Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

عاشق نشو! دلت رو صابون کِرِل بزن!

جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۵۸ ب.ظ

تنفری که من‌ نسبت به دو کلمه‌ی رِل و کراش دارم، هیتلر نسبت به یهودی‌ها نداشت! به حدی این روز‌ها این دو کلمه رو به شکل تهوع‌آوری تکرار میکنن، که اگه امکانات و قدرتش رو داشتم، تمام دختر - پسرهایی که این دو کلمه رو به کار میبرن، در اردوگاه آشویتس، درون کوره‌های آجر‌پزی میسوزاندم، از چربی‌های بدن‌شان صابون ساخته، به اسم تجاریِ " کِرِل " تو سطح کشور پخش کرده و هولوکاستی دگر را رقم میزدم!

* برای اخذ نمایندگی رسمی در شهرهای سراسر ایران زیر همین پست کامنت بذارید!

  • ۹۷/۰۷/۱۳
  • Neo Ted

نظرات (۴۱)

  • یک عدد من می نویسدツ
  • چه خشن:|
    پاسخ:
    تا حد زیادی عطوفت و لطافت خرج کردم! :)))
    کراش :| سالِ قبل فهمیدم یعنی چی! :/
    پاسخ:
    ما بچگی‌هامان باهاش بازی میکردیم تو ps!
  • ستوده‌ی خشنود
  • حالم از کلمه رل بهم میخوره...
    پاسخ:
    نمایندگی بگیر دگه!
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    احسنت مخصوصا اونایی باید سوزانده بشن که میگن تابحال 3,5 رل زدم:| ******** داغان
    پاسخ:
    نمایندگی بدم؟!

    + کامنت پیمان ر بخوان لطفاً.
    اعصاب معصاب نداریا
    پاسخ:
    داغانِ داغان!
  • یه بنده خدا
  • کامنت
    پاسخ:
    شرط اخذ نمایندگی به دار آویختن‌ یکی از این‌ ملاعین از چراغ‌راهنما با کش شلوارشانه!
  • یه بنده خدا
  • هایل نئو!
    پاسخ:
    باریکلاع سرباز! صلیب شکسته‌ت ر نمیبینم!
    رل
    کراش
    :)
    پاسخ:
    تبریک میگم. نفر اول لیست سیاه شدی! صابونت ر واسه خانواده‌ت خواهیم فرستاد.
    من دیگه حرفی ندارم :| زود بهتون بر می‌خوره :|
    پاسخ:
    خا خا
  • یه بنده خدا
  • ایناهاش رو بازومه
    پاسخ:
    پا بچسبان و برو!
  • ستوده ••
  • ولی عشق با کراش و رل خیلی فرق میکنه ها ؟!

    _ستوده هستم سلام دی:
    پاسخ:
    عمیقاً!

    - هیتلر هستم! های! :)))
    نمایندگی تام الاختیار شمال غرب رو میخوام!
    پاسخ:
    ابتدا باید یکی‌شان ر تو اسید حل کنید! 
    منم همین حس رو دارم...
    نمایندگی تو مشهد نمی‌خوای؟
    پاسخ:
    تو ابتدا باید یکی از اینا ر با ماست خفه کنی!
    چی هستن اصن؟ :| 
    :))
    پاسخ:
    شما کلاً بهشان فکر نکنید. واسه بچه‌تان خوب نیست.

    :))))))
    حالا نَمیری :|
    پاسخ:
    مگه نمیدانی من یک‌ اِلف هستم؟!
    مگه کراش اون بازیه نبود که تو sega
    باهاش بازی میکردیم؟یه روباه بود دیگه؟ :|
    پاسخ:
    آره همونه. ولی جدیداً تحریفش کردن لهنتی‌ها.
  • بهارنارنج :)
  • من و مریم نمایندگی اینجا و قبول میکنیم
    پاسخ:
    دو نفری یکی‌شان ر از وسط بِدرید!
    اِلف هام میران! عمر طولانی دارن ولی تهش می میرن :|
    پاسخ:
    نه :| نمیمیرن مگر اینکه کشته بشن :| 
    منم وقتی این دو کلمه رو میشنوم ته دلم به گوینده اش فحش میدم. :| 
    پاسخ:
    نمایندگی شمال غرب ر نسرین خانم گرفت. باهاش در ارتباط باش.
    اوکی حله :)
    شعبه شهرستانش با من.
    پاسخ:
    با قدرت شروع کن به قلع و قمع!
    نخیر. اینه که من میگم :||
    پاسخ:
    برو باباع :/
  • حامد سپهر
  • معلوم نیس از کجاشون در میارن این کلماتو:)))
    پاسخ:
    روا نیست بگم.
    ببین تد :/
    من همین الان کتاب شیمی جلوم بازه دارم فرآیند صابونی شدن و این مزخرفات رو میخونم...
    بیا تاکسیدرمیم کن بده خونواده ولی صابون نه
    پاسخ:
    فقط صابون! یه پک صابونت‌ ر هم میدم تو مدارس پخش کنن!
  • پیمان ‌‌
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    @big cat
    مگه ******** چشونه که به عنوان فحش استفاده می‌کنی؟
    پاسخ:
    @big cat
    به واقع چرا؟!

    ممنون پیمان بخاطر تذکرت. ولی فکر نکنم آگاهانه و از روی عداوت گفته باشه. هرچند من خودم متوجه نشدم وگرنه تذکر میدادم. 
    فلذا برای جلوگیری از کش آمدن این قضیه اون کلمه ر سانسور میکنم. با اجازه‌ت البته. اگه مخالفی برمیگردانمش.
    من فقط با "زدن"تو رل زدن مشکل دارم،مثلا میخوان بگن تو رابطه ایم،باید بگن تو رلم نه رل زدم،چون این ریلیشن شیپ درسته:|
    پاسخ:
    داغانن دگه. داغان‌های بی‌سواد!
    رل رل رل رل رل رل رل رل رل رللل خیلی طول کشید تا معنیشو فهمیدم اصطلاح دم دستی هشتادیاس ما شصتیا رل نمیزنیم که ما دنبال عشقای افلاطونی هستیم که خود افلاطون هم نداشت. 
    حاضرم همه هشتادیا رو چه با رل چه بی رل با گیوتین گردن بزنم از بس غیر قابل تحملن! 
    پاسخ:
    حالا جمع مطلق بستن هم درست نیست دگه :|
    کرش مگه همون نبود بازی میکردن با آتاری و پلی استیشن ؟
    پاسخ:
    کراش! این داستانش کلاً فرق داره و مزخرفه.
  • آسـوکـآ آآ
  • درود بر داغان سادیسمی :-D
    من تا چند ماه پیش نمیدونستم کراش چیه، دانش آموزام بهم توضیح دادن:-|
    پاسخ:
    های آسوکا!
    پس همانا بنده‌ی آنانی!
    عهههههه عجب 
    پاسخ:
    به همین برکت!
  • آسـوکـآ آآ
  • من عادت ندارم کامنت بذارم تو تو جوابش از داغان استفاده نکرده باشی:-|
    پاسخ:
    از بس داغانی!
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • سلام.
    کار بسیار خوبی میکنین
    حیف که سرما خوردم وگرنه یک پست در حمایت از این اقدام منتشر میکردم.
    پاسخ:
    سلام
    آره میدانم.
    تو دعا کن واسه‌مان.
  • ریحـ ـانه
  • جالبه همه هم بدشون میاد 
    پس اونایی که این کلماتو به کار میبرن کجان D:
    پاسخ:
    زیر برف.
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :| 
    خب پس ما بی سر و صدا از گوشه ای محو می شویم چون نمی دانیم این کلمات چه معنایی دارند. 
    پاسخ:
    خوشحالم که بعضیا نمیدانن. همون ندانی بهتره :)))
    من جدیدا معنی این کلمه رو میدونم. منطورم ر هست، اون یکیو نمیدونم 
    پاسخ:
    همون ندانستنش بهتره وجداناً.
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    عرض کنم که ما این دو کلمه را برای بار اول دیدیم اینجا و خب سبب خیر شدید! رفتیم ببینم داستان چیه؟(لبخند)

    عارضم خدمت شما که یکی از اقوام ما وقتی می خواد بگه فلان کار، صرف نمی کنه انجام بدم میگه "دیگه کراش نمی کنه"
    الان که خوندم یاد ایشون افتادم(لبخند)


    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام

    خوشا به سعادت ما پس.

    البته که این ربطی به موضوع ما نداره.

    ممنونم.
  • سِـــــــد جَــــــواد
  • نه اون کوره ها آدم سوزی بوده
    و نه هولوکاست واقعیت داشته
    پاسخ:
    و نه قراره این پست‌ جدی گرفته شه.
  • سِـــــــد جَــــــواد
  • من تو دنیا با یه چی مشکل داشته باشم
    اونم فونت Arialـه و عددهای انگلیسی توی متن فارسی
    پاسخ:
    این مشکل توعه و برا من ذره‌ای اهمیت نداره :)))))
  • سِـــــــد جَــــــواد
  • یه ذره بهم توجه کن 
    بیا رل بزنیم 
    ولی رابطه مون رابطه تنفر باشه
    پاسخ:
    :))))))))
    دیهنت
  • سِـــــــد جَــــــواد
  • دیهان خودت داغان B)
    پاسخ:
    دیهن جفتمان :)))) 
    حالا چی نوشته بودم که سانسور کردی؟ واقعا یادم نمیاد
    مرغ بود؟
    پاسخ:
    میفرستم برات :| :))
    نمیدونستم معنیشونا:/ پرسیدم فهمیدم مزخرف ترین کلمه ://///// ینی خاعک بر سرشون
    پاسخ:
    خاک خاک

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی