Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

تورمِ عاشقی

جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۹ ب.ظ

حکایتِ دوست داشتنِت واسه من، حکایتِ تورمِ این روزهاست؛ همینقدر افسار گسیخته، همین اندازه غیر قابل کنترل. البته نه فقط روی کاغذ و گزارشاتِ مرکزِ آمار، نه! واقعی و کوچه بازاری. چرا کوچه بازاری؟! جوابش توی تفاوتِ تورمِ کاغذی و کوچه بازاریه. تورم و گرانی رو باید بری تو کوچه بازار تا حسش کنی، لمسش کنی. من دوست داشتنت رو، عاشق شدنت رو، ببین منو! من تو رو حست کردم، لمست کردم! 


+ [ به قیمتِ آنلاین دلار، سکه، طلا و قیمتِ حال حاضر مسکن، گوشت، گوجه، پیاز، هندوانه، سرسیلندر و چراغ راهنمای عقب پراید نگاه میکند و پایپ را وارد دهان کرده و بطور ممتد و تا مرزِ اُوِردوز پیش میرود. ]

  • ۹۷/۰۴/۰۱
  • Neo Ted

نظرات (۱۴)

نمی‌دونستم رکود اقتصادی تا این‌حد شکوفاکننده‌ی حسِ عشقول‌‌تِدی است :)
پاسخ:
باید از همین بدبختی ها حس خوب کشید بیرون دگه :))
  • آفتابگردون ...
  • هعی
    +عکس جدید اون گوشه لایک
    پاسخ:
    هعی بک
    + میبینید اوضاع جهان‌ ر؟
    چه خوب بود
    پاسخ:
    خوبی از خودتانه
  • آفتابگردون ...
  • باید گفت جام جهانی اشک و خون و بغض تو
    خواب فوتبالی عمیق ما جهانیان...
    پاسخ:
    مشکل از فوتبال یا ما نیست. ما مردم عادی چه کاری از دستمان برمیاد جز همین حمایت های مجازی و صوری؟! حرامزادگی سعودی ها و یا حتی اسرائیلی ها رو میرسونه که همیشه از این مناسبت ها سو استفاده میکنن. ما فقط‌ میتونیم بگیم حواسمان هست. 
    نفرین به جنگ، نفرین به ظلم
    دنیا که دنیا نیست زندونه
    سلام به صلح، سلام به عشق
    بی عشق از دنیا چی می‌مونه

    خلاصه‌ شده‌ی تصویرِ گوشه‌ی وب و پست...
    پاسخ:
    همیجور موزیک های چاوشی تو‌ ذهنتان پخش میشه ها :)))

    سلام به صلح، سلام به عشق...
  • آفتابگردون ...
  • همین گفتن هم خوبه همین حواس جمع غنیمته اونقدری که ادم جایی ببینه یکی حواسش هست ذوق کنه و سه تا کامنت پشت هم بذاره :)
    حلال کن
    پاسخ:
    بله بله
    حالا واسه چی حلال کنم؟ :))
    چه کنیم دیگه :))
    تصویر رو که دیدم یهو یادِ این افتادم.
    پاسخ:
    بارِکلا بارِکلا

  • آفتابگردون ...
  • فعلا حلال کنین چند روز دیگه معلوم میشه چرا :)
    پاسخ:
    میخواید بمیرید؟ :| یا چی؟! 
  • آفتابگردون ...
  • میخواید جلوشو بگیرید :/ یا چی؟!
    پاسخ:
    نه فقط میخوام مطلع باشم چی شده :|
  • آفتابگردون ...
  • هیچی انقدرام چیز خاصی نیس. قصد ایجاد کنجکاوی و آزار نداشتیم البته:)
    پاسخ:
    خا خا :))
    منم تو رو...
    پاسخ:
    :)))
    تو اون جواب کامنت بنظرم لفظ حرامزادگی سعودی ها خوب نیست...
    پاسخ:
    به شدت برازنده‌س
    [ من دوست داشتنت رو، عاشق شدنت رو، ببین منو! من تو رو حست کردم، لمست کردم! ]
    این تیکه ش رو خیلی دوست داشتم
    پاسخ:
    خدا ر شکر :))
  • حامد سپهر
  • ببین منو ...
    پاسخ:
    دارم‌ میبینم :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی