Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

خیلی احمقانه و ما قبلِ متحجرانه س

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۰۷ ب.ظ

قضاوتِ آدم ها بر اساس قیافه و خانواده شون! چیزایی که آدم هیچ نقشی توشون نداره! یعنی خودِ انسان های نخستین و عصر پاره سنگی هم انقدر احمق و متحجر نبودن! این آدمای عصر مدرنیته، به شکلِ ما قبلِ متحجرانه احمقن! امیدوارم هیچ وقت اینجوری نشم! اگه شدم کوچ کنم تو غار! شما هم سعی کنید نباشید؛ اگه شدید خبر بدید با هم بریم تو غار!


+ این پست ربطی به من نداره. فقط لازم دونستم حسم رو نسبت به این اتفاق و آدم ها بنویسم!

  • ۹۶/۱۰/۲۱
  • Neo Ted

نظرات (۱۶)

اگه شدم منو به زور ببرید تو غار:/
پاسخ:
پدرتان کتک مان میزنه :|
  • آسـوکـآ آآ
  • اسم
    و محل زندگی ...
    این دو تا هم از اوناییه که خیلیا بابتش مورد تمسخر قرار میگیرن ...


    پاسخ:
    آره اینا هم هست. ولی خانواده و قیافه بیشتر تو زندگی و آینده ی آدما مؤثره متأسفانه :|
    بگذریم:))))
    پاسخ:
    😂😂😂
    نخندین:/
    پاسخ:
    😭😭😭😭

    گریستم
    با موقعیت الانم این گزینه دوم بهتر بود!!
    پاسخ:
    بیخیال حالا. من خنده م کلا از بابت یه چیز دگه بود. شما هم بخندید باباع.
    بعله منم پناه میبرن به غار اگه روزی...
    پاسخ:
    آتیش روشن کنیم بشینیم دورش به کارامون فکر کنیم
    میدونم
    مشکلی با خنده شما ندارم من!
    مشکل چیز دیگه س!!

    پاسخ:
    اگه ندارین په چرا گیر دادین؟ :/ 😏😂

    کلا بیخیال :))
    الان موفق شدین و من خندیدم😂
    :))
    پاسخ:
    #))
  • مسـ ـتور
  • تا اونجایی که من میدونم با این حساب اکثریت جامعه باید غارنشین بشن انگار!
    پاسخ:
    گویا :))
  • بامبـو ❧☘☙
  • ما چه بشیم چه نشیم اگه شما بشید با شما میایم بریم تو غار! شیخی گفتند، مریدی گفتند... :)))
    تازه خیلی هم خوبه غار! اونجا که مریدان بسیار بگریند و نعره ها همی زنند، صداها اکو میشه... عجب فضای بشه ها :))))))))))
    پاسخ:
    :))))
    بشینیم دور آتیش به شما مریدان پند همی بدهم
  • حامد سپهر
  • کسی رو بخاطر اینچیزا نمیشه قضاوت کرد ولی شما میری خاستگاریه دختری که چهره ی خوبی نداره و یه باباش معتاده و یه داداشش حبس ابد؟؟ حالا گیریم دختره خیلی هم خوب و نجیب باشه
    پاسخ:
    نمیشه که خیلیا دارن میکنن! بحث ازدواج نیست. بحث انسانیته! بحث عشق و عاشقی کاملا متفاوته و خیلی شخصی و سلیقه ای و ربطی به انسانیت نداره! بحث قضاوت نیست! بحث معیار هاست.
  • یک بلاگر
  • محل زندگی رو یادت رفت بگی!
    پاسخ:
    آره اینم هست. ولی تو کامنت های قبل توضیح دادم این دوتا به نظرم پررنگ ترن.
    به نظرم کشور زندگی و نژاد پر رنگ تره و تقریبا بیشتر دنیا درگیرشن

    پاسخ:
    مسئله ی پستِ من جهانی نبود. جامعه ی خودمون بود بیشتر
  • 🌵آقاوخانم‌ کاکتوس
  • بزرگی میگه: اندیشیدن سخت است، لذا بیشتر مردم قضاوت میکنند...
    پاسخ:
    دمش گرم
  • ماهی قرمز
  • هممون بعضی وقتا به جای اینکه با عقلمون ادما رو ببینیم با چشم هامون میبینیم و از روی ظاهر و اوضاعشون قضاوت میکنیم ...
    منهم اگه چنین ادمی بشم میرم تو غار زندگی میکنم :اااا
    پاسخ:
    خبر بدید پس :|
    دقیقا
    چیزایی که خودمون هیچ نقشی توی به وجود اومدنشون یا داشتن نداشتنشون نداشتیم نمیتونن گویای شخصیت ما باشن کاش بفهمیم با خودمم اول
    پاسخ:
    درسته

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی