Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

از پسرِ تاریکی به شما

پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۱۸ ب.ظ

اگه یه روزی کتاب بشه، همین‌ متن رو میذارم پشت جلدش:


  • ۹۷/۰۲/۲۰
  • Neo Ted

نظرات (۳۱)

چقدر خوب بود... :(♥
پاسخ:
خوبی از خودتانه :))
اون که بعله :))
:دی
پاسخ:
خا :|
به امید چاپش
تا از اوّوووولِ اول بخونمش البته با امضای دوست بزرگوارمون : )
پاسخ:
ان‌شاالله :)))
نزن تو ذوق مردم:/ 
داغانِ اعظم:/
پاسخ:
حس کردم‌ به این تو ذوق خوری نیاز داری :))))
اشتباه حس کردی نیاز نداشتم :دی
پاسخ:
نه نه! اشتباه نکن. بزرگ بشی‌ متوجه میشی :))
فعلا چون کوچیکم متوجه نمیشم:/ تو ذوق نزن بیشتر همراه باش با اون ذوق :/ 
:دی
پاسخ:
نه! اون ذوق جمع میشه تو بزرگسالیت میزنه بیرون :)))
آقا ما منتظریم
زود بده چاپ شه
والا یکم پُز بدیم که دوستامون نویسنده ان و شاخن و از این حرفا :)
پاسخ:
طولانیه و شخصیت های زیادی داره :| مطمئنی؟ :))))
حداقل میگیرمش تو کتابخونم بمونه دیگه :|

پاسخ:
چی افتخار بزرگی نصیب ما میکنی ملکه :| :))))
والا به خدا :|
همه نویسنده های معروف تو کتابخونه م هستن
میدونی چقدر کیف می کنی :دی
پاسخ:
نه نمیدانم :| 
داغان :| 

حالا یه بار همراهی کن منو تو ذوقام تو دلم نمونه :/ :دی
پاسخ:
نهههه! نگو! از همین خردسالی باید با حقیقت روبرو بشی دخترکم!
آخییی:)به سلامتی
اون کله ی خودتانه؟
پاسخ:
عخخخییی
نه بابا.
قبلش بده مو ویرایشش کنم به عنوان ویراستار کتابت معروف بشم.
پاسخ:
ها حتماً! یادم بنداز.
  • آسترامانوس ×_×
  • ایشالا که چاپ شه بخریم بخونیم @_@
    پاسخ:
    با دعاهای شما.
    نفهمیدم چی قراره کتاب بشه اما عکس نوشته قشنگی بود
    پاسخ:
    داستانم. پسر تاریکی. ندیدینش تو وبلاگ؟
    واو 
    نه!! کو؟ 
    پاسخ:
    چقدر داغانید :|
    تو بخش موضوعات هست. 
    ندیدم خب :-\
    پاسخ:
    داغانید دگه :/ :)))
    یه پدر دخترشو تو ذوقش همراهی میکنه:/ درک کن اینا رو :دی
    پاسخ:
    یه پدر دخترش ر تو انکار حقیقت همراهی نمیکنه :/
    داغانی از خودتونه :-D
    پاسخ:
    خا خا :)))
    یه بار عیبی ندااااره 
    پاسخ:
    حالا فکرامو کنم
    آخیش:/ بالاخره خوبه راجبش فکر میکنی :دی
    پاسخ:
    گفتم یه حالی بهت بدم در عنفوان کودکی :)))
    از اول اینکارو میکردی بهتر بودا :/
    پاسخ:
    نه دگه.‌ اونجوری پر رو میشدی دخترکم :))))))) گفتم زمینه چینی کنم :))
    اگه پدر دخترشو بشناسه نیاز به مقدمه چینی نیست:/ 
    پاسخ:
    نه. تحت هر‌‌شرایطی لازمه. شوک میشه یهو.
    چه توجیهات جالبی :)) 
    :دی
    پاسخ:
    من خودمم اصولاً خیلی جالبم :)))
    اینو نگفتم از خودت تعریف کنی:/ 
    منتظریا :/ 
    پاسخ:
    نه. من خودم از خودم تعریف میکنم :))) قابل تعریفم :)))
    دیگه انقد تعریف نکن:/ 
    اون که بله:))
    پاسخ:
    باشه :))))
    ان‌شاءالله چاپ میشه.   «اگه» نداره.
    پاسخ:
    ان‌شاءالله :]
  • آفتابگردون ...
  • من غلام قمرم غیر قمر هیس.... ( مخم! همین الان یهویی!!)

    و اما مرتبط با پست:
    اگر یک روزی؟؟؟؟؟
    فقط صفت "ظالم " روواسه چاپ نکردنتون به کار برده بودم؟ الان بهش بووووووق فراوان هم اضافه کنید :/
    پاسخ:
    غلام کی هستین؟! :)))

    مجددا تشکر :| :)))
    جایی در شمال غربی بدنت...
    این عااااالیه پسر
    ایشالا چاپش کنی
    پاسخ:
    ما مخلصیم :))
    ممنون
    خیلی قشنگ
    پاسخ:
    خیلی ممنون
  • آفتابگردون ...
  • من نمیدونم که مخم گفت :/ از خودش بپرسین!
    پاسخ:
    زبان داره مگر؟!
  • آفتابگردون ...
  • شاید!
    پاسخ:
    آری

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی