Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

لیورپول هم‌ نشدیم...

پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۷ ب.ظ


همیشه مثل نهنگِ 52 هرتز تنهایی قدم زدم، حتی ناله مویه هم نکردم صداش رو بگیرن آهنگ بسازن ازش. ( البته که معتقدم صدای ناله‌ی من بیشتر بدرد موزیک های فان و شیش و هشت و بندری میخوره ) ممکنه براتان سوال بشه که نهنگ قدم نمیزنه! ولی خا باید بهتان بگم که به شما ربطی نداره. دوست دارم مثل نهنگِ 52 قدم بزنم! حتی اگه نهنگِ 52 قدم نزنه! یه مسئله‌ی شخصی بینِ من و نهنگِ 52 هستش! برم قدم بزنم اصن! اَه!

  • ۹۷/۰۴/۰۷
  • Neo Ted

نظرات (۱۷)

حس می‌کنم کسی که یهویی می‌گه من ناله و مویه نمی‌کنم، یعنی پُره از ناله و مویه :)
پاسخ:
نه اشتباه میکنی :)))
لوس
پاسخ:
وخه یره وخه
آنلاین باش تا دقایقی دیگه واتس آپ بهت زنگ بزنم.
موقعیت 6 - 2 پیش آمده!
پاسخ:
یره بذار بعد شام :| :))) یا همین الان زنگ بزن
زنگ زدم بردار!
پاسخ:
خا خا
احتمالا برقراری تماس با مشترک مورد نظر مقدور نمی باشد. بره چی زنگ نمخوره یره؟!
یا الان یا هروقت وقت داشتی یک زنگ بزن خودت.
باشه :|

وخه یره ینی چی؟
پاسخ:
برو باباع خودمان :)))
  • آسـوکـآ آآ
  • برو قدم بزنننن
    بروووو شاخ بیان

    پاسخ:
    ارتباط شاخ بودن با قدم زدن ر تشریح کن :| 
    وخه یره... 
    پاسخ:
    وخیدم
  • چارلی ‎‌‌‌
  • کنکور رو ما دادیم، ولی فکر کنم داغانیش به تو رسیده حالت خوش نیست :)))
    پاسخ:
    نه اصلا :/ :))) داغان هستم، ولی ناخوش نه! خوشم.
  • چارلی ‎‌‌‌
  • خدا رِ شکر :)) 
    ما که بخیل نیستیم D: 
    پاسخ:
    بُخل داره تو کامنتت موج میزنه‌. ای داغان :)))))
    عخی نهنگ ۵۲ خیلی دوست داشتنیه
    پاسخ:
    بدبخت ترین موجود دنیاس :)))
  • حامد سپهر
  • حالتت رو از تنهنگ ۵۲ به قناری تغییر بده یه جفت پیدا کن برا خودت دوتایی پیاده روی کنید:))))
    یه آی ام الون یه کاری بکنید خاصی توی پست موج میزد :))))
    داداش با این گرونی طلا فعلا نهنگ ۵۲ بودن بهتره:))
    پاسخ:
    بابا حتما که مربوط به جنس مخالف نیست :))) یه رفیق هم کار آدم ر راه میندازه
  • پـــــر ی
  • اعصاب نداری هااا
    پاسخ:
    دعوا دارم ولی :| بیا جلو :))))
  • پـــــر ی
  • شما کمی برو عقب 
    ما اهل دعوا نیستیم برادر
    پاسخ:
    من اهل دعوام ولی :| بیا جلو داغان :)))
  • آسـوکـآ آآ
  • اوتباطی ندارن
    لحن پستت شاخ بودنت رو القا میکرد:-D
    پاسخ:
    برو باباع
  • آسـوکـآ آآ
  • خودت یه دور بخون:-|
    پاسخ:
    چیز خاصی نمیبینم :/
  • آسـوکـآ آآ
  • خاب :-D
    پاسخ:
    این ایموجی آخر نشانه‌ی تعجبه؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی