Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

نکش برادرِ من! نکش!

دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۲ ق.ظ

پیش‌نیازِ پست: خبر


اول اینکه لامصب دو دقیقه تحمل کن، دو قدم راه برو برس به یه دستشویی بعد خودت رو خالی کن! دلیل نمیشه تا احساسِ پُرشُدگی بهت دست داد، در آنِ واحد تو هم دست بندازی بکشیش پایین که! شلوارت رو میگم!

دوم اینکه یکم آمریکا و غرب رو بدون سانسور و به دور از جلوه‌های ویژه‌ی هالیوود ببینیم! شاید کم‌تر بکوبیم تو سر فرهنگ و شعور مردم خودمان! 

حالا گذشته از فرهنگ و تمدنِ غنی و مردم فرهیخته‌ی آمریکا، در همین راستا یک مسئله‌ای رو در ارتباط با همین موضوع و مربوط به خودم توضیح بدم. آقا/خانم! خداوکیلی این‌ها خیلی رو دارن! من هنوزم که هنوزه، شهر رو بیخیال اصلاً، جنگل که میریم! توجه فرمایید! جنگل!! جنگل که میریم و حالا بنا به شرایطی دستشویی ما رو میگیره، اول از همه تمام تلاش خودم رو میکنم که من نگیرمش! یعنی هی ممانعت میکنم که چِخه! گمشو اونور اینجا جاش نیست! وقتی بی‌تفاوتی و سرد بودن جواب نداد، وارد فرضیه‌ی سیاهچاله‌ی مارپیچی میشم. سیاهچاله‌ی مارپیچی مقاله‌ی علمیِ برگرفته از پژوهش‌های تحقیقاتی ناسا نیست! این فرضیه رو خودم طی سال‌ها تحقیق و پژوهش تجربی بهش رسیدم. به این شکل که پس از عدم نتیجه از روش بی‌تفاوتی، وارد فاز تلقیینِ دستشویی نداشتن میشم! به این شکل که میرم یه گوشه، زیر درختی بزرگ و تنومند، به تفکر و تعمق میپردازم! شاید فکر کنید که یه سیب می‌افته رو کله‌م! ولی خب اشتباه میکنید؛ اون واسه اسحاق نیوتون بود. رو کله‌ی من فضله‌ی شترمرغ می‌افته! مجدداً شاید بگید شترمرغ که پرواز نمیکنه! ولی باید بگم وقتی پای شانس من وسط باشه، هرچیزی ممکنه! از پرواز فیلِ مبتلا به اسهالِ خونی بر فراز آسمانِ روی سرم در پاره‌ای از اوقات چیزی نمیگم که مبادا خدایی نکرده فکر کنید دارم اغراق میکنم! هیچی دوستان! ما میریم میشینم زیر درخت و زور میزنیم! البته نه واسه دستشویی! زورِ فکری! زورِ فکری در جهت تلقیین یک مسئله‌ی حیاتی! و اون اینه که چشم‌هام‌ رو میبندم و دست‌هام رو باز میکنم و میذارم روی شکمم و با خودم تکرار میکنم: من دستشویی ندارم! من دستشویی ندارم! من دستشویی ندارم!

در نگاه‌ اول شاید احمقانه به نظر برسه. ولی اگه بدانید من چند بار از این روش به نتیجه رسیدم نظرتان تغییر خواهد کرد. بله دوستان! من از فرضیه‌ی سیاه‌چاله‌ی مارپیچی به نتیجه هم‌ رسیدم. با این وجود سیاه‌چاله‌ی مارپیچی از حالت فرضیه خارج شده و عملاً نظریه‌س و میشه در دانشگاه‌های معتبر جهان تدریس بشه. فلسفه‌ی نام‌گذاریش هم اینه که اون چندباری که بنده در این روش موفق شدم، در واقع نمیدانم محتوای معده و روده‌ام‌ کجا تخلیه شد! وجداناً در عجبم که چی شد که اینجوری شد؟! و به این رسیدم که یحتمل در پیچاپیچ روده‌های بدنم یک سیاه‌چاله‌ وجود داره که یک سرش تو بدن من، و سر دیگه‌ش احتمالاً در جایی از کهکشان راه شیری قرار داره که تا الان یحتمل خیلی آباده!

سیاه‌چاله‌ی مارپیچی همیشه راه‌گشا نیست! خیلی کم اتفاق میفته که بشه ذهن رو در این حد روی یک مسئله تمرکز داد! اگه این روش نتیجه نده، روش بعدی رو امتحان میکنم که بهش اسمِ نئوپولو دادم! به این شکل که اگه یک روزی، در جنگل‌های آمازون باشم و دستشویی پاشه بیاد من ر بگیره، و روش قبلی جواب نده، شروع به جنگل‌نوردی کرده و آنقدر پیش میرم که یا مردم قبیله‌ی آدم‌خوار من رو بخورن، یا هم که به سرزمین‌های جدید و دست‌نخورده و کشف‌نشده‌ای برسم که هنوز نقشه‌کشی نشدن! اگه این‌ها همه جواب ندن، احتمالاً خودم برم تسلیمِ قبیله‌ی آدم‌خوار بشم؛ نه که شکمم پُره! از خوردنم لذت میبرن! به این شکل که اگه خوردنِ من نَکُشَتِشون، قوی‌ترشون میکنه!

  • ۹۷/۰۷/۱۶
  • Neo Ted

نظرات (۲۰)

  • یه بنده خدا
  • صحیح
    پاسخ:
    کجاش دقیقاً؟!
  • سراسر گنگ
  • من هم از سیاه چاله ی مارپیچی بهره ها بردم ولی لامصب شماره ی یک وقتی از یک حدی میگذره هیچ راهی برات نمیذاره
    پاسخ:
    :))))))))))))
    دیهانت
    شماره یک‌ اصلاً شوخی‌بردار نیست! 
    چند تا فرضیه هست در این باره:
    ۱_آمریکا با اینکه ثروتمنده ولی تعداد بیخانمان هاش زیاده
    ۲_فضای سبز و بیابون نزدیک شهر ندارن که ملت برن اونجا به عبارتی همه جاشون پیشرفته است
    ۳_خیلی مقرراتی اند و رو تعطیلی به موقع اصرار شدید دارن
    ۴_خیلی باهوشن که گروه گشت مدفوع راه انداختن
    ۵_خیلی وظیفه شناسن که به تمیزی شهرشون انقددددر اهمیت میدن که حاضرن واسش کشیک هم واستن
    :|
    با فرهنگای لعنتی
    پاسخ:
    :))))))
    بچه سانفرانسیسکویی؟! :))))))
    نه من بچه پاریسم :))
    پاسخ:
    خوشوقتم :)))) من ولی بچه فرانسیسکوعم :)))))))
    اوه یس یس!
    پاسخ:
    یاه یاه :)))))
  • مریــــ ـــــم
  • خیلی راحت میتونم تا ۳ روز
    دقت کن تا ۳ روز دشوییمو نگه دارم
    چه شماره ۱ چه شماره ۲
    این‌لطفیه که خدا درحقم کرده
    پاسخ:
    ندیدم تو پست‌های شکرگزاری‌ت بهش اشاره کرده‌ باشی.
    و اینکه فرضیه‌ی سیاهچاله‌ی مارپیچی ر آباد کردی قشنگ! و رسماً تبدیل به یه جهش‌یافته شدی! بیا برو تو فیلم‌های مارول بازی کن.
    منتظرم کامنت مریم رو ببینم و تاییدش کنم. :)
    پاسخ:
    اتقدر وابسته؟! استقلال فکریت کو؟!
    ما تقسیم کار کردیم. :)
    # زود قضاوت نکن
    پاسخ:
    بروووووع داغان! بروووووع چاخان! :)))))
  • یه بنده خدا
  • کلش!
    پاسخ:
    اح‌سنت
    بی تربیت داغان...
    پاسخ:
    وخه یره وخه!
  • بهارنارنج :)
  • کامنت مریم:|جواب کامنت مریم:||||||||
    پاسخ:
    حال کردی؟! :|||
  • ستوده‌ی خشنود
  • نـــه کارت درسته!!
    ولی من سعی میکنم که هیچ کاری نکنم و فقط زور میزنم که اتفاقی نیفته...

    پاسخ:
    میدانم
    نتیجه هم میگیری؟!
  • میــ๛ آنـہ
  • مقالتون خیلی پرمحتوابود  


    درحددرس های دانشگاهی و شایدم ماورای اونها
    پاسخ:
    رایزنی‌هایی مبنی بر تدریسش تو دانشگاه های بلاد کفر شده، ولی من اولویتم وطنه!
    خدا اون روز رو نیاره، باز مردها یه کم وضعشون بهتره تو بیابونی جایی خلاص میکنن خودشونو... 
    پاسخ:
    بیا وارد مسائل فیزیولوژیکی نشیم! 
  • ستوده‌ی خشنود
  • قطعا صد در صد...
    البته بعضی مواقع دیگه باید به خدا توکل کرد...
    دیگه بدن هم کششی داره...
    پاسخ:
    اینم هست.
    حالا ما این وسط فقط باید در مورد نحوه و محل مدفوع کردن آمریکاییا اطلاع پیدا میکردیم؟
    پاسخ:
    خداوکیلی تا حالا از این زاویه به امریکا نگاه کره بودی؟!
  • سِـــــــد جَــــــواد
  • پاریس شهر معروف به عطرهای خوشبو
    زمانی فرهنگ تمام مردمانش این بود که توی سطل کارشونو انجام میدادند و بعد از بالای پنجره با در آوردن صدای هشداری کف خیابون میریختند.

    اصلا یه زمانی این ها دستشویی و حموم نمیدونستند چیه. الانشم از نظافت چیزی حالیشون نمیشه که با دستمال کاغذی خودشونو پاک میکنند.

    چقدر هم بیماری‌های زیادی به خاطر این فرهنگشون میگیرند در حالی که در اسلام واجب شده طهارت با آب باید باشد

    اروپا قبل از برخورد با مسلمانان هیچ پیشرفت علمی خاصی نداشت جز ساخت گاو آهن
    اختراعات و کشفیاتی که الآن به نیوتون و فرانسیس بیکن و کوپرنیک نسبت داده میشه دزدی علمی این افراد از کتب مسلمانان بوده.
    پاسخ:
    اینا همه درست، ولی نمیشه منکر پیشرفته بودن تکنولوژی و مسائل علمی الانِ اون‌ها بشیم.
  • آسـوکـآ آآ
  • داغااااااااان:-D با این ایده هات:-D همه شونم به دسشویی ختم میشه:-D
    پاسخ:
    اینا ر به امریکایی‌ها بوگو!
    آسوکا راست میگه تو اکثر پستاتون به کلمه ی دسشویی اشاره کردید:))خلاصه باید یه جوری غیر مستقیم دسشویی عایقتونو بزنی تو سرمون دگه:/

    احتمالا آمریکاییا با مقوله ی دسشویی عمومی پولی [نفری 500]بیگانه هستن،وگرنه دسشویی عمومیاشونو شبا تعطیل نمیکردن:)
    پاسخ:
    به نظر در طول تاریخ در حق دستشویی جفا شده!

    اسگولن!
    بنده اون نظریه ی سیاه چاله های مارپیچی ر از بچگی روی خودم و اطرافیان پیاده میکنم و البته من بهش میگفتم گرمکن تلقینی! ((:
    پاسخ:
    بارکلا.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی