Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

من اگه دوچرخه بودم

چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۰۶ ب.ظ


۱. شاید باورش برای غیر شمالی ها سخت باشه، ولی این منظره بغل دستِ دانشگاهمانه.

۲. با دوچرخه دانشگاه رفتین؟! برید. خیلی حال میده. مخصوصاً اگه هدست رو گوشتان باشه.

۳. یکهو هوس کردم عکس هنری-فلسفی بگیرم. زیاد تو لایه‌های مفهومی عکس فرو نروید! کمرتان خواهد گرفت.

  • ۹۷/۰۳/۰۹
  • Neo Ted

نظرات (۳۸)

مایه دارهایی که در طبیعت آنچنانی دوچرخه آنچنان تر می رانند. تازه میفرمایند فکر هم نکنید. یک چنین 4 درصدی هایی.. یا للعجب...
پاسخ:
باز ما دوچرخه داریم، بهتر از شما طبقه‌ی بورژوازی است که مازراتی سوار میشوید و در بالا شهر مانور تجملات میدهید :/ :))))
  • ✣یگانـღـه✢ jb
  • :|خوش به حالتان ماکه باسرویس باید بریم و بیایم همشم اپارتمان و شرک میبینیم
    پاسخ:
    خیلی بده اونجوری :/ قابل تحمل نیست واسه من یکی.
  • آسـوکـآ آآ
  • آقا دانشگاه ما هم داخلش همین شکلیه
    و اینکه هنوز سریال ندیذم
    :-D
    پاسخ:
    حالا واسه ما هم داخلش همینه. ولی قابل پخش و عکاسی نبود :)))))

    شانسی که آوردی اینه در دسترسم نیستی داغان :| :))))
    خیلی دوس دارم چندماهی رو تو شمال زندگی کنم (:(
    پاسخ:
    ۹۰ درصد ایرانیایی که شمال نیستن این آرزو ر دارند :))) 
    این وصله ها به هیچ کجای ما نمیچسبد... هیچکس هم ندیده...
    طبقه‌ی بورژوازی مازراتی سوارپاسخگو باشد.
    پاسخ:
    گزارشات موثق داریم ازتان خانم :/ :))))) خون طبقه‌ی کارگر ر در شیشه کردین :/ :| :))))
    کامنت معصومه خانم :)))))
    ما با دوچرخه برویم دانشگاه، به جرم دختر بودن می گیرندمان :|
    پاسخ:
    خیلی خونوک بود
    با پسرا بودم پس :| شما با دوچرخه برید میوه بخرید :| یا برید دور دور :| یا یه جا برید دگه
    کلا به دوچرخه سواری دخترها گیر میدن :|
    حتی کانکس های شهرداری تو سطح شهر هم فقط به آقایون دوچرخه میدن. تو بعضی پارک ها میشه دوچرخه سواری کرد فقط.
    پاسخ:
    والا اینجا که گیر نمیدن. پارک هم خوبه. برو پارک بادکنک هم ببند به دوچرخه حال کن :))))
    گزارش؟ موثق؟ شکر خدا همه چیزمان در انظار عموم قرار دارد و چیزی برای پنهان کردن نداریم.
    گزارشگر موثقتان حتمن تفاوت مازراتی با سایر خودرو ها را نمی داند.
    و خدا شایعه پراکنان بی انصاف را نخواهد بخشید.

    (حالا باز میاد میگه شوخی کردم :))))))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    حالا مازراتی نه، اسپورتیج :)))) چیزی از مایه دار بودنتان کم نمیکنه که خانم :| :))) 
    خدا داغان های بورژوازی ر هم نخواهد بخشید :| :)))

    :))) من خود‌ شوخی‌ام
    بابا خدا... بابا شوخی...

    این اسامی که جنابتان عنوان میفرمایید ر ما حتی در خوابمان هم نمیبینیم. در بیداری من حتی فرقشان را نمیدانم و این را از آن تشخیص نمی دهم.
    واقعا چه تصوراتی میسازند از ما قشر کارگر زاده کارگر زی.
    پاسخ:
    :)))))
    انقدر غرق در پول و ثروت هستید که آمار ماشین‌هایتان از دستتان خارج گشته است.
    مرفع (قدبلند) بی درد
    نوچ نوچ اصن منظره مهم نیست (خودمون از این منظره بهترشا داریم:))) دوچرخه را نگا :/

    پاسخ:
    دلتان داغ
    آره جان خودتان :)))) حسادت در کامنتتان موج مزنه
    خبه خبه کلاس نذار، اصلا این انصافه دل خواهر مسلمانتون رو اب می‌کنید؟ ای کافر ملحد:)))
    دلم دوچرخه سواری خواست، ولی خب نه دوچرخه دارم و نه دوچرخه بلدم:| 
    پاسخ:
    بررررو زندیق :))))
    برو کشکت ر بساب پس :| :)))
    مایه داری و زندگی لاکچری و هزار مزیت و کوفت و زهرمار دیگر ....😐
    پاسخ:
    بوع :| بابا دوچرخه‌یه ها :/ هواپیما شخصی که نیست
    فرو که رفتیم
    نمی تونیم دربیاییم :)
    پاسخ:
    دستت ر بده
  • بهارنارنج :)
  • دروغغغغ چقدر خوبه
    وای اسمون چه قشنگه
    پاسخ:
    به جان خودت
    شدیداً
    من با دوچرخه میخوام برم مدرسه ولی شرایط تهران نمیذاره:/ :دی
    پاسخ:
    میزنن لهت میکنن
  • بهارنارنج :)
  • ولی من یه دوچرخه حرفه ای دنده ای دارم،البته چندسالیه که سوارش نشدم بخاطر جو وشرایط،دست باباو داداشممه،وقتایی هوا خنک میشه بابا باهاش میره سرکار باقی وقتام دست داداشمه
    کیفشواونا میبرن
    پاسخ:
    فقط اسمش بد در رفته که واسه شماست :))
    😂😂😂👌
    پاسخ:
    :[]
    پارسال دوچرخمو دزدیدن:(
    لعنت خدا بر آن ها😒
    پاسخ:
    نفرین خدایان روم حتی
    من با حسادت بیگانم
    وجدانی طبیعت اینجا کم از شمال نداره :/:)) حالا که خواستین من یه تار دوچرخه درب وداغون خودما به صدتا از دوچرخه های مرفع بی دردایی مثه دوچرخه تصویر نمیدم :))
    پاسخ:
    باشه باشه :)))) ما هم باور کردیم

    خدایی الان یه غم عمیقی تو وجودم رسوب کرد دوچرخم تو افتاب داغون شده سه ساله سوارش نشدم یه زمانی خوش رکابی بود برا خودش
    پاسخ:
    یادش‌ بخیر
    اون وانت آبیه نباشه،انگار اروپائه اصن:))
    خیلی جالبه نوع طبیعت شمال ها باهم متفاوته:/واس ما سبزش کمرنگ تره:))
    پاسخ:
    کل صفای عکس همون وانته خانم
    :)))
    اینجا دانشگاهه؟
    پاسخ:
    نوشتم که. کنارشه.
  • آفتابگردون ...
  • آه از آرزوهای ساده ی دور و دست نیافتنی که با آدمیزاد میرن زیر خروارها خاک
    پاسخ:
    هعی جهان
     دوچرخه‌ات را یه دور میدی باهاش بزنم؟
    پاسخ:
    گواهینامه‌ پایه یک داری؟!
    ها دروم بده :)
    پاسخ:
    بیا بیگیر یره :))
    http://uupload.ir/files/gg3i_img-20180530-152206-547.jpg

    ای قاتل این چیه؟؟ :|

    صددرصد هم دانشگاه آزاد اسلامی. :)
    پاسخ:
    سس تند

    چقدرم مطمئن!!
    همیشه از اینکه قراره چن سال دیگه شمال نباشم دلم میگیره 
    کی دیگه میتونی یه ساعته بری دریا و برگردی :////

    حیف دوچرخه من که داغان شد :/
    پاسخ:
    هیچوقت :/

    حیعف
  • مریــــ ـــــم
  • تو اگه دوچرخه بودی چی؟؟؟
    :/

    تصویری که باخوندن پستت اومد تو ذهنم تصویر کلی بود 
    (13دلیل برای اینکه)
    پاسخ:
    میامدم زیرت میگرفتم


    کلی خوبه :))
    کمرمون گرفت انصافا، شکسته بند چشم پاک سراغ نداری:))

    منم دو چرخه دارم ولی اولا دیگه دانشگاه نمیرم بعدشم اگه برم برگشتنی باید وانت کرایه کنم دوچرخه رو برگردونه چون برگشتش سربالاییه

    پاسخ:
    رو چشم پاکش باید تحقیق کنم

    برو پارک 
    ((((((: 
    همون کلاغ پشت پنجره گفته که این دوچرخه هم مثل اون عینکه میخواید تقدیم من کنید (: 
    پاسخ:
    کلاغ پشت پنجره پفک خورده با پنیر اضافی :))))))
    ((|: اصلاهم تعجب نکردیم این کنار دانشگاهتونه
    پاسخ:
    خیلی هم متعجب و متحیر شدین و کف هم کردین تازه :|| :)))) 
    ها گفتید دوچرخه :)) مامان من از سال پیش شروع کرده بود دوچرخه سواری کوهستان یاد گرفته بود :| بعد من همچون بختکی در خونه نشستم :))
    پاسخ:
    بی عرضه :| :))))))))
    بیشتر تبلیغات شرکت بود تا عکس مفهومی |:
    پاسخ:
    بالاخره زندگی خرج داره :||
  • گمنام گمنامی
  • چ نعمتی دارین :)
    بنظرتون خانمها میتونن دوچرخه سواری کنند!؟ منظورم تو شهر و حداقل همین مسیر تا دانشگاست!
    پاسخ:
    خدا ر شکر
    به نظرم بستگی به فضای فرهنگی حاکم بر شهر داره
  • چارلی ‎‌‌‌
  • فوتوشاپه :(
    پاسخ:
    خودت فتوشاپی داغان :||
    بگم خیر نبینی زشته؟!:/
    من بودم دو واحد در ترم پاس میکردم تا آخر عمر رستگار میشدم...
    پاسخ:
    نارخاتون خودتی؟! کجایی لهنتی؟! چرا اونجوری رفتی؟! چرا اینجوری نرفتی؟! چرا خبر ندادی؟! چرا راه ارتباطی ندادی؟! حالت چطوره؟! چکار میکنی؟!

    نه زشت نیست :| وقیحانه‌س :))))
    بابا این چیزا اینجا عادیه.
    نه مدیر برنامه هامه:))
    دیگه میخوای بری باید بری دیگه... خبر دادن قبلش ینی تو رو خدا نذارین برم:)
    هستیم همین دور و برا...کار و سفر و کار و سفر و... شوما چطوری؟!
    عه باشه پس من وقیح... خییییررررر نبینی:)))
    پاسخ:
    داغانی دگه داغان!
    خا خدا ر شکر. ما هم خوبیم.
    :)))) 
  • سجاد افضلی
  • حالا کجای شمالی ؟؟؟
    پاسخ:
    گلستان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی