Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

خفه‌گی دسته جمعی

دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۹ ق.ظ

خب! طبق آمار رسمی، مردم ما در حال خود خفه‌گی دسته جمعی هستند. مردان با دود خودشان‌ رِ خفه میکنن، زنان هم با مواد آرایشی!  یه خدا قوت درست و حسابی به خودمان بدهکاریم! خدا قوت هم‌ وطن! خفه نشی دلاور!

+ آمارها واسه حدود دو سال پیشه! اوضاع حال حاضر که کلاً...

* یه چیزی درمورد آرایش بگم. نظر شخصیمه. امیدوارم به کسی برنخوره که اگه هم خورد اهمیتی نداره. چون حرف بدی نیست. آرایش اونم با حجم و غلظت زیاد، یکی از بزرگترین دروغ‌هاییه که یه آدم‌ میتونه به خودش تحمیل کنه. شایدم‌ یه جور توهمِ موقتیِ زیبایی که با یه تیکه دستمال و یه لیوان آب محو میشه. و آدم‌ها با دلخوشی و افزایش اعتماد به نفس و این قبیل دلایل، سعی در توجیه کردن این دروغ و توهم دارن.


  • ۹۷/۰۳/۰۷
  • Neo Ted

نظرات (۲۶)

ای بابا ای بابا
بذارید خفه شن
چیکارشون دارید :|

: ))))

ولی جدای از شوخی
همه تقصیرا رو گردن ما خانما نندازین.
وقتی شمای مرد(شخص شما نه) روی زیبایی چهره دختر تاکید داری، بالطبع منه دختر هم کاری می کنم که به مراتب زیبا تر بیام و از نظر خودم و بقیه قشنگ تر باشم
اما نمیدونم (میدونما خخخ) با این آرایشی که می کنم چقدددددر روی پوست صورتم اثر بدی میذارم /اینم پیام اخلاقی/
پاسخ:
منقرض مشیم خانم :||

تقصیر ننداختم گردن کسی. حقیقت جامعه‌ی ماست. مردها متاسفانه عقلشان به چشمشانه. ولی همه چی از خود دخترا شروع مشه دگه. وقتی بخشی از دخترا سطح توقعات ر با عمل های زیبایی و آرایش های غلیظ بالا بردن خا طبیعیه این مسئله. رفته رفته بر این تعداد اضافه شد و وضع شده این.
  • بهارنارنج :)
  • همینطوره

    ولی بزار خفه شن،این روزا هیچکس نصیحت دوست نداره و نمیپذیره،باید به راه تا اخر برن سرشون اگر لازمه به سنگ بخوره بخوره بع خودشون اگه خواستن عوض شن!
    البته امیدوارم سر کسی به سنگ نخوره،
    اما تا جایی که من دیدم،نصیحت کردن به هرزبونی هم تلف کردن وقت خودته!
    ماه رمضون بهونه خوبی شد که امثال من همون کرم ضد افتابم نزنن گاهی:|

    من که گاهی حس میکنم حتی با همین ضد افتاب زدن درحق پوست خودم ظلم کردم،قدیمیا کرم داشتن مگه ولی پوستشون الانم از امروزیا بهتره
    پاسخ:
    آره درست میگی. نصیحت چیه. همون توصیه‌ی دوستانه رو هم برنمیتابن. انگار دشمنشان هستیم و بدشان ر میخوایم.
    عب نداره
    جمعیت کمتر.. زندگی بهتر : )))) 
    البته دور از جون همه 

    بله
    فرمایش شومام صحیحه.
    پاسخ:
    اکسیژن بیشتر.


    خا حالا :|
    پاسخ:
    خا خا :/
    دلتون خوشه هااا:دی
    مگه گرد و خاکه که با آب و دستمال پاک شه،الان همشون ضد آب و عرقن لهنتیاا،باید با مرطوب کننده سابید:/

    پاسخ:
    :)))))
    مرطوب کننده چیه مگه؟ آبه دگه :)) 
    نه آب نیست،بیشترش الکله،حلاله مواد شیمیاییه 
    پاسخ:
    خود الکل هم آب داره توش :| :))))
    من ایمان آوردم اصلا!!! 
    پاسخ:
    اح‌سنت
  • آسـوکـآ آآ
  • اول که باید عرض کنم به طور همزمان با جفتش جفتشون خودشون رو خفه میکنن.  یعنی هم بعضی آقایون هم بشدت آرایش میکنن و بعضی خانوم ها هم بشدت قلیون میکشن. خلاصه اینکه با این نشد با اون خودشون رو (رِ) خفه میکنن و فراتر از مرزها پیش میرن.
    مطلب دوم اینکه با آب که نمیره برادر من، باید با دستمال مرطوب و بعضا با شیر پاک کن بیفتی به جون خودت :-| یعنی خدایی بیشتر از اینکه مزیتش زیبایی باشه، لایه برداریه، در این حد :-D:-D

    پاسخ:
    میدانم داغان خانم :/ چیزی که عرف جامعه‌س ر گفتم. 

    :)))))) جفتشان باز هم بخشیشان از آب تشکیل مشه دگه
  • آسـوکـآ آآ
  • خدایی آبشون کمه :-D
    و اینکه من یه قدم پیشرفت کردم و دو قسمت از breaking bad رو دانلود کردم :-D
    پاسخ:
    بالاخره که هست :)))
    شیر های الان که بالای ۵۰ درصد آبن
    دستمال مرطوب هم همینطور ://

    بااااریییک :))) داری راه میفتی دگه. تا تهش باید ببینی فقط.
    من نمیدونم صبح زود چجوری وقت میکنن اینهمه آرایش کنن:|
    ۷ صبح با چشمای نیمه باز میری بیرون، حس میکنی اشتباهی رفتی تالار عروسی:||

    پاسخ:
    والاع به مولانا اسیر شدیم خانم
  • اسمارتیز :)
  • خانوما جدیدا با دودم دارن خفه میشن... البته بعضی از آقایونم تازگیا با مواد آرایشی :| چه وضعیه :| 
    * یه جوری که وقتی میفهمن تا حالا قلیون نکشیدی یه جوری بهت نگاه میکنن که انگار آدم فضایی دیدن :| ما هیچ ما نگاه :| 
    :)
    پاسخ:
    * تاسف وجدانا
    :)
    خفشن خلاص بشیم از دستشون یه مشت زامبی و یه مشت مواد
    اه:|
    پاسخ:
    چیقدر بی رحم :|
  • مریــــ ـــــم
  • همه ی اینا از عدم اعتماد به نفس میاد منظورم ارایشه
    این کمبود اعتماد بنفس متاسفانه به عمل های پرخطر و بی اهمیت زیبایی هم داره کشیده میشه
    همین دیروز یکی از دوستای نزدیکم که بسیار زیباست(واژه زیبا واقعا برازندشه)رفته عمل بوتاکس کرده،یه دختر۲۲ساله
    ۳روز هی بهش میگفتم چرا میخوای زیبایی طبیعیتو خراب کنی
    میگفت نه ابروهام پایینه :/
    یه آینه دستشونه هی دنبال عیبای نداشتشون میگردن

    پاسخ:
    بعضیا هم رژ و فلان و بهمانشان ر تو کیفشان اینور اونور میبرن و باعث نابودی زندگی ملت میشن :))) اینا هم خیلی داغانن :)))))
    منم که از هفتاد دولت رها اهل دود نیستم، جمال هم که خدا تو حال خوشش نقاشیم کرده. :|))
    پاسخ:
    اعتماد به اوزون هم که ماششاالله
  • آسترامانوس ×_×
  • بعضی آرایشا که واقعا آدم میبینه وحشت میکنه -_- 
    تازههه مدرسه دبیرستان و ندیدی -_- ملت یه جور آرایش میکنن میان مدرسه واقعا آدم انگشت به دهن میمونه :/ 
    من خودم عرضه ۳ دقیقه نگه داشتن آرایش و ندارم :)))
    پاسخ:
    استغفرالله اصن
    بی عرضه :| :))))
  • جامانده از قافله عشق
  • واقعا برام سواله
    اخه کی حوصلش میشه برا نیم ساعت بیرون رفتن یک ساعت جلو ایینه آرایش کنه

    پاسخ:
    تو این مورد به شدت حوصله دارن
    آرایش معمولی ک مشکلی نداره. یه جور پیرایش و نظافته
    پاسخ:
    آره. اون دروغ و توهم کمرنگ تر میشه ؛))) 
    من پارسال شب کنکور با شلوار جین خوابیدم،مانتومم بالای سرم گذاشتم که صبح نخوام معطل اینا بشم بعد وقتی رفتم وارد محوطه‌ی کنکور شدم شکه شدم بخدا، این پسرها و دخترها یه جوری با ارایش و مدل مو اومده بودن که من فقط داشتم از خودم می‌پرسیدم اینا کی وقت کردم واقعا؟:|
    پاسخ:
    اذیت نشدی؟ :| :)))
    بابا اینا وقت آزادشون فقط واسه مطالعه کمه.
    یه مهندس مشاور اتریشی داشتیم توی یکی از پروژه ها اون وقتایی که با هم میومدیم تو شهر خیلی تعجب میکرد از این حد از آرایش دخترا فکر میکرد یه رسم یا سنتی چیزیه میگفت تو اتریش اگه دختر خانوم جوونی اینجوری آرایش کنه به چشم بد نگاهش میکنن یا کسی که مشکل داره چون اونجا فقط خانومهای مسن یه مقداری آرایش میکنن واسه پنهون کردن چین و چروکهای پوستشون
    البته الان آقایون هم از این قضیه مستثنی نیستن ماشالا
    پاسخ:
    درسته. از این موارد خودمم زیاد سراغ دارم.
    موافقم دارن خودشونو خفه میکنن 

    و حرفی هم که در مورد ارایش زدی واقعادرسته حالا غیر از این مسائل اگه از بعد بهداشتی به ارایش نگاه کنیم عوارضی که در طولانی مدت روی پوست میذاره خودش یه مسئله جدیه که خانوما خیلی بهش توجه نمیکنن 
    پاسخ:
    خانم ها متاسفانه به خیلی از ابعاد این قضیه توجهی نمیکنن.
  • آسترامانوس ×_×
  • بی عرضه خودتی :/ 
    بابا اومدیم و طرف چشاش خارش گرفت :| اصن نگم بقیه اشو دگ :)))
    پاسخ:
    :))))
    بیا وارد جزئیات نشیم
    یه نظر من ارایش در حد عرف خوبه اما هر چی غلیظ تر اعتماد به نفس پایین تر
    پاسخ:
    من همون عرفش ر هم‌ هضم‌ نمیکنم ولی. نمیگم عیب داره ها. من شخصا نمیفهممش.
    حالا من کاری به آرایش اونا ندارم
    حداقل جنس خوب استفاده کنند در آفتاب این مواد آرایش کش نیاره (شوخی)

    به جهنم به درک اینا وقتی آرایش نکنند فکر می کنند خیلی زشتن بنده خداها دچار افسردگی میشن :(
    پاسخ:
    :)))

    :|| حالا یکم مهربانانه تر :))
    خب اعصاب برای آدم نمیزارن 😁
    پاسخ:
    سخت نگیرید
    بله 😥😥

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی