Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

بجنگ مثلِ ( موزیک اضافه شد )

چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۲۷ ق.ظ

زندگی سخت شده، روزگار بدجوری لگد میپرونه. ولی تو بجنگ‌ تا بهش ثابت کنی آدمِ روزهای سختی! 

آره بجنگ! نذار پوزخندهای این زندگی، فاتحه‌ی مرگ بشن بر سر تابوتِ امیدت. بجنگ! با خنده‌هات، با سینه ستبر جلو رفتنت، نذار گل‌های باغچه پژمرده شن، نذار خاک بشینه رو قابِ نابِ خنده‌هات؛ نذار خاطره شن؛ بذار زنده بمونن و جریان داشته باشن. آره بجنگ! نذار سایه‌ی غم زندگیت رو سرد کنه! بجنگ و نور بپاش به زندگیت.

آره رفیق. زندگی سخت شده، ولی تو بجنگ! بجنگ مثلِ...



+ من‌ میجنگم از یاس:



  • ۹۷/۰۲/۲۶
  • Neo Ted

نظرات (۲۳)

  • ✣یگانـღـه✢ jb
  • :))آره بجنگ! نذار پوزخندهای این زندگی، فاتحه‌ی مرگ بشن بر سر تابوتِ امیدت.زیبابود
    پاسخ:
    آره بجنگ :]
    سلام چقدر قشنگه اینجارو دیدم پسرم :)
    امیدوارم مردونه بجنگی و باافتخار به هرآنچه آرزوش رو داری برسی :) ان شاءالله :)
    پاسخ:
    سلام مامان :| کجا رو دیدی مادر؟!
    تشکر. ان‌شاالله با هم :)))
    سلام
    عکس شهادتش کنار این عکس مبارزه‌ش واقعا ترکیب بی نظیریه...
    پاسخ:
    سلام
    و تلخ
  • چارلی ‎‌‌‌
  • القدس لنا :)
    پاسخ:
    هعی رفیق
    من واقعا دیگه کشش ندارم که بجنگم
    اصلا کشش ندارم که امیدوار باشم حتی
    ولی این عکس...
    پاسخ:
    اینجوری نباش. بجنگ :| نا امید نشو
    من میجنگگگگگم!
    :دی
    پاسخ:
    بشکاااف برو جلو این زندگی بهت میگه بدو بدو :))))
    خیلی وقتا راههای بهتر از جنگ هم وجود داره مثل حرف زدن
    پاسخ:
    حالا اینجا مقصود چیز دیگه‌ای بود :| ولی خیلی جاها تنها راه شرافت مندانه جنگیدنه
    http://snn.ir/fa/news/685037
    پاسخ:
    بله بله :|
    قشنگ بود

    راستی من عاشق مهارت عکاسیه اونی شدم که تو اون وضعیت این عکسو گرفته. عکس قشنگیه و پر از نکته
    پاسخ:
    عکس عالیه
    سلام :)
    متن که خیلی قشنگ بود .

    تصویر هم یه عالمه حرف برا گفتن داره ..‌.
    درود بر مقاومت ... درود
    پاسخ:
    سلام
    تشکر

    درود
    مگه جنگه ؟
    پاسخ:
    آره
  • آسترامانوس ×_×
  • این جور چیزایی ک هی میگن نا امید نشو و فیلان و اینا رو باید بزنی یه جا هی ببینی :| مخصوصا وقتایی ک داره سخت میگذره
    پاسخ:
    بزن هی ببین
  • جامانده از قافله عشق
  • یه عده میشینن یه مقاله ده صفحه ای مینویسن درباره امیدوار بودن بعد دو نفرم که میخوان بخونن نا امید هستن نا امید تر میشن(بس که اصطلاحات عجغ وجغ داره و طولااانی)یه عکاس یه عکس میگیره ادمای امیدوارم امیداو تر میکنه چه برسه به نا امید ها

    عالی بود  در وصفش چیزی نمیتوان گفت خیلی خوب خیلی...
    پاسخ:
    و متن منم خوب بود :| :))))
  • جامانده از قافله عشق
  • اره 
    خلاصه مختصر و البته مفید
    :))))
    پاسخ:
    :)))
    معنی استقامت قدس همیشه واسم سوال بوده وهست چرا کسی به اینا اسلحه نمیده چرا بعد سالها هنوز با سنگ میجنگند :(
    اولین باره که از یه اهنگ با این سبک خوشم میاد منکه عاشق سنتیم نمیدونم چطور یهو از این خوشم اومد
    اون اخرا متنم خیلی خوب بود :)))
    پاسخ:
    چون‌ محاصره هستند

    ما چیز بد تحویل مخاطب نمیدیم خانم 😏
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • داریم سعی می‌کنیم.
    پاسخ:
    سعی خوبه.
    هی می نویسم ولی هی پاک می کنم بعدش! 
    احساس می کنم حق مطلب رو ادا کردید شما، چیزی برای گفتن نمیمونه (: 
    پاسخ:
    باید سه نقطه میذاشتید پس :| :)))))
    به خاطر دل شما: 
    ... 
    (((((: 
    پاسخ:
    چرا دل من؟ بخاطر ادعای خودتان :))) من که نگفتم حرفی واسه گفتن باقی نمیمونه خانم :)))
    دل شما سه نقطه خواست، من که ادعا نکردم وقتی حرفی نمیمونه باید سه نقطه گذاشت آقا ((((: 
    پاسخ:
    بووووع :| :))) وقتی حرفی نمیمونه یعنی چی خانم؟! یعنی حرفی باقی نمیمونه :| :))
    خا دگه 
    پس سه نقطه هم نمیمانه 
    حرفی نمیمانه یعنی هیچ، سه نقطه که در خودش حرف ها گنجانده! 
    پاسخ:
    بده نخواستم غرورتان ر بشکنم و نگم نباید کامنت میذاشتید کلا؟ :)))) گفتم دست خالی برنگردانمتان :))
    نه دگه 
    گفتم راجع به مطلب حرفی نمیمانه 
    کامنت می تانه محتوای تأیید، تردید، تمجید، تکفیر، تقدیر و... داشته باشه 
    بده ازتان تعریف کردم؟ (: 
    پاسخ:
    خاااااع :))) 
    نه بابا. خیلی هم خوبه :)) من کامنت خودتان ر شکافتم :))) ناراحت شدین؟ گریه؟! آه و فغان؟ :))
    ناراحت؟ شوخی می کنید دگه،  من کی از شما ناراحت شدم که این دومین بارم باشه؟! (الآن یه چیزی میشه ناراحت میشم ((((: )
    خیلی وقته آه و فغان سر ندادم (: 
    پاسخ:
    :)))))
    خدا ر شکر. همیشه به خوشی.
  • چارلی ‎‌‌‌
  • بنده از همین تریبون اعلام میکنم که رپ رو اصلا به عنوان موسیقی به رسمیت نمیشناسم :/
    پاسخ:
    رپ‌ هم تو ر به عنوان نظر دهنده به رسمیت نمیشناسه :/ داغان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی