Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

دعای مد نظر

پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۱۰ ب.ظ

دوست دارید چه دعایی در حقتان بشه که محقق هم بشه؟!


+ جان هرکی دوست دارید یکم خلاقیت به خرج بدید :| دعاهاتان شبیه هم نباشه وجداناً. 

  • ۹۷/۰۳/۱۷
  • Neo Ted

نظرات (۴۴)

اون چیزی که صلاحمه اتفاق نیفته
اونی که دلم میخواد اتفاق بیفته صلاحم باشه:/
و خب اینکه انقدر شرایطم خوب شه که بیخیال مهاجرت شم...
پاسخ:
اوووپس :))) صلاحت ر دوست نداری یعنی؟! بعد صلاحت ر میدونی چیه که نمیخوایش؟ 
ولی اینکه چیزی که دلت میخواد صلاحت بشه هوشمندانه‌س :)) دمت گرم
الهی آمین

دعا میکنم شخصاً محقق بشن
خیلی زیاده ولی چون همشون شخصی هستن متاسفانه نمیتونم بگم:| فعلا کنکور رو داشته باش :)
+خواستی دعا کنی بگو خدایا فرشته خودش منو داده لطفا روی همون اجابت کن:)
ممنون و التماس دعا:)

پاسخ:
بخاطر بینندگان محترم برنامه یکیش ر بگو حداقل آنتن بیخودی نسوزه :|| ملت چشم انتظار دعاهات هستن داغان :| :))

+فرشته چی ر داده دقیقا؟! 
مخلصیم :))
  • بهارنارنج :)
  • :)
    پاسخ:
    :|| داغان ر ببین ها. 
  • آسـوکـآ آآ
  • من صبر میکنم همه بگن بعد بگم
    پاسخ:
    بوع :|| این حرکتا چیه بابا :))
    یه دونه از کوچیکا میگم یکی از بزرگ‌ها...
    کوچیک: خدایا اونی که ازمون دزدیده شده برگرده یا بهترشو به جاش بهمون بده...
    بزرگ: فرزند صالح و کمک خدا توی تمام مراحلش...
    پاسخ:
    الهی آمین : )
    خلاقیت هم به خرج میدم حالا، فعلا قربون دستتون مامانم یه مشکلی داره دعا کنید اون حل شه هممون یه نفس راحت از سر آسودگی بکشیم ایشالا ^____^
    پاسخ:
    ان‌شاالله هرچه سریعتر
  • مریــــ ـــــم
  • به همههههههههی خواسته ها و حاجتام برسم
    :)

    پاسخ:
    :|| 
    بطور واضح و مستقل یکیش ر بگو 
    یکی از دعاهایی که دوست دارم اجابت بشه اینه که هر کی من به یادش میام رو لبش لبخند بشینه ... (: 
    دیگه خیلی خوب ترش این میشه که بعد اون لبخندم یه دعای خیر بکنه برام (((: 
    پاسخ:
    آره خوبه :)) 
    یکیش رو گفتم دیگه!:)
    منو،لیست؛ لیستم رو هم خدا خودش میدونه چیه:)

    پاسخ:
    غرب زده ر ببین :| منو چیه. فکر کردم میگی من رو :)) 
    آقا نکنه دنبال اینید که بگم "خشی جان" یا "پسر امام جمعه" هان؟! اگه هدف اینه نمیگم اصلا :))
    خیلی ناامید کننده است که نمیتونم یه خواسته که برام خیلی مهمه رو پیدا کنم و بگم دعا کنید خدا برام اوکیش کنه. :| 
    برا آرامشم دعا کنید که غایت همه خوب هاست برام. :)
    مرسی.
    درضمن دعاتون میکنم.
    پاسخ:
    عه عه :))) عاقبت بخیری اصن‌ تو همیناس :)))

    آرامش هم قابل احترامه. حتماً دعا خواهم کرد :)
    خواهش
    لطف داری.
  • مریــــ ـــــم
  • نمیتونم دیگه
    امروز عصر یکیشو به مامانم گفتم دعوام کرد
    تو میخوای دعا کنی همینو بگو
    :)
    ممنونم
    خلاقیتم بر من ببخش
    پاسخ:
    در این‌ حد؟ :|| :))
    چشم چشم.
    دعای خودتون چیه؟ ((: 
    پاسخ:
    اون هدفی که واسه آینده‌ی شغلیم در نظر گرفتم محقق بشه.
    وا کلمه‌ی رایجی هست که:| 
    همین مونده شب قدر تو رو بخوام،اخه تو به چه درد من میخوری داغان؟:))
    پاسخ:
    بوع بوع :| من رو ینی خودت رو. چون خودت گفتی منو :| میشه خودت :| داغان.
    نمیخواد تو اصلا استدلال کنی داغان، برو بگو خدایا هر چی فرشته خودش خواسته بهش بده و خلاص، تو حتی خدا و فرشته‌ها رو هم به اشتباه میندازی با این توضیح دادنت، داغان:))
    پاسخ:
    خدایا یه کیسه پول به ما بده یه آی‌کیو درست درمان‌ به این داغان خانم :| :)))

    بذا فک کنم...
    پاسخ:
    فکر کن :))
    یهو به خودم بیام ببینم ایستادم وسطِ همونجایی که همه‌ی حَسرتایی که دوست نداشتم دیگران بدونن، تبدیل شدن به واقعیت‌هایِ لاینفک زندگیم.
    پاسخ:
    ان‌شاالله :)
    اینکه لبخند مهمون لب همه ی مادرها باشه
    هیچ مادری شکایت اولادش رو به خدا نبره
    همه ی مادرها از بچه هاشون راضی باشن

    پاسخ:
    آمین
    ممنون از شما
    حداکثر تا دو سالِ آینده خادمِ افتخاریِ آقا بشم
    بشم خاله‌ی بچه‌های شیرخوارگاهِ آمنه :)
    گرفتنِ فوقِ تخصصِ خون و آنکولوژی هم خیلی مهمه برام
    چند بار نوشتم ولی پاک کردم...
    اربعین پای پیاده کربلا (بعدش حاضرم که راحت بمیرم)
    فقط در اون حد نیستم. حسرتی بیش نیست.
    پاسخ:
    چیز دگه؟ تعارف نکنید فقط :| :))

    ان‌شاالله همه‌شان محقق بشن.
    تازه گلچین کردم :| :)) آرزو بر جوانان که عیب نیست :)

    ممنونم. همچنین آرزوهای شما.
    پاسخ:
    اصلاً عیب نیست :)


    بگم؟!
    پاسخ:
    چرا که نه
    خب
    اول عاقبت‌بخیری که البته این رو واسه همه می‌خوام
    بعد سلامتیِ خانواده
    اگر روزی چیزی شکستم دل نباشه
    کنترلِ هر چه بیشترِ خشم
    انسان باشم! به معنای واقعیِ کلمه
    دخترم مهنا بشه شبیهِ من :| پسرم محمدعلی هم بشه شبیهِ من :|
    وقتی مردم شده حتی یک نفر بگه خدا رحمتش کنه آدمِ خوبی بود.
    خدا کمک کنه یدونه گروهِ جهادیِ خوب با بچه‌های پایه تشکیل بدیم.
    کسی از من ناراحت نباشه اگه هست سعی کنه ببخشه و فراموش کنه.
    فعلاً همینا :))
    پاسخ:
    چقدرم مهنا و محمدعلی به هم میان و متناسب هستن :|| منکه شدیداً تحت تاثیر این‌خلاقیت قرار گرفتم و بیچاره مهنا و محمدعلی :|

    خوبه خوبه

    Mohanna
    Mohammad Ali
    خودم هم که :)
    تلفظ کنید همه رو. خیلی هم به هم میان :/
    پاسخ:
    وجداناً فقط اولشان شبیهه :|
    خودتان هم که... بگم؟ بگم؟ :)))))
    خا خا
    جورِ دیگه‌ای نمی‌تونستم جور کنم و خودم هم دوست داشته باشم :|
    نه نه نگید :))))
    خاع خاع حتی
    پاسخ:
    :|
    حواستان باشه خلاصه :))
    والا :| اسمِ بچه‌های شما رو هم می‌بینیم بالاخره :/ حیف که آیه منتفی شد.
    باشد :| :))
    پاسخ:
    خواهید دید
    :| :[]
    شکلکِ بعد از پوکر رو ترجمه کنید ما برویم دنبالِ زندگیمان :|
    پاسخ:
    یه حالت تعجب و سردرگمی داره :)))
    خوبه :))
    خب ما برویم. التماسِ دعای زیاد و شدید
    پاسخ:
    دعا کردیم
    مهمترینش الان حال مامان بزرگم که تو بیمارستانه خوب شه ...!

    اما بعد اون ، بالاترین موفقیتی که وجود داره و همیشه تصورش میکنم و تو داستانم هم بهش پرداختم ، برای عکاسی بهش برسم!
    دوم داستانم رو خوب بنویسم و کتابم هم بتونم زود که نه هرموقع خدا صلاح دونست چاپ کنم:))))
    پاسخ:
    به امید خدا هرچه زودتر سلامتیشان‌ رو بدست بیارن

    ان‌شالله ان‌شاالله
    بیماری مد نظرم از بستر بلند بشه بعد چهار سال:'(
    پاسخ:
    الهی آمین
  • مهــ ـــسا
  • اگه صلاحه ارشد قبول شم.

    یه  کارخوب پیدا کنم.

    یه دوربین حرفه ای بخرم.
    .
    .
    .

    پاسخ:
    به امید خدا
    ایشالله همه کسایی که مریضن حالشون خوب بشه:(
    پاسخ:
    آمین
    مچکرم :)
    و من هم دعا کردم واستون. باشد که به عرشِ کبریائی‌اش برسد بحقِ امشب وگرنه من که هیچم.
    پاسخ:
    تشکر
    چی بگم ولله یکی دوتا که نیستن، مشکل اصلی من کارِ
    دعا کنید.
    ان شاءالله که حاجت روا بشید🌷
    پاسخ:
    ان‌شالله که مشکل بیکاری کلاً ریشه کن شه وجداناً
    خانواده م دورهم جمع بشن    پ_پ
    حاجی همیشه حالش خوب باشه و به خواسته هاش برسه و خوشحال باشه(زن هم نگیره:/)
    بشم اون چیزی که سرور دوست داره...
    پاسخ:
    امیدوارم همین بشه
    انگار ما دیر رسیدیم شب قدر و بساط دعا گذشت ...از ته‌دیگ مراسم چیزی نمونده؟
    پاسخ:
    دعا مگه فقط مخصوص شب قدره؟
    الان چون خیلی افق دیدم وسیعه (:|) اینکه بتونم پروژه رو کامل بزنم و نات اونلی نمره‌ی پروژه و ارائه‌ش رو بگیرم، بات السو زودترم برم خونه :|
    پاسخ:
    مثل بشر فارسی زبان صحبت کن :| :))
    ان‌شالله
    فعلا برام کنکور و داوری کشوری خوارزمیم مهمه :) خدا کنه که بشه ..
    پاسخ:
    فعلاً ر ول کنید بابا :)) یه چیز درست درمان و جامع تر از خدا بخواید :)
    اوکی :دی
    پاسخ:
    لهنتی :)))
    چه سخت!من زیاد واسه خودم تنها دعا نمیکنم 
    ولی خب دوست دارم مامان و بابام ازم راضی باشن واسشون یه کاری کنم که حداقل یه اپسیلون جبران کنم محبتاشونو،غرق نشم تو دنیا:/
     آخرشم خدا ازم راضی باشه و برسم به اون حقیقت هستی و بهشت:)
    پاسخ:
    قراره بقیه دعا کنن نه خودتان :))

    ان‌شاالله
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • خدایا مقداری وقت و حوصله و انگیزه ما را زیاد بنما! 
    پاسخ:
    آمین
    آهان!!! من پست و نخوندم اصن،فقط کامنتارو خوندم:/
    خب پسسس 
    امیدوارم همتون به خواسته هاتون برسید و عاقبت بخیر بشید فرزندان من!!
    لطفن لطفن واسه ما کنکوریا هم دعا کنید،دعا کنید هیچکس شرمنده ی خودش و خانوادش و خداش نشه،مننظر انرژی مثبتی که با دعاهای قشنگتون بهم میرسه هستم:)))
    پاسخ:
    داغان :| :)))

    به امید خدا
    دیر رسیدم ک :(
    ولی خب مستونم ارزو کنم که
    خوشحال باشم 
    خوشحال باشیم
    بتونم در آینده اختراعی که بهش فکر میکنم و عملی کنم بلکه به کشورم یه کمکی بکنم بعد بمیرم 
    پاسخ:
    هیچ وقت دیر نیست واسه دعا کردن.

    عالی
    امیدوارم موفق بشی.

    همین که کسی منو یادش باشه دعام کنه خیلیه D: دیگه فرقی نمی‌کنه چی‌باشه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی