدن چجوری خلاص میشیم؟!
سخت نیست. یه شام درست حسابی از بیرون میخرم میبرم خونه، با خیال راحت میخورم، بعد سرِ فرصت همهٔ درزهای در و پنجره‌ها رو میبندم، شیر گاز رو باز میکنم، میگیرم میخوابم؛ نیم‌ساعت بعد با صدای تاپ توپ تغ شترق شقرخ چخترق چجچچخخچخغتِ ذرت‌هایی که تو ماهی‌تابه‌ای که روی گاز گذاشته بودم، روی روغنِ داغ عملیات انتحاریِ شور و بانمک انجام میدن، بیدار میشم؛ جنازه‌های بادکرده‌شون رو تو گور دسته‌جمعیِ ظرفِ بزرگِ پلاستیکیِ نارنجی تخلیه میکنم و میشینم پای فوتبال و بعدش هم فیلم؛ چُسِ‌فیل زیاد دارم؛ به جفت‌شان میرسه. راستی چرا چُسِ‌فیل؟! به شخصه با پاپ‌کرن و پُفِ‌فیل ارتباط برقرار نمیکنم؛ چُسِ‌فیل از کودکی با روح و جانِ من عجین شده. هیچی دگه. صُبح نشده همهٔ دردسرها و بدبختی‌ها و فلاکت‌ها و رذالت‌ها و شماتت‌ها و هاهاهاها خلاص میشم. والاع! بی‌شوخی! هوا هم خیلی سرد شده! منم خیلی حساسم! درز در و پنجره رو هم واسه همین میبندم. تا پست تمام نشده اجازه بدید عنوان جایگزین رو هم اعلام کنم؛ "اینجا بدون چُسِ‌فیل، هوا پس است؛ پس..."

+  دیالوگ صابر ابر در "اینجا بدون من" با تحریف

  • ۹۷/۰۸/۰۳
  • Neo Ted

نظرات (۳۱)

  • ستوده‌ی خشنود
  • آقای پر کاه مراقب باش خودتو نسوزونی...
    پاسخ:
    سوختیم آقاجان. سوختیم در این زندگی. تا ته!
    عجب دیوانه ای :)
    پاسخ:
    عجب داغانی!
    داغانی داغان:|
    گفتم برم تو فاز نصیحت:))
    پاسخ:
    :)))))
    برو عامو! من خودم پیرِ حکیمم تو این داستانا
    سلام
    دادا کانال سادیسمِ حذفیدی؟ خوب بود که
    پاسخ:
    سلام
    کانال جدید خوب‌تره.
    منم وقتی این مدلی می‌شم می‌زنه به سرم می‌رم n تومن کتاب می‌خرم :| یا مثلاً آیس پک می‌خورم یا به مسافتِ طولانی روی جدول‌های کنارِ بلوارِ باهنر به سمتِ فردوسی تا دانشکده دندون مثلاً یا ایستگاهِ مترو راه میرم. تند!
    پاسخ:
    خوبه.
    داغان اعظم برازندته جدی!!!
    پاسخ:
    خاخا
    چس فیلش پنیرى نباشه حال نمیده هااا 

    پاسخ:
    واسه ما مستضعفین جامعه همون چس‌فیل خالیش هم کافیه.
  • آفتابگردون ...
  • پنجره ها رو باز کنید! با نسیم خنک و بوی بارون و صدای دریا بعلاوه یه لحاف مادربزرگیِ گرم و نرم که سفت بغلت کرده؛ بیشتر میچسبه! البته به من:)
    بعدم که سوختن نداشتیمااااا نهایت باید برشته ودر نتیجه خوشمزه تر بشید!
    پاسخ:
    اَاااو! چی شاعرانه و لوس! :))))))
    الکی گفتم بابا. من پماد ضدسوزش تو پوستمه‌.
  • مریــــ ـــــم
  • هیچوقت بااین اسمِ حال نکردم!
    راستی بهت گفته بودم رنگ نارنجی وبلاگت چقد خوشگله؟!

    پاسخ:
    چس‌فیل؟! بحث حال کردن یا نکردن نیست! من خودمم شاید حال نکنم. بحثِ اصالته! این اسم اصالت داره! ریشه داره!
    نه نگفته بودی.
    جفت شان کیه؟ 🤔 (وسعتش به اینجا هم کشیده شد! :دی )
    پاسخ:
    :/
    فیلم و فوتبال
    قبلِ اینم احساسِ خفن بودن بهتون دست داد؟!
    پاسخ:
    نه. قبل این احساس بانمک بودن بهم دست داد.
  • بهارنارنج :)
  • ازونجایی که این روزا هرکسی درگیر خودشه ادم از هیچکس توقعی نمیتونه داشته باشه حتی نزدیک تریناش،بذا همین من خیلی ودقته رهایی تمرین کردم،که تنهایی بستنی بخورم تنهایی ایس پک بخورم تنهایی برم خرید و خیلی تنهایی های دیگه. مثلا اگه من15بار رفته باشم ایس پک11/12بارش تنهایی بودم:)))
    پاسخ:
    تمرین خوبیه. تا یه جایی هم خوب جواب میده. ولی دائمی نه.
    به همین سیستم به نظرم یه اهنگِ هنگامِ خوابی,هنگام غذایی چیزی اضافه کنید 
    اصلا کمبودش احساس می‌شه
    پاسخ:
    این قرتی‌بازیا به ما نمیاد :| :)))))
    تنهایی جایی رفتن همیشه ی حس بدی بهم میده که اگه تا اخرش مجبور شم این تنهاییو تحمل کنم چه بلایی سرم میاد ...

    پف فیل :) از بچگی خوشمان نمی امد :/
    پاسخ:
    به فکر باش پس :))))

    اونم از شما :/
    خب چیکار کنم اخرین باری که داشتم با پف فیل همزاد پنداری میکردم هفت ساله بودم با دندونای افتاده :/ لثه ام سر همین پف فیل به فنا رفت :/
    پاسخ:
    الان که دگه پیر شدی مسلمان :/ الان دردت چیه؟! :/ :)))
    خب الانم ک پیر شدیم و دندون نداریم :)))))))))))
    پاسخ:
    ریخت؟! ای باباع!
    هعی
    تازه دندون مصنوعی هامم گم کردم :/

    ایی:/
    پاسخ:
    چیقدر بغرنج.
    دیگه زندگیه دیگه


    پاسخ:
    هعی جهان
    هعی واقعا :/

    راستی هوا ک گرمه :/

    پاسخ:
    هوا مهم نیست. من سردمه.
    دست من باشه الانشم کولر روشن میکنم
    اگر از ترس حمله اهالی منزل نبود :/
    پاسخ:
    فریزر بخر توش ساکن‌ شو.
    باعش :)))))))))))))))
    پاسخ:
    :)))
  • سِـــــــد جَــــــواد
  • :)
    نیم ساعت چس فیل و بزاری سر گاز زغال فیل تحویل میگیری ... .نکن داغان
    پاسخ:
    زیرش ر کم مکنم :))) بعد زیاده دگه. طول میکشه‌.
    فک‌ کردم رفتی خودکشی کنی :|
    پاسخ:
    اشتباه
    پستت چه خوبه. کاش وقت داشتم همه مطالبتو میخوندم ولی متاسفانه سر کارم و وقت خالی گیرم نمیاد :(
    پاسخ:
    عیبی نداره. سلامتی باشه.
    چه پاراگراف دوم خوب بود :))
    پاسخ:
    ینی دارید میگید پاراگراف اول بد بود؟! :/ :))))
    نح خوب بود و میکس جالبی با پاراگراف دوم داش. منتهی بخش دوم بیشترتترتر چسبید دیگه  و یه چیز دیگه بود برام :دی
    پاسخ:
    همینه بوگوید :)))
  • آسـوکـآ آآ
  • قشنگ تو این پست اوج داغانیت رو به نمایش گذاشتی:-D
    پاسخ:
    حال کن
    آخه کی توی ماهیتابه ذرت درست میکنه داغان؟
    باید توی یه قابلمه در دار درستشون کنی
    پاسخ:
    گویا با مقوله‌ی ماهیتابه‌ی دردار آشنایی نداری :/
  • میــ๛ آنـہ
  • فقط پنیریش رو دارین؟

    پاسخ:
    بدون‌‌ پنیر! ساده و‌ متواضع!
    داشتم جذب میشدم که  داستان خودکشی و 
    الفاتحههه مع..
    که یهو دیدم نوشتین ذرت:/
    ضد حال بود
    ولی منم هم تو چنین موقعیت هایی همچین کارایی میکنم
    بجا ذرت بستنی البته
    پاسخ:
    بستنی هم محترمه‌.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی