Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

دیشب بعد از افطاری، و بعد از دور همی‌ای که در خانه‌ی پسرخاله-دخترخاله داشتیم، در ماشین و راه برگشت به سمتِ خانه بودیم که خواهرمان هوسِ جیگر کرد. سرِ ماشین را به سمتِ جیگرکیِ تازه احداث شده در نزدیکیِ خانه‌مان کج کردم و به همراه مادر و خواهر و برادر، به آنجا رفتیم. پیاده شدم به قصد خرید پنج عدد سیخ مخلوط از برای رفع هوس خواهرمان. وارد جیگرکی که شدم فضای جالبی برایم شکل گرفته بود. یک خانم بادبزن بر دست در برابر منقل در حال باد زدن جیگر و چربی ها بود و با یک دست هم عرق هایش را پاک میکرد و چشمانش را بخاطر گرما و دود مچاله میکرد، یک خانم هم جلوتر، پشت میزی نشسته بود و با چاقوی تیزی سرگرم ریز ریز کردن جیگرها بود. مردی هم بر روی دیوار، درون برگه‌ی مجوز کسب، به عنوان رئیس آن جیگرکی لبخند میزد. تصوراتم از جایگاه یک زن در جامعه را از مغزم کنار زدم، سعی کردم با واقعیت کنار بیایم و جلو رفتم، خندیدم و از خانم پرسیدم: مخلوط سیخی چند؟! او هم لبخندی زد و گفت:  قابل نداره. دو و پونصد.

  • ۹۷/۰۳/۰۷
  • Neo Ted

نظرات (۳۹)

  • آسـوکـآ آآ
  • :(
    پاسخ:
    برکینگ بد چی میگه؟ :)))
  • آسـوکـآ آآ
  • ندیدم :دی
    پاسخ:
    خدا قوت داغان خانم
    یکم فحش خواهمت داد :))))
  • آسـوکـآ آآ
  • تهش بهم بگی داغان دیگه :))
    هیچوقت یک شمالی رو تهدید نکن :دی
    پاسخ:
    یک شمالی یک شمالی را میتواند تهدید کند ولی :)))
  • بهارنارنج :)
  • بابا آفرین،چه برادر انسانی،باوز کنم؟همیشه به خواهرت انقدر اهمیت میدی؟؟خدا خیرت بده بابا،فک نمیکردم داشته باشیم ازین برادرا
    پاسخ:
    باوز کن خانم باوز کن :)))) و به آشنایی با من افتخار بورز :))) 
    خوبه که کمک دستش عه :)))

    به فارسی اون چیزای سفید چرب که رو جیگر میزنن چی میشه؟ 
    پاسخ:
    دو تا خانم بودن. کمک دست هم.

    ما همون چربی صداشان میزنیم :))) پی حتی.
  • بهارنارنج :)
  • @یک دیوانه

    دنبه:دی


    خب حالا جوگیر نشو وظیفته با خواهرت اینگونه باشی داغان😜

    پاسخ:
    دنبه خوار :)))
    خوشمزه هم هستن لهنتی‌ها. پی هم میگن بهشان ولی :| 

    بله بله :))
    منم تا حالا هم جیگر سیخ زدم هم درستش کردم😏
    تازه تو جوج درست کردن هم مهارت خاصی دارم😌😂

    پاسخ:
    بیا این جیگرکی سر کوچه ما مشغول شو پس :)))
    آهااا، خب ما "بارساق" میگیم :)

    @بهارنارنج
    دنبه که نمیشه آخه.. دنبه کجا روده کجا :/
    پاسخ:
    بچه کجایی انقدر مطلعی؟ :))))


    این داغان ر زیاد جدی نگیر ؛)))
  • بهارنارنج :)
  • @یک دیوانه
    چرا دیگه جیگ رو با دنبه میخورن،جیگر دنبه بهش میگن

    @تد
    نه پی به هر بخش از چربی گوسفند میگن اما واسه جیگر فک کنم فقط دنبه استفاده میکننن،آره فقطم تو همون جیگرکیا مچسبه توخونه اصلا نمیچسبه
    پاسخ:
    جدی؟! آره بی صاحاب فقط همونجا. لهنتی.
    باباااااا

    +خدایا وقتی داشتی محبت خواهر برادری رو به بنده هات میدادی، برادرای من کجا بودن؟ :(

    آخه هیییچ وقت واسه م جیگر نخریدن البته چیپس و پفک و لوااااشکو برام می خرن ولی هییییچ وقت جیگر نخریدن :'(
    عاقا قبول نیست منم جیگر می خوام خو :|
    پاسخ:
    ننهههههه

    + بابا من خودم داغانم تو این زمینه ها :)))) همیشه کل کل داریم. حالا دیشب گفتم یه حالی بدم بهش :))) این داستانا ر نداره وجدانا
    هم درس دارم هم سرم شلوغه😌😂
    پاسخ:
    وجدانا راه نداره؟ اگه اصرار کنم‌ چی؟
    حالا شما آدرسو بفرستین شاید یه روز افتخاری اومدم :دی
    پاسخ:
    :))))) شمال. مستقیم. دست راست.
    راستی مگه افطاری دعوت نداشتین؟
    چطور میشه که خواهر گرام گشنه مونده و هوس یه خوردنی اونم جیییگرو می کنه؟ :|

    ما معمولا وقتی از مهمونی میایم، به اتفاق خانواده میریم بستی دقت طلاب و اونجا یه دلی از عزا در میاریم ^_^‌

    +یحتمل وصفشو از بچه ها شنیدین دیگه نه؟ ^_^
    پاسخ:
    هوس که ربطی به پری شکم نداره :|| بعدشم گذشته بود دگه.

    مدانم مدانم :))))
    :))))) شمال. مستقیم. دست راست.

    از: words-gray.blog.ir

    😂😂
    خدا بگم چیکارتون نکنه با این آدرس دادنتون
    😄
    پاسخ:
    خلاصه جیگرای خوبی هم داره :)))
    تو خودت با این کیفیت تبعیت از خواهر، اول مغلوب عالمی :)) 
    پاسخ:
    حالا بعد عمری یه چنین حرکتی زدیما :| :))))
    آخه جیگر؟؟!! خواهرتان تصوراتم از خودش رو زد منهدم کرد، الحق که خواهر داغان خودته! آخه جیگر؟؟! حالا باز لای کباب چشم بسته میخورد یه چیزی هوس هم کرده! آخه جیگر؟؟!!

    خانمهایی که شغل های اینجوری دارن خیلی باحالن، حتی هرازگاهی که من دست به آچار میشم همکارام کلی میخندن. :)

    @یک دیوانه 
    محض اطلاع "بارساق" همون روده است.


    پاسخ:
    جیییییگگگگرررر :)))) اگه‌ یه درصد به داغانیت شک داشتم با این اظهار نظرت درمورد حضرتِ جیگر به فنا رفت :)))) با اقتدار کامل دگه داغان شدی :))) حقته که همون پیتزا و پا و دست و دماغ سیب و این سوسول بازیا ر بخوری :/ :)))) جیگر به این نازنینی داغان :/

    به نظر منکه باحال نبود.


    ترکی‌عه؟
    @هلما
    پرییییی جیگر به این جذابی:/ حالا درسته که ایشون داغانه ولی جیگر خیلی جذاب تر از این حرفاست:/ پری من کباب کوبیده دوست ندارم :دی 
    البته شاید یه لقمه بخورم :دیی
    پاسخ:
    بابا این داغان خانم ر ول کن دگه. کسی که به ساحت مقدس جیگر توهین کنه واسه رفاقت خوب نیست :)))))
    وووییی جیگر آخه؟! :||
    قرمه سبزی هم دوست دارم.

    میدونم چرا باحال نبود ولی خب به هرحال مهم اینه که زحمت میکشیده نون حلال درآره :)

    بله بله تُرکی :)
    پاسخ:
    :||| 
    نه پس. بیا این یکی ر هم دوست نداشته باش.

    بله بله. سلامت باشن.
    @ اماچ 
    مهدیس تو هم؟؟!! 
    به من باشه کلا گوشت رو از غذاهام حذف میکنم همینطور که خیلی وقته گوشت مرغ نمیخورم کلا!
    پاسخ:
    ایح ایح
    چندش ر ببین
    یهو برو گیاه‌خوار باش دگه :/
    از داغانیتت همین بس رفاقت رو به جیگر میفروشی :||
    پاسخ:
    :))))))
    برررروع داغان
    برو تجدید نظر کن سریع که از چشم جماعتی افتادی :||


    تقریبا هستم. :)) الان جاتون خالی نبود ولی یهو هوس کردم یه بشقاب کلم، هویج گوجه یه سالاد مشدی درست کردم برا زنداداش هم سیب زمینی سرخ کرده بودم باهم زدیم بر بدن یه لیوان دوغ هم روش :))
    پاسخ:
    :||| اون بنده خدا ر چرا داری منحرف میکنی ملعون؟ بذار خودت تنهایی به انحراف بگرایی :| :))))
    به سلامت خانواده می اندیشم. :))
    پاسخ:
    آره جان شوهر عمه‌ت :))
    شما داغانی که رفاقتو گذاشتی کنار:/
    @هلما
    پری چجوری مرغ نمیخوری:/
    من سیب زمینی میخوامممم😭😂🍟
    پاسخ:
    برو بچه بررروع پست من ر به حاشیه نکشان با اون رفیق گیاه‌خوارت
    @ اماچ 
    مرغ فقط محلیش رو میخورم، بقول مامانم اونم با ماده و تبصره که از کجا خریدن و کی مرغه رو پرورشش داده :)) تخم مرغ فقط سفیده اش. کله پاچه پاها یه قسمتی داره شیره داره یه چیزی شبیه غضرفه اون. کلا تغذیه ام مدل مخصوص خودمه :)
    پاسخ:
    چقدرم تغذیه‌ی لوس و نونوری
    ههههه :)) من برم برا سحرم خوراک لوبیا سبز بپزم :))
    پاسخ:
    :))))))
    من دگه حرفی ندارم
    پستت تو حاشیه هست اصن😑😂
    رفیقم دوست داره گیاهخوار باشه والاااااع😂
    پاسخ:
    خا خا اصن
    اصلاحیه: باقرساق. البته با تلفظ ترکی دیگه. 
    و این باقرساق یا روده با اون چربی و دنبه که فرمودید فرق داره دیگه.
    ...
    ۲۸ خط باقیمونده رو هم صرفا جهت داغان خطاب نشدن فاکتور گرفتم. 
    :). 
    پاسخ:
    دوستان توجه کنن


    داغان خطاب شدن اینجا امتیاز محسوب میشه خانم :))
    پس چقدر دوستان امتیاز کسب میکنن. 
    امتیاز دهیتان مستدام. 
    پاسخ:
    :)))
    الهی آمین
    سیخی دو پونصد خیلی ارزونه اونهم اونموقع شب اونهم تو شمال مگه داریم مگه میشه؟؟
    شما شمالیا به مسافرا که میرسین حسابی گوششون رو میبرین
    پاسخ:
    :|
    فرق داره دوست عزیز. شهرهای کوچیک‌ ارزان تر میدن و اینکه آدم مریض همه جا هست و جمع بستن‌ آدمای یه خطه از کشور و نسبت دادن چنین مسئله‌ای به اونا قشنگ نیست.
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • آقا پی با دنبه فرق داره ولی هر دوتاشون چربی هستن.

    پاسخ:
    آره گویا
    کجای شمال هستید اخه منم شمالیم :)  
     دو و پونصد چه خوبه سر خیابون ما  جیگرکیه سیخی چهاروپونصدهه :/ 
    چه خوبه که خانوما ادارش میکنن :))))) 
    پاسخ:
    آدرس دادم که :)))
    انصاف دارن همشهری های ما :)))
    شاید
  • مریــــ ـــــم
  • اینکه چیزی نیست
    من خانوم میشناسم کله پاچه پزی داره
    :|

    پاسخ:
    قصابی چی؟ :|
  • مریــــ ـــــم
  • :/
    داداشمو باید بیارم پیشت یه دوره برادرگری بهش یاد بدی
    پاسخ:
    نه بابا :|| منم بعد از مدت ها زد به سرم
    لابد شما هم مثل مادر من و خیلی خانم های دیگه معتقدید شان و منزلت زن ایجاب میکنه یه کارایی رو انجام نده؟؟؟
    من فقط وقای زنی کار سخت و به اصطلاح عوام مردانه انجام میده دلم براش میسوزه وگرنه کار زن و مرد نداره واقعا.
    این هم کلیشه های جنسیتی غالب بر تفکر ماست
    پاسخ:
    منم نگفتم مرد و زن داره. برداشت شخصی خودتان از متن ر نچسبانید به ما :/ 
    من صرفاً حس خوبی به این قضیه ندارم. حس شخصیه. وگرنه که اختیار دارن هرکاری دوست دارن کنن. 
    چی سریع هم گارد میگیرن :/ :)))
    سوال پرسیدم
    چیزی به شما نچسباندم
    پاسخ:
    فرقی نداشت :)) درش مستتر بود.
    بعید میدونم خانمای ایرانی بی دلیل غلبه کنن به ایدئولوژی حاکم...
    پاسخ:
    خدا داند :)
    این که خوبه... ما زن راننده تریلی دیدیم که از صدتا مرد مردتر بود 😐😐😐😐
    پاسخ:
    والا هضمش سخت است.
    خود ما تا چند روز تو کما بودیم..😐😂
    پاسخ:
    الان‌ که خوبید ان‌شاالله؟ :)))
    به هوش اومدیم 😂😂😂
    پاسخ:
    خدا ر شکر :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی