Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

من هیچ، من کَف!

چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۹ ب.ظ


و حتی وطنم پاره‌ی تنم رسماً!


+ قالب و هدر جدید چی میگه؟ 

+ دست کی درد نکنه؟! همون همیشگی! داستان ها و قضایا داشتیم سر این تغییرات با چارلی :))) دو داغان به هم افتاده بودیم و هِچی! نزدیک یه هفته درگیری داشتیم تا نتیجه حاصل شد! خلاصه که دمت گرم داغان جان!

  • ۹۷/۰۴/۲۷
  • Neo Ted

نظرات (۴۷)

قالب خوب میگه
پاسخ:
آره میدانم
  • ازدواج موقت مشهد
  • ما جماعتی هستیم که پول به وانتی جماعت نمیدیم :))
    پاسخ:
    برای ازدواج موقت چی؟! بازار شما چی میگه؟! خوب دم و دستگاه ساختین با دین و مذهب :)) 
    عاااه چه خفن!
    خیلییی خوب شده ^_^
    پاسخ:
    آره خیلی :))
    مچکریم
    کاش واکنش گرا هم بود اقای neo
    پاسخ:
    دوست ندارم
  • ازدواج موقت مشهد
  • عزیزم وبلاگمو بخونی متوجه میشی :)
    پاسخ:
    همون خواندم که گفتم :))
  • چارلی ‌‌‌
  • بعله بعله، از ماه‌ها پیش هی التماس میکرد که بیا یه دستی به قالب ما بکش. آخر سر انقدر گریه و زاری کرد که دلم به حالِ داغانش سوخت.

    و  اینکه دروغ گفتم :| من خودم ذوق کردم وقتی اومد بهم گفت :)) 

    + پوستِ ما رِ کند ولی انصافا :|

    + با اینحال خیلی خوش گذشت  D: 
    پاسخ:
    به روم نیار لهنتی :(( تحقیرم نکن چارلی :((

    :))) 

    + برررروع داغان برررروع :)) رو فرم نبودی اینبار

    + اصلا! دروغ میگه :)))
    چارلی واکنش گراش میکردی دیگه ...
    پاسخ:
    :| :))
    آخر چطور می توان حتی به پست نگاه کرد با وجود این هدر!؟
    چه قدر دلربا!چقدر خفن...
    یاد هایزنبرگ خدابیامرز بخیر ؛اگر بود سر کپی رایت کلی ازت شکایت میکرد:)))
    پاسخ:
    به سختی :))
    آره آره خیلی!
    ما از سر ارادت این کار رو کردیم! که نشان بدیم ما ارادتمند هایزنبرگ کبیر هستیم! این‌ یه نماده!
    یه «وااااااو» با دیدن قالب بر دهان جاری شد :) خسته نباشید :)
    پاسخ:
    طبیعیه خا :))) واااو برانگیزه! :))
  • چارلی ‌‌‌
  • @ .... .... (انصافا چه اسمیه؟ D: )

    راستش من کدنویس نیستم. با دانشِ ناقصم فقط میتونم قالبا رو ویرایش کنم و خب ریسپانسیو بودن هم چیزی نیست که با یه دستکاری ساده بشه انجامش داد :))

    و دلیل خیلی مهمتر اینکه منم - مثل نئو - از ریسپانسیوا خوشم نمیاد D: دوست دارم شکلِ وبلاگ یجور باشه تو همه دستگاه‌ها :)
    پاسخ:
    تواضع پیشه میکنه :))
  • مریــــ ـــــم
  • خوشمان آمد
    بامزه شده

    پاسخ:
    مشخصه کاملاً
    بله بله :)) 
    اخه من وقتی با گوشیم مجبورم دستی نوشته هارو بزرگ کنم ! از این جهت گفتم
    پاسخ:
    ماهیت وبلاگ همینه :) تنبلی نکن دگه :))
  • بهارنارنج :)
  • به به
    یه پیشنهاد بدم؟
    قسمتای ابی مقل بالای پست یا پاسخ نظرات و رنگ متن کادر چپ باید از بین طیف مشکی و رنگای نارنجی طور انتخاب شه قشنگ تره
    البته پیشنهاده..مهم نظر خودته
    پاسخ:
    @چارلی
    چی میگه؟! خوب میگه یا نه؟
    :)))

    البته من خودم رو حفظ رنگ آبی تاکید داشتم.
    چه باحاله :)
    پاسخ:
    میدانیم میدانیم :)) صاحاب وبلاگ باحال، قالب باحال هم میطلبه
  • چارلی ‌‌‌
  •  کاملا درست میگن :)
    اگه تاکید نداشتی روی آبی، من خودم میخواستم همین کار رو بکنم!
    پاسخ:
    الان هم دیر نشده که :)) حرکتش ر بزن اگه حالش ر داری. ما از انتقادات و پیشنهادات استقبال میکنیم و این یعنی دموکراسی :)))
  • استاد بزرگ
  • همون از سری جریانات وانت هست دیگه.
    :)
    پاسخ:
    این فراتر بود دگه
  • استاد بزرگ
  • داداش من فراتر از این رو به چشم دیدم ...
    طرف با سانتافه ۲۰۱۶ میلگرد بار زده بود ...
    آخه با سانتافه!!!!
    :)
    پاسخ:
    هرجور حساب کنی این بازم فراتره :))) 
  • محبوبه شب
  • خخخخخ خدایا توبَح
    پاسخ:
    :)))
    مبارکه :)
    رنگی که ازش بدم میاد :دی
    پاسخ:
    تشکر
    پس انتخاب درستی بوده :)))
  • محبوبه شب
  • تد
    اصن ثبات ندارینا
    اول میگین همین رنگ آبی
    بعد میگن انتقاد پذیرین؟ :|  : )))

    +تصویر گوشه وب منو مرد ^_^
    یادش بخیر
    البته من از این خز بازیا بلد نبودم
    داداش کوچیکه همش وارونه بود تو خونه خخخخ
    پاسخ:
    نه خا. انعطاف هم لازمه. من رنگ آبی ر دوست دارم. ولی وقتی دیدم اونجوری بهتره خا مقاومت متعصبانه نکردم :))

    خدا ر شکر :)))
    شما نیاز نیست بلد باشید اصن :))))
    دمش گرم پس
    پس نیام دیگه. اصلا چشم دیدار وبلاگتون رو ندارم من :دی

    از آر اس اس دیگه میخونم :|
    پاسخ:
    سعادت میخواد خانم! سعادت! :)))

    اونا قبول نیست و حرامه! حرام!
    شما که ابی دوست دارین، کلشو آبی کنین دیگه
    خیلی هم ارامش بخش :)
    پاسخ:
    نارنجی هم دوست دارم خا :)) 
    این زرد پر رنگه :|
    پاسخ:
    نارنجی کم رنگه :| :))))
    نارنجی همون زرد پررنگه اصن :| :))) 
    زرد پر رنگ‌ هم دوست داریم حتی :)))
  • محبوبه شب
  • نخیر این پرتقالیه خخخخ
    @ارکیده 😛
    پاسخ:
    اح‌سنت
    زرد+ قرمز = نارنجی
    پس نارنجی کمرنگ مساوی نیست با زرد پرنگ :|

    @ محبوبه
    پرتقالم زرد پررنگه :|

    :)))
    پاسخ:
    چی ربطی داشت :| همین خورشید ر نگاه کنید که زرده و به مرور پر رنگ تر میشه و در زمان غروب نارنجیه!


    اصلا اگه اومدم دیگه تو وبلاگ زرد پررنگتون :|
    پاسخ:
    :)))
    شوخی بود همش :)
    مبارک باشه قالبتون :دی

    :احترام به سلیقه ها :|
    پاسخ:
    میدانم میدانم :))
    تشکر
    رنگِ جدید به منم میاد حتی :|
    پاسخ:
    حال کنید اصن!
  • چارلی ‌‌‌
  • @ارکیده
    من اصلا نمیتونم تصور کنم چطوری یکی از یه رنگ بدش میاد D: من خودم نهایت اینه که خوشم نمیاد :)))
    پاسخ:
    دید محدودی دارن چارلی جان! جهان‌بینیِ بسته! :))))

    یه رنگ خواستی ویرایش کنیا داغان :| 
  • چارلی ‌‌‌
  • آخر شب :))
    هنوز نرفتم پای کامپیوتر خب :/
    پاسخ:
    خراب و منهدم آخر شبتم :)))
    بالاخره رسیدم به قالب جدید ((:  چه خوشگله ^_^ 
    ولی آقا حساب نیست! منم میخواستم قالبم رو تغییر بدم و یه همچین رنگی مد نظرم بود و حتی می خواستم پیشهاد بهار نارنج رو منم بدم؛ یعنی خیلی دیر رسیدم از هر لحاظ؟ 

    + خیلی هم بی بط نیست ولی واقعا بی ربطه: من سال گاو به دنیا اومدم /: ∣: ((: 
    پاسخ:
    آره زیاد :)))
    خیلی هم حسابه :)) 

    + :| مرتبطشان کنم؟
    @چارلی
    دست خودم نیست، از بچگی حس خوبی نداشتم بهش :|
    از چیزای زردم بدم میاد :دی
    پاسخ:
    موز مثلا؟ موز برنمیدارید برید مثلا؟
    گویند ماهی را هر وقت از آب بگیری [می میرد ولی ] تازه هست (((: 
    خیلی هم حساب نیست ((: 

    + نیتروژن و تلور معنی خاصی داره؟ 
    + نه بابا، زحمتتان میشه /: (: 
    پاسخ:
    چرت گفتن دگه :))

    + وارد جزئیات نشیم دگه :))

  • رضا `پسر از جنس پدر`
  • تو پراید مگه داریم !! آقا این من رسما از بیان لفت میدمممم
    پاسخ:
    ته راه رو سمت چپ :))
  • چارلی ‌‌‌
  • @مستور

    با الهام از این بوده :))

    https://bit.ly/2moBqui
    پاسخ:
    ممنون که وارد جزئیات نشدی :| پای الهام ر چرا باز میکنی به قضیه حالا؟ 
  • چارلی ‌‌‌
  • خب تا کی میخوای ازشون مخفی کنی؟ هان؟

    بهشون بگو با نیتروژن و تلوریم یه ماده مخدر جدید درست کردیم و الهام هم کلی کمکون کرد :|
    پاسخ:
    چرا تحمل نمیکنی خفن بودنمان ر؟ :|

    اینم لو دادی که داغان‌ خان :|
  • چارلی ‌‌‌
  • برام مهم نیست. من دیگه از این زندگی لهنتی خسته شدم!  الانم دارم میرم خودمو به پلیس معرفی کنم. از این به بعد دیگه فقط خودتی و خودت!
    پاسخ:
    تف به این زندگیِ ملال انگیز! منم خودم‌ ر تو وانِ اسید حل میکنم! 
    کم کم داری از داغیت فاصله میگیری:/
    اون ایده ی عناصر بسی لاکچریست:)
    پاسخ:
    داغانی ما ریشه در ذاتمان دارد و فاصله پذیر نیست!
    میدانم :))
    چقدر زرده :|
    پاسخ:
    زرد نیست :|
  • آسـوکـآ آآ
  • خیلی هم داغان و قشنگه
    کلی هم انرژی داره
    دستشون و دستتون درد نکنه داغان اعظم
    پاسخ:
    متشکریم
    علاوه بر همه ی اظهار نظرها درباره ی قالب جدید
    این صیغه ی موقت از تهران منو عجیب به فکر فرو برده!
    پاسخ:
    از مشهد!
    چرا نهران نوشتم من ! عجب
    پاسخ:
    به تهران زیاد فکر میکنی یحتمل
    نارنجی؟
    پاسخ:
    آره :|  کمرنگش
  • چارلی ‌‌‌
  • @آسوکآ آآ

    من اعتراض دارم! دستِ نئو چرا درد نکنه این وسط؟ :| داغان فقط طرحای منو وتو میکرد :))
    پاسخ:
    وتو های من نبود، پیشرفت و نتیجه‌ی حال حاصل نمیشد :|
    فیروزه ای چارلی
    پاسخ:
    هَن؟!
  • یــ🦋گـ🌈 ـانـ🌞ـه
  • خخخخخخخ چه قدر سختی کشیده تا جاش داده
    پاسخ:
    زیاد
    وقتی میاییم که جواب کامنتمون رو ببینیم درست کار نمیکنه.
    یعنی فقط پست رو باز میکنه
    دیگه کامنتت رو خودت باید بگردی پیدا کنی و جوابش رو بخونی! اینم یه ایراد
    پاسخ:
    سیستمت مشکل داره عامو!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی