Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

بیاید چوب نخوریم!

جمعه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۱۰ ب.ظ

داشتم به این جمله فکر میکردم:

برای فکر کردن، وقت بخریم! 

خیلی از مواقع شرایطی تو زندگی‌هامون پیش میاد که لازمه وسط بحث با طرف مقابل یا در پاسخ به مسئله یا پیشنهاد و یا سوالی که ازمون پرسیده میشه، از شخص مقابل یه فرصت مناسب بخوایم تا با تمرکز کافی و توی آرامش به اون مسئله، پیشنهاد یا سوال خوب فکر کنیم و تمام‌ جوانب و عواقبش رو بسنجیم و بعد به طرفمون پاسخ بدیم. ولی متاسفانه خیلی‌هامون این کار رو نمیکنیم و در آنِ واحد رو هوا حرف میزنیم و پاسخ میدیم و چوبش رو هم میخوریم‌.

  • ۹۷/۰۱/۳۱
  • Neo Ted

نظرات (۲۳)

عکس کناری رو :)
پاسخ:
عالی! ممنون بابت معرفیش.
چند بار از این چوبا خوردین؟

+ واقعا قالب وبلاگتون یه کم جمع و جورتر شده یا به دلیلِ ضعفِ بیناییِ حاصل از نگاهِ مکررِ این چند ساعتِ اخیر به لپ تاپ، دارم اشتباه می کنم؟!
پاسخ:
زیاد خوردم. رو دل کردم دگه.

+ چشمتان ر ببرید گوش پزشکی.
گفتگو نکردن ایرانی ها باعث دردسرهای فراوان است! ای کاش گفتگو رو همه ایرانی ها یاد می گرفتن
با افتخار دنبالتان می کنم و در لینکها قرارتان می دهم
اگر دوست داشتید ما را هم لینک کنید تا هم دلگرمی باشیم برای هم به عنوان تولیدکنندگان محتوای ناب فارسی و هم اینکه ما را دنبال کنید تا از نظرات ارزشمند شما بهره ببریم
البته بازم تأکید می کنم: اگر دوست داشتید
منت می ذارید سر ما
پاسخ:
دقیقا. ای کاش.
باعث افتخار ماست. ممنون.
وب من بخش لینک نداره متاسفانه.
خدمت میرسیم. 
  • جـــــــــــواد عــــــــــــلوی
  • شاید برای خیلی ها پیش اومده که سریعا یک جوابی میدن و بعد فکر میکنند که خودشون ذره ای به اون جوابشون اعتماد و یقین ندارند

    این عصر، عصر نصیحت کنندگانی است که به خلوت میرن و اون کار دیگر میکنند
    پاسخ:
    آره. خیلیامون.

    :)))
    من هم نظرم همینه اما هیچوقت بهش عمل نمی کنم :|
    پاسخ:
    تمرین کن دخترکم. تمرین!
    خیلی راحت میشه چوب نخورد،کافیه بیشتر فکر کنیم تا حرف بزنیم،خودمونو بیشتر بشناسیم و بدونیم اولین فکری که میاد تو ذهنمون در برابرمسائل چیه و اگه ازش مطمئن نیستیم به زبون نیاریمش،کم کم عادت میشه
    پاسخ:
    خا خا :/ آویزه‌ی گوشمان خواهیم کرد استاااووود :)))
    پس بذارید فکر کنم بعد بیام یا کامنت درباره ش بدم :))
    پاسخ:
    این سطح از تاثیر پذیری از پست ر درک نمیکنم :)))))
    شمام با بنده تشریف بیارید بریم دکتر
    اصلا آثار ضرب و جرح در شما داره بیداد می کنه فکر کنم، چرا هویدا نمی کنید؟!
    آخه آدم چقدر خوددار!!!
    پاسخ:
    خود دکترا میان پیش ما :/
    و الله لا یحب الریا کار!
    پاسخ:
    والله لا یحب الفضول :| :))))))
    و الله لایحب التهمت زن!!! |:
    پاسخ:
    خا خا :/
    ولی و الله یحب الکم آورندگان و خونوکان :دی دیگه خیلی :دی
    پاسخ:
    :)))) من‌تسلیم
    گاهی همین تسلیم، فی الواقع خودش یه پیروزی بزرگه از درون!
    پاسخ:
    تکبیر
  • چارلی ‎‌‌‌
  • من دقیقا اینجوریم :/ البته چون خیلی تند حرف میزنم، معمولا مجبورم یبار دیگه حرفم رو تکرار کنم برای بقیه. گاهی اوقات تو همون چند ثانیه نظرم عوض میشه برای بار دوم یه چیز دیگه میگم به طرف :)))
    پاسخ:
    :))))
    بعد طرفت کف نمیکنه؟!
  • چارلی ‎‌‌‌
  • طرف که بار اول نفهمیده من چی گفتم! فکر میکنه از اول هم داشتم همونو میگفتم :)))
    پاسخ:
    ینی در این‌ حد هیچی نفهمیده؟ :)))))
  • چارلی ‎‌‌‌
  • در این حد :)))
    من خیلی تند حرف میزنم، لکنت زبونم دارم. تصور  کن این دوتا ترکیب شه باهم :/
    پاسخ:
    باید یه بحثی باهات داشته باشم‌ پس
    متاسفانه مشکل خیلیامونه و باید روش کار کنیم :| 
    پاسخ:
    کار کنیم 
    باید در جوابم میگفتی داغان :دی
    پاسخ:
    گفتم‌ تنوع به خرج‌ بدم کمی
  • چارلی ‎‌‌‌
  • بحث چی آیا؟ 
    پاسخ:
    بحث رو در رو مثلا :)) 
    جواب کامنتی که توش خا و داغان نداشته باشه اینجا
    کمه یه چیزیش
    پاسخ:
    خا خا
    جای چوب خورنامون درد میکنه شدید ولی توبه نمیکنیم:))
    پاسخ:
    توبه نکنندگانیم
  • مریــــ ـــــم
  • باش
    :|

    پاسخ:
    خاش :|
    جواب رد داده؟
    از نگاه عقلایی حرفت جالب بود :)
    پاسخ:
    نه :/
    آره میدانم :))
  • آسترامانوس ×_×
  • میگم چقد سیاه و کبود به نظر میاید :/ عخی
    پاسخ:
    هعیی جهان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی