Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

چه پرتگاهی هستی

سه شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۰۶ ب.ظ

بهت که فکر میکنم، حواسم‌ از جهان پرت میشه، میفته تو دریای عمیقِ خیالت؛ و غرق میشم و نمیخوام کسی نجاتم بده.


  • ۹۷/۰۲/۰۴
  • Neo Ted

نظرات (۴۵)

  • 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
  • هعییییی
    پاسخ:
    روزگااار
  • 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
  • تف تف هعییییی
    پاسخ:
    تفی نکن وبلاگ ما ر خانم :/
     الفاتحهههه😂
    پاسخ:
    میخند؟! :/ فاتحه؟! :/
  • 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
  • برای روزگار گفتم خخخ
    پاسخ:
    برای روزگار تف میکنی؟!
    از اون پرتگاه های که آدم دلش میاد توش بیفته
    پاسخ:
    آخ آخ آخخخ :))
    بسوزه پدر عاشقی
    پاسخ:
    بسوزه بسوزه بی صاحاب :))) 
     غرق شده بودید یه یادی از باباپنجعلی کردیم:))
    پاسخ:
    آها :))
  • 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
  • خخخخ
    پاسخ:
    :]
    چقدر عاشقانه :-|
    پاسخ:
    کف کردی داغان؟ :/ :)))
    +
    سریال برکینگ بد ر دیدی؟!
    من سریال مریال نمیبینم
    فقط فیلم
    یک ساعت و نیمه:-D
    پاسخ:
    این‌‌ر ببین ولی. خوراک خودته

    به تو فکر می‌کنم
    مثل اَبونواس به می
    مثل نقطه به خط
    مثل حروف الفباء به عین
    مثل حروف الفباء به شین
    مثل حروف الفباء به قاف
    همین
    هر چه گفتم
    انگار انتظارِ آسان رسیدن به همین سه حرف آخر بود

    حالا باید بخوابم
    فردا باز هم به تو فکر خواهم کرد
    مثل دریا به ادامه ی خویش

    سید علی صالحی

    پاسخ:
    بح بح
    سر به زیر و ساکت و بی دست و پا می رفت دل 
    یک نظر روی تو را دید و حواسش پرت شد 
    پاسخ:
    جدی؟
    به خودتان گرفتید؟ /: 
    پاسخ:
    :))))))))
    بالاخره طرفدارا لطف دارن
    چرا ؟:|
    پاسخ:
    ببینی متوجه میشی
    مردم چقدر خودشان ر تحویل می گیرند!! 
    در هر حال در خصوص این کامنت لطف ما شامل حال شما نمی شود (((((((: 
    پاسخ:
    حقیقت تعارف بردار نیست :))
    خا خا :))))
    نمی بینم :|
    سریال طولانیه :|

    پاسخ:
    به تَرک :|
    شما حواست باشه هولت ندن نجات یافتن پیشکش :)
    پاسخ:
    منتظرم‌‌ یکی بیاد هول بده اصن :)))
    شنا:))
    پاسخ:
    بلد نیستم :)))))
    تو چ خوبی لنتی...
    پاسخ:
    خوبی از خودته لهنتی :))
  • مریــــ ـــــم
  • یه دوست داشتم یکی از هم کلاسیاشو دوست داشت
    ولی نمیدونست طرف ،که دوست من دوسش داره
    خلاصه روزها پس از شبها میگذرن که یک روز شخص مورد نظر
    این بیت رو
    فکر که میکنی به من،تنم ترانه میشود
    تمام بافتهای من،شراب خانه میشود
     میفرسته واسه دوستم
    و میفهمیم که حس دوطرفه بوده و پسره از نگاهای ضایع دختره فهمیده بوده
    خلاصه باهم دوست میشوند و بعد مدتی دوست من میفهمه  دهل شنیدن از دور خوشست
    و کات اند بلاک فور اور میکنن
    گفتم که در جریان باشی و حواست به ذوق شاعرانه و عاشقانت باشه

    پاسخ:
    خا مامان‌بزرگ :| 
    عشق کجا بود حالا :/ من‌ یه چیزی گفتم حالا :))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • چه ترسناک:|
    پاسخ:
    کجاش؟
    مبارک باشه به پای هم پیر شین :))
    پاسخ:
    باشه :|
    باز عاشق رفتی سوراخ؟ :| وخه یره وخه!
    پاسخ:
    :))))))
    لهنتی
    یالغوز
    ولغاز
    کرگدن بی شاخ
    میمون کچل
    باشه ما اونو نجات میدیم
    نه تو رو :)
    پاسخ:
    به دادش برسین‌
    میمیری ها... :|
    پاسخ:
    این مرگ عینِ ابدیت است :| :))
  • آسترامانوس ×_×
  • عاشق شدی رفت
    پاسخ:
    نه‌بابا
    از این‌خبرا نیست
    برو غرق شو بلکه از دستت خلاص بشیم:))
    پاسخ:
    ای حسود بدبخت
    مواظب خودت باش برادر 
    ما بهت نیاز داریم 
    پاسخ:
    باشه خواهر
    سعی خود را خواهم نمود
    و همچنان خبری نیست... [وی به افق خیره می شود و به این می اندیشد که پس کی قرار است خبری بشود آخه؟! :/ ] :)
    پاسخ:
    شاید این شنبه بیاید شاید :| :)))
    یک مورد دلیل حسادت من به خودت رو در ۲ خط توضیح بده لطفا(۲نمره) :))
    پاسخ:
    واضحات که توضیح نمیخوان :/ همین وجود من کافیه واسه برانگیخته شدن حسادتت حسود  :)))
    اولین باره یه داغان بهم میگه حسادت می‌کنی:))
    آیا داغان ها هم حسادت دارن؟مع‌الاسف واقعا:))
    پاسخ:
    شعله های حسادت در نگاهت موج میزنه اصن :))) شرمت باد
    خا خا 
    مرزهای داغانی رو جابه‌جا کردی واقعا:))
    پاسخ:
    برو دختر! برو خود سازی کن‌ مگو چیست خود سازی. حسادت آخرت عاقبت نداره!!
    آره! غبطه به هیچ‌کی هم نه و فقط همین به تو :)))
    [ او به سمت کنج عزلت برای خودسازی می‌رود] :))
    پاسخ:
    غبطه نه! حسادت! حسود! :))))
    داغان:))))
    من فرشته‌ام،فرشته ها از حسادت مبران:)))
    پاسخ:
    از خوارجی :))))) به جرم حسادت پرتت کردن بیرون
    کلا امسال از بچه های جیم داریم خبر ازدواج میشنویم ^_^ شما هم فردا میاین میگین داماد شدین حالا کی گفتم
    پاسخ:
    هیچم از این خبرا نیست :/ :)))
  • چارلی ‎‌‌‌
  • اصلا انتظار یه پست عاشقانه تو این وبلاگ رو نداشتم :)))
    پاسخ:
    وقت کردی یه نگاه به آرشیو بنداز پس :))) زیاد میبینی
  • کنت مونت کریستو
  • بخوای هم ذاتاً کسی نمیتونه نجاتت بده:)
    پاسخ:
    حالا خدا ر چی دیدی؟!
    اون شمایید که به جرم شکم‌پرستی از بهشت پرتتون کردن پایین:))
    پاسخ:
    من اگه شکم‌پرست بودم اینجوری لاغر مردنی نمیشدم داغان :|
    ذاتتون رو گفتم:)) 
    از بابا آدم و ننه حوا به ارث رسیده:))تا درس عبرتی باشد که دیگه به فرشته ها متلک نندازی:D
    پاسخ:
    پس ذات خودتم از فرشته‌ی آتش ابلیس میاد که به آدم حسادت کرد :))))))))) اعوذوبالله من الشیطان الرجیم برو اونور فاصله بگیر ملعون :))))

    برو بچه! برو با من کل ننداز. برو بزرگترتو بیار :)))
    شیطان از دسته‌ی جنیان بود پسرم، با فرشته ها فرق داره:)))
    جبرئیل فرشته است که حتی یه کیلومتری تو هم رد نمیشه، از شعاع ۱۰۰ کیلومتریتم‌ که میخواد رد بشه بسم‌الله میگه:)))

    اخه تو چرا انقدر داغانی فرزندم؟:)))

    پاسخ:
    بررروووو باباع. جن چیه داغان. ینی نا امیدم کردی. دگه باهات بحث علمی نمکنم :)))) 

    پسرم بیشتر مطالعه کن و کمتر ناامیدم کن:))))

    امام رضا(علیه السلام) فرمود: فرشتگان همگی معصومند و محفوظ از کفر و زشتی ها به لطف پروردگار، راوی حدیث می‏گوید: به امام عرض کردم مگر ابلیس فرشته نبود؟ فرمود: او از جن بود آیا سخن خدا را نشنیده‌‏اید که می‏فرماید: "الا ابلیس کان من الجن(مکارم شیرازی، ناصر و همکاران، تفسیر نمونه ج12، ص467.)
    پاسخ:
    حیف حوصله بحث ندارم وگرنه حالیت میکردم :| :)))

    ممنون بابتش ولی :))
    کوتاه و قشنگ بود.
    پاسخ:
    تشکر
    :))👌
    پاسخ:
    :[
    چی شد؟ :/
    پاسخ:
    خندیدم دگه :)))
    ورژنِ جدیده! :|||😂
    پاسخ:
    تنوع خوبه :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی