Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

قیرط

شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۳۵ ب.ظ

درحالِ پیاده روی‌ به همراهِ همسر در پیاده رو:

خانم اون روسریت ر بکش جلو!

[ همزمان به اعضا جوارحِ سه دختر جوان که از روبرو می‌آیند زل زده و سعی در تجزیه و تحلیلِ بدن‌شان دارد ]

  • ۹۷/۰۲/۰۸
  • Neo Ted

نظرات (۳۴)

:/
:|

پاسخ:

میبینید چی روزگاری شده؟! 
بچه ها چطورن اصن؟ :))))
:-/
پاسخ:
:))))))
همین؟! عرض دیگه ای نداری داغان؟!
چرا میخوام چهارتا فحش هم بدم:))
ننگ برشان باد.
خاک بر سرشان
ای نکبتان
کور باد:)))
دیگه حرفی نیست:D
پاسخ:
:))))))
فحشم بلد نیستی خا
اینجوری فحش بده:
****** *******
** *****
******* ** ******
بس که با ادب و متشخصم:-)
بی ادب:| 
******
*****
********* *******
:))))
پاسخ:
ادبت تحت تاثیرم قرار داد :))))))
بعله:/
پاسخ:
حال شما چطوره؟
باشد که متحول بشی:)))
پاسخ:
دریچه های نور ر به سمت‌ زندگیم‌ گشودی اصن :)))
یکی از یکی بدتر
شیطون تر😂

بی تربیت تر😂

در کل سلام دارن خدمتتان :|


+قبلیه خصوصی شده بود :/
پاسخ:
:)))))
ولی دوستشان دارین دگه بازم

عرض ادب ما ر خدمتشان برسانید. ارادتمندیم :))
  • آسترامانوس ×_×
  •  :|
     بدبختا
    پاسخ:
    لهنتی‌ها
    پس الان دیگه ظلمات الی النور شدی ، برو و شاد باش فرزندم:)))
    پاسخ:
    [ به سمتِ نور میرود ]
    مگه غیر از اینم میشه؟ ^_^ 
    دوست داشتن کمشونه 
    عاشقشونم ^____^

    خا : ))
    پاسخ:
    خا خاااا
    [برایش دست تکان می‌دهد] :D
    پاسخ:
    خا دگه برو خانه‌تان‌ گریه کن :| :))))))
    خوب نیست..!
    پاسخ:
    چرا اونوقت؟! 
    با مدرسه دعوام شده..
    پاسخ:
    ای باباع! درست میشه ان‌شالله! ناراحتی‌نداره.
    مشکل اینجاست نه تقصیر من بود نه من کاری کردم...ولی معاون پرورشیِ.....هرچی دلش خواست بهم گفت .. بعدم اومد دم کلاس و به دبیر گفت مهدیس از تئاتر حذف شد!!
     بحث از اول سر تئاتر بود...
    پاسخ:
    عجب! خدا خودش جواب این کارش ر بده :| 

    آخ گفتین..!
    پاسخ:
    :)))
  • آفتابگردون ...
  • تف به این زندگی:|
    الان چن  وقته تو این حالتم :/
    پاسخ:
    تو کدام حالت دقیقا؟ تف زیاد میکنی؟
    چقدر بدم میاد از مردای چشم چرون! ://// زیادی چندشن! :/
    اصن وقتی از این مردای چندش میبینم به حدی عصبی میشم که دوست دارم برم به قصد کشت بزنمشون. :/ :) یه چند باری نتونستم جلو خودمو بگیرم چن تا حرف بارشون کردم! :/ :)
    پاسخ:
    چیه امشب قصد دارید همه ر بزنید :))))
    خوب من حقیقتا برام سوال شد 
    چرت میگی یا راسته؟ 
    پاسخ:
    بوع :| از این مردها زیادن. مدل زنانه‌ش هم هست حتی.
  • مریــــ ـــــم
  • اصلا یکی از دلایلی که ورزش رزمی رو انتخاب کردم همین بود
    :|
    پاسخ:
    که در حد کشت کتک بخوری نفست بالا نیاد؟!
  • مریــــ ـــــم
  • اره
    که به لقاالله بپیوندم و نبینم همچین شوهری رو
    پاسخ:
    :)))))))
    اح‌سنت به شرفت
    یاد این جمله ی شهید بابایی افتادم که به خانمشون گفته بودن: 
    "شاید من چشمم بیفته ولی نگاه نمی کنم" 

    اللهم هب لنا من أزواجنا قرة أعین و إجعلنا للمتقین إماما 
    پاسخ:
    هعی روزگار...
  • چارلی ‎‌‌‌
  • :| فکر کنم پیکاسوی بعدی رو کشف کردی :|
    پاسخ:
    :))))))
    دیهانت سرویس :))
    این سوژه پیکاسو تو چشماش موج میزد اصلا :))
    به چشم خواهر برادری بوده لابد برادر من :))
    پاسخ:
    کسی خواهرش ر اونجوری نگاه نمکنه :| :)))
    برا رذل بودن توجیه زیاده :|
    پاسخ:
    زیاد
    مگه میشه؟
    پاسخ:
    شده دگه. هم زن‌ هم‌ مرد :)) نمونه‌هاش هست.
    می بینم که داری مصادیق مردسالاری رو در سطح جامعه و به صورت عینی ملاحظه می کنی و سپس توییت می کنی...  پست میذاری :)
    پاسخ:
    ربطی نداره. من حقایق رو مینویسم. کور که نیستم. هم بی غیرتی مردها رو دیدم، هم بی حیایی زن ها! دلیل نمیشه چون در مورد مرد ها نوشتم همه زن ها معصوم و پاک‌سرشت باشن! از آب گل آلود خرچنگ نگیر :))) گازت میگیره :))))
    منم همچین چیزی نگفتم. ولی آیا تا حالا فکر کردی که چرا بسیاری از همون زنها معصوم و پاک سرشت نیستن و چرا همه اون مردها عوضی؟؟
    فکر کن بهش ولی مواظب باش فقط :)
    پاسخ:
    بخاطر ایدئولوژی حاکم! :))
    :|||||||
    پاسخ:
    بله بله. به نکته‌ی ریزی اشاره کردید.
    آفرین. نمره ات رو بیست رد می کنم. دانشجوی خوبی هستی :)
    پاسخ:
    ممنون اوستاااووود :)))
  • آفتابگردون ...
  • متاسفانه یا خوشبختانه... :/
    پاسخ:
    تیک برداشتی؟ :)))
  • آفتابگردون ...
  •  :/
    پاسخ:
    سوال پیش میاد دگه :|
    ما که ندیدیم از این مردا:)))
    پاسخ:
    اصن نداریم ما
    این طبیعیه که

    یعنی کسی که رو حجاب خانومش غیرت داره، چند حالت داره...

    1. اینکه خودش این کارس (اهل نگاه کردن زنها) و درک می کنه که زنش باید پوشش داشته باشه

    2. این کاره نیست، اما درک می کنه این مسائل رو و توقع داره که زنش حجاب داشته باشه

    3. اصلا تو باغ نیست و مثل یک سیب زمینیه، البته برای اینکه مفهوم بهتر رسونده بشه، اینجوری بیان کردم :)
    پاسخ:
    آره ممکنه جزو این دسته بندی ها قرار بگیرن
    آره دیگه! :)
    یه کم زیاد اعصابم به هم بریزه همه رو به قصد کشت کتک می زنم. :))))
    پاسخ:
    چی خشن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی