Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

خا خا خا خاع! دوستان و همراهانِ عزیزِ ساندارکیِ من! تاریکی بر کره ی زمین سیطره یافت و زمانِ رونمایی از پوستر فصلِ جدید فرا رسید! [ تشویقِ حضار ] به نظرِ خودم که پوستر فوق العاده شده و کاملأ حس و حالِ فصلِ جدید و ساندارک رو منتقل میکنه! نظرِ شما چیه؟! 

به جز ساندارک فکر نکنم چیزی بتونه حس و انگیزه ی نوشتن و تخیلِ من رو قلقلک بده! پس باید این قول رو بهتون بدم که به امیدِ خدا به زودی فصلِ سوم رو شروع خواهیم کرد و امیدوار ترم که موردِ رضایتِ دوستانِ معدود و البته محبوبِ مخاطبِ "پسرِ تاریکی" واقع بشه که همه شون یه سر و گردن از همه واسم خاص ترن و البته نزدیک تر! حلقه ی مخاطبینِ ساندارک تنگ و تنگ تر شده و خوشحالم که چند نفری که باقی و همراه موندن، از بهترین ها هستند و همیشه خوشحالم کردند و انگیزه بهم دادند! و چیزی که خوشحال ترم میکنه اینه همه شون اهلِ فکر هستن و کتابخوار! دمتون گرم رفقا! به امیدِ روزی که حضوری همدیگرو ببینیم و درمورد ساندارک حرف بزنیم! مثلا تو مراسمِ رونمایی از کتابش ;)


* لازمه تشکر کنم از دوستِ عزیزِ وبلاگی که زحمتِ پوستر رو کشیدن و بنده رو شرمنده کردن. و راضی به اسم بردن از خودشون هم نشدن! ولی بنده اینجا هم ازشون تشکر میکنم!


و حالا هم بریم و داشته باشیم پوسترِ فصلِ سومِ "پسرِ تاریکی" رو:



[ صدای کف و جیغ و هورا همراه با تشنج دو نفر از حضار ]

  • ۹۶/۱۲/۰۴
  • Neo Ted

نظرات (۳۳)

واقعا جیغ و کف و دست و هورا...
مبارکه. واقعا جای تحسین داره. 
همچنان در انتظار به سر میبریم. 
پاسخ:
کف و خون بالا آوردید یا نه؟ :/ :))))
البته. خدا بود. 
پاسخ:
آورین :))
به جاش از طراح پوستر فصل اول تشکر کن!
پاسخ:
همینجا جا داره چند تا فحش هم تقدیم طراح پوستر فصل اول کنم که خیلی خونوک و بی معرفت بود :/ یرگه خونوک
تصویری که  بالای وبلاگتونه خیلی چندش ناکه 
پاسخ:
کدام؟ هدر؟ واسه اونکه نظر سنجی نذاشتیم :/ واسه این پست و پوستره :))
فقط آیکون عینک دودی امو بس :)
پاسخ:
گلرنگ نمیشه؟
نه :)
پاسخ:
خاع :/
در جریانش نیستم تازه با وبتون اشنا شدم 
پوستر هم چیز خاصی نیست:) تو نقاشی کشیدن دست خیلی سخته:) بقول 1بنده خدایی تا توانی دست بکش از دست کشیدن دست نکش،انقدر دست کشیدم از عکس دستم بدم میاد
موفق باشید در کارتون
پاسخ:
زنده باشید در انیمیشن :| :))
انصافاً خیلی معرکه شده.
پاسخ:
میدونم
به امید چاپ کتابش که فرصت کنم از اولش بخونم : )

+قِشنگ رفته ^_^
دمشون گرم
پاسخ:
ان شاءالله :))

+ قابل ندره :))
:/ من همونم که تشنج کرده:)))
پاسخ:
کف و خون هم بالا آوردی؟
نه دیگه تا این حد، در حد یه لرزش خفیف بود:))
پاسخ:
:))))
مبااارکه و اینا:))
پاسخ:
خا و ایناتر :))

صدای کف و جیغ و هورا همراه با تشنج دو نفر از حضار:))


ایشالا روز رو نمایی از کتابش هم برسه ماهم یه شیرینی بخوریم:)

یه نظری در مورد عکس داشتم فکر میکنم بهتر بود یه خورشید هم به عکس اضافه میشد دقیقا گوشه ی سمت چپ بالا و انگشتهای دست به سمت خورشید بود یعنی ساعد دست از گوشه ی سمت راست پایین شروع میشد و اسم ساندارک هم گوشه ی سمت راست بالا نوشته میشد البته این نظر شخصی بنده س بازم دست طراحش درد نکنه عالیه

پاسخ:
:))

ایشالاه ایشالاه :))

دمت گرم. ولی نظرم رو این بود که خورشیدی در کار نباشه فعلا.
  • سپهر صادقی
  • من الان موندم تشنج کنم یا سکته؟
    پاسخ:
    میتونی شروع به خودزنی هم کنی :))
    دم طراحش گرم، سنگین طراحی کرده:)
    یعنی ممکنه یکی از این پوسترا جلد کتاب بشه؟ خیلی جالب می شه اونوقت:)
    پاسخ:
    خدا بخواد میشه :))
  • آسترامانوس ×_×
  • اوووف 
    دست و جیغ و هورا و ازین حرفا
    باشد به فصل ۱۳ برسه :دی
    پاسخ:
    13 که زیاده :))) ولی خب ان شاءالله :))
    چقدر لوس.
    پاسخ:
    لوسیّت از خودتانه :/ ما بهش میگیم شوخی با کلمات!
    مام به این کلمات میگیم لوس و بی مزه:/
    لوس باشید:)
    لوس هم یه کلمست دیگه

    پاسخ:
    ما هم به این حرکتِ شما میگیم خونوک! :/ البته مشهدی ها میگن!
    خونوک باشید :]
    خونوک هم یه کلمست به هر حال :)))
    Naghad shirinay kal gharpooz
    پاسخ:
    خودتانید :/ 
    من معنی حرفی که شما زدی و میدونم
    شما معنی چیزی که گفتم و میدونید؟
    پاسخ:
    نه :)) ولی خب هرچی هست چه خوب چه بد خودتانید :/ :))
    چه تمیز فتوشاپ شد:)
    پاسخ:
    چی؟
  • آندرومدا :)
  • فقط اون قلمبه هه که اون کنار رو مبل لش کرده *_*
    پاسخ:
    :)))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • پسر دریا؟!
    پاسخ:
    چی؟! 
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • season
    توی پوستر نوشتید!
    پاسخ:
    Season به معنای فصل.
    هدر:)
    پاسخ:
    آها! آره. خیلی تمیز :))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • :|||

    پاسخ:
    من جا شما بودم به بلاگفا مهاجرت میکردم:))))
    خیلیم عالی :)
    پوستر هم که قشنگ شده و خودتون که میدونید و قبول دارید و اینا دیگه. :)
    منتظرم ببینم که فصلِ سه چی میشه. بالاخره ساندارک موفق میشه من موفقیتش رو بخونم یا نه :))))

    +حداقل تو مراسم رونمایی کتاب یه چیزی برای پذیرایی از حضار آماده کنید.
    ++موفق تر باشید نئو تِد.
    پاسخ:
    به شدت خفن :))

    ان شاءالله :))

    + از این سوسول بازی ها نداریم ما :/ :))) مجلس عروسی که نیست :/
    + متشکرم
    سوسول بازی؟! :/ پذیرایی کردن سوسول بازیه؟؟؟؟؟ :)) فقط تو عروسی پذیرایی می کنن؟! :))))
    یه معجون انار بدید دیگه! چیزی نمیشه که! :)))
    پاسخ:
    بله که هست :/ بنده فقط پذیرایی در عروسی ر به رسمیت میشناسم :)))))
    شیرِ آب هست :| یه لیوان آب بفرمایید. :)))
    معجون انار بدید! معجون انااااار :)))
    پاسخ:
    :))))))
    اینو از پونیکا خانم بگیرین
    شما رونمایی می کنید, پس به حساب شما. :)
    پاسخ:
    باشه پس :/ یه روزی ولی جبران کنید
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • همین پست اخیری که گذاشتم گویای حال من هست-_-
    پاسخ:
    خدا خودش شفا بده خلاصه! به حقِ پنج تن!
    خونوکی از خودتونه چغک
    پاسخ:
    :))))
    چغک
    خیلیم ممنون. پس منتظر رونمایی از کتابتون هستم. :) جبران؟! حالا ببینم چی میشه دیگه! :)))

    پاسخ:
    نوشِ جان :)))
    :/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی