Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

دنیا را تاب تحملم نیست مگر...

شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۲۶ ب.ظ

دنیا را تاب تحملم نیست

مگر با زیبایی‌های کوچکش

کوچک همچون ستاره در مقیاس آسمان

ولی پر نور، در قلب سیاهی

دنیا را تاب تحملم نیست

مگر با شنیدن صدایی

تالاپ تولوپ قلب مادرم...

هنوز نوید زندگی می‌دهد 

در این گرداب مرگ آفرین

دنیا را تاب تحملم نیست

مگر با دیدن نقشی بر روی کاغذ

نه به ظرافت و هنر شام آخر داوینچی

به وسعت و عمق قلب برادر کوچکم

که شهر را همچون جنگلی٬ مملو از درخت خلق کرده بود

تا پدر پیرمان، زیر سایه‌ی درختان، اندکی آسوده باشد

دنیا را تاب تحملم نیست

مگر با قدم زدن بر روی خاک

وقتی که دانه‌های باران

عاشقانه بوسه می‌زنند بر گونه خاک

قدم می‌زنم و کیف می‌کنم

از عطر ساده و عاشقانه این بوسه

دنیا را تاب تحملم نیست

مگر با خیس شدنم، زیر بارش امید

از پس ابر تیره نا امیدی

هنوز هم ابرهای تیره،گول زننده‌اند

می‌بارند و عاشقی می‌کنند و عاشق می‌کنند

دنیا را تاب تحملم نیست

مگر به خاطر طلوع عشق

از پس کوه عقل و منطق

هنوز هم کوه، پذیرای نور است

همچون معدنچی، می‌شکافد و میابد

دنیا را تاب تحملم نیست

مگر با رویش صلح

از دل صخره سیاست

هنوز هم صخره، زادگاه رویش است

رویش جوانه‌هایی از جنس انقلاب

دنیا جای خوبی برای زندگی نبود

اگر نبود این ذره ذره‌های عشق و امید

آسمان شب، تاریک است

ولی ستاره هم هست

نور هم هست

کوچک، ولی پر نور

چند صباحی را سر کنیم

طلوع میرسد

خورشید در دامن تاریکی

نور را به سوغات می‌آورد


* من به قصد شعر ننوشتمش حقیقتاً! ولی یه دوستِ شاعری معتقد هستن که شعره! خلاصه که ما قصد جسارت به جامعه‌ی شعرا ر نداشتیم :)) ما ر نزنید :)) من اشتباهی بودم آقای قاضی :))

  • ۹۷/۰۲/۰۱
  • Neo Ted

نظرات (۱۶)

فقط اون کیف میکنم که یه جا نوشته بودی یه جوری به متن نمیخورد وگرنه خیلی خوب بود:)
آفرین آفرین بهت امیدوارم شدم داغان:)
پاسخ:
چک میکنم :))
درس پس میدیم اوستاااوووود
باااااابا  اینکاره رو نکرده بودی:)
عالی بود ایول
پاسخ:
ما مخلصیم :))) خلاصه باید تواضع پیشه کرد :))))
به به:-)
پاسخ:
خا خا :))))

بک دادی الان؟
ته شعر اینه:
چون می گذرد غمی نیست...
پاسخ:
شاید
لینک شد:)
شعر نباشه چیه پس! عالی :)
پاسخ:
تشکر :))
والا من همینجوری بدون قصد نوشتم :)) 
یه حسی بم میگ غمگینی
مث قدیما نیسی
توضیح بده!
پاسخ:
نمیدانم. غمگین نیستم فکر کنم. دارم سعی میکنم فضاهای جدید رو تجربه کنم. که با قدیما فرق دارن.
منم با نرگس سبز خیلی موافقم:/
ولی من میگم غم نیست،سیر تکاملیه
پاسخ:
آره. تکامل هم‌ میشه باشه حتی.
  • آفتابگردون ...
  • دنیا را آری خویشتن را ... دیگر نه
    پاسخ:
    جدی؟! چرو؟
    نظر اینجانب قبلا به ثبت رسیده است! 
    پاسخ:
    بله بله
  • مریــــ ـــــم
  • ینی دنیارو بدون خواهرت تاب تحملت هست؟
    :/
    خب از اون بنده خداهم مینوشتی تو که اینقد ذوق از خودت تراووش کردی
    پاسخ:
    خواهرم بزرگه :)) حرکت ذوق برانگیزی نکرده :)))
    با چه برنامه ای طرح عکساتون اینطور خارق العاده میشه؟ 
    پاسخ:
    شایدم برنامه نباشه اصن :)) ولی نمیگم کلاً :)))) دلتان داغ
    همه که دارن داغ میزنن 
    عیب نداره 
    شما هم بزنید (: 
    پاسخ:
    اوووپس‌. چه تراژدی‌ای
  • مریــــ ـــــم
  • :/
    همه داداشا همین شکلین
    پاسخ:
    از خداتانم هست
  • علیرضا فرخاری
  • ببند زندیق مفلس :|
    پاسخ:
    کجایی ملحدِ کثیف :|
  • علیرضا فرخاری
  • همینجام عزیز دلم :|
    پاسخ:
    خا حالا برو نبینمت :| 
    صلحی در کار نیست برادر 
    دنیا با جنگ پیش میره
    پاسخ:
    ولی با نا امیدی هم پیش‌نمیره :/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی