Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

سلاملیکم

عرضم به طولتون که اولِ کاری یه سلام و احوال پرسیِ گرم و صمیمی، ولی در چارچوب موازینِ اسلامی با OVe داشته باشین که حسِ غریبی نکنه. دوم اینکه اگه یادتون باشه تو این پست یه کتاب معرفی کردم به اسمِ مردی به نامِ اُوِه! خب من اون کتاب رو خوندم و به شدت با کتاب و شخصیت اولش، یعنی اُوِه حال کردم! باید بخونید تا بفهمید چی میگم. بر اساس همین رمان هم یه فیلم ساخته شده که رقیبِ یکی از فیلم های اصغر فرهادی که نمیخوام اسمشو ببرم  تو اسکار هم شد و باقیِ مسائلِ مربوط! خلاصه که به دلایلی تصمیم گرفتم دوباره فضای وب رو برگردانم به فضای طنز و خنده. یعنی مِن بعد تصمیم دارم فضای حاکم بر اینجا اکثرأ طنز باشه تا چیزای دیگه. ولی خب بازم از چیزای دیگه خواهم نوشت و دلیل نمیشه صرفأ طنز بنویسم. خلاصه که امیدوارم این آخرین تغییر اسم باشه. 

راستی! حتی اگه یه روز به عمرم مانده باشه، شخصا به آرشیو صدا سیما یورش برده و یا مختارنامه و یوسف پیامبر و جومونگ رو سرقت کرده و در اسید حل خواهم کرد و یا هم که نه، خیالِ همه رو راحت کرده و طیِ یک حمله ی انتحاری کلِ صدا سیما ر به همراهِ خودم منهدم خواهم کرد! [ پفکِ اضافی میخورد ]

  • ۹۶/۰۸/۱۸
  • Neo Ted

نظرات (۲۳)

  • آقای دیوار نویس
  • اتفاقا همین دیروز فیلمش رو دانلود کردم و نگاه کردم و جز بهترین فیلم هایی بود که تو این اواخر نگاه کردم... البته کتابش رو نخوندم
    فیلم از روی رمان بوده یا رمان از روی فیلم؟! من یه جایی بر عکس حرف شمارو شنیدم!
    قالب و اسم جدید مبارک باشه اووه جان :)

    پاسخ:
    فیلم از رو رمان ساخته شده :) شک نکن ینی!
    رمان رو بخوان! 

    ما مخلصیم
    یعنی عملیات غافلگیرانه تا این حد !!! اینقدر انتحاری آخه !!!؟؟؟
    بزار برم یه سری بزنم این دور و بَر ببینم چه خبره بعد دوباره بیام‌ :-d

    راستی سلام :-) 

    پاسخ:
    داغان تر حتی :)))
    از کناره ها برید :)))


    راستی علیک
    سلام
    مقدمت به بیان‌ گرامی و گلباران:)
    هرگاه خواستی بری خبر بده منم بیام، برای هر مناسبتی یه بخشی از مختارنامه رو برش میدن و پخش میکنن دیگه صداش که میاد هم حالم بد میشه:|
    یاعلی

    پاسخ:
    سلام
    بله بله

    حتمأ میبرمت که بمب ر بهت ببندیم :))))
    سلام جناب ove :)
    هدر و تصویر سمت چپ خیلی خفن ناکه، خیلی خیلی:)
    در مورد تغییر اسم هم چشمم آب نمیخوره:|
    در کل خوبه که اینجا روشن شده هر چند چشمات نباید به روشنایی رویاهات عادت کنه[ نقل از معدنچی یاغی سابق]
    پاسخ:
    سلام سرکار خانم شادورد :))
    خفن ناکی از خودتانه :))
    عی باباع :)))
    چه جمله ی خوف انگیز ناکی گفته این بشر :))))
    الحق که یاغی و داغانی:|
    فرصت طلب:))
    پاسخ:
    :))))))
    من به همه اقشار مردم تعلق دارم اصن
    از بنده هم سلام OVE جان.
    انتحاری عملیات میزنی عجب!!!!!!!!!!!!!!
    به هر حال جمیع تغییرات مبارک.
    طنازیتون مانا. :D.
     
    پاسخ:
    تشکر تشکر :))
    دگه دگه
    ممنونم
    حضورتان سبز
    ضمن این که جدا لازمه بگم حیف جیمی یاغی معدنچی،  واقعا صد حیف و افسوس؛ اون جمله آخر داخل قلاب رو که خوندم یادم افتاد چقدر دلتنگ بودم برای مسخره بازی هات.
    پاسخ:
    جیمی یاغی معدنچی یه خورده دور شده بود از خودم :) زیادی سنگین و فلسفی مینوشت. نه که بدم بیاد از اینجور نوشتن، خیلی دوست دارم و ساندارک رو با عشق و با همین سبک مینویسم، ولی به نظرم واسه وبم همون رمانِ ساندارک کافیه. کسی که دوست داشته اون فضا رو داره اون داستان رو دنبال میکنه. تجربه ی خوبی بود ولی. ولی من خودم همینقدر که دلت تنگ شده واسه نوشته هاش مسخره و داغانم :)))))) 
    پست معرفی کتاب لینک نداره. چککار کنیم؟:/
    پاسخ:
    نذاشتم؟ :)))) الآن میذارم
    از  آشنایت خوشبختم OVe :)
    پاسخ:
    من ولی از آشنایی با شوما داغانم :))))
    دیگه باید تحمل کنید. :))
    اصلا شما چه پسر خاکستری باشی، چه تد و چه یاغی درنهایت داغانی هستی که طبق قانون پایستگی داغانی فقط از حالتی، اسمی، شکلی به حالت، اسم و شکل دیگر تبدیل میشوید. :))
    پاسخ:
    :)))))
    دقیقأ همین
    من همون داغانم! بخشِ جدایی ناپذیر من!
    با تچکر
    پاسخ:
    نوش جان
    از کجا میاری این قالبارو؟ ؟:))
     دهنمون آسفالت شد با یوزارسیف و جومونگ..مامان بزرگ من تکراراشونم نگاه میکنم:/
    پاسخ:
    از اونجا :)))))
    آسفالت که خوبه :))) بگم بیان بِکنن لوله کشی کنن خاکی شه؟ :)))
    خدا حفظشان کنه :)
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • منم دختر کوچیکهٔ پروانه ام
    نازنین بود فکر کنم
    در هر صورت واسه تولدم آیپد میخوام:|

    پاسخ:
    :))))))
    باشه حتما
    [ به سمتِ پنل میرود تا اسمش را تغییر دهد ]
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • نِِ دیگه نمیشه پدر بزرگ

    پاسخ:
    :)))
    پول ندرم دخترم
    رحم کن سر جدت
  • زِدْ عِِـچْ آرْ …
  • صبر میکنم حقوقِ بازنشستگی تو بریزن
    چیکار کنم دل رحمم دیگه
    پاسخ:
    عی باباع عی باباع :)))) [ لگدی به پنل میزند ]
    خوشحالم قراره دوباره اینجا طنز نوشته بشه:)))
    پاسخ:
    بنده نیز
  • دانلود فیلم جدید
  • عالی
    مبارکه. :)

    + کادوی تولدتون ارسال شد. :)
    پاسخ:
    باشه :)))

    + دریافت شد :)))
    از بس نمیتونی خودت ادم جذابی باشی هعی میچسبی ب هویت های جذاب این و اون:دی
    شوخی میکنم ولی
    جز از کل و شروع کردی؟
    پاسخ:
    جزء اعظمی از هر شوخی رو حرف های دل آدما تشکیل میده :/ دلم ر شکاندی :/ خدا ازت نگذره جوون :/ :))))
    به زودی ان شاءالله! قصد دارم هر شب یه صفحه شو مثلا صوتی کنم بذارم کانالم.
    یک کم ثبات شخصیت داشته باش.
    پاسخ:
    داشتم! بی پول شدم فروختم! پول ندارم بخرم دگه! 
    هرچقدم تغییر کنی باز همون سناتور تد سابق هستی.
     درضمن زیارت قبول
    پاسخ:
    تحت هر شرایطی خودمم :))
    دعا گوی شوما بودیم
    پست قبل رو که خوندم گفتم حتماً‌ اسم جدیدتون امینه... رواست یه انسان رو با خاک یکسان کنین؟ پسر خاکستری نشنیده بودم...
    در مورد مختارنامه فقط وقتی که یه پایه کنارم بود تونستم ببینمش ولی هیچ وقت کامل ندیدمش اما یه چیزی که باعث میشه همیشه حسرت بخورم برای ندیدنش، تعریفای استادمون بود. به قدری این آدم تاریخ رو جذاب تعریف میکرد و ربط دیالوگاش رو به مسائل تاریخی و... که گاهی آرزو میکنم کاش اینقدر دقیق،‌ اینقدر عمیق به فیلما نیگاه کنم... 
    پاسخ:
    بله رواست :))

    مختار نامه خیلی خوبه! ببینید! کامل!
    ما همچنان کربلایی صدات کنیم خوبه؟
    تغییر خوبه کلا
    پاسخ:
    هرچی دوست داری صدا کن شوما :))
    آره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی