Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

رها رها رها منم...

شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰ ب.ظ

به نظرتان کجاست که بشریت میتونه فارغ از هرگونه اضطراب و تنش، بند و تبصره، عُرف و حرفِ مردم، به آزادانه‌ و رهاترین شکل ممکن و به دور از هرگونه فشار زندگی کنه؟! در دلِ صحرای نوادا؟! اعماق جنگل‌های آمازون؟! در جوار آبشار نیاگارا؟! یا تحت تابعیت کشور سوئیس؟! هیچ‌کدام! جواب دستشویی خانه‌ی ماست! شاید واسِتان مبهم باشه چرا دستشویی خانه‌ی ما؟! پاسخ این سوال و مسئله‌ی بغرنج بشریت خیلی ساده‌ست، چون دستشویی خانه‌ی ما، دَرِش عایق صدا داره! من خودم میخوام مهاجرت کنم اونجا و کلاً مستقر بشم. در سر دارم که این مکان با ارزش و بکر ر گسترش و وسعت بدم و تبعه و مهاجر هم بپذیرم. دوسال ابتدایی بدون ویزا و پاسپورت، و فقط با اخذ بِرَون‌کارت! هرکَسِ دیگه‌ای هم که درِ دستشویی‌شان عایق صوتی داره اعلام آمادگی کنه اتحادیه بزنیم؛ اتحادیه‌ی... خا رو اسمش باید فکر بشه؛ به توافق میرسیم.

  • ۹۷/۰۶/۳۱
  • Neo Ted

نظرات (۴۵)

داغانی به خدا:-D
پاسخ:
آره در جریانم.

نبودی داغان. رمز میگیری نمیخوانی! نفرین خدایان مصر بر خودت!
همانا شما از مقربانید |: 
دستشویی باعایق صدا لعنتی ، اونجا بهشته بهشت
پاسخ:
اینم میدانم.
بیا تابعیت بگیر. ارزان حساب مکنم باهات.
ینی تو عمرت یه پست غیر سرکاری داشتی ای داغان؟! :دی

+دو ساعت پیش حرم امام رضا بودم ، یادتون کردم...
پاسخ:
اووووو زیاد! نمیخوانی که.

+ خدا ر شکر :)) تشکر
بشریت و انسانیت کجا بود وقتی هر لحظه کودک کشی جدید میبینیم. :|
پاسخ:
حالا من میخوام فضا ر تلطیف کنم چرا تلخش مکنی؟! :/ 
من بهتون بگم همین روز اول دانشگاه کلی تکلیف دادن بهمون خودتون من ر داوطلبانه می برید اونجا! اسیر شدیم /:
پاسخ:
مشق شب دارید پ. تو همون دانشگاه هم تباهید! کلاً در تباهی سیر میکنید.
برون‌کارت بگیرید تا ببینم چکار متانم کنم براتان.
چند در میاد حالا ؟
پاسخ:
الان یا..
.
.
‌.
الان؟!
برون کارتو خوب اومدی

من فک میکردم میخوای یه حرف فلسفی عمیق بزنی بعد که به آخر رسیدم دیدم نه ، انگار واقعا فلسفی ، عمیق زدی
پاسخ:
نوش جانت :)))
فضا به حد کافی تلخه. :|
پاسخ:
تلخ‌ترش نکن :/
برا روزای اسهال خوبه!
😂😂😂😂
پاسخ:
وخه بابا. بیخودی محدودش نکن.
منم می خوام از این دستشویی ها:)
ولی اینو بگم که ما یه دستشویی دومی داریم اندرون زیرزمین که ماشالله فضاش خیلی بزرگه و یه رختکن هم تو ورودیش داره یعنی دو دره هستش و چراغش هم سبز و کلا مستقیم سندت می کنه فضا:|
پاسخ:
واسه اخذ برون‌کارت اقدام کنید. لاتاری هم داره.
بیشتر بهش میاد مکانی برای احضار اجنه باشه. ستاره‌ی شیش‌پر کم داره.
الان 
پاسخ:
خا دیر گفتی.
الانِ الان فرق کرد با الانِ اون‌موقع.
حالا الان یا...
.
.
.
الان؟!


:)))))
میخونم فقط به نسبت قبل کمتر :دی 
مثلا کنکوری ام دیگه باید عادت کنین😂😂

وظیفه بود..
پاسخ:
سعادتت هم روز به روز کمتر.

وظیفه که نه. لطف.
از کجا تهیه کنم خا؟ |:
پاسخ:
باید تو لاتاری شرکت کنید.
کی جلسه بذاریم برای هماهنگی ؟ :))
پاسخ:
باید اجلاس سران برگزار کنیم. حق وتو هم فقط من دارم!
چی حرفا 😒
ما در دستشویی مون بیش از پنج ساله اینگونه هست
اگر به قدمت و سن و سالم باشه حق وتو با منه 😏
پاسخ:
به قدرت و نفوذه :/ و اینکه من شروع کننده‌ی این جریانم :/ و اینکه واسه ما هم قدمتش همون‌قدره :/ بنابراین وخه :/
خاع پس همون خودتون و خودتون باشید تو اتحادیه تان 😒
پاسخ:
خا خا :/
راتان نمدادیم از اول
لازم به ذکره که وخه بره ی احترام به بانوان گرامی به صورت جمع به کار برده مشه و وخزن نوشته مشه!
وخزن جمع کنن جان ما. وخزن!
Vakhezen
پاسخ:
وخزین بابا
محدودیت دیدته نه کشور نه دینته نه کل سرزمینته!
پاسخ:
تو کلاً وخه

یه قانون هست که می‌گه:
بدون استثنا هر زمانی اشکم رو در آوردن شما یه پست گذاشتید و خنثی شده!
پاسخ:
وجداناً پاسخ این همه خوبی‌ای که در حق حالتان کردم چیه؟! هان؟!
اربعینِ پارسال یادتونه؟! امسال هم همون :) خوبه دیگه نیست؟! :|
پاسخ:
نه نیست :/ پول خوبه. پول کارت به کارت کنید.
اینقدر مادی نباشید :/
پاسخ:
مادی دوست دارم.
همون ۱۳ هزار تومان خوبه :)))) برکت داره
پاسخ:
:| بذاریدش جلو آیینه حالشو ببرید
نوچ نوچ نوچ :/
پاسخ:
چون چون چون :/
  • مهدی رنجبر
  • چقدر با کلاسید شما!
    چخفن، عایق صدا!؟ 
    منم میخوام! 
    پاسخ:
    تو بازار هم موجوده.
    تازه وب شما رو بیشتر از همه جا میام :دی
    پاسخ:
    افتخار میدی. مایه‌ی مباهات ماست اصن.
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • دستشویی با در عایق صدا........احسنت
    پاسخ:
    ارادت
    یه جای خوبم سراغ دارم قبروستون همه چی خلوت که دیگه نیاز به عایقُ اینا باشه .
    پاسخ:
    قبرستان‌ها دگه شلوغ شدن. حاشیه امنیتشان پایینه.
  • میــ๛ آنـہ
  • بهشت برشماخوش بادا
    پاسخ:
    درود
  • آسـوکـآ آآ
  • دندانم داغان شده بود(داغان تر از خودم)
    سه تا دندون عقل باید بکشم، یه هفته لثه م عفونت کرده بود، خوب نمیشد.
    تو این وضعیت سرما هم خوردم:-D
    حتما میخوانم داغان اعظم، ببخشید بابت تاخیر:-D
    پاسخ:
    دندان عقل‌ها زیاد نیستن؟! :/
    چجوری زنده‌ای اصن؟! چرا نمیمیری؟! :)))))
    موردی نداره. تکرار نشه فقط.
  • آقای سر به هوا :)
  • دست اون مهندس باید بوسید ؛ البته بعد اینکه دستاش شست!
    پاسخ:
    :)))))
    اینترنت رایگان هم داره؟
    پاسخ:
    یکی از عوامل رهایی‌بخش بودنش دوری از اینترنته. تو دستشویی هم نت؟! :/
    ببخشید که اینو میگم ولی همین الانم هممون تو دستشویی خونه "اونا" هستیم !!!!!!
    پاسخ:
    کدوما؟!
    همونا
    فقط با این تفاوت که مال اونا عایق نداره اخبار و اتفاقات و بدبیاری ها فیلتر نمیشه
    پاسخ:
    دقیقاً کدوما؟! :|
    :|
    همونا که وضع مملکت و جامعه رو به اینجا رسوندند
    باز بگو کدوما :|
    پاسخ:
    وجداناً کدوما؟ :| خداوکیلی :||

    :))))
    رهن کامل یا اجاره داغان؟
    پاسخ:
    رهن و اجاره چیه ملعون. دارم از بنیانگذاری یه کشور جدید حرف مزنم.
    :))
    دارم دنبال ایکون مشت گره شده می گردم :)
    پاسخ:
    میخوای تکبیر بگی؟!
    تیترت دخترانه بود
    پاسخ:
    بیشین بیریم باباع
    دربست؟
    پاسخ:
    نه درباز :|| ولی با پول دربست‌. کولر هم خرابه.
    در باز که عایق صوتی نمیشه :|
    پاسخ:
    عایق صوتی میخوای باید تابعیت بگیری :/
    :)))))
    پاسخ:
    :[]
  • سِـــــــد جَــــــواد
  • پست کثیفی بود :(

    پاسخ:
    قابلت‌‌ ر نداشت.
  • آسـوکـآ آآ
  • چهار تا باید باشن، واسه من سه تاش درومده. یکیش رو کشیده، دو تاش مونده.
    زنده ام تا .... شود هر آنکه نتواند دید.:-D:-D
    خاب:-|
    پاسخ:
    تباهی تباه! :)))))
    خاااا خااااا
    نه میخوام باهاش قشنگ برات جا بندازم کدوما :)))
    پاسخ:
    با تکبیر؟! :))))))
  • مریــــ ـــــم
  • بعد چند وقت بیای بعد همچین پستی‌ببینی
    :|
    کاش لااقل از تولید محتوا با من حرف نمیزدی
    :|
    پاسخ:
    :))))))))
    من جز محتوا چیری نمیبینم :))) چشم دلت کوره‌. و اینکه عنوان ر ببین. گاهی اوقات آدم باید رها بشه از بند این مسائل :)))
  • مریــــ ـــــم
  • سمت چپ بینیم شکسته
    و سوراخ سمت چپیه مدتیه که تولید محتوا نکرده
    اولش فکرمیکردم چقد بد
    ولی الان میبینم‌زیادم بد نیست
    حداقلش اینه قرار نیست چیز مزخرفی به این دنیا اضافه کنه
    سوراخِ هست تولید محتوا نمیکنه ولی زندست هنوز
    خیلی سعی کردم منظورمو‌برسونم
    امیدوارم موفق بوده باشم
    پاسخ:
    حس میکنم فحش دادی بهم :| :)))) اگه آره خودتی داغان :/ 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی