Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

پسرِ تاریکی مینویسد

شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۴ ب.ظ


گاهی اوقات برای رسیدن به هدف، باید تغییر کرد؛ تغییری که با درد همراه است. این درد آنقدر عمیق است که تا سال ها مانندِ خون در رگ هایت جریان دارد و مثلِ زخم بر روی صورتت آن را حس میکنی. ولی همیشه یک موضوع سبب میشود این دردِ همراه را تحمل کنی و کم نیاوری و آن دلخوش بودن به روزی است که به هدفِ مقدس رسیدی و میتوانی به تحملِ آن درد ها ببالی و زخمِ روی صورتِ روحت را همچون مدالِ افتخار ارزشمند و دوست داشتنی بدانی.


* یادداشتِ دوم، فصلِ دوم

+ موقت

  • ۹۷/۰۴/۰۲
  • Neo Ted

نظرات (۹)

دلخوش بودن به اون روز:))))

پسر تاریکی به هدفش برسه و از اون روز ، دردا ، خوشحالیا بگه برامون...
پاسخ:
میخند داغان؟! :|

پسر تاریکی حالا زیاد مطرح نبود الان :| مخاطب الان ماها بودیم.
خنده که نبود حالا...در حد لبخند!

داغانی از توعه دیگه منظورم همون بوووود -__-
پاسخ:
نخند کلاً :| بِگِری :| :))))

نه اصلاً منظورت این نبود :/ :)))
یه بار من خندیدما:/ هی گیییر بده حالا

تو ذهنِ منی؟
پاسخ:
:)))

اصن ضایع بود :)))
به قول بهتاش " اگه درست نوشته باشم "  : بلااااکی :دی
والا خب!!!!
پاسخ:
:))))
خا خا
ثانیه‌ها غرق بودم و جولان می‌دادم در متن :)
من دقت کردم‌ها :| اثر متن شما نی :|
پاسخ:
تلقیین نکنید! یقیناً اثر متنه!
@ام اچ
درست نوشتی خاهر
پاسخ:
خواهر :/
آخ که چقدر خوب بود این قسمت
چقدر گریه کردم :(
پاسخ:
خون باید گریست
  • آفتابگردون ...
  • اوهوم...
    کیه که بتونه...
    پاسخ:
    زیاد
    همیشه گفتم مهم ترین عنصر حیات بشر داشتن یک هدف غایی هست که پشت هر زمین و زخم خوردنی به امید اون از جا بلند شه...
    پاسخ:
    بله بله
    درست میفرمایید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی