Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

و افق

شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۵۲ ب.ظ

داشتم میرفتم سمتِ آشپزخانه، چشمم به یه عینک افتاد. بهش میخورد عینک طبی باشه. زدم به چشمم. یه نگاه تو آیینه انداختم؛ دیدم بهم میاد. رو کردم طرف خواهرم. فَکَّم افتاد. برگشتم رو به همون خواهرم با یه حالتِ متحیر شده‌ای گفتم:

اَااااااااا! چی کیفیتی داره بی صاحاب! مال کیه این؟! لامصب مثل عینک سه بعدیه! انگار همه چی در واقعی ترین و قابل لمس ترین حالت ممکنِ خودشاننند! مگه طبی نیست این؟! چرا انقدر واسه چشم‌ من خوب و با کیفیته؟ تکنولوژی جدیدی بکار رفته توش؟!

خواهرم که داشت از شدت خنده‌ای که تو خودش جمع کرده بود خفه میشد گفت:

اون عینک شیشه نداره داداش! 

بعد بلافاصله رفت‌ منفجر بشه از خنده که برگشتم یه نگاه به جمع کردم و دوباره رو به خواهرم انگشتم رو‌ گذاشتم نوکِ بینیم و یه حالتِ خوفناکی دادم به قیافه‌م و با حالتِ تهدید گفتم:

ش‌ش‌ش‌ش‌ش‌ش‌ش‌ش! این قضیه باید بین خودمان بمانه! همین!

  • ۹۷/۰۲/۲۲
  • Neo Ted

نظرات (۳۲)

:)))
پاسخ:
میخند؟ :| 
خخخخخ :)))
پاسخ:
خخخخ عه عو :| :)))
وای تو این زمینه من خاطرات وحشتناکی دارم 

یکیشون رو مادرم به عنوان حق السکوت استفاده می کنه و هر کاری که لازم داشته باشه انجام میده :((
البته همش زیر سر خواهرامه ... اونام میدونن :/

شت ... باید یه روز غلبه کنم 


پاسخ:
لهنتی
وای تو معرکه ای
اگر من جای خواهرت باشم رازتو فاش میکردم:دی
پاسخ:
میدانم میدانم. 
در این حجم و ابعاد داغانی ینی؟! :| بابا معلوم نبود
خخخخخخخخخخخ
پاسخ:
:|
منم بودم تاحالا شاهکارتو پست کرده بودن

هشتکم میزدم برادر داغان خیلی داغان
پاسخ:
خدا چنین‌ خواهری ر نصیب گرگ بیابان‌ نکنه :|
اثرات تلقینه ها، ببین چکار میکنه، الحق که داغانی:))
پاسخ:
در جریانم کاملا :|
چقدرم بین خودتون مونده :)) همه بلاگستان فهمید :)
پاسخ:
بابا من شماها ر خودی میدانم لامزب‌ها :|
حیف که باااز حوصله ندارم داغان وگرنه کلی میخندیدم بهت :دی
پاسخ:
اصولاً بی حوصله و داغانی
شما خودت اجازه بده بین خودتون بمونه برادر من
لازم نیست به اوشون تذکر بدی:-D
پاسخ:
من و شماها نداریم‌ :|
  • جامانده از قافله عشق
  • چقدم بین خودتون موند
    همه فهمیدن که...
    پاسخ:
    :| برو باباع
  • آقای هیچ‍ ‌‌
  • ما هم به هیچ کی نمیگیم :|
    پاسخ:
    آورین :| بهتان اعتماد کردم داغانا
  • آفتابگردون ...
  • به همه سپردیم به کسی نگن :))
    پاسخ:
    من به شما لهنتی‌ها اعتماد کردم :|| پشیمانم نکنین
    من برای همه تعریف میکنم :دی
    پاسخ:
    :| نفرین‌تان‌ میکنم
    و بین خودتان موند؟؟ 
    من بیشتر از خود داغان جنابعالی از خواهرتان یه کوچولو تصور ذهنی دارم. :) بنظر یه دختر آروم، قدبلند، چشم گرد و چشم ابرو مشکی هستش برعکس داداشش داغان هم نیست. 
    پاسخ:
    آره فعلاً :| الکی 
    با چشم ابرو و قد خواهر مردم چکار داری داغان؟ :|| خودت مگه خواهر نداری؟ :/
    دقیقا چی زده بودی اون لحظه:)))

    بین خودمون میمونه مطمئن باش:)))
    پاسخ:
    پی‌اس :))

    ببینم چکار میکنین
  • آسترامانوس ×_×
  • :))))))))
    بین من و مامانم و خواهرم هم موند مطمئن باشید :))) منم گفتم ک به کسی نگن :دی 
    پاسخ:
    این حجم از راز داری بی سابقه‌س
    خواهر من بور و چشم آبی و قد متوسط و تُپله :))
    چه غیرتی هم میشه :|
    خودمم همه دیدن نیازی به توصیف کمالاتم نیست. :|))
    پاسخ:
    آره جان شوهر عمه تان :| :)))
    په چی :|
    همه به عمق داغانیت واقفیم :))))
    اتفاقا این به تو میاد
    عینک بدون شیشه :)
    پاسخ:
    از چه لحاظ اونوقت؟
    به من چه که تو انقد داغانی هروقت پست میذاری من حالم خوب نیست:/ 
    پاسخ:
    خدا شفات بده
    اونوقت چطوری حس کردین دنیا با کیفیت تر شده؟! 
    فکر کنم اون عینک بدون شیشه حکم عینک برای دیدگاه ذهنی رو داشته! 
    چقدر افکارمون قدرتمندن... 
    مرسی بخاطر این پست 
    بس که جالب انگیزناک بود همه جا تعریف میکنم ((((((: 
    پاسخ:
    یه حس درونی بود :|
    شاید
    خیلی
    نوش جان :|
    ببینم کاری میکنید که برم بیرون ببینم همه دارن قضیه ر واسه هم تعریف میکنن یا نه :||
    چطوره پست ر همه ی خوانندگان بازنشر کنن و قید کنن هر کی هم خوند همین کار ر بکنه؟ ((: 
    پاسخ:
    پیشنهاد وسوسه کننده‌ایه :|
    بابا الان شما فِرم خالی بزنید برید بیرون همه فک میکنن مده
    بیرون منظورم توی کوچه های بیانه که شما محبوبیت داری

    در ضمن منم لینکت رو گذاشتم توی پیوندهای روزانه
    البته از صبح :)
    پاسخ:
    اووووپس. انقدر خفنم‌ یعنی؟!

    این کار ر نمیکردی تعجب میکردم اصن :| 
    یکی از نزدیکان بنده هم دقایق مدیدی ر در جست و جوی عینکشان بودند بعد کاشف به عمل میان که عینک بر چشمان مبارک است (: 
    پاسخ:
    این حرکت خیلی متداوله باز
  • چارلی ‎‌‌‌
  • با اجازت کپی D:
    و آیا الان که خودت پست کردی، گذاشتی این قضیه بین خودتان بِمانه مثلا؟ :| :))

    پ.ن: جون میده برای این پیامکای « این پیام رو برای 7 نفر بفرست وگرنه تا آخر شب کور و کچل میشی » :)))
    پاسخ:
    درد :| :)))
    شماها جزو همون خودمان دسته بندی میشین دگه لهنتی ها

    اگر این پیام‌‌ را به ۷ نفر نفرستید دچار یبوست خواهید شد :| :)))))
    :))) خیرسرم روشنفکربازی درآوردم واقعا توصیفش کردم. :))
    شوهرعمه مانم که دیگه نگم اوردوز میکنید. :)
    کنترل حسادت رو سلامت روانی و روحی و جسمی تاثیر خیلی خیلی خوبی داره. :) 
    پاسخ:
    خا خا :/ اصن خواهرتان سوفیا لورن :/ مارکو رابی اصن :/ :)))) 
    خاااااع
    من خودم داغانم! چرا باید به یه داغان تر از خودم حسادت کنم داغان خانم؟! :| :))) 
    آفرین حسادت نکن داغان تر :))
    پاسخ:
    برو بابا حال نداریم :)))
    :/
    :/
    :/
    پاسخ:
    :[
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    نخند داغان صفت
    وااای خدا :دی فردا یهو دیدین رشیدپور تو حالا خورشید داره تعریفش میکنه تعجب نکنین:)) خیالتون راحت خواهرا مثه برادرا داغان نیستن ایشون راز نگهدارند ما ولی نه
    پاسخ:
    من خودم ر واسه از این بدترهاش آماده کردم خانم
    پس دیگه حق نداری پست رمزدار منتشر کنی :)))
    پاسخ:
    شوما رمز بخواه حاج خانم :)))) ما هم میدیم وجداناً
    من اگه جای خواهرتون بودم کلی معجون انار ازتون میگرفتم که فقط به یه سریا بگم و به همه نگم! :)

    :)))))))
    پاسخ:
    چیقدر سو استفاده گر :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی