Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

سرشاخ

پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۶ ب.ظ


 روحیه‌ی مبارزه طلبی در من ریشه در کودکی دارد. وقتی که سه سال بیشتر نداشتم و با گاوِ پدربزرگم در روستا سرشاخ شدم؛ البته کاری با اینکه در کسری از ثانیه شَتَک شده و پس از چند ثانیه که در آسمان‌ معلق و به خیال پرواز بال بال زده [ از دِروغ ] و در پایان در عین نا امیدی با سر در زمینِ گِلیِ حیاطِ همسایه فرو رفتم، [ از الکی ] ندارم، غرض از این خاطره این است که من‌ به هر حال یه روزی،‌ یه جایی و تو یه شرایطی با یه گاو سرشاخ شدم! و مهم تر اینکه الان هم اوضاع تغییر چندانی نکرده است؛ گاو داریِ دنیا بطور روزانه در حال پرورش و تربیت گاو است و من به عادتی که در کودکی‌ام ریشه دارد، همچنان با گاو های زیادی سرشاخ میشوم و فارغ از نتیجه، سعی میکنم در این نبرد ها در هوا معلق و به خیالِ پرواز در حال بال بال زدن نباشم و مقصدم زمینِ گلیِ حیاطِ خانه‌ی همسایه نباشد! به نظرم روشِ سرشاخ شدنِ گاو باز ها با گاو ها مناسب باشد؛ کم خرج هم است! خرجش یک پارچه‌ی قرمز و پای دونده و چابک برای جا خالی دادن به این گاو های عصبانی‌ست! امیدوارم در این دنیای پر از گاو، اول از هر چیزی گاو نباشم، و در پایان یک گاوبازِ خونسرد و حرفه‌ای شوم.


+ تصویر: مجسمه‌ی گاو برنز وال‌استریت



  • ۹۷/۰۳/۳۱
  • Neo Ted

نظرات (۲۲)

  • مریــــ ـــــم
  • یاد شعارم افتادم
    بوی گاو بدهیم اما گاو نباشیم
     :|
    پاسخ:
    مرگ بر آمریکا
    مرگ بر اسرائیل
    مرگ بر شاه
    :||
  • مریــــ ـــــم
  • مرگ بر منافقین مذدور
    :|
    پاسخ:
    مزدور دگه :| 

  • مریــــ ـــــم
  • بذار سرچ کنم
    پاسخ:
    کن
  • مریــــ ـــــم
  • متاسفانه باید بگم دیپلم ادبیاتم به درد لای دیوار هم نمیخوره
    پاسخ:
    در کوزه حتی
    اون خاطره واقعی بود؟؟؟؟ :)))))
    رفتم به ده سال پیش...وقتی تو یه روستا...تک و تنها یه گاو دنبالم کرد :))))))
    پاسخ:
    آره باباع :)) جدی جدی شاخ خوردم 
    خوبه فقط دنبالتان کرده. شاید هم مسیر بودین فقط :)))
    عاها...پس همون ضربه باعثِ عود کردنِ داغانیتون شد. 

    گاو در حالت طبیعی یورتمه نمی‌ره جناب :|
    یادش بخیر...مَش رحمان نجاتم داد :) گاوِ خودش بود البته.
    پاسخ:
    در واقع از اونجا بود که شکوفا شدم :)))

    یورتمه تو ذات گاوه سرکار :|
    هعی جهان
    گاوای شما خرابن :)
    پاسخ:
    گاوای ما اصیلن :)))
    من با سوسک‌ها مبارزه می‌کنم فقط :|
    پاسخ:
    و همیشه مغلوبید
    نه اتفاقاً
    مبارزه‌ی من به این صورت هست که جیغ می‌کشم پدر میان لهش می‌کنن :|
    پاسخ:
    پس قطعاً مغلوبید
    نگاهتون مغلوبه :/
    پاسخ:
    :/
    نصفِ شبی چیزی به ذهنم نرسید :|
    پاسخ:
    سر صبح هم میبود فرقی نمیکرد حالا
    من دیگه صحبتی ندارم :/
    پاسخ:
    خدا ر شکر
  • هالی هیمنه
  • البته گاوبازها به علاوۀ یه تیکه پارچۀ قرمز، یه شمشیر نازک و تیز هم دارند که آخر سر، شمشیرشون خیلی تمیز توی سر گاو فرو میشه. فکر اینجاش رو هم باید بکنید. :)
    پاسخ:
    نه دگه. در این حد لازم نمیشه.
  • آسـوکـآ آآ
  • اگه قراره باز دعوام کنی پست نذارم:-|
    پاسخ:
    من کی دعوات کردم داغان؟!
    گاو نباشیم ولی گاوچران باشیم؟
    پاسخ:
    گاوچران هم خوبه. مهم اینه گاو نباشیم.
  • آسـوکـآ آآ
  • تو پست قبلیت داغان اعظم:-D
    پاسخ:
    دعوا بود مگه؟! دو کلام بحث نمیتانیم کنیم؟ :|
  • آفتابگردون ...
  • یه راهم اینه ادم خودشو بزنه ب خریت! گاوا با خرا کار ندارن ؛)
    پاسخ:
    شما کدام راه ر انتخاب میکنید؟ :))
  • آسـوکـآ آآ
  • نه :-D
    پاسخ:
    پس زنگ آخر واستا کارت دارم
    ضربه مغزی شدید این شد وگرنه سالم بودید -_-
    پاسخ:
    خیلی هم خوبم
  • آفتابگردون ...
  • من یه عمر با گاوا جنگیدم انرژی زیادی از ادم میگیره اعصابشو ندارم
    ترجیح میدم خودمو بزنم ب خریت! گاهی واقعا حس کردم پشت سرم خندیدن گفتن هیچی نمیفهمه! خخخ اما من ته دلم خوشحالم که دیگه پرم به پرشون نمیگیره بذار هرچی دوس دارن بگن چه اهمیتی داره
    پاسخ:
    اینم‌ راه حلیه 
  • حامد سپهر
  • هیچوقت با یه گاو سرشاخ نشو چون به نظر اون تو یه خر نفهمی:)
    پاسخ:
    باید به راه و روش درستی باهاشان روبرو شد.
  • آندرومدآ ...
  • برنزو خوندم بِرِنز :| مجسمه‌ی گاو بِرِنز وال‌استریت :))


    پاسخ:
    هنوز فشار امتحانات از مغزت خارج نشده :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی