Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

ای ستم‌کش وبلاگ

سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۵ ب.ظ

ما بلاگرها بلاگر میشیم که سبک شیم! همه هم خدا ر شکر یه چیزی دارن که تخلیه‌ش کنن؛ یکی تخیلاتش، یکی توهماتش، یکی دیگه شادی هاش رو خالی میکنه توش، یکی غم و اندوه و افسردگی هاش رو میریزه توش، یکی عقاید و تفکراتش، بعضیا اثر هنری و یه عده هم داستان هاشون، یه عده هم برون‌روی دارن، وبلاگ ر با توالت اشتباه میگیرن و البته که مختارن؛ یه جا باید باشه که عده‌ای بیان و رفع حاجتِ مغزی کنن یا نه؟! و چه جایی مظلوم تر و کم زور تر از وبلاگ؟! خلاصه که ما همه یه چیزی از وجودمون، مغز و قلب و جاهای دیگه که گفتن نداره، هرکداممون به نحوی یه بخشی از خودمون رو میریزیم تو وبلاگ هامون. ما همه یه جورایی به وبلاگ هامون مدیون هستیم. چون وبلاگ قلب و مغزمان رو از آوارگی نجات داده و بهشان پناه داده. بدون منت و ناز و عشوه و هزینه! خب وبلاگ حُسن نیتش رو به ما بلاگرها نشان داده. ولی ما باهاش چکار کردیم و میکنیم؟! چقدر به چیزهایی که توش تخلیه میکنیم فکر میکنیم؟! چرا یه عده‌مان فقط بلدیم بدبختی و افسردگی و بیچارگی‌هامان رو بریزیم تو وبلاگ و با بقیه به اشتراک بذاریم؟! واسه چی فقط مواقع تلخ یادمان میاد وبلاگ داریم؟! زمان خوشی و شادی های زندگی کجاییم؟! آها! اونا واسه اینستاگرام و تلگرامه! بعضی هامان هم دنبال بهانه‌ایم واسه تخته کردن درِ وبلاگ هامان. به سادگی وقت‌هایی که وبلاگ کنارمان بود و تنهامان نذاشت رو فراموش میکنیم و با یه صفحه‌ی سفید و یه جمله‌ی فلسفی یا پشت نیسانی به حال خودش رهاش میکنیم و میریم تا دوباره یه بلایی سرمان بیاد و جایی تو اون بیرون واسه تخلیه‌ش پیدا نکنیم و بیایم خراب شیم سر وبلاگ و روز از نو! بعضیا هم که کلاً حذف میکنیم و میریم؛ بدون در نظر گرفتن احساسات و خاطرات و رفاقت هایی که به واسطه‌ی وبلاگ بوجود آوردیم و عده‌ای هم اون تو نگران حال و روزمان میشن! همونطوری که‌ ما نگران حالشون نیستیم و بی تفاوتیم نسبت بهشان! از رفتن نوشتم. میخواید بدانید ما چجوری از وبلاگ هامان میریم؟! به این شکل که:

از زندگی خسته شدم! پس = وبلاگ را میبندم

هیچکس دوستم نداره! پس = وبلاگ را تخته میکنم

پدر و مادرم با هم مشکل دارن! = خداحافظ

پدرم باهام دعوا میکنه = هر رفتنی یه آمدنی داره

مادرم به داداشم بیشتر محبت میکنه = اگر بار گران بودیم و خلاصه که رفتیم

داداش کوچیکم خیلی گریه میکنه = خداحافظ ای روزهای روشن

دختر عمه‌م از من خوشگلتره = من به دنیا آمدم، ولی دنیا به من نه

دختر داییم خیر ندیده‌ی کثافت چقدر خواستگار داره بیشور = زخم خورده از روزگار پی مرگ میروم

ارزش سهامِ آفتابه لگنِ فلزی چولک‌زاده‌ی اصل (مگه داریم اصن؟) در بورسِ منهتن سقوط کرد! = امان از این روزگارِ دَوار

نمره کارنامه‌م چقدر کمه! = راه رفتنی را باید رفت

چقدر گرسنمه = بای

هوا چرا انقدر گرمه؟ = اصن رفتم

چرا لاغر نمیشم؟! = نوموخوام!

یه لحظه صبر کن! الان که فکرشو میکنم دیروز سر چارراه یه پسر هیز بطور مایل بهم نگاه کرد! پس = اینجا دیگه کارم تمام شد! خداحافظ


بله دوستان! ما راحت‌ و اکثراً غیر منطقی و غیر مرتبط با وبلاگ میریم! چون فقط حس میکنیم یه کاری‌ باید انجام‌ بدیم و اون کار فقط حذف و خداحافظی از وبلاگه! حرف من نرفتن نیست! حرف من اصولی رفتنه! پشه ها چقدر زیاد و وقیح‌ شدن؟! لهنتی! پس! رسیده وقت رفتن، هرچند من خیلی وقته از دلتان رفتم!

[ بغض کرده و به سمتِ گزینه‌ی حذف وبلاگ میرود ]


  • ۹۷/۰۴/۰۵
  • Neo Ted

نظرات (۳۷)

دلم میخواد سرم رو بکوبم به دیوار از این رفتن ها رفتن ها رفتن ها
لعنتی چرا اینقدر خوب می نویسی :)
پاسخ:
بکوب. تعارف نکن. همه خودی‌ان.
چونکه زیرا برای اینکه :)) ممنون
  • آسـوکـآ آآ
  • تو حذف نمیکنی
    از اسمی به اسم دیگه ای میری
    از تد به اوه و مجدد از اوه به تد:-D
    ولی خدایی کار باحالی نیست
    پاسخ:
    نه جدی پشه ها خیلی رو مخن! پشه ها ر دست کم‌ نگیر! فردا وقتی آمدی اینجا با صفحه‌ی سفید مواجه شدی که روش نوشته: زخم خورده از روزگار، نیش خورده از پشه ها، از این‌ دیار نامهربان میروم
    تازه میفهمی :/
    چرا نمی‌شه جدی کامنت داد؟ :)))))) اصن لبخند نمی‌ذاره تایپ کنم :)))))
    پاسخ:
    یکم‌ زور بزن :))))
  • بهارنارنج :)
  • نه اینجوریام نیست ادم یه وقتایی میبینه نه حس خوندن وب کسی داره نه دلش میخواد کسی باهاش حرف بزنه،یه وقتایی..بگذریم

    ولی خب 
    پاسخ:
    مقاومت نکن در برابر حرف پست و قبول کن :))
    اره دیگه هر چی بشه اول در وب رو تخته میکنیم، ولی خب گاهی دلمون میخواد یه مدت با هیچ کس ارتباط نداشته باشیم پس میریم، گاهی هم بعد یه مدت میشه دغدغه‌مون میخوازم ازش خلاص بشیم که میریم، ولی خب این راهش تخته کردن نیست،موقتی رفتن بهتره به نظرم، یا حداقل با خداحافظی بریم:)
    چرا همش دخترها رو مثال زده بودی؟:|
    زن‌ گیرم نمیاد= خداحافظ
    پول ندارم زن بگیرم= دیگه نمیتونم بنویسم ، وب تخته
    دختره شوهر کرد= دیگه توانایی ادامه دادن این دنیای کوفتی رو ندارم بای
    دیروز با ممد دعوا کردم، چهار نفر هم فحش دادن= از همتون بدم میاد،خداحافظ
    چرا نمیاید دنبالم کنید؟= اینجا کسی به کسی اهمیت نمیده،من رفتم
    و ...
    این همه مثال پسر هست نبینم دیگه فقط دخترها رو بنویسی‌ها -_- 
    ( فرشته هستم مدافع حقوق بانوان) :|

    پاسخ:
    خا این‌ زاویه دید من بود که فقط دخترا اینکارا ر کردن و من دیدم :))) دلیل نمیشه پسرا اینکارا ر نکنن :))) شوما هم آب گل آلوده بیا قورباغه بگیر :)))) مگه میخوای تو انتخابات شرکت کنی داغان خانم؟! :)))
  • آسـوکـآ آآ
  • خاب:-|
    پاسخ:
    خودت چطوری اصن؟! :))
    خیلی قبول دارم و متاسفم که خودمم گاهی جز همین دسته های بالام...

    :(
    پاسخ:
    کدام دسته دقیقاً؟ چاقید؟ :))))
  • آفتابگردون ...
  • توی خندوندنمون برای رنج ها هم ماهری افرین:)
    لوسم خودم میدونم اما همونقدر و شاید بیشترم قوی ام! با این وجود بعضی وقتا زورم نمیرسه به زندگی... عین بچه ای که همه اسباب بازیای دوس داشتنیشو بزنه بشکونه و بشینه به گریه کردن...منم و وبلاگی که گزینه حذفشو میزنم و بغض میکنم:/
    پاسخ:
    مخلصیم
    من حیث المجموع داغانین همه‌تان و خوبتان منم فقط! 
    :))))
    نه دیگه تا اون حد داغون :|
    ولی گاهی که خسته میشم، شاید از روابط وبلاگی و ... کوتاه ترین دیوار، وبلاگه... 
    البته من هیچ وقت بی خبر نرفتم و یا حذف نکردم وبو ...
    پاسخ:
    داغون غلطه! درستش داغانه :/ :)))

    میفهمم. منم خیلی به سرم میزنه.
  • آسـوکـآ آآ
  • توپ :-D

    پاسخ:
    چهل‌تیکه یا پلاستیکی؟ :))
  • آفتابگردون ...
  • منتظرم یه روز ساز رفتن کوک کنی پسرم خودم بیام خفت کنم:/
    پاسخ:
    منکه رفتنی ام که :))) 
  • آسـوکـآ آآ
  • دو لایه:-D
    پاسخ:
    خدا ر شکر
  • آفتابگردون ...
  • آمپول هواش با من! صد درصد تضمینی:) 
    لامصب سرعت ج دادن کامنت که نیس سرعت رشد نرخ دلاره چش بهم نزدم ج دادی :/
    پاسخ:
    ای قاتل
    خوبه بذارم هفته بعد جواب بدم‌ مثل بعضیا حالت گرفته شه :/ 
  • آفتابگردون ...
  • تو که رفتنی بودی من فقط تسریعش کردم همین:)
    نگو آقا!نگو که من خودم جزء اون دسته ام! دوربینو بگیر اونور اقااااا فیلم نگیر لطفاااا :/
    پاسخ:
    :)))
    همونه پس
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • به شخصه الان کلی پست دارم برای وبلاگم ولی وقت ندارم. نمی تونم بیام پست رو منتشر کنم ولی هر روز میام و به وبلاگ ها سر می زنم. ولی هیچ وقت نمی خوام خدافظی کنم....
    پاسخ:
    درسته
    خا :|
    پاسخ:
    خا به جمالت داغان
  • حامد سپهر
  • اینکه نقد کنی پیشنهاد ندی اسمش گله گیه ( چطور میشه این گله کردن رو نوشت) یخورده هم در مورد آداب رفتن مینوشتی

    خانوم فرشته راست میگه همش از خداحافظی خانومها نوشته بودی:))
    پاسخ:
    برو باباع :| :)))) چقدر سخت و‌ پیچیده میکنی قضیه ر؟ آدابش اینه بیخودی نریم و اگه رفتیم قبلش یه ندایی بدیم.

    گفتم بهش دگه
    هم موافقم هم نه:/ینی موافقمااااااااا یکمشو مخالفم:/اه بیا عادل باشیم نصف نصف:/نصف موافقم نصف نه:/
    من ک نفهمیدم چی گفتم:/
    فقغهاشثخنقلا3شلغغ34هشلغد
    پاسخ:
    :|
  • کنت مونت کریستو
  • دیوار کوتاه تر از وبلاگ پیدا نکردیم دیگه.
    پاسخ:
    آره دگه
    لعنتی چرا اینقدر خوب می نویسی بیشووور؟؟ :|
    از: words-gray.blog.ir
    پاسخ:
    تحریفت جای فیش نگاری داره :|
    با این حساب:
    مامان بابام با هم دعوا نمیکنن.
    از همه خوشگلترم.
    تو خونه کانون توجه و محبتم.
    معدلم خوبه.
    فیتم.
    کولرمون خوب کار میکنه.
    هیچ موجود هیزی دور و برم نیست.
    از همه مهمتر هزارتا خواستگار دارم.
    و 
    .
    .
    .
    خلاصه همه چی گل و بلبله که وبلاگ حذف نمیکنم.
    پاسخ:
    کروکدیل ها هم‌ پرواز میکنند
  • پـــــر ی
  • به چه چیزایی گیر میدی هااا
    پاسخ:
    مسئله‌ی مهمیه 
    چشم دیدن ما ر نداری داغان؟! :))
    [هار هار خنده]
    پاسخ:
    این حجم از اعتماد به نفس حسادت برانگیزه خا :)))
    با واقعیت های زندگی رو به رو میشم. :))))))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    و قبلش مقادیر زیادی شیشه مصرف میکنی :)))))
  • محبوبه شب
  • گفتین پشه
    عاقا شمالتان چیقدر پشه داره اه :///
    پاسخ:
    پشه جزو طبیعت شماله
  • محبوبه شب
  • اگه مدنستوم شمام از دست پشه ها آسایش ندارین حتما یه چن ورق چسب پشه از مَشَد واسه تان میاوردوم :||
    پاسخ:
    کوتاهی کردن دگه :|
    چشم وبلاگ تخته کرده هارو دور دیدی داغان؟؟

    پاسخ:
    ای لهنتی
    شما خودت محکومی و باید جواب پس بدی
  • چارلی ‎‌‌‌
  • برو باباع :|| 
    نوزده ساعت مونده به کنکور ذهن ما ر درگیر چه موضوعاتی میکنی :| :))))
    پاسخ:
    همین است که هست :/ :)))
    جنس دفعه قبلی که دادین اصلا خوب نبوداا :))
    پاسخ:
    این دفعه ولی خیلی خوب بوده :)))
    بااین پستت منوعاشق وبلاگم کردی برم ماچش کنم وااااییییی

    اخ اخ گفتی پشه موهاموکه بازمیکنم یکیش میادمیره درست لای موهامو هی ویییزززز ویییززززز  چقدرو مخن اه پلشت شلپس 

    :) نری هااا
    پاسخ:
    :))

    نه بابا. کجا برم :))
    خب خیلی وقتا انقدر آدم احمق هست ک وبلاگ نداشته باشه و اینستا و کوفت و زهرمار به نفع همس :/ 
    ادم اشتباه میکنه باید حداقل یکار کنه تکرار نشه دگ 
    پاسخ:
    الان خودت ر راضی کردی؟! 
    نع خودم و راضی نکردم
    من که با خودم همواره مشکل داشتم. حالا وضعم بهتر شده رو نگاه نکن
    پاسخ:
    خا خا
    چرا همه دلیل ها به دخترا مربوط بود؟
    خب مثلا یکیشم می نوشتین: ممد سیکس پک داره من ندارم=بدرود وبلاگستان
    پاسخ:
    چون دوست داشتم :| :)))
    کنکور دارم پس فردا حسش نیست وبلاگا حذف میکنم:))) مگه من اصن وبلاگ دارم؟ نه خب وبلاگ شمارا تحریم میکنم:))) اونوقت پستای کدوم وبلاگا بخونم بخندم پس خودما از صفحه روزگار حذف میکنم راحت میشم
    (از اثار کنکوره جدی نگیرین)
    پاسخ:
    میفهمم‌ میفهمم :)))
    موفق باشید
    تبعیض جنسیتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    شرم و حیا و انسانیت پس ؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    رفته گل بچینه :)))
    پس ماهم دلمون خواست وب حذف کنیم
    والا با این نوناشون
    پاسخ:
    آره آره خودتان ر راضی کنین
    گل گفتی
    پاسخ:
    مچکرم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی