Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

یه سری مسائل هست تو خلقت که آدم رو به فکر وا میداره! قرار هم نیست خیلی اتفاق عجیب و بزرگی باشه، قرار نیست حتمأ نگاه کردن به آسمان و مطالعه ی سیاه چاله های فضایی ما رو به فکر بندازه؛ گاهی اوقات ساده ترین مسائل هم تواناییِ این رو دارن که از تو حالِ خودت با چک و لگد بِکِشنت بیرون و مچاله ت کنن گوشه ی رینگ و بطور ممتد، هوکِ چپ و راست بزنن تو سر و صورتت که فکر کن لعنتی! فکر کن. الآن وقتشه به این مسئله فکر کنی! از اون حالِ داغان و مزخرفت بیا بیرون! بعد تو هم درحالی که سر و صورتت جِر رفته و دندان های مغزت چندتاشون شکسته و لبِ عصب های مغزت ورم کرده، خودت رو از زیرِ دست و پای فکرِت میکشی بیرون و شلوارِ سفیدت رو در میاری و به نشانه ی تسلیم، تکان میدی و میری همون گوشه ی رینگ شروع میکنی فکر کردن. فکر کردن درمورد همون مسئله ای که ساده س ولی عمیق؛ و تو رو مجبور به تفکر کرده و بابتش سیاه و کبود شده مغزت. کدام مسئله؟! خیلی ساده! داشتی اخبار سینمای جهان رو مطالعه میکردی که خبرِ ساختِ فیلمِ جدیدِ تارانتینو با حضورِ برد بیت، تام کروز، ساموئل ال جکسون، دی کاپریو و مارکو رابی مثلِ پتک میخوره تو سرت و کف میکنی. بعد یکی یکی قیافه ی این بازیگر ها میاد جلو چشمت. بعدِ چند دقیقه که میگذره، دراز کشیدی کفِ زمین، رو به سقف داری با دوربینِ گوشیت ور میری که یهو دستت میره رو دوربین جلو و یه چیزی میبینی که از شدتِ ترس و داغانی گوشی رو پرت میکنی اونور که این چی بود دگه! بعد میری که گوشی رو بیاری سرِ راهت یه لحظه نگاهت به آیینه میفته، آیینه تَرَک برمیداره میگه بیا برو سر جدت رد شو. بعد میرسی به همون گوشه ی رینگ و تفکر! که ای بزرگواران! ای عزیزان! چی میشه که بعضیا میشن تام کروز و مارکو رابی و برد پیت و دی کاپریو، بعضیا هم میشن ما! من به شخصه خیلی روش فکر کردم؛ درمورد احتمالاتش! و به نتایجی هم رسیدم که محتمل ترینش چنین چیزیه:

خدا واسه خلقتِ یکی مثلِ رابی یا تام کروز، یحتمل تو چنین حال و فضایی بوده؛ [ فقط حال و فضا مد نظره! یه جور تشبیه به اتفاقاتی که بشه درکشون کرد ]  بعد از یه روزِ کاریِ سخت و سر و کله زدن با ما آدم های داغان و حواس پرت، سرکشی به اوضاع احوال فرشتگانِ درگاه و دریافت گزارشِ روز از جبرئیل آمار کشته شده ها بر اثر سلفی در مناطقِ جنگی و لبِ جهنم دره  و دهنِ کروکدیل و معده ی کوسه ی وحشی و سوار بر ببر بنگال و اینا، یه خوش و بشی هم با صور اسرافیل داشته و درمورد زمانِ قیامت بحثی کردن و خدا برگشته گفته اینا نیازی به قیامت و آخرالزمان ندارن صوری جان! یه نگاه به جهان بنداز! اینا دارن همو میخورن! چند سال دیگه صبر کنیم، خودشون، خودشون رو منقرض میکنن و قیامت شروع میشه. چرا این همه وقت و هزینه؟! اینا عرضه شو ندارن حاجی. بعد که همه کاراش رو انجام داده، رفته در عرشِ الهی تکیه زده و اونجا متوجه میشه که امروز پنجشنبه و فردا جمعه و شنبه هم تعطیلیِ رسمی. خوشحال میشه و به همین مِیمنت و مبارکی، یه بسته گِلِ سفارشی و صادراتی از جا گِلی در میاره و میره تو جنگل های شمالِ بهشت، زیر سایه ی درختِ سیب و کنارِ رودِ شیرعسل اتراق میکنه و با حوصله و سرِ وقت و حال، یکی مثلِ مارکو رابی رو خلق میکنه. بعد یه دلِ سیر نگاهش میکنه و میگه: فتبارک الله احسن الخالقین! دمِ خودم گرم. چه چیزی خلق کردم. 

حالا واسه ما چجوری بوده؟! یه روزی که آمارِ دروغ و تهمت و قضاوت و کشتار جمعی و تجاوز و اختلاس و گرایش به خدا ناباوری تو زمین زیاد شده بوده، خدا با اعصابِ خورد و غمِ ناشی از نا امیدی از خِیلِ عظیمی از بندگانش اومده تو عرش الهی و در همون لحظه متوجه میشه صبحِ شنبه هم هست. هیچی دگه! میبینه یه تیکه گِل از تهِ کفشِ جبرئیل کنده شده افتاده رو زمین، همونو میگیره اینور اونورش میکنه شپلق میچسبونه به کفِ جا آدمی، یه نگاهِ خسته بهش میکنه و میگه: خلق شو اه!



  • ۹۶/۱۰/۲۴
  • Neo Ted

نظرات (۲۶)

من نمونه ای از خلقت خدا تو حال خوشش :)
پاسخ:
خیر! شما تو اوجِ اعتماد به نفس کبریاییِ خدا خلق شدید :))))) البته اعتماد به نفس خدا بجاس ولی ... :))))))) فضای باز تشریف دارید گویا :)))))
واسه لمس بهتر فاجعه لطفا عکس خود را در کنـار چهر های سینما لحاظ کنید دیگ اه :/
پاسخ:
خیلی اه :| :)))))
بهتره به مسائل دیگه فکر کنیم. دلار چند؟!
مرگ بر آمریکا اصن :|
:))
پاسخ:
با این بازیگراشون :/
من وسطِ ماه رمضون :/
پاسخ:
:))))))) وسط امتحانات پایان ترم حتی
آره :|
چه نحس بودم :/
پاسخ:
خیلی!
خا حالا شما هم :///
پاسخ:
:))))) والاع
خودتونم ماهِ شروعِ مدرسه ها 😂😂😂
پاسخ:
باز آمد بوی خوشِ مدرسه :))) یوم الله عه اصن
آقا حالا پرزیدنت یه چیزی درباره انتقاد فرمودن :) شما چرا آخه؟!

خدایی به پست انتقاد جدی وارده! احتیاط عامو
پاسخ:
یه بخشی از توضیحاتو دادم تو کروشه. یه بخشِ زیادش هم برمی گرده به فهم و درک خواننده از شوخی و اصل حرف. من مینویسم و شما ر با فهم و درکتان تنها میذارم. 
  • حامد سپهر
  • آقا اولا نمیشه بجای شلوار سفید پیرهن سفیدمون رو در بیاریم ؟ آخه کنار رینگ خانواده نشسته خوبیت نداره :))
    اینایی که گفتی واقعا خوشکلن؟
    پاسخ:
    :)))))) نه! فقط شلوار! 
    نه پس #/ :)))) 
    بله متوجه شدم
    (و اگه فهم و درکم زیر سوال نمیره :) ) خیلی هم با این پست خندیدم :) آامّا به نظرم  آامّا داشت دگه
    پاسخ:
    فهم کسی زیر سوال نمیره. فقط من نمیتونم واسه یه پست کلی تفسیر و توضیح بدم که ملت! من منظورم فلان نیست، بهمانه! 
  • اسمارتیز :)
  • بیشتر طنز بنویسید :) شش آدم حالش جا میاد :)

    * جا آدمی =) خخخخ
    پاسخ:
    طنز سخته واقعأ :)) شادم که شادید :))) شش تان فراغ وار :))))



  • آندرومدا :)
  • من کلا مناسبت  روز تولدم روز همه گیری طاعون خیارکی در رومه. توقعی ندارم شخصاً دیگه ینی انتظار بیش از این نمیشه داشت خب :|
    پاسخ:
    :))))))))
    این حجم از صداقت و روراستی ر چجوری تو خودت جا دادی لهنتی؟ 
  • حامد سپهر
  • بین خوشکل خوشتیپا هنرپیشه های خودمون یادت رفت مثل محمود بصیری سیروس گرجستانی:))
    پاسخ:
    :))))))
    اینا ر نگفتم ملت دستشان ر با چاقو نبرن
    چه دل پری دارید از بعضی از ما ملت :)))
    معذرت اسباب کدورت شد
    پاسخ:
    نه بابا. کدورت چیه. شرح ماجرا بود.
  • یک بلاگر
  • من فکر می کنم شخص خدا موقع خلقت من گفته
    سرویس کنین دهن این پفیوز رو :|
    در این حد!
    دستگاه شون به مشکل می خوره تو خلقت ما!
    پاسخ:
    :))))))
    ویندوز 98 بوده
  • هویجوری:)
  • هیعع😨استغفرالله،میبینی تورو خدا دو روز شیلتر فکن و آزاد کردن روی مردم باز شد!!
    این عکس واسه من چرا باز نمیشه؟؟هاع؟؟

    شما نگران نباش،من سفارش کردم به تام و برد و رابی و امثالشون تو جهنم کوفتم نمیدن:))
    پاسخ:
    همه ش تقصیر حسن روحانیه که چشم و گوش و روی ما ر باز کرد :| :))))
    مشکل از طرف شوماست :/

    :))))) خداییش بی انصافیه اونورم عشق و حال کنن
    وای عالییی😂😂😂 
    ولی من از همونام که تو حال خوبش خلق شدم😏😎😂😂
    پاسخ:
    میدونم در جریانم :))))
    سریعا به سمتِ بیرون و مناطق امن پناه ببرید! خطر ریزش سقف :)))
    باشه باشه:/
    زودتر برید پس😌😂😂
    پاسخ:
    خا خاع
  • هویجوری:)
  • عه :|

    والا با این کارای خیری که اینا میکنن بعید میدونم برن تو آتیش،خدا هم اکسپتشون میکنه ،دروازه های بهشت هم به روشون باز میشه،شراب بهشتی رو هم تجربه میکنن:))


    پاسخ:
    لهنتی ها
    حسود هرگز چی؟؟؟
    ولی خب حق میدم بهتان :))
    پاسخ:
    شخصی به اسمِ OVe نیست :)))))
    خا خا
    مردم از خنده. اول صبحی پستت واقعا حال داد. منم به فکر فرو رفتم :)
    دمت گرم و قلمت توانا
    پاسخ:
    دمِ شما گرم :))
  • کنت مونت کریستو
  • چرا اینقدر بزن بزن؟!
    آرام باش داخان!
    پاسخ:
    خا خا
  • آسـوکـآ آآ
  • کلی خندیدیم
    در این همه غم
    چند دقیقه ای ایجوری خندیدن غنیمتِ 
    پاسخ:
    نوشِ جان
  • لیمو جیم
  • منو توی اضافه کاری خلق کرده یحتمل  :-X
    پاسخ:
    :))))) 
    یحتمل
  • ماهی قرمز
  • منم که هنگام پنالتی از دست رفته خلق شدم اعصاب بیشتر داغان بوده :دی

    پاسخ:
    :))))))
  • ماه بانو
  • هاهاها عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی