Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

خاکی ولی پنج ستاره

جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۴۲ ب.ظ
وقتی که گرگان بودیم، پسرعمه‌ی پدرم واسه مدتی یه سوپرمارکت خریده بود و تازه میخواست کار کنه. شروع کارش بود و کمک لازم داشت. تنها خانواده‌ای هم که تو گرگان میشناخت ما بودیم. رو انداخت و منم روش رو زمین ننداختم، چون خاکی میشد. [ خیلی هم نمک ] چند شب رفتم پیشش تو مغازه کمکش کردم؛ تمیزکاری و مرتب‌کردن وسایل و چیدنشان و این قبیل کمک‌ها. یه شب بیرون از مغازه مشغول حرف زدن بودیم که یه آقایی با ظاهر و تیپ آراسته ولی ساده، خیلی متواضع و خاکی و گرم، سلام و احوال‌پرسی کرد و رفت. تحت‌تاثیر رفتار گرم و صمیمانه‌ش بودم که پسرعمه‌ی پدرم برگشت گفت: میشناختیش طرف رو؟! میدونی کی بود؟! 
گفتم: نه والا! از کجا بشناسم. ولی دمش گرم. آدم باحالی بود.
گفت: هتل پنج ستاره‌ی فلان‌جای شهر رو دیدی؟!
گفتم: آره بابا. لامصب خیلی شیک و باکلاسه. 
گفت: صاحبش همینی بود که دیدی!
ناخودآگاه حس خوبی وجودم رو فراگرفت؛ ولی همزمان چهره‌ی آدمای تازه‌ به دوران رسیده‌‌ای در ذهنم شکل گرفت که بوی خُرطوم فیل میدادن!  

  • ۹۷/۰۶/۰۲
  • Neo Ted

نظرات (۳۵)

به خرطوم فیل چرا توهین میکنید حالا؟ :/
پاسخ:
چونکه اینجور آدم‌ها ر پناه میده و پس میندازه بیرون! :/
الان خواستید بگید فیلا کثیفن دماغشون بو میده وقتی از رو دماغشون دارن میوفتن بو میگیرن؟
پاسخ:
نه اصلاً :|
آیا این صحیح است که به فیل ها بخاطر پناه دادن به این موجودات چنین توهینی روا داشته بشه؟
پاسخ:
بله صحیح است :| مثل پناه دادن به خاوری توسط کانادایه! :))
آیا تقصیر فیل هاست که اینطور آدم ها میرن از رو دماغ اونا خودکشی میکنن و خودشونو میندازن پایین؟
پاسخ:
کاش خودکشی میکردن :/ ولی زنده‌اند! مثل باکتری و ویروس! 
آیا من باید برم کمپین #نه_به_توهین_به_دماغ_فیل_ها راه بندازم؟ و در راستای اون مستندی با عنوان"هییس فیل ها فریاد نمیزنند" بسازم؟
پاسخ:
توسط لابی قدرتمندی که دارم تمام فعالیت‌هاتان ر بایکوت میکنم!
آیا به اندازه ی مدت های مدید کامنت ندادنم زیر این پست کامنت دادم؟ :)))
پاسخ:
کاملاً مشخص بود :))
فیل بیچاره !
[ ستاد حمایت از حیوانات]
پاسخ:
:/
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • فیل به این نازی:|
    پاسخ:
    :|| از نازی‌ها خوشم نمیاد
    من هنوز فلسفه این فیل رو نفهمیدم
    پاسخ:
    چیز مهمی هم نیست.
    من میخوام بدونم
    پاسخ:
    الان دقیقاً فلسفه‌ی چی فیل ر نمیدانی؟!
    الان شما مزرعه پرورش فیل دارید؟؟؟
    پاسخ:
    بله
    میخواید؟! 
    فیلی چند؟؟
    پاسخ:
    دگه بستگی به ویژگی‌های فیل داره دگه. سن و سایز خرطوم و گوش و عاج و دندان‌های فیل. 
    از ۲۵۰‌میلیون شروع میشه به بالا.
  • آفتابگردون ...
  • حالا ب فیلا چه که ادما خر میشن میرن تو خرطومش بعدم تلپ میفتن پایین :(
    چه خوب که هنوزم از این ادما در این سطح پیدا میشن... فکر وجود داشتنشون زندگی رو دوس داشتنی میکنه :)
    پاسخ:
    مقصرن دگه خانم. 
    بله خیلی خوب.
    آخ حالا فهمیدم منظور چیه
    پاسخ:
    :)))) دمت گرم
    شماره حساب؟؟
    پاسخ:
    یادداشت کن:
    ****************
    احساس کوته دیدگی دارم
    پاسخ:
    حق داری :))))
    من فکر کردم داری شوخی میکنی ولی.
    شماره حساب نه شماره کارت
    پاسخ:
    نه دگه. ما فقط با شمار کارت کار میکنیم. فیل فیلم محافظ فیل ر هم داریم. خواستی بوگو خلاصه. 
    حالا اینا رو ولش کن فکر کنم باید کتاب امثال و حکم دهخدا رو بخونم درسته؟؟
    پاسخ:
    آره فکر خوبیه.
  • رضا `پسر از جنس پدر`
  • همه درگیر خُرطوم فیل اند و اصل ماجرا را نگرفتند !!! خدایا راه راست را برای ما چپ کن :( :|
    پاسخ:
    اینجور مخاطب‌های باحال و بانمکی دارم من! :))
    عععععککککک |:
    پاسخ:
    اینی که وگفتی یعنی چه؟!
    چه معنی داره که من جدیداً حتماً باید دوبار پستتون رو بخونم که بفهمم موضوع دقیقاً چیه؟! 
    *فیل بیاد ببینه این همه طرفدار داره اینجا، دیگه وبتون ر ترک نمکنه! :)
    پاسخ:
    این یعنی من خیلی باحال مینویسم! :| :))
    * اوردوز میکنه بابا!
    وقتی کردها خیلی تعجب میکنند یا از چیزی سورپرایز میشوند از عک استفاده مینمایند نقطه
    پاسخ:
    عععععععک! 
  • بهارنارنج :)
  • و اون جمله قشنگی که میگه..
    خدا نکنه تا ادم نشدیم دنیا بهمون رو بیاره
    پاسخ:
    بله بله
    اقا من راستش نگرفتم ماجرا چى شد 
    متواضع بودن یارو چه ربطى به خرطوم فیل داشت 
    خرطوم فیل طرفدار داره ها ! من فقط سکوت من هیچ  
    پاسخ:
    :||
    خداقوت به هرحال
    نچ انقدر بدم میاد ازینا که از خرطوم فیل تلپی افتادن پایین. نه به دلایل دیگه ها فقط آدمای فین فینی حالمو بد می کنن:\
    پاسخ:
    :|
    خب خداروشکر که کاملا مشخص بود دی:
    دور از شوخی خیلی خوب بود و کاملا ملموس برام. اینجور آدم ها واقعا در کمیابی هستن...
    پاسخ:
    کاملاً صحیح میفرمایید
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • این همه پست چرا گیر دادن به فیلش

    برادران و خواهران به قول شاعر افتادگی آموز اگر طالب فبضی... هرگز نخورد آب زمینی که بلند است
    پاسخ:
    در عجبم! :))

    اح‌سنت
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • بعضی‌ها هم آسمون دهن وا کرده و اینا هلپی افتادند:|
    پاسخ:
    اونا هم قابل بحثن!
    حالا نگاهت منفی نیست یکمی؟ یه سلام احول پرسی ساده بودا! 
    خدایا مردمان به چی فکر میکنن؟
    پاسخ:
    :| نگاهم که مثبته. آدم تو همین برخورد ساده و کوتاه هم خیلی چیزا دستش میاد! چون دیدم آدمایی که از کنارت رد میشن طوری که‌ انگار از کنار ستون برق رد شدن :/ این بشر ولی خیلی خوش رو و متواضع برخورد کرد.
    چون تو بی جنبه ای اون نه
    پاسخ:
    اینم اتفاقاً قابل بحثه
    عه؟ ینی اون آخرشو همینجوری جهت قیاس با برخیا گذاشتی؟! :|
    پاسخ:
    پس چی؟! :|||
    اصالت داشته
    پاسخ:
    اصالت هم هست
    هیچ می دانی که هستم؟! بنده آقازاده ام
    یعنی از خرطوم فیل و آسمان افتاده ام

    نقطه چین شد حضرت بابا برای مملکت
    مملکت حالا اگر جبران کند آماده ام

    درک من کار شماها نیست هرگز بیخیال
    خلقتی پیچیده دارم گرچه شاید ساده ام

    در توانایی من این بس که شیطان رجیم
    مانده در ظرفیتِ مافوقِ فوقُ العاده ام

    + رضا احسان پور با تلخیص
    پاسخ:
    بله بله
    در جریان بودیم!
    حالا باید بیای رئیس هتل پنج ستاره مارو ببینی...
    پاسخ:
    خوشتیپه؟!
    این ادما برای تلطیف فضا افریده شدند :)
    بیخیال دماغشون و اون فیل بیچاره :)
    پاسخ:
    بله بله
    نه نمیشه! راه نداره! :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی