Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

جام جهانی شنای چشم‌هایت

سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۳ ب.ظ

در بندرِ بادگیرِ موهایت،

لابلایِ موج های فیروزه‌ایِ دامنِ چین‌ چینت،

تمامِ رویاهایم، 

دم‌پای شلوارشان را بالا زده،

با شور و شوقِ کودکانه، 

دوان‌ دوان‌ به سمتِ دریای وجودت روانه شدند؛

و من خیره به ژرفایِ جذابِ چشم‌هایت،

فراموش میکنم هنوز به رویاهایم شنا نیاموخته‌ام؛

زل زده‌ام‌ به غرق شدنِ رویاهایم و یک‌ چیز به ذهنم خطور میکند که راست گفته‌اند:

هیچ کار خدا بی حکمت نیست!

حکمتِ ناتوانیِ رویاهایم در شنا، حل شدن‌شان در تعبیرِ رویای بیداری هایم بود.

و خوب که از خلسه‌ی تعبیر رویایت بیرون می‌آیم میفهمم، من خودم هم شنا بلد نیستم...


+ به دعوت از حوا خانم

++ عادت ندارم با خودم کسی ر ببرم مهمانی :)) فلذا کسی دعوت نیست. خودم هم افطاری بهم نرسید تازه!

  • ۹۷/۰۳/۲۲
  • Neo Ted

نظرات (۲۰)

دم‌پای شلوارشان را بالا زده‌اند، خیلی بالا بود:))
الان جام‌جهانیش کو؟!
پاسخ:
دگه رفتن خوششان آمد یادشان‌ رفت شنا بلد نیستن غرق شدن طفلیا :)) از کجا دیدی اصن؟! چرا چشم چرانی میکنی؟!
تو بطن ماجرا بود. کسی‌ گفته باید جام جهانی باشه؟! چیه همه شبیه هم مینویسن؟! من حس کردم اینجوری باشه بهتره :))
خیلی خوب بود، خیلی (((: 
مخصوصا تعبیر رویا و ایهامش که فقط خاص خودتونه (: 

+ یه آهنگ رمانتیک و عاشقونه پلی کرده بودم که اومدم تو مدیریت وبلاگم و دیدم شما هم پست جام جهانی چشم ها رو نوشتین، حال و هوام با این پست قشنگ و اون آهنگ عوض شد اصلا... (((((: 
پاسخ:
شما لطف دارید به بنده و رویای‌مان :))

+ قسمته قسمت :)) خدا ر شکر بانی این حس شدیم
اشکمان را در آوردید خوشحالید الان؟! :)

رویاهای شما تُمون دارن؟! #)
پاسخ:
چرا اشک؟! بخندین باباع :))

برا شما ندارن؟! انقدر بی عفت و‌ حیا یعنی؟!
به حقِ این لحظاتِ آخر تعبیر بشه رویای رویاهاتون ان‌شاءالله
پاسخ:
مچکرم
کی میشه خبر رسیدن رویا ر به ما بدید؟ ((: 

+ اتفاقا توی اون آهنگ هم میگه یه چیزایی توی چشماته که دلمو میلرزونه، مرتبط با ژرفای جذاب چشم هایت ((: 
پاسخ:
به وقت نا معلوم :))

+ بح‌بح پس :))
بذا توصیف کنم. الان تصورتون از رویاهای من باید اون فرشته کوچولوهای بالدار باشن که همیشه تو فیلما و انیمیشنا لُختن! :)

[رویایش را که چادر گُلی بر سر زده و قصدِ نشان دادنِ خود دارد، با لگد از صحنه بیرون می اندازد]
پاسخ:
:))))))
یه چیز دگه‌ بود تصور من که گفتن نداره و در این مقال نمیگنجد :)))

خیلی هم قشنگ و متفاوت
خوشمان آمد
پاسخ:
گوارای وجودتان
به زودی ان شاءالله ((: 
تا حالا شیرینی عروسی وبلاگی نخوردم، دلمان می خواهد بسیار (((((: 

+ از این به به تر حتی، خیلی حس خوبی داره کلا ((: 
پاسخ:
شما بیشتر عجله دارین ولی :))) اول شیرینی خودتان ر خواهیم خورد

+ یاه یاه
اون دیگه دست بنده نیست، بستگی داره رحمت خداوند کی بر سر ما نازل شود (((: 
پاسخ:
به زودی شاهد نزول  رحمت خان خواهید بود به حق پنج تن :))
[لپ هایش گل می اندازد و سر به زیر می افکند] 
به زودی شاهد تحقق رویا خانم در واقعیت می شوید به حق پنج تن ((: 
پاسخ:
:)))) 
  • آسـوکـآ آآ
  • غرق نشی داغان :-D
    لذت بردیم
    پاسخ:
    شدم دگه
    نوش جان
    اخه زیادی رفتن تو دریای وجود،  قسمت بلند آب رفتن انگار:))
    از اسم چالش، جام جهانی چشمانت:|
    پاسخ:
    دربند این مسائل نیستم کلاً
    رویا دریا شنا ژرفا حوا:/احسنت قافیه

    چقدر رویا:|استغفرالله

    پاسخ:
    تحت تاثیر قرار بگیرید :))

    زیادن دگه. ولی تهش یکی شدن.
    داغان شنا بلد نیستی تو جام جهانی شنا چیکار می‌کنی؟

    پاسخ:
    آمده بودم آب بخورم :|
    اینجاشو خیلی دوست داشتم:
    "فراموش میکنم هنوز به رویاهایم شنا نیاموخته‌ام"

    ایده قشنگی بود :)
    پاسخ:
    اینجاشم شما ر دوست داشت :)))

    ممنونم
  • آفتابگردون ...
  • چه غم انگیز...
    پاسخ:
    چه میشه کرد؟!
  • مریــــ ـــــم
  • اِی بدک نبود
    :/



    حسودم خودتی
    پاسخ:
    :))))

    این مادیات دنیوی حسادت ندارد دخترم
  • آنیا بلایت
  • چقدر قشنگ بود :) از بهترین پست های این چالش بود به نظرم:)) با اجازه اسکرین شات گرفتم ازش که هر چند وقت یه بار بخونم =)))
    "فراموش میکنم هنوز به رویاهایم شنا نیاموخته‌ام" 
    این قسمتش رو خیلی دوست داشتم :)
    پاسخ:
    خوشحالم خوشتان آمده :]
    خیلی خوب وعالی نوشتین
    خیلی خوشم اومد
    مرسی:)

    علاوه برپست نشستم کامنتاروهم خوندم ازبس جالب بود:)
    پاسخ:
    خیلی ممنونم
    تشکر
    چه خسیس
    پاسخ:
    خیلی خسیسن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی