Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

پاچه‌گیرانِ ‌ناشتا

چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۴۵ ب.ظ
روایت داریم شخصی که در ماهِ مبارک و جذابِ رمضان روزه بگیرد، ولی از همان کله صبح تا خودِ افطار، چه در محلِ کار و چه در منزل، با بی اعصابی و تفلون صفتی، پاچه‌ی ملت و خانواده‌ی خودش را بگیرد، آن روزه نه تنها مقبول درگاه حق تعالی و حلال نخواهد بود، بلکه از گوشتِ سگ حرام تر خواهد بود! 

+ ای خودم! بیا اگه روزه میگیری، پاچه‌ی ملت را نگیر!
+ روایت هم از خودم بود
+ ماه رمضان هم مبارک
  • ۹۷/۰۲/۲۶
  • Neo Ted

نظرات (۲۷)

تفلون صفتی!‌:)))
شما این لغاتو از کجا میارین؟ :))
پاسخ:
از اون بالا :)))
خب مردم این موقع به پرو پای ما نپیچن:|ما پاچه نخواهیم گرفت:|
پاسخ:
روزه نگیر خانم :/ روزه نگیر :/ اگه میگیری پاچه نگیر :/ :)))
برای همینه که ماه خودسازیه دگه (: 
خودسوزی حتی! ((: 

شیخ که بی روایت نمی شود! 
بر شما هم مبارک 
پاسخ:
با چیزای دگه هم ملت خودشان ر میسازن ولی :))))

ابدا!

مثال بزنید شیخ، مثلا؟ 
پاسخ:
تریاک
شیشه
کراک
هروئین
کوکائین
کریستال

ببینم چجوری خودسازی میکنی داغان :)
اگه روزه بدون پاچه گیری گرفتین ما رو هم دعا کنید، آخه خدا صدای داغان های متحول رو زود میشنوه.!
پاسخ:
به سختی :| :)))
صدای داغان‌های نا متحول ر چی؟ :| :)) چون اینجوری دعای شما گیرا تره :)))))
  • آقای هیچ‍ ‌‌
  • بر شما هم مبارک 
    پاسخ:
    شما پاشو برو هدیه ما ر آماده کن باباع
    خودسازی اخلاقی منظورمان بود شیخ /: 
    معلومه تجربه در شما بیداد میکنه شیخ ((((: 
    کدامشان ر پیشنهاد می دهید شیخ؟ (((: 
    پاسخ:
    یک شیخ ربانی باید تسلط کافی بر همه‌ی امور ر داشته باشه خانم :))
    شیشه! شیشه خیلی خوبه.
    من از قدیم الایام تو کار پاچه و پاچه گیری نیستم :)) متحول دنیا اومدم!
    حالا شما زور بزن شاید فرجی شد. :))
    پاسخ:
    منم نیستم اتفاقاً :/ خطاب به خودم گفتم‌ به کسی بر نخوره داغان خانم :/ :)))
    خا خا :))
    ربانی دکلوووون (((((: 
    منتظر باشید که این بار تو خوابم میخوام بیام شیشه ر بگیرم ازتان (((: 
    پاسخ:
    اوه اوه :))) قضیه خفن شد
    ای خودت بیا تو این ماه دیگه داغان نباش دخترتو اذیت نکن:/ :))

    رمضان مبارک:))))
    پاسخ:
    :)))) باشه دخترم

    ممنونم
    ما که همش خفتیده‌ایم، پاچه گرفتنی در کار نی :|
    پاسخ:
    :))))))
    تو خواب پاچه نمیگیرین یعنی؟
  • آسترامانوس ×_×
  • من که خودم روزه نمیگیرم. ولی اصولا کار سختیه دگ فشار زیادی به طرف وارد میشه اعصابش به هم میریزه :/
    پاسخ:
    ربطی نداره :| 
    بگیرمم بعدش یادم نمیمونه چیزی :))
    پاسخ:
    :)))))

    اتفاقا مظلوم میشن و احساس خفن بودن بهشون دست میده،صداشونم در نمیاد،
    حاجی لطفن روزه رو واسه کنکوریا حرام کنید:/
    پاسخ:
    حرام است دخترم. حرام! 

    اجازه دارین نگیرین دگه.
  • چارلی ‎‌‌‌
  • من که بیشتر روز رو خوابم، اصلا فرصت نمیشه برای پاچه گرفتن D: توفیق پاچه گیری هم نداریم :(
    پاسخ:
    خاک بر سرت نکنن :| :)))
    ملت همینجوری اعصاب مصاب ندارن گشنه که می مونن بی اعصاب تر میشن ، خب نگیر برادر من نگیر بقیه چه گناهی کردن که شما روزه ایی
    پاسخ:
    واالاااع
    من که اهل پاچه گرفتن نیستم به جاش میرم یه گوشه کز میکنم تا افطار بشه
    پاسخ:
    د رود بر شما
    دیشب به یه دوست کرمونی م زنگ زدم
    گفت هنوز پانشدم از سر افطار
    میگفت خانمم ساعت 4 از سرکار اومد حرف هم نمیزده تا اذان :)))

    یبار فقط یه ربع به 8 پاشده سفره آورده گفته بیا افطار کنیم!! بنده خدا از فرط گشنگی رفته توو افق کرمان. اذان قم 8و نیمه :)
    پاسخ:
    ینی ساکن قمه ولی کرمانیه و به افق اونجا افطار کردن؟
  • سربازکوچولو ...
  • الان گشنمهههه:(
    پاسخ:
    چیطوری روزه دار؟!
  • سربازکوچولو ...
  • کم کم دارم به رحمت ایزدی می‌پیوندم 😫
    پاسخ:
    روز اولی خیلی خیطه :))
    والا به خدا :|
    اگه قراره از این داغانتر بشه رفتارمون روزه نگیریم سنگین تریم :|
    پاسخ:
    همینو بوگو
    جلوگیری کرده بود شوهرش :)
    پاسخ:
    آها :))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • روایت معتبری هست!
    پاسخ:
    آره بابا! 
    من که تا حالا وقتی که روزه بودم پاچه نگرفتم :)) انرژی اضافه مصرف میکنه D: 
    پاسخ:
    :))))) اقتصادی فکر میکنی
    من تا این لحظه دو فقره پاچه‌گیری داشتم... نسبت به روز اول ماه رمضان پارسال یک فقره پیشرفت داشتم، البته اگر تا افطار رکوردمو حفظ کنم😂
    پاسخ:
    این صداقت ستودنیه :))))
    من تا چند سالِ اول شدید پاچه میگرفتم،تا اینکه یه از خدا بی خبری بهم گفت پاچه بگیری ثوابت میره واسه اون یارو:|
    منم بهم برخورد،سختیشو من بکشم اون یاروی فلان فلان شده ثواب ببره؟!
    هیچی دیگه،خودداری میکنم و بعد افطار تو دلم از حجالتش درمیام😀
    پاسخ:
    :))))
    وجداناً خیلی زوره 
    دم شما گرم
  • مریــــ ـــــم
  • خب من برم روزمو باز کنم
    :|
    پاسخ:
    پاچه‌گیر :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی