Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

همین یه جمله کافیه واسه این پست

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۵۶ ب.ظ

عمقِ یه رابطه رو، سطحِ شعور و شناختِ افراد نسبت به هم تعیین میکنه! روابطتون عمیق!

  • ۹۶/۰۹/۲۰
  • Neo Ted

نظرات (۲۵)

  • جنابــــــــ دچار
  • رابطه ها باید صمیمی ولی غیرعمیق باشد :/
    پاسخ:
    کدام فیلسوفی این ر گفته؟ بگو تا بهش عرض ارادتی کنم :/ داغان ر

    فلسفه احساس گناه


    احساس گناه ، احساس زشتی در قبال زیبایی است احساس بدی در حضور خوبی ، احساس مرگ در برابر زندگی

    و احساس نابودی در قبال ھستی است . پس احساس گناه برخاسته از اراده به زیبا شدن ، خوب بودن ، پاک و

    زنده و جاودانه بودن است . پس احساس گناه عامل رشد و تکامل است و منشأ تعالی انسان می باشد . آنکه این

    احساس را ندارد نیست و نمی داند که نیست به ھمین دلیل احساس گناه در وجود پاکان و اولیای خدا به

    شدیدترین وجھی خود نمایی می کند . احساس گناه ھمان منشأ ف فری خود- آگاھی در انسان است و ھمان معنای

    بصیرت و بستر معرفت نفس است . و کسی که این احساس را ندارد ھنوز در عرصه حیات انسانی وارد نشده

    است . احساس گناه ھمانا حضور در مقابل خداست که مظھر نیکی و قدرت و پاکی و حیات و ھستی است . آنکه

    بیشتر خدا را در ذاتش احساس و درک می کند شدیدتر احساس خطا و گناه می کند و شدیدتر در عطش کمال و

    جاودانگی است و ھمین عطش عرصه انسان شدن و ھستی یافتن است تا آنگاه که خودیّت حقیر و عدمی انسان

    به ذات خداوند ملحق می گردد و اینجاست که احساس خطا و گناه بر می خیزد و دوئیت از میان می رود و انسان

    جانشین خدا می گردد .

    آنکه خود را خوب و برحق و منزه از ھر خطا و گناه می بیند اصلاً نمی بیند . پس آنکه احساس خطا و جھل و

    تباھی را در خود مخفی می دارد در واقع مشغول نابود سازی روح خویشتن و کور کردن چشم حق در ذات

    خویشتن است و این است که کفر به معنای نداشتن احساس گناه عین جاھلیت عرصه جانوری بشر است . این

    است که خداوند در قرآن می فرماید که کافران در ھر آنچه که میکند کمترین تردیدی ندارند . احساس گناه نشانه

    به خود - آیی و دال بر حضور روح و نقطه وجود در انسان است و انسان از این منظر است که عدمیّت خود را

    می بیند و طالب وجود می شود . و این است که علی (ع) می فرماید: « آنکه خود را نشناخت نابود است » زیرا

    آنکه خود را می بیند و درک می کند جز احساس نقص و خطا ندارد و ھمین احساس منشأ خلقت انسانی بشر

    است .

    از کتاب " دایره المعارف عرفانی " استاد علی اکبر خانجانی جلد دوم ص 119


    پاسخ:
    کلامی چند از برادر شوهرِ عروس که احتمالا فیلسوف هم هست :|

    دوستان استفاده کنن واسه رسیدن به قربتأ الی الله! به تقوای الهی نزدیک شوید.
  • جنابــــــــ دچار
  • نمیگم :/
    پاسخ:
    :)))))
    سلامِ من ر بهش برسان ولی
  • جنابــــــــ دچار
  • اونم همینو میگه :)
    پاسخ:
    :))))
    از جمله تفاهماتِ معدود ما فیلسوف هاس
    فک کنم فقط "تایید" هم بعنوان کامنت برا این پست کافیه.
    پاسخ:
    نه اصلا :))))))
    ساعت ها حرف میشه زد درموردش اصن :))
    والا خیلی جمله خوبیه .
    ولی مشکل من الان اینه که روابطی ندارم :))
    پاسخ:
    صرفا که نباید عاطفی و با مثلا جنس مخالف باشه. درمورد تمامی روابط صدق میکنه. با هیچکس ینی رابطه نداری؟ خانواده؟ دوست؟! خودت؟
    خانواده که نه اون قدر ارتباط قوی نیست .
    دوست هم ندارم
    خودم با خودم؟؟ :|
    پاسخ:
    :|
    :| 
    آره دگه :/ خودت با خودت رابطه نداری؟ مهم ترین رابطه ی ما آدما با خودمانه!
  • آسـوکـآ آآ
  • روابط خودم عمیق :)


    پاسخ:
    خوبه :))
    نه والا ندارم
    پاسخ:
    رابطه خوبه ولی :)) داشته باش کلأ
    دارم به سطحِ شعورم و شناختِ دیگران از خودم فکر می‌کنم. :|
    پاسخ:
    نتیجه ر به سمع و نظر بینندگان عزیز برسانید #))
  • פـریـر بانو
  • من یه لایک می کنم میرم :دی
    پاسخ:
    کو لایک؟ :)))
     :)

    پاسخ:
    خدا قوت :))
  • פـریـر بانو
  • عه شکلکش هم باید میذاشتم؟ من معنوی حساب کردم :)))

    بفرما:
    👍✅
    پاسخ:
    پ چی :/ اینجا معنویجات حساب نمیشن :/ فقط مادی! :)))
    نه خسته:))
    پاسخ:
    چشما بسته :))
  • פـریـر بانو
  • اوه اوه :)))
    پاسخ:
    Oh oh یا ove ove؟ :))))))
  • ــ حسان ــ
  • (بنا به دلایلی) با همه جونم درکش کردم.
    پاسخ:
    امیدوارم مثمر ثمر بوده باشه.
  • פـریـر بانو
  • وای خدا این خیلی باحال بود =)))))

    همون اُه اُه! :)))
    پاسخ:
    میدونم میدونم #)))))

    حس کردم دارید تشویقم میکنید :)))))) اوه اوه با اِکو :))))))
    خیلیم عمیق خوب نیستا:|غرق میشیم خدای نکرده!:دی
    پاسخ:
    ایشالاه که بشی شوما استثنائأ :))))))
  • •✿ آرورا ✿•
  • من ر بسیار متاثر نمودیه 
    پاسخ:
    باشد که درس گیرید و به رستگاری بپیوندید
  • علیـ ـرضا
  • روابط باید عمیق آبکی باشه D:
    اینم برای کامنت کافیه
    پاسخ:
    یک کلام هم از چلغوز هفته :/ :)))
  • حامد سپهر
  • تو رابطه هاتون گاهی سنگ بندازید تا عمق رابطه تون مشخص بشه.....


    بیگ لایک به پستتون

    پاسخ:
    مخلصیم
    کلا موافق روابط عمیق نیستم:))
    دردسر داره بابا،اونم تو این دور زمونه که برادر از برادرش سیره:))اصن کو آدمی که بشه باهاش رابطه ی عمیق داشت!!کیه که سطح شعورش به ما برسه![با دستانش سقف بیان ر نگه می دارد]
    پاسخ:
    یه جاهایی لازمه. باید تشخیصش بدیم.
    من رابطم با خودم یک کمی عمیق نیست!
    یعنی شناخت منِ درونم نسبت به منِ بیرونم بیتر از شناخت منِ بیرونم نسبت به منِ درونمه
    واسه همین گاهی به مشکل برمیخوریم |:
    پاسخ:
    چه اوضاع بغرنجی :| :)))
    بغرنج تر از اینم زمانی میشه که مشکلمون خیلی حاده و هیچ کدوممون کوتاه نمیایم بعد این وسط یه منِ وسطی هم هست که از شدت کلافگی رو به موت میشه!!!
    بعد حالا شاید اون دوتا من بخاطر این من، هردوشون کوتاه بیان |:
    پاسخ:
    هرچه زودتر یه جلسه ی فوری بذارید به توافق برسید به نظرم :)))
    چه هیزم تری بت فروختم اخه:/😐تو)همون شما( غرق شو جای من😁
    پاسخ:
    😏😂

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی