Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

میزِ پادشاهی

پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۰۵ ب.ظ

ببینید دوستان! اصولاً هیچ اهمیتی نداره میز مربوط به کدام نهاد و ارگان و یا شغلی باشه، اهمیتِ قضیه تو میز بودنِ اون میزه! میز بما هو میز! اون ذاتِ میز بودن مهمه. حالا چه دستای نماینده‌ی مجلس رو اون میز باشه، یا شهردار و فرماندار، یا سرِ کارمندهای اداره‌ی آموزش پرورش روش باشه، یا پاهای مسئول امور کلاس‌های دانشگاه، و حتی اون میزی که جلو دستشویی‌های بینِ راهی تحت اختیار دوستِ عزیزِ مسئولِ شستشویِ دستشویی؛ اصلاً هیچ فرقی نداره میز تحت اختیار چه شخصی باشه! میز بطور ذاتی افراد رو دارای توهمِ پادشاهی میکنه که باعث میشه افراد مراجعه‌کننده رو به چشمِ رعیت و زیر‌دست و نوکرِ خانه‌زاد ببینه! بعد یکی نیست بهش بگه آخه پفک‌مغز! پلشت روی! چاقال صفت! تنها چیزی که باعث شده من واست احترام قائل شم و باهات محترمانه حرف بزنم و انسان حسابت کنم و اون شخصیتِ عقده‌ای و پر از خلاء های فرهنگی و ادبی و عاطفی و شعوری‌ت رو تحمل کنم و با لگد نیام تو بصل‌النخاعت، کاریه که دارم و وابسته‌ شده به توعه داغان! وگرنه که خارج از محدوده‌ی میزِت، اندازه موهای زائدِ تو گوشِ گربه‌ی سرِ کوچه‌مان هم واسه اشخاصِ عقده‌ی ریاست و میز و پُستی مثل تو ارزش قائل نیستم! پس از فازِ ارباب-رعیتی بیا بیرون، امضاتو کن بابا! واسه من فازِ امپراطور جومونگ بر ندار! تو یونگپویی بیش نیستی بدبخت!

  • ۹۷/۰۱/۳۰
  • Neo Ted

نظرات (۱۳)

آقا خیلی خندیدم. واسه بقیه هم خوندم این پست رو. دست مریزاد :)
پاسخ:
:)))) میخند؟! خدا ر شکر که دوست داشتین. ولی خدا اینجور متوهمان پادشاهی ر نصیب گرگ بیابان نکنه :)))
خاصیت متن خوب همینه. انتقاد توی طنز، هم خنده میاره به لب و هم فکر رو مشغول میکنه.
خدا نصیب هیشکی نکنه. ایشالا کار شمام زود حل شه... 
پاسخ:
کار من‌ حل میشه، ولی این قضیه فکر نکنم :))
  • جـــــــــــواد عــــــــــــلوی
  • خلاقیت موج میزنه
    احسنت
    پاسخ:
    ما مخلصیم
    تهش هم میشه جامعه بی نظم و بی ثبات.
    همون چهار ماه پیش که وارد محیط اداره شدم یکی از همکارا که به خیال خودش میخواست در حقم مادری کنه گفت: برا اینکه کارت ارزشش بیشتر به چشم بیاد تا بخوای انجامش بدی لفتش بده :| اتفاقا چندنفر هم با یادآوری همچین ترفندهایی حق پدری ادا میکردن :| 
    پاسخ:
    شما گوش ندین :| تابو شکنی کنید
    همه هم توهم پادشاهی بهشون دست نمیده وقتی پشت میز می شینن ها! مثلا وقتی من پشت میزم میشینم که رو به دیوار و حتی چسبیده به اونه (((: 
    پاسخ:
    شوما این قبیل میز ها ر فاکتور بگیرید :/
    والا به خدا :-|
    پاسخ:
    اسیر شدیما
    یونگپو!! :))
    یه دوستی داشتم، تا این ور میز بود، خیلی با هم خوب بودیم. رفت اونور میز. میگفت ببین ما همه اش از این ور میز غر میزدیم... اما باور کن این ورش خیلی سخته. تا نیای نمیفهمی. سعیش رو کرد من رو هم ببره اون ور میز. ولی من نتونستم برم . یه میز گنده افتاد وسط دوستیمون.
    :(
    پاسخ:
    اون دوستی دگه بدرد نمیخوره. بندازیدش دور
    چه عمری که پای این میزا در انتظار امضا تلف نشد!
    پاسخ:
    آخ آخ آخخ
    چرا به خودش نگفتین؟:)) منم پشت میزم که میشینم زیاد رویا پردازی میکنم یه بنده خدایی جراح بود بعد داشت درباره یه بیماری نظرشا میگفت من تو اون شرایط درحالی که پشت میزم بودم صداما صاف کردم گفتم نظرتون کاملا اشتباه تجویز این دارو اصن اشتباه به خودم که اومدم کل روند درمانیا توضیح داده بودم داروهم تجویز کرده بودم :))))))))
    حالا خارج از شوخی بخش عمده این خصوصیات بخاطر احترامیه که ادمای اونور میز به شخص پشت میز میذارند البته نه خودش به میزش و امضاش اونم فک میکنه خیلی مهم یه بار یه خانمی سر همین امضا چنان سر یه اقا مسن 70 ساله داد زد که اگه امکانش وجود داشت باهمون صندلی میزدم تو دهنش
    پاسخ:
    چون دگه بهم امضاش ر نمیداد :)))))

    این‌ حجم از خیال پردازی بی سابقه‌یه

    شاید
    میزهای حرفه ی ما ولی اینطور نییت 
    ملت طلب باباشونو ازمون دارن :( 
    پاسخ:
    حرفه‌تان چیه مثلا؟
    مگه وب ما را نمیخوانید ؟ چطور نمیدانید؟ 
    پاسخ:
    نه. سعادت نداشتیم هنوز. خا بگید دگه.
    اینجا جار نمیزنم :/ 
    پاسخ:
    خا :/ میایم‌میخوانیم
  • جامانده از قافله عشق
  • 😂😂
    امان از این دل پر درد...
    پاسخ:
    امان :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی